Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

اما انگار خون مرکز نشینان به‌ مراطب رنگینتر از خون دیگران است،

بله حتی رسانه های به اصطلاح آزاد برای ما تبعیض قائل میشوند و چشم خود را بر روی کردها و جنایتهای که علیه کردها میشود بسته اند و نمیتوانند این همه جنایتها را به بینند.

اما انگار خون مرکز نشینان به‌ مراطب رنگینتر از خون دیگران است،

اما انگار خون مرکز نشینان به‌ مراطب رنگینتر از خون دیگران است، خون انها که‌ حتی معلوم نیست به‌ دست چه‌ کسی کشته‌ میشوند ‌ اسطوره‌ مبارزه‌و ازادی میشود مثلا خانم ندا،

و ان جوان کرد و هزاران جوان و پیر و نوجوان کرد دیگر سانسور میشوند انگار که‌ اینها انسان نیستنند ، قلبشان نمیتپد. مادر ندارند ، مادرانشان گریه‌ نمیکنند و انها اشکی برای فرزند دلبندشان نمیریزند..

متن نامه‌ به‌ بی بی سی ، سی ن ن . و چ...

من به‌ عنوان یک کرد برای کشته‌ شدن ندا متاسفم ولی بیشتر از این متاسفم که‌ یک جوان 15. 16 کرد به‌ دست پاسداران جمهوری مجنونین اسلامی کشته‌ میشود. خود پاسداران از این جوان فیلم میکنند و آن را پخش میکنند ، اما این رسانه‌ به‌ قول خودتان( آزاد) آن را پخش نمیکنید. البته‌ نه‌ تنها این رسانه‌ بلکه‌ تمام رسانه‌های‌ دیگر فارسی زبان که‌ خود را حامی حقوق بشر میدانند. این در حالی است که‌ این جوان در خون خودش میغلتد و نفس کشیدنش را میشود در فیلم دید. پاسداران او را در نایلون میپیچند و او را خفه‌ میکنند و روی زمین میکشند به‌ طرف ماشین خود تا او را در پشت ماشین خود بگذارند ، . اما انگار خون مرکز نشینان به‌ مراطب رنگینتر از خون دیگران است، خون انها که‌ حتی معلوم نیست به‌ دست چه‌ کسی کشته‌ میشوند ‌ اسطوره‌ مبارزه‌و ازادی میشود مثلا خانم ندا، و آن جوان کرد و هزاران جوان و پیر و نوجوان کرد دیگر سانسور میشوند انگار که‌ اینها انسان نیستند ، قلبشان نمیتپد. مادر ندارند ، مادرانشان گریه‌ نمیکنند و انها اشکی برای فرزند دلبندشان نمیریزند.. متاسفم برای تمام خونها و بیشتر متاسفم برای کسانی که‌ تبعیض قائل میشوند و خودشان را حامیان بشر و انساندوستی مینامند. این هم لینک این ویدئو< v="RIR4hRNXdfs" lang="AR-SA" dir="RTL">دوستان این جوان یک کاسبکار بوده‌ و از ایران بنزین میبرده‌ عراق انهم با کول و از عراق هم چای و پارچه‌ میاورده‌ ایران که‌ خانوده‌اش را کمک کند ، این سرنوشت بسیاری از جوانان کرد در مناطق مرزی میباشد ، خانم ناهید پرشون یک فیلم در این رابطه‌ درست کرده‌ به‌ نام مرز نامیدی که‌ در یوتوب که‌ در 7 قسمت است میتوانید ببینید< این لینک قسمت اول ، قسمت های دیگر را در همان سایت به‌ همان نام در شماره‌ 1 تا 7

را میتوانید ببینید<<< v="OVJ-rsTcRzU

فکر کنم هیچ کس دوست ما نیست و باید به خود ایمان داشته باشیم دست از این اعمال مسخره برداریم که علیه یکدیگر دشمنی نکنیم بگذارید باهم برای آزادی وطن اشغال شده امان کشش به عمل آوریم و در این راه کار و تلاش خود را به کار به بریم.

بله ما باید اتکا به خودمان و به خودمان ایمان داشته باشیم و یک دست و یکصدا بشویم دست در دست یکدیگر بگذاریم ما امروز دارای رسانه خود هستیم و انترنت هم وجود دارد و باید تا روزی که زنده هستیم مبارزه کنیم تا بدست آوردن احقاق حقوق ملت ستمدید کرد از پای نخواهیم ایستاد اگر با یک نان در روز زندگی خود را تامین نموده ایم اگر گرسنگی بکشیم راهد خویش را ادامه میدهیم.

ما حاضریم به میریم لاکن ننگ و تسلیم را نمیپذیریم.


سه‌رده‌شت و بارزانی و هه‌ڵویَست


سه‌رده‌شت و بارزانی و هه‌ڵویَست

په‌نجا رۆژ ده‌بیَت كاكه‌ سه‌رده‌شتی جوانه‌مه‌رگ به‌شیَوه‌یه‌كی زۆر درِندانه‌ تیرۆر كراوه‌و، له‌م ماوه‌یه‌دا وه‌كو تاكیَكی كوردستانی به‌رده‌وام چاودیَری وردو درشتی رووداوه‌كانم و ره‌وشی سیاسی و كۆمه‌ڵایه‌تی كوردستانه‌ بیَنازه‌كه‌مم كردووه‌و، له‌و رۆژه‌وه‌ تاوه‌كو ئیَستا چاوه‌ریَ هه‌لویَست و په‌رچه‌كرداریَكی ته‌ندروست و ساغ له‌ داموده‌زگا په‌یوه‌ندیداره‌كانی كوردستانم، له‌ شه‌خسی جه‌نابی كاك مه‌سعودی بارزانی كه‌ سه‌رۆكی هه‌ڵبژردراوی كوردستانی باشووره‌و به‌پیَی قسه‌كانی خۆیان 70% خه‌ڵكه‌ ره‌ش و رووته‌كه‌ى ئه‌م خاكه‌ زوڵم لیَكراوه‌ متمانه‌ى پیَی به‌خشیووه‌و شانازی ده‌كه‌ن كه‌ ئه‌و سه‌رۆكیان بیَت.

منیش بمه‌ویَت نه‌مه‌ویَت تازه‌ ئه‌و سه‌رۆكه‌و له‌ شویَنه‌ گشتی و نیَوده‌وڵه‌تی و توركیه‌كان هه‌ركه‌س و لایه‌ك به‌ شیَوه‌یه‌ك پیَشوازی لیَده‌كه‌ن و باوه‌رِتان هه‌بیَت كه‌ هیچ گرفتیَك له‌و باره‌یه‌وه‌ نییه‌ كه‌ ئه‌و سه‌رۆكی منیش بیَت وه‌كو تاكیَكی كوردستان، به‌ڵام به‌مه‌رجیَك ئه‌ویش ده‌بیَت به‌راستی و به‌جدیه‌ته‌وه‌ وه‌كو تاك مامه‌ڵه‌ له‌گه‌ڵ من و هه‌موو تاكیَكی كوردستان و كورِ و برازاكانی و ئه‌وانیتری هۆزه‌كه‌ى بكات و هیچ جیاوازیَك له‌ نیَوانمان نه‌كات.

من لیَره‌دا نامه‌ویَت باس له‌ رِابردووی دوور بكه‌مه‌وه‌و ئه‌وانه‌ى كه‌ به‌ شیَوه‌یه‌ك له‌ شیَوه‌كانی ده‌ستی ئه‌و یان كه‌سانی نزیكی تیَوه‌گلاوه‌و خه‌ڵكی جیاجیا به‌ هۆیه‌وه‌ تیَیاچووه‌و ئیَستا له‌نیَوانماندا نیین.

ده‌مه‌ویَت پرسیاریَكی زۆر جددی و ئاسان له‌ جه‌نابی سه‌رۆكی هه‌ریَم، ببورن سه‌رۆكی كوردستان كاك مه‌سعود بارزانی بكه‌م بۆ ئه‌وه‌ى منیش ئه‌و (30)ه‌كه‌ى دیكه‌، وه‌كو ئه‌و 70% كه‌ ده‌نگیان بۆ داوه‌ به‌مه‌رجیَك كه‌ وه‌ڵامی ئه‌م پرسیاره‌ بداته‌وه‌ یان به‌رِاست و مه‌سوولانه‌ به‌دوای وه‌ڵامه‌كه‌ی بگریَت، ئه‌گه‌ر وه‌ڵامی حازری و راست و دروستی ئاماده‌ى نه‌بوو. تاكو شانازی به‌ كاكه‌ مه‌سعوده‌وه‌ بكه‌ین.

پرسیاره‌كه‌ش ئه‌مه‌یه‌و چاوه‌رِیَی هه‌ڵویَستی سه‌رۆكانه‌ت لیَده‌كه‌م و ئه‌مه‌ش به‌یاد ده‌هیَنمه‌وه‌ كه‌ سه‌دان كاربه‌ده‌ست له‌ وڵاته‌ زڵهیَزه‌كان له‌ دیموكرات و دیكتاتۆره‌كانیش ته‌نها له‌ به‌ هۆی رِووبه‌روو بوونه‌وه‌ى پرسیاریَكی له‌و چه‌شنه‌و وه‌ڵام نه‌دانه‌وه‌ی ده‌ستیان له‌كار كیَشاوه‌ته‌وه‌.

به‌هه‌رحاڵ كاك مه‌سعوود بارزانی ئه‌مه‌ش پرسیاره‌كه‌و چاوه‌رِییَ هه‌ڵویَستم.

ده‌كریَت كورِیَكی گه‌نج و قوتابی به‌ وته‌ی به‌رِیَز و به‌ وته‌ى هه‌موو تاكه‌كانی كوردستان قوتابی و رۆژنامه‌نوس، به‌ ئاشكرا و چاونه‌ترسانه‌ برِفیَنریَت و له‌و قه‌ڵا دژه‌ تیرۆره‌كه‌ ببریَته‌ ده‌ره‌وه‌و پاشان به‌و شیَوه‌یه‌ كه‌ ده‌زانن تیرۆر بكریَت و تاكو ئه‌مرِۆ سه‌ره‌داوی تیرۆریسته‌كان ئاشكرا نه‌كریَت؟ له‌كاتیَكدا ئیَوه‌ به‌رِاست له‌ رِابردوو ئه‌و هه‌موو تیرۆریسته‌ ده‌ستگیر كردووه‌ یان به‌رِیَكه‌وت ده‌ستگیر كراون؟

تاكیَكی كوردستانى‌

كاردۆ ئه‌مین




-------------------------------------------------------------
تظاهرات خیاباتی در پاریس 21 ژوئن





فتوای روحانیون شیعه و درخواست از شیعه ها در اروپا تا میتوانند بچه بیشتر درست کنند.


هشدار.

فتوای روحانیون شیعه و درخواست از شیعه ها در اروپا تا میتوانند بچه بیشتر درست کنند.

طی فتوای که مخفیانه علی سیستانی و آخوندهای ایرانی و عراقی برای افراد شیعه در اروپا ارسال نموده اند از تمامی خانواده های شیعه مذهبی خواسته اند که تا میتوانند بچه درست کنند تا شاید در آینده نزدیک بتوانند بچه های آنان اروپا را به تصرف خود در آورند.

روحانیون شیعه در 9 ماه پیش در شهر نجف نشست داشته اند که در آن چند آخوند بلند پایه ی ایرانی در آن نشست حضور داشته اند بر این اساس به توافق رسیده اند که در اروپا اکثریت خانوادهای اروپای بیش از یک الی دو فرزند درست نمیکنند و از افراد شیعه مورد اعتماد خود خواسته اند تا میتوانند بچه بیشتر درست کنند تا در اینده بذر شیعه بتواند تا 50 الی 60 سال آینده سرتاسر اروپا به تصرف خود در آورند و در این نشست بر این تاکید شده است که خانوادها نگران این نباشند که توان مخارج فرزندان خویش را ندارند در سیستم اروپا خود دولت است که مخارج بچه ها را تامین میکند و از این بابت نگران نباشند خانوادهای شیعه در اروپا هرچی بچه بیشتر داشته باشند پول بیشتر بدست می آورند از طرف دیگر میتوانند به نفع این خانوادها باشد فرزند بیشتر هم پول بیشتر میگیرند و هم میتوانند در آینده نزدیک سرتاسر اروپا را به تصرف خود در اورند و اسلام به آئین اول در اروپا تبدیل بشود..

که این نشست با خرج ومخارج وزارت اطلاعات رژیم ایران برگزار شده است و در این نشست علی سیستانی و چند اخوند دیگر عراقی و ایرانی حضور داشته اند و بر اساس جمع آوری اطلاعات در باره خانوادهای اروپای و فرزند درست نمودن آنها توسط مزدوران خود در اروپا اطلاعات لازم را بدست اورده اند و بر این اساس که اروپایها خیلی کم بچه درست میکنند و باید شیعه ها از این فرصت استفاده کنند و بیشتر بچه درست کنند و سعی کنند که بچه هایشان هر سال برای آموزش اسلامی و قوانین آن به ایران و عراق بفرستند تا دستورالعملهای لازم را بدست بیاورند برای آینده در اروپا به توافق رسیده اند و در این نشست چند اخوند اهل تسنن هم حضور داشته اند و با این ایده موافق بوده اند که در اروپا توسط درست کردن بیشتر بچه میتوانند اروپا را مسلمان کنند و در آینده بچه های آنها به پستهای مهم و کلیدی دست میابند و در آینده اروپا مال مسلمانان خواهند بود به قول این آخوندهای فریبکار.

در این نشست بر این تاکید شده است که باید خانوادهای مسلمان شیعه بیشتر بچه درست کنند بهترین خدمت این خانوادها به اسلام فقط و فقط درست نمودن بچه های بیشتر میباشد و ملتزم بودن این بچه ها به سنتهای مذهبی و احلاق اسلامی و هر دو الی سال 3 بار فرستادن این بچه ها به ایران و عراق تا توسط روحانیون شیعه درس و آموزش لازم و دستو العمل لازم را دریافت کنند که چه هدفی باید در اروپا دنبال کنند در آینده.

و قرار بر این است که دولت ایران و بخش شیعه نشین عراق مسئولیت آموزش بچه های شیعه در اروپا را درعهده بگیرند و امکانات لازم را در اختیار این بچه ها قرار بدهند در آینده و دوباره بر این تاکید شده است که باید وزارت خانه های توسط عراق و ایران در اروپا تاسیس بشود برای کمک کردن به بچه ها در اروپا توسط خانه فرهنگی ایران و عراق البته توسط شیعه های عراقی و دولت ایران این کار انجام میگیرد.

و باز بر این اساس تاکید شده است که هر طوری که شده است بتوانند بر مردم اروپا تاثیر گذار باشند این بچه ها اگر حتی از راه ترس و وحشت شده است مردم اروپایی را به سوی اسلام بکشانند و هر چی مسلمانان بیشتر بشوند مردم اروپا ترسو هستند خیلی زود تسلیم مسلمانان میشوند و از راه ترساندن و تهدید و ارعاب باز میتوان اروپایها را تسلیم مسلمانان نمود این میتود باید اخر باشد اما باید با بیشتر شدن مسلمانان در اروپا و تاثیر آنها بر اروپایان در آینده نچندان دور میتواند اروپا رادر

خدمت اسلام قرار بگیرد و عقلیت اسلامی و سایه شوم اسلام سیاسی بر اروپا سایه افکند.

با تشکر ساموئیل کرماشانی

مورخ 30/6/2010

۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

مرا شبیه خودم،مثل یک ستاره بکش

'
مرا شبیه خودم،مثل یک ستاره بکش
شبیه من که نشد خط بزن دوباره بکش
مرا شبیه خودم،در میان آتش و دود
شبیه چشم و دلم غرق صد شراره بکش
و بعد دست بکش بر شراره ام یک شب
بسوز و قلب مرا پاره پاره بکش
و زخم های دلم را ببین و بعد از آن
لباس بر تن این قلب بی قواره بکش
بخند،خنده ی تو شعله میزند بر من
بخند و شعله ی مرا به یک اشاره بکش
برای بودن من عشق را نشانه بگیر
و خط رد به تن هرچه استخاره بکش
ببین ستاره شدم با تو ای بهانه ی من
مرا شبیه خودم،مثل یک ستاره بکش

-----------------------------------------

تلاش برای بقای حیات انسانی که تنها جرم آن آزاد زیستن است.خواستار حقوق اوليه انسانی خود.امروز تورا اعدام میکنند. ..همانند دیگر برادران وخواهرانت...عزیزم این ترس تاریک پرستان است که به خیال خودبا مرگ تو وعزیزان دیگرمی توانند راه طلوع خورشیدرا مصدود کنند.بدان در این لحظه زینب عزیزقلب انسانهای بی شماری برایت در طپش است...می دانم که تو هم سربلندانه می پزیری مرگی را که به این زندگی ننگین می ارزد..می پزیری آنچه را که به آن ایمان داری وا برای به دست آوردن آن تا پای چوبه دار رفتی ....می ستائيم اراده واهدافت را..مرگ با هدف زیبا تر وارزشمند تر از زندگی بدون هدف است....گرامی باد آزادی
ما كاشفان كوچه هاي بن بستيم،حرف هاي خسته اي داريم... اين بار پيامبري بفرست كه تنها گوش كن
........................................................
This is for all the womens out there all I hear from you all womens right womens right but i see only a few show there support for Zainab Jalalians situation now it's time to show your face and give it all your support she need you sisters get up on your feet
////////////////////////////////////////////////////

به‌شداریی PAK له‌ کۆڕێک له‌ ئاڵمان


کۆڕه‌که‌ بۆ هه‌ر یه‌ک له‌ به‌ڕێزان خه‌ندان محه‌مه‌د جه‌زا، سه‌دیقی بابایی، تاهیری به‌رهون و جه‌هانبه‌خش رۆسته‌می، رێکخرابوو و به‌گشتی له‌ لایان هه‌ر یه‌ک له‌م به‌ڕێزانه‌ باسێکی چڕوپڕ سه‌باره‌ت به‌ میکانیزم و تایبه‌تمه‌ندییه‌کانی خه‌باتی دیمۆکراتیکی کورده‌کان له‌ هه‌لومه‌رجی هه‌ستیاری ئه‌مڕۆدا کرا. پاشان درگا بۆ پرسیاری و بیروبۆچوونی به‌شداربووان واڵاکرا و له‌ لایان کۆڕگێڕانه‌وه‌ وه‌ڵامی پرسیاره‌کان درایه‌وه‌.

پارتی ئازادیی کوردستان

کۆمیته‌ی رێکخستنی ئاڵمان

8 پووشپه‌ڕی 2710

29 ژوئه‌نی 2010

Parti Azadi Kurdistan
COMMITTEE deutschland
pak_deutschland@yahoo.de
TEL FAX: 00492212900230
Mobil: 00491638340509
www.pazadik.com

www.pak-de.org

۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

کوردستان له‌ په‌ژاره‌ی عه‌بدولمالک ریگی دا

kurdistan freedom parti
پارتی ئازادیی کوردستان



کوردستان له‌ په‌ژاره‌ی عه‌بدولمالک ریگی دا

هه‌واڵ و راپۆرته‌کانی گه‌یشتوو به‌ کۆمیته‌ی راگه‌یاندنی پارتی ئازادیی کوردستان، سه‌باره‌ت به‌ ره‌نگدانه‌وه‌ی هه‌واڵی شه‌هیدکرانی عه‌بدولمالک ریگی رۆڵه‌ی دلێری نه‌ته‌وه‌ی به‌لووچ له‌ کوردستان، باس له‌وه‌ ده‌که‌ن که‌ له‌ پاش بڵاوبوونه‌وه‌ی هه‌واڵی جینایه‌تی شه‌هیدکردنی عه‌بدولمالک ریگی به‌ده‌ستی مرۆڤکوژه‌کانی کۆماری ئیسلامی، په‌ژاره‌ و ماته‌م کوردستانی گرتووه‌ته‌وه‌.

ئه‌ندامان و چالاکانی PAK و سه‌رچاوه‌ هه‌واڵنێرییه‌کانی دیکه‌ی، راپۆرتگه‌لێکی زۆریان له‌سه‌ر کاردانه‌وه‌ و لێدوانه‌کانی خه‌ڵکی کوردستان له‌مباره‌یه‌وه‌ ره‌وانه‌ کردووه‌. به‌پێی ئه‌م راپۆرتانه‌ خه‌ڵکی کوردستان، عه‌بدولمالک ریگی به‌ قاره‌مانێکی بزووتنه‌وه‌ی نه‌ته‌وه‌یی به‌لووچ ده‌ژمێرن و خه‌بات و ئامانجه‌کانی به‌ دادپه‌روه‌رانه‌ و بزوتنه‌وه‌ چه‌کدارانه‌که‌شی له‌ دژی هێزه‌ داگیرکه‌ره‌کانی کۆماری ئیسلامی به‌ وه‌ڵامێکی گونجاو به‌ جینایه‌ت و سه‌رکوتگه‌رییه‌کانی کۆماری ئیسلامی، ده‌زانن.

هه‌روه‌ها خه‌ڵکی کوردستان، شه‌هیدکرانی عه‌بدولمالک ریگی به‌ خه‌سارێکی گه‌وره‌ بۆ خه‌باتی ئازادیخوازیی نه‌ته‌وه‌ی به‌لووچ داده‌نێن. له‌ هه‌مانکاتدا، رۆڵه‌کانی نه‌ته‌وه‌ی کورد له‌سه‌ر ئه‌و باوه‌ڕه‌ن که‌ خه‌باتی نه‌ته‌وه‌ی به‌لووچ به‌ ئێعدامی عه‌بدولمالک ریگی راناوه‌ستێ و شه‌هیدکرانی ریگی بڵێسه‌ی خه‌بات له‌ به‌لووچستان به‌تینتر ده‌کا.

سڵاو له‌ گیانی پاکی رۆڵه‌ی ئازای نه‌ته‌وه‌ی به‌لووچ عه‌بدولمالک ریگی

سه‌رکه‌وێ خه‌باتی نه‌ته‌وه‌ی به‌لووچ و هه‌موو نه‌ته‌وه‌ بنده‌سته‌کانی ئێران بۆ رزگاری و به‌ده‌سته‌وه‌ گرتنی سه‌روه‌ریی نه‌ته‌وه‌یی

پارتی ئازادیی کوردستان

کۆمیته‌ی راگه‌یاندن

6 پووشپه‌ڕی 2710

27 ژوئه‌نی 2010

Pak2691@gmail.com

www.pazadik.org + com

-----------------------------------------

مرگ بر آنان که‌ با مرگ تو زنده‌ میمانند
بمرن ئه‌ وانه‌ ی که‌ به‌ مردنی تۆ ژیان ده‌ که‌ ن
بمرن ئه‌ وانه‌ ی که‌ به‌ مردنی تۆ ژیان ده‌ که‌ ن
کیژۆڵه‌ که‌ م چ ده‌ ستێ ناپاک
چ هه‌ ڕه‌ شه‌ یه‌ کی سامناک
ئاره‌ زووه‌ کانت ده‌ خنکێنێ ؟
چ‌ دینێک
چ ئایینێک
چ بیرو ڕاو ڕاپرسێنێک
مافی ژیانت لێ ده‌ ستێنێ ؟
بمرن ئه‌ وانه‌ ی که‌ به‌ مردنی تۆ ژیان ده‌ که‌ ن

هرگز از مرگ نهراسیده ام.

------------------------------

فرزادکمانگر"با خودم فکر میکنم چه روزگاری شده باید حق حیات و زندگی ام لای فلان بخش نامه و عفو نامه در دادگاه ها گرد و خاک بخورد و مادرم با ترس به تلفن جواب دهد، با نگرانی تلویزیونش را روشن کند و منتظر روزی باشد که مرگ فرزندش سایه وحشتی شود بر زندگی دیگران

غروب ها با خودم فکر میکنم که



۱۳۸۹ تیر ۶, یکشنبه

گورهای دسته‌جمعی دستگیرشدگان اعتراضات پس از انتخابات

گورهای دسته‌جمعی دستگیرشدگان اعتراضات پس از انتخابات.

شهرزاد نیوز: تعداد نامشخصی از بازداشت‌شدگان اعتراضات پس ار انتخابات، بعد از دستگیری و اعمال شکنجه به قتل رسیده و بيرون از محوطه کهريزک، در گورهای دسته‌جمعی در منطقه بيابانى بين تهران و قم دفن شده‌اند.

به گزارش "سايت خبرنگاران سبز"،در حال حاضر 7 تن از بازداشت شدگان بندهای ويژه زندان مخوف افسريه ، افرادی هستند که شاهد حداقل دو مورد قتل عام جمعى از بازداشت شدگان جوان و معترض پس از انتخابات بوده اند که اين رويداد در ماههای خرداد و تير سال گذشته صورت گرفته است.

در تاييد ارتکاب اين جنايات همين بس که برخی مقامات رژيم هم بطور سرى سوالاتی را پيرامون آن پرسيده اند اما فرماندهان سپاه با عنوان کردن رفتار خودسرانه برخی نيروهاى بسيج آن را توجيه کرده اند.

بنا به گزارش های رسيده پس از اين اقدامهای هولناک، تعدادى از قربانيان در همانجا مدفون و تعدادى را نيز مخفيانه در بهشت زهرا به خاک سپرده اند.

-----------------------------------

هم اکنون چند مزدور فتنه انگیز کثیف روانی که در نظر دارند در آینده برای رژیم کار کنند کشف شده اند و از گربه خورها تا بیماران صرع و بیمار روانی از نوع بیماری کثیف جنون منیک



ڕه‌وشی منداڵانی کورد له‌ زیندانه‌کانی تورکیه‌

ڕه‌وشی منداڵانی کورد له‌ زیندانه‌کانی تورکیه‌
desgyr.mndal
15:20 2010-06-27
شاندیکی پارتی چه‌پی سوید، به ‌مه‌به‌ستی لێکۆڵینه‌وه‌ کردن له‌ ڕه‌وشی منداڵانی کورد له‌ زیندانه‌کانی تورکیه‌ ،گه‌یشتنه‌ باکووری کوردستان.
پارتی چه‌پی سوید له‌ ڕێکه‌وتی 28ی ژوئه‌ن تا 2ی ته‌موز له‌ ئامه‌د و مێردین، له‌گه‌ڵ شاره‌داران و نوێنه‌رانی ڕێکخراوه‌ مه‌ده‌نیه‌کان ڕیزه‌ دیدارێک ئه‌نجام ده‌ده‌ن.
ڕاگه‌یه‌ندرا که‌ شاندی پارتی چه‌پی سوید سه‌ردانی پارێزه‌ری منداڵانی کورد" که‌زیبان یه‌ڵماز و سه‌ردانی ڕۆژنامه‌ی ئازادیا وه‌لات و که‌نیسه‌ی" مۆر گابریه‌ل" له‌ میداد ده‌که‌ن.
-------------------------------
اوجالان را به عنوان مخاطب حل مسئله معرفی کردندچاپ

ي14:11
ist-mkm-demawaz12دهها هزار نفر در استانبول طی تجمعی نارضایتی خود را علیه ‌سیاستهای جنگ طلبانه‌ حکومت ترک به‌ نمایش گذاشتند.
مرکز هنری مزوپوتامیا برنامه‌ای را با شرکت تعدادی از هنرمندان برگزار نمود.
در زندان "یدیکوله‌" استانبول دهها هزار نفر با شرکت در کنسرتی یکصدا اعلام کردند که‌ اوجالان مخاطب حل مسئله ‌کرد است.
در این برنامه ‌بجز هنرمندان مرکز فرهنگی مزوپوتامیا، ثروت کوجاکایا، سرحدو، سعیدخان بویاخچی و چندین هنرمند دیگر نیز شرکت داشتند.


--------------------------------------------------------------
در مرسین 11 کودک دیگر بازداشت شدندچاپ
13:12
desgyr.mndalدولت حزب عدالت و توسعه از یک سو وانمود میکند که از طریق تغییر در قانون اساسی در صدد بهبود وضعیت کودکان زندانی است تا افکار عمومی را فریب دهد و از سوی دیگر به صدور احکام زندان برای کودکان کرد ادامه میدهد.
دادگاه جرائم سنگین شهر آدانا به بهانه‌ی اینکه 11 کودک کرد 12 تا 14 ساله، روز 16 فوریه سال 2010 در تجمعاتی حضور داشته اند آنها را به حبس‌های سنگین محکوم و روانه‌ی زندان کرد.
ودات اوزکان، وکیل این کودکان ضمن اعتراض به این حکم آن را یک رسوایی حقوقی نامید.
اوزکان با اشاره به دورویی حکومت ترکیه گفت این حکومت از یک سو ادعا می کند که در صدد بهبود قوانین به نفع کودکان زندانی است و از سوی دیگر به صدور احکام زندان برای کودکان 12 تا 14 ساله می پردازد.

































در کشور سوئد هر سال در مورخ 25 و 26 ماه 6 وسط تابستان میباشد و جشن میگیرند

در کشور سوئد هر سال در مورخ 25 و 26 ماه 6 وسط تابستان میباشد و جشن میگیرند
و در این دو روز تعطیل رسمی میباشد و تمامی ادارات دولتی تعطیل میباشند و خیلی با افتخار این روز را جشن میگیرند و ما هم به نوبه خودمان که در کشور دموکراتیک سوئد هستیم باز مایه ی افتخار است که در این کشور آزاد بر سر میبریم.

این کلیپ درباره روانشناسی اجتماعی میباشد

این ویدئو کلیپ درباره خودباوری و خودناباوری بدون پریسنسیپ زیستن میباشد

تقدیم به 5 ستاره راه آزادی 5 آزادی خواه 5 گل راه آینده

تقدیم به 5 ستاره راه آزادی 5 آزادی خواه 5 گل راه آینده

نفت شهر کماکان در آتش می سوزد
Peyamnerبا گذشت یک ماه از آتش گرفتن چاه شماره 24 میدان نفت شهر در حوالی گیلان غرب در کرماشان، آتش سوزی این چاه تاکنون ادامه دارد

خبرگزاری نیمه دولتی مهر در گزارشی در این باره می گوید میزان نفت و گاز خروجی که از چاه آسیب دیده نشت می کند روزانه معادل 8 تا 9 هزار بشکه برآورد شده است و تلاش برای مهار آتش سوزی و مسدود کردن نشت نفت و گاز تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

عدم موفقیت شرکت ملی نفت ایران در مهار نشت نفت این حوزه نفتی در کوردستان در حالی است که مقامات صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران بریا مهار نشت نفت در خلیج مکزیک اعلام آمادگی کرده بودند.

یک ماه پیش چاه شماره 24 میدان نفتی نفت شهر در گیلان غرب از توابع استان کرماشان در کوردستان ایران بر اثر انفجار دچار آتش سوزی شد و دامنه این آتش سوزی به جنگل های کهن منطقه گیلان غرب نیز کشیده شده و تاکنون تلاش قابل توجهی برای مهار این آتش سوزی مهیب صورت نگرفته است.

قابل ذکر است که این حادثه که به گفته مقامات محیط زیست منطقه ممکن است به یک فاجعه زیست محیطی بیانجامد، تاکنون با بایکوت خبری خبرگزاری های داخلی و خارج از ایران همراه بوده است.

-------////////////////////////

یانیه گروه 8 علیه رژیم جمهوری مجنونین اسلامی ایران
Peyamner سران هشت کشور صنعتی جهان روز گذشته از ایران خواستند به درخواستهای شورای امنیت توجه کند و حق آزادی بیان برای شهروندانش قائل شود

رهبران هشت کشور صنعتی جهان روز گذشته در دومین روز نشست خود در کانادا، با انتشار بیانیه ای از "عدم شفافیت" برنامه اتمی ایران و گسترش غنی سازای اورانیوم تا 20 درصد در این کشور عمیقاً ابراز نگرانی کردند. به عقیده این سران، افزایش سطح غنی سازی با قطعنامه های سازمان ملل و خواسته های آژانس بین المللی انرژی اتمی در تضاد است.

در این بیانیه ضمن حمایت کامل از قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل، از ایران خواسته اند این قطعنامه و تقاضاهای آژانس را اجرا کند و با ادامه مذاکرات در این مورد موافقت کند. همچنین از همه کشورهای جهان خواسته شده است که تحریم های در نظر گرفته شده در قطعنامه شورای امنیت را به طور کامل و دقیق اجرا کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که ایران باید به حکومت قانون تن دهد و آزادی عقیده و بیان را برای شهروندانش به رسمیت بشناسد.

--------------------------------------------------------


۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

تفکر ضد آزادی جنون آخوندی



این درباره تفکر ضد آزادی جنون جهل رژیم اسلام خمینی میباشد
این یکی از دوستان با ایمیل برایم ارسال نموده لند در داخل کشور که رژیم ایران مطالب من را غرب زدگی و فساد نامیده است لاکن رژیم ایران خودش منبع فساد و فحشا شده است در خاورمیانه عامل خفغان و سرکوب زنان و زن ستیزترین کشور خاورمیانه شده است حتی سپاه پاسداران دختران ایرانی را به پولی کلان به شیوخ عربها میفروشند.
////////////////////////////////

اتحاد دو دولت ضد انسانی و بازی با کارت سوخته مردم فلسطین برای نیات کثیفشان بر ضد ملت کرد

------------------------------------------------


قتل چهارعضو يک خانواده در مهاباد
آژانس خبری موکریان
سرویس اجتماعی

پنج شنبه شب مورخه سوم تیرماه سال جاری ، فرد یا افراد ناشناسی محسن
مسگری ،همسر و دو فرزندش را در منزلشان با ضربات چاقو به قتل رساندند.

به گزارش سرویس اجتماعی آژانس خبری موکریان ، همسايگان زماني به محل
حادثه رسيدند كه همه اعضای اين خانواده ساكن مهاباد ، به طرز فجيعي كشته
شده بودند.

گفتنی است تا لحظه تنظیم خبر از انگیزه و عاملان این جنایت اطلاعی دردست نیست.


--------------------------------------------------------

بمناسبت ترورناجوانمردانه دکتر عبدالرحمان قاسملو توسط تروریستهای جنون اسلام خمینی.


بمناسبت ترورناجوانمردانه دکتر عبدالرحمان قاسملو توسط تروریستهای جنون اسلام خمینی.

من برای شهدای حزب دموکرات کردستان و کومه له سرتعظیم فرو می آوریم چرا چون آنها انسانهای پاک و صادق و صداقت بوده اند که برای رهایی یک ملت رنجدیده و برای آزادی ملتشان مخلصانه و پاکبازانه جان خویش را فدا نموده اند هزاران درود بر روح و روان پاکشان.

به نظر ما مزاکره مخفیانه و بدون اطللاع ملت خیانت به ملت میباشد.


این سئوال پیش ما بعنوان یک کرد درست میشود آیا این مزاکره برای چی بود چه هدفی دنبال میکرد این مزاکره؟

آیا این مزاکره برای یک مسئله ی شخصی بوده یا واقعا برای حل مسئله ی کرد؟

چرا رسما اعلام نه نمودید که دارید بر این اساس با رژیم مزاکره میکنید؟

آیا حزب دموکرات کردستان به رأی مردم باور دارد؟

پس اگر باور دارد چرا ملت کرد را در جریان این مزاکره قرار نداد؟

چرا با ملت کرد راستگو نیستید؟

آیا مزاکره نمودن با دشمن آنهم برای حل مسئله ی یک ملت رنجدیده بدون اینکه آن ملت بدانند و بدون اطلاع ملت خیانت به آن ملت نیست ؟

من دوست دارم ان کسانی که خود را مدافع حقوق من میدانند و برای حل مسئله ی حقوق من با دولت اشغالگر مزاکره میکنند باید من هم از شرط و شروط این مزاکره با خبر باشم و گر نه این خیانت به حقوق خویش میدانم اگر از این مزاکره خبر نداشته باشم.


هر حزب و دستجاتی که بخواهند بدون اراده ملت گامبردارند این به این معنا میباشد به ملت خویش خیانت میکنند و ملت خویش را دستکم میگیرندو با ملت صادق نیستند.

برای نمونه بعضی از احزاب کردستانی رفتند که با رژیم ایران مزاکره نمودند بدون اینکه کسی بداند و حتی اعضای حزب از این مزاکره خبر نداشتند اگر واقعأ شما مدافع ملت کرد هستی و برای ملت کرد مبارزه میکنید و به حقوق دموکراتیک ملت رنجدیده کرد باور دارید پس باید در این باره با ملت کرد صادق باشید و ملت خویش را در جریان این مزاکره و شرط و شروط این مزاکره را قرار میدادی این نوعی بی احترامی به ملت کرد میباشد که مخفیانه با رژیمهای اشغالگر مزاکره کنید بدون اینکه ملت کرد از شرط و شروط این مزاکره خبر داشته باشند البته این مزاکره نوعی خودخواهی و اندیشه دیکتاتوری توش بوده است اگر واقعا شما مدافع حق و حقوق ملت رنجدیده کرد هستی پس باید این ملت رنجدیده که شما خود را فرزندش میدانید باید از شرط و شروط این مزاکره حداقل باخبر باشند اما بدون هیچ اطلاعیه ای شما رفته اید با رژیم مزاکره نموده اید پس این مزاکره نمیتواند برای حل مسئله کرد باشد بلکه این برای حل مسئله شخصی و برای بدست آوردن یک مسئولیت در داخل نظام سرکوبگر بوده است تا مسئله ی کرد.


برای نمونه شهید دکتر عبدالرحمان قاسملو تا 4 روز کسی ازش خبر نداشتند و در این باره شهرداری اتریش بود که پس از چهار روز جنازه شهید دکتر را پیدا کردند که تنها صحرا رودی تروریست مانده بود که بخاطر زخمی شدنش توان رفتن به ایران را نداشته بود و بقیه ی تروریستها همرا با رهبر تیم ترور که احمدینژاد بود به ایران رفته بودند اما چون ترسیده بودند تروریستها صحرا رودی تروریست را جا گذاشته بودند که توسط پلیس اتریش دستگیر شد متاسفانه چون این ترور صنعتی بود او را آزاد نمودند چون نفت و گاز حرف اول را میزند.

خلاصه تیم ترور طوری امده بودند که دکتر قاسملو و همراهانش را با زور به داخل ایران به برند

قرار بر این بوده که در این نشست اخیر هر طوری که شده دکتر عبدالرحمان قاسملو و یارانش را به داخل ایران به برند و صحرارودی تروریست همرا با تیم ترور دست به عربته کشی میزنند و پیشنهاد این میکنند که گویا سوار یک هواپیما کوچک ایرانی بشوند و بر روی کشورهای اروپایی دوری بزنند بلافاصله شهید عبدالله قادری که خیلی زرنگ و هم توان جسمی خوبی داشته است متوجه میشود که اینها هدفشان بردن اینها به داخل ایران میباشد ( طبق تحقیقات پلیس اتریش ) عبدالله قادری با یک ضربه بر سینه صحرارودی میکوبد و درجا او می افتد و زخمی میشود و پیش از این صحرارودی یک گلوله را شلیک میکند پیش از اینکه ضربه بخورد اما احمدینژاد که رهبر تیم ترور بوده است بلافاصله دست بکار میشود ازدم هر 3 نفر را شهید میکند و خیلی سریع محل را ترک میکنند اما صحرارودی چون زخمش خیلی سنگین بوده به بیمارستان منتقل میشود که صحرارودی از دست عبدالله قادری زخمی میشود و تروریستهای رژیم در این 18 همینبار نشست بین دکتر قاسملو و هیئت تروریستی آخوندی جان سالم را بدر نمیبرد و شهید میشود البته هنوز هم هنوز حزب دموکرات کردستان در باره شرط و شروط این مزاکره چیزی نه نوشته است و هیچ چیزی را هم منتشر نه نموده است و طبق تحقیقات پلیس اطلاعاتی اروپا دکتر عبدالرحمان قاسملو در چندین کشور اروپایی 17 بار پیش از اینکه ترور بشود با هیئت ایرانی نشست و گفتگو داشته است این نشستها در این کشورها صورت گرفته است در چکسلاوکی یک بار در سویس 2بار در پاریس فرانسه 2 باردر کشور بلژیک 1 بار در استکهلم 3 بار در کشور آلمان 4 بار در ایتالیا 2 بار در کشور بریتانیا 1 بار و در کشور اتریش 2 بار که با بار آخر که ترور شدند به دست تروریستهای رژیم ایران یعنی میتوان گفت هیچ کردی ا ز شرط و شروط این مزاکره باخبر نبودندو این مزاکره برای حل یک مسئله ی شخصی بوده است و هیچ ربطی به حقوق ملت کرد نداشته است.

یکی از اشتباهات حزب دموکرات کردستان ایران آخیرا این است که مزدوران خودفروش که برای رژیم سابق عراق خودفروشی و جاسوسی میکردند عضو دفتر سیاسی این حزب شده اند که حتی دست به کارهای غیر اخلاقی هم میزدند علیه ملت کرد در کمپ التاش الرمادی خیلی چیزها در آن کمپ توسط این مزدوران انجام گرفته است واقعا شرم است اگربه تک به تک این کارهای غیر اخلاقی که دور از پرینیسیپهای انسانی و اخلاقی هستند نام برده بشود اسم آنها به کردی جاشهای اطلاعات پیشین عراق که حتی کارهای میکردند در این مقاله گنجایش ندارد چرا چون باید در یک مقاله دیگر منتشر بشود چرا چون نمیخواهم اسم این کثافتها را در این مقاله که اسم شهیدان در آن است با اسم جاشهای خودفروش آلوده کنم.

من در یک کتاب خاطراتم در باره کمپ التاش نوشته ام و هر کاری که در آن کمپ رویداده است یادداشت نموده ام و همرا خودم دارم روزی در این باره همه چیز را منتشر میکنم تا ملت کرد دوستان و دشنمان خود را بشناسند نام و مشخصات جاشها و تمامی کارهایشان و نوع ارتباطشان با وزارت اطلاعات عراق در این خاطرات نوشته شده است که این خاطرات در طول 3 سال و نیمی که در ان کمپ بودم تمامی اطلاعات لازم بدست آوردم و با خودم یادداشت نموده ام.

حالا احزاب سیاسی میگویند اول زندگی خویش را تامین کنید بعد دست به سیاست بزنید راستی این نوعی خود گیج کردن و شانه خالی کردن میباشد خوب اگر شما بخواهید با رژیمهای اشغالگر مبارزه کنید باید از همه چیز بگذرید یا همه چیز یا هیچ چیز یعنی از تمامی مسائل زندگی باید گذشت اگر دست به کار و فعالیت سیاسی برای آزادی یک ملت اسیر بزنیدشما باید بین دو چیز یکی را انتخاب کنید یا زندگی عادی و یا زندگی سیاسی اگر دنبال زندگی عادی هستید خوب دیگر دم از سیاست زدن یک مسخره ای بیش نیست چرا چون پروسه زندگی عادی آسان میباشد اما زندگی سیاسی سخت آنهایکه این کلمات به کار میبرند نوعی خدمت به سیاست رژیم میکنند.


دکتر عبدالرحمان قاسملو 18 بار با رژیم ایران نشست داشته است بدون اینکه یک کرد از این مزاکره

حتی بعد از اینکه رژیم سران این حزب را ترورمیکرد رسمأ هم در تشیع جنازه سران حزب شرکت میکرد هنوز هم هنوز مراسم تشیع جنازه دکتر قاسملو و دکتر شرفکندی پخش نمیکنند به این دلیل که مسئولان بلندپایه ی رژیم در این مراسمها شرکت میکنند این میتوان نوعی خیانت باشد به ملت خویش چرا چون قائم نمودن اشتباهات خویش به این معنا میباشد این خیانتها قانونی شده است و باید ادامه داشته باشد.

بعدأ که برای اینکه خود را از این زیرسئوال رفتن بیرون بکشند آمدند گفتند مام جلال بوده که دکتر قاسملو را به کشتن داده است اما این پل ارتباطی میان حزب دموکرات کردستان ایران با اطلاعات سپاه و اطلاعات رژیم ایران برمیگردد به زمان اول انقلاب که حزب دموکرات کردستان با حزب توده ارتباط تنگانتگی داشته و خیلی از اعضایی این حزب از کادرهای بلندپایه ی توده بودند و بر اساس راه و روش تفکر حزب توده راه میروند و خود را رهبر ی تمامی ملت کرد در شرق کردستان میدانستند و میخواست با دولت مرکزی به تنهایی مزاکره کند و هیچ حسابی برای کومه له و احزاب کوچک دیگر در صحنه سیاسی کردستان نمیکردند و بر این اساس به توافق رسیده بودند با رژیم ایران هیچ گروه هی بدون حزب دموکرات کردستان ایران در کردستان نباید وجود داشته باشد چرا چون رژیم نوپا دینی ایران خیلی زیرکانه در هر نشست و مزاکراتی نام احزاب دیگر را رد میکرد و میگفت در صحنه سیاسی فقط به حزب دموکرات اعتراف میکنیم تا بتواند راه را برای جنگ برادرکشی خوش کنند که کردند و جنگ برادر کشی میان کومه له و حزب دموکرات کردستان ایران بنابر درخواست اطلاعات سپاه پاسداران شروع شد و 2000 انسان دوره دیده و شریف و پیشمرگ آموزش دیده را به شهادت رساندند از سوی هر دو طرف باید این دو حزب رسما از ملت کرد عذرخواهی کنند .

طبق اعلام پلیس مخفی اتریش که در این باره که از دولت اتریش انتقاد شده بود گویا چرا امنیت جانی دکتر قاسملو و یارانش را تامین نه نموده بودند پلیس مخفی اتریش اعلام نمود که این 18 همین بار بوده که دکتر قاسملو با هیئت ایرانی نشست و ملاقات داشته است پس به هیچ عنوان از پلیس اتریش خواسته نشده است که تا امنیت جانی انها را تامین کنند و هیچ نامه ای برای پلیس اتریش فرستاده نشده است در این باره.

درست نمودن پل ارتباطی میان وزارت اطلاعات رژیم ایران با حزب دموکرات کردستان ایران.

خیلی از اعضای این حزب به سفارت ایران رفت و آمد میکنند و در عین حال اگر فهمیدندکه کسانی با وزارت اطلاعات رژیم در ارتباط هستند بلافاصله به او خودرا نزدیک میکنند و در صدد درست نمودن پل ارتباطی بین اطلاعات رژیم با خود هستند.

خوب امروز رژیم ایران خیلی شقاوتمندانه و ضد بشری دست به کشتن جوانان کرد میزند و در یک ماه پیش 5 کرد را اعدام نمود اما احزاب پول پرست ما در صدد کارکردن برای رژیم هستند حتی دارند در این باره کار میکنند به نفع رژیم خیلی از افراد روانی و کچ اندیش برای خراب نمودن شخصیت انسانهای آزادیخواه و دموکرات نامه نگاری میکنند خیال میکنند اینجا عراق است که مزدورانش کاری بر سر دیگران بیاورند اما در یک کشور دموکرات هستیم که عدالت و قانونمداری حکم میکند نه مثل عراق و ایران بی عدالتی و بی قانونی باشد.

برای نمونه من یک ویدئو توسط بی بی سی منتشر شده است و با بنی صدر مصاحبه شده است بالای این نوشته قرار میدهم تا خیلی هم بخوبی بدانند شکست ما در داخل خاک ایران در سال 1980 بدست خودیها بوده است.

با تشکرفراوان ساموئیل کرماشانی

مورخ 2010/6/26


۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

دستگيری بيش ‌از 1600 نفر به بهانه بدحجابی

رژیم جنون اسلامی ایران به بهانه بدحجابی بیش از 1600 نفر از زنان در تهران دستگیر نموده است که خبر دستگیری زنان در شهرهای دیگر بدستمان نرسیده است و تخمین زده میشود که دز سرتاسر ایران 3400 زن تحت نام بدحجابس آخوند ساخته جنون اسلامی دستگیر شده باشد در ایران.
ایران یک زندان بزرگ برای زنان ایرانی.

دستگيری بيش ‌از 1600 نفر به بهانه بدحجابی

ایسنا: معاون اجتماعي نيروي انتظامي در نشست جمعيت ره پويان انقلاب اسلامي با بيان اينكه از آغاز طرح عفاف و حجاب يك‌هزار و 524 نفر دستگير شدند، گفت: از ابتداي خرداد ماه كه اين طرح اجرا شد، هيچ يك از دستگير شدگان شكايتي از عملكرد و نحوه برخورد پليس نداشتند.

سردار بهمن كارگر، پيرامون اجراي طرح «عفاف و حجاب» افزود: از آغاز اجراي اين طرح يك‌هزار و 524 نفر دستگير شدند كه 98 درصد آنان با ارشاد و حضور خانواده‌هاي آنها در پايگاه‌هاي اجراي اين طرح ارشاد و حدود 30 نفر از آنها تحويل مراجع قضايي شدند.

وي در توضيح گروه‌هاي سنين دستگيرشدگان، گفت: 67 درصد از دستگيرشدگان در سنين 16 تا 20 سال ، 31 درصد در سنين 21 تا 25 سال بودند و 8/13 درصد آنها بين 26 تا 30 سال سن داشتند.

معاون اجتماعي ناجا تصريح كرد: 84 درصد دستگير شدگان مجرد، 1/13 درصد متاهل و 3/2 مطلقه بودند و از نظر شغلي 25 درصد آنان دانشجو، 3/19 درصد محصل، 5/11 درصد كارمند كه عمدتا مشغول به كار در موسسات و بخشي خصوصي هستند، بودند.

به گفته سردار كارگر، 88 درصد از دستگير شدگان براي بار اول و هفت درصد آنان براي بار دوم دستگير شده‌ بودند .


«گشت نسبت» ساخته و پرداخته سايت‌هاي ضد انقلابي است

وي «گشت نسبت» را توطئه دشمنان انقلاب اسلامي معرفي كرد و تاكيد كرد: 15 روز قبل از اجراي طرح عفاف و حجاب كه در روز اول خرداد اجرا شد، سايت هاي ضد انقلاب شروع به شايع پراكني در خصوص گشت‌هاي نسبت كردند و «گشت نسبت» ساخته و پرداخته سايت‌هاي ضد انقلابي است.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي توضيح داد: براي اجراي طرح عفاف و حجاب نيروي انتظامي چهار پايگاه را به اين امر اختصاص داده و به آنان سهميه دستگيري روزانه 20 نفر را داده است.

وي خاطرنشان كرد: هر كسي دستگير مي‌شود ، نحوه پوشش ، رفتار و برخورد ماموران نيروي انتظامي با وي از طريق عكس و فيلم مستند سازي مي‌شود و اين افراد به چهار پايگاه تعبيه شده منتقل مي‌شوند و با حضور خانواده‌هاي آنان ، ماموران زن آنان را ارشاد مي‌كنند.

سردار كارگر افزود: هيچ مامور مردي حق ارشاد بانوان بدحجاب را ندارد ، چرا كه نيروي انتظامي براي اين امر ماموران زني را پرورش داده است.


برخورد با شركت‌هاي خصوصي مروج بدحجابي و بي‌حجابي

با بدحجابان مذكر نيز برخورد مي‌كنيم

وي از انجام كارهاي اطلاعاتي در خصوص برخورد با شركت‌هاي خصوصي مروج بدحجابي و بي‌حجابي خبر داد و بيان كرد: سازمان اماكن نيز بنا به توصيه نيروي انتظامي درصدد برخورد با مغازه‌ها و فروشگاه‌هاي دارد كه در آن زنان با وضعيت نامناسب در آن فعاليت و يا حضور دارند.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه برخورد با بدحجابان مونث تنها در دستور كار پليس نيست، عنوان كرد: با بدحجابان مذكر نيز برخورد مي‌كنيم.

طرح «عفاف و حجاب» با تمام حواشي موجود همچنان ادامه مي‌يابد

آيا بازيگر باحجابي نيز پيدا مي‌شود؟

وي در خصوص تداوم گشت مزاحمين نواميس، خاطرنشان كرد: گشت برخورد با مزاحمان نواميس ادامه دارد و حتي در خارج از اين طرح ماموران نيروي انتظامي موظفند در صورت مشاهده مزاحمي با وي برخورد كنند .

سردار كارگر در ادامه در پاسخ به سوال يكي از افراد حاضر در جلسه مبني بر استفاده سازمان ملي جوانان از بازيگران بدحجاب ، توضيح داد: آيا بازيگر با حجابي نيز پيدا مي‌شود ؟

سردار كارگر با انتقاد بر عملكرد قوه قضاييه ، اظهار كرد: خلاء قانوني زيادي وجود دارد و قانون شفاف نيست و مصاديق آن كلي است.

/////////////////////////////////

نقض حریم هوایی اقلیم کوردستان از سوی هلیکوپترهای رژیم ایران
Peyamner هلیکوپترهای جنگی جمهوری اسلامی ایران شب گذشته‌ (یکشنبه‌-21 ژوئن) با پرواز بر فراز مناطق مرزی و دامنه‌های کوهستان‌ قندیل، حریم هوایی اقلیم کوردستان را نقض کردند.


یک منبع موثق امنیتی در منطقه‌ به‌ خبرنگار خبرگزاری پیامنیر گفت: نیمه‌های شب گذشته‌ یکشنبه‌ هلیکوپترهای جنگی ایران بر فراز مناطق مرزی اقلیم کوردستان که‌ در اشغال نیروهای جمهوری اسلامی است و همچنین دامنه‌های کوهستان‌ قندیل پرواز کردند.

این منبع امنیتی خاطر نشان ساخت: هلیکوپترها ارتفاع بسیار کمی از سطح زمین داشتند و به‌ راحتی قابل شناسایی بودند.

پس از توقف جنگ هشت ساله‌ میان ایران و عراق در سال 1988، جنگنده‌های ایرانی برای نخستین بار است که‌ حریم هوایی اقلیم کوردستان را نقض می‌کنند.

--------------------------------------

پرتاب ماهواره تجسسی اسرائیل برای کنترل برنامه اتمی رژیم

در پی تشدید تنش‌ها بر سر برنامه اتمی جمهوری اسلامی، اسرائیل یک ماهواره تجسسی با توانایی عکس‌برداری دقیق و شفاف به فضا پرتاب کرد. ماهواره "اوفک ۹" (افق ۹) به یک مدار نزدیک به زمین پرتاب شده است.


به گزارش روزنامه‌‌ی "جروزالم پست"، ماهواره‌ی "اوفک ۹" (افق ۹) با موشک حامل اسرائیلی "شاویت" به فضا پرتاب شده است. عملیات پرتاب در شامگاه سه‌شنبه (۲۲ ژوئن / اول تیرماه) در ساعت ۲۲ به وقت محلی از پایگاه "پالماخیم" در حاشیه دریای مدیترانه صورت گرفت.


خاییم اِشِد، مدیر برنامه فضایی در بخش تحقیقات وزارت دفاع اسرائیل در این مورد به "جروزالم پست" گفت، این ماهواره برای اسرائیل امکان مانور و نوسان بیشتری در عملیاتش را فراهم می‌کند.



ماهواره‌ای با توانایی عکس‌برداری دقیق


وزارت دفاع اسرائیل جزئیات بیشتری درباره این ماهواره اعلام نکرد. ولی رادیوی اسرائیل گفت که همانند مدل قبلی "اوفک"، این ماهواره می‌تواند عکسبرداری‌های دقیق با شفافیت بالا انجام دهد و هدف آن برنامه اتمی ایران است.


به گزارش خبرگزاری آلمان، این ماهواره‌ی تجسسی جدید اسرائیل به یک دوربین بسیار پیشرفته مجهز است. مدل پیشین این ماهواره موسوم به "اوفک ۷" در سال ۲۰۰۷ به فضا پرتاب شده بود. قرار است هر دو ماهواره در هماهنگی با یکدیگر به کاوش نظامی بهینه دست یابند.


اسرائیل نیز همانند بسیاری کشورهای غربی، جمهوری اسلامی ایران را متهم می‌کند، در خفا به دنبال دستیابی به سلاح اتمی است. اسرائیل با توجه به تهدیدها‌ی مکرر رئیس دولت جمهوری اسلامی، محمود احمدی‌نژاد، موجودیت خود را مورد تهدید می‌بیند.


با پرتاب "اوفک ۹"، اسرائیل دارای شش ماهواره‌ی تجسسی در فضا خواهد بود.


در سال ۲۰۰۴ پرتاب "اوفک ۶" با شکست روبرو شد و به دلیل نارسایی فنی پس از پرتاب به دریای مدیترانه سقوط کرد.



شناسایی دقیق انسان‌ها و وسائط نقلیه


ماهواره‌ی جاسوسی دیگر اسرائیل موسوم به "اروس ب" قادر به عکاسی‌های بسیار دقیق با کیفیت بالاست. این ماهواره که در آوریل ۲۰۰۶ با یک موشک روسی به فضا پرتاب شد، چند روز پس از پرتاب، عکس‌هایی از سد "طبقه" در سوریه ارسال کرد.


ماهواره "اروس ب" قادر است هر شیئی روی زمین را تا فاصله ۷۰ سانتیمتری آن شناسایی کند. دوربین‌های این ماهواره می‌توانند از نزدیک انسان‌ها و خودروها را با دقت بالا تشخیص دهند. از قرار معلوم ماهواره‌ی "اوفک ۹" توانایی بیش از این دارد.


/////////////////////////////////

فیلم جدید از ماشینی که خواهرزاده موسوی را ترور کرد

هموطنی که فیلم را ارسال کرده: راننده حسین منیف اشمر از اعضاء حزب الله لبنان بود. حدودا 30 دقیقه بعد از تیراندازی و زیر گرفتن مردم در خ شادمهر(شادمان) وارد یادگار شد و از پشت(شمال به جنوب) به مردمی که رو در روی چند تن از نیروهای یگان ویژه بودن حمله کرد. این فیلم چند لحظه بعد از حمله و در حوالی ساعت 15:30 در اتوبان یادگار کمی بالاتر از خ آزادی گرفته شده




۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

آیا تا بحال با یک انسان کامل برخورد نموده اید؟ انسان و معنای این کلمه یعنی چی انسان چیست؟


آیا تا بحال با یک انسان کامل برخورد نموده اید؟

انسان و معنای این کلمه یعنی چی انسان چیست؟

انسان به کسانی میگویند که از نظر انسانی تکامل یافته و جایگاه خویش را در درون جامعه یافته اند و دارای خصلت انسانی میباشند انسان به کسانی میگوینده که پیش از اینکه چیزی بگویند درباره اش فکر میکنند و درک سبک خویش و شناخت بر تمامی حرکات و رفتار انسانی خویش هستند و به انسانیت باور دارند و همه چیز را از راه دیالوگ و گفتگو حل میکند و همراه با پرینسیپهای انسانی گامبرمیدارند و در برابر همه رفتارها و گفتارهای خویش مسئولیت پذیر هستند و دارای خصلت انسانی میباشند این باید با دو جمله نام برد انسان اندیشی و دارای تفکر انسانوارانه و گرایش به خصلت و اصول و مبادی بنیادی انسانی و انسانهای پاک حاضر نیستند همنوعان خویش مورد اذیت و آزار قرار بدهند چون انسان هستند همنوعان خویش را دوست میدارند و

یک انسان واقعی حاضر نیست به همنوع خویش ضرر برساند و یا مشکل ایجاد کند برای همنوع خویش.

کلمه انسان خیلی معنا دار است اگر بخوبی و به طور ریزبینانه و دور بینانه به این کلمه بنگریم خیلی شیرین است این نام اما کی میتواند با یک مسئولیت بزرگ و تاریخی این اسم مهم و شیرین را تا زنده است با خود همرا داشته باشد؟

آیا انسان حیوان اندیش داریم که اسمش میتوان گذاشت خر اندیشان؟

خر اندیش و کج اندیش چیست؟

انسانهای کج اندیش مسئولیت پذیر نیستند و تمامی رفتارها و کردارهای انسانهای کج اندیش بر ضد جامعه و اجتماع میباشد این افراد در اصل ضد اجتماعی هستند.

کسانی که بر این باور استوار هستند که فقط از راه فیزیکی همه چیز حل و فصل بشود و زور و چماق همیشه در تفکر اینها قرار دارد اینها انسان نیستند حیوانهای انسانما هستند عقل حیوان وار در پوست انسان یعنی خرهای انسانما.

این نوع افراد کج اندیش مثل خر هستند و نره خر ذات هستند و ترسو هستند حرف میزنند اما عمل نمیکنند به حرفشان مثل نره خر عر عر میکنند اما هنگامیکه دیدند که نره خر دیگر از اینها قدرتش بیشتر است سکوت میکنند خرهای انسانما.

افراد مذهبی که کم تحمل و تندرو هستند و خیلی زود از کوره در میرن با این خصلتها همخوانی دارد که کج اندیشند و خر اندیش و کینه توز میباشند وا فرادی که کینه توز میباشد آنها به جمع خر اندیشان و کج اندیشان میپیوندند و در اردگاه حیوانهای انسانما قرار میگیرند.

خر اندیش اینطور فکر میکند بیا بزنیم من میتوانم او را بزنم میزنم اگر دستم قدرت نداشت با دندان پوستش میکنم بله این خر اندیش و کچ اندیشان حیوانوار چنین تفکری دارند اگر افرادی بخواهند از کلمات تهدید و زور و عربته کشی برای اینکه بر دیگران غلبه کنند آنها فاقد کرامت و فاقد حیثیت و شرافت هستند.

باز افرادی که بخواهند از راه فتنه انگیزی به کسی دیگر ضربه بزنند و یا مشکلی برای کسانی که باب دلشان نیست ایجاد کنند آنها فاقد حیثیت کرامت و فاقد شهامت هستند این نوع افرادروانی و مریض در حالت رسیدن به بن بست حاضر هستند زن و دختر خویش را در مقابل پول بفروشند و این افراد برای اینکه خود را خوشحال بدانند دست به فتنه انگیزی میزنند و اگر کار فتنه انگیزی اینها به جای برسد و بتوانند مشکلی برای دیگران ایجاد کنند خود را خوشحال و شاداب میدانند اما این شادابی و خوشحالی کوتاه مدت میباشد دوباره آزارها و دردهای درونی این افراد عود میکند و این اشخاص روانی هستند و باید تحت درمان قرار گیرند

برای نمونه در یک ماه پیش من به یکی از دوستان مجازی خودم زنگ زدم دیدم که یک دفعه بدو بدو فرار کرد پیش یکی از دوستان تا شاید چیزی از دهن من در بیاورد و برای من مشکلی ایجاد کند اما او تنها نیست انها 3 نفر هستند که دست به این کارهای مزخرف میزنند من امروز تصمیم گرفتم برای همیشه با اینها قطع رابطه کنم چرا چون با افراد روانی و روانپویشی راه رفتن مثل این میباشد که پیش یک گرگ هار بخوابید چه خوابی باشد امروز بعد از نشست با دوستان و دو تا از اوستادان دانشگاه این شهر و کمی ویدئو کلیپ به انها نشان دادم این دوستان و با 3 نفر از اداره پلیس از من خواستند که با چنین افراد روانی قطع رابطه کنم تا هم خود راحت باشم و هم کمتر عذاب وجدانی داشته باشم و بگویم چرا کرد اینطور باشد.

کج اندیشان از نوع دیگر که توهمگراو مبتلا به اوهامگرا هستند یعنی مبتلا به جنون تخیل باطل هستند برای خود یک دنیا خیال میسازند و خیال میکنند که یک شخص مهم هستند و یک دولت در سدد از بین بردن این افراد است و همه دارند مراقبشان هستند اما در اصل این طور نیست و این خیال نادرست میباشد و باطل است و این نوع افراد مریض بعنوان پیشقدم شدن که دفاع از خود میدانند دست به هذیان گویی پشت سر دیگران میکنند و این اعمال کثیف را دفاع از خود میدانند این نوع کج اندیشان سردرگم روانی.

افرادی که عادت به فتنه انگیزی دارند مریض هستند شدت مریض روانی و درونی و بغزها و انباشته شدهای درونی آنها باعث میشود که برای خالی کردن غرایز کینه توزانه خویش دست به فتنه انگیزی بزنند.

افراد فتنه انگیز یعنی حیوان اندیشان یعنی خر اندیشان و کج اندیشان.

این افراد روانی به این عادت کثیف عادت کرده اند که دست به بردن حرف این برای اون و دست به کارهای فتنه انگیزی بزنند اینها توسط مزدوران رژیم تقویت میشوند و در مقابل هر مشکلی که برای فرد ایجاد کنند پول دریافت میکنند.

یکی از این ضد اجتماعیها

ها ها یک نامه برای آن خانم در فیسبوک ارسال نمودم گفتم دوست دارم او گفت قربونت برم بیا با من ازدواج بکن هی هیی

دومی صبرکنید یک ماشین پلیس امد هوست باشد چیزی نگوید همه را تحت کنترل میباشند راپورت نوشته اند یک نفر از ماشین پلیس پیاده شد یک گزارش برای پلیس نوشته اند من کی نوشته است یکی از احزاب کرد نوشته است علیه کی نوشته است ؟ نمیدانم فکر کنم این غلط گویی مال روانیهای باشد که همه کثافتکاریها را نمود تا بتواند در کردستان خانه بخرد و خود را با وزارت اطلاعات رژیم ایران نزدیک کند .

در این باره هم ویدئوش هست و هم صداش در اختیار من میباشد اما بخاطر پرینسیپهای انسانی آن را پخش نمیکنم.

در این باره آری امریکا قرضار من میباشد باید روزی این قرض من را به پردازد.

و در جلو دکان طرفداران رژیم ایران با شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل آنهم در حال راه رفتن و نگاهی هم به درب دکان انداختن تا طرفدار رژیم صدای کج اندیش را بشنود.

افرادی که عادت به فتنه انگیزی دارند روانی هستند و ضد اجتماعی و ضد جامعه هستند باید در یک مکان محدود تحت درمان قرار گیرند این افراد البته آن 3 روانی و مریض در این شهر هیچی نیستند من این مرض روانی متاسفانه در داخل مردمانی دهاتی که از شانس خود به اروپا رسیده اند و باد آورده به این نعمت رسیده اند دیده میشود که این دهکده نشینان در زمان جنگ ایران و عراق به عراق پناهنده شدند اما در زمانی طولانی آنجا ماندند و تعدادی از آنها به اروپا آمدند و هنوز در خواب وخیال زمان چوپانی خویش هستند

.

Psychological intrigue فتنه روانی

Who are the psychological intrigue افراد فتنه روانی هستند

کسانی که عادت به فتنه انگیزی دراند مریض هستند برای خالی نمودن دردها و رنجهای درونیشان دست به فتنه انگیزی میزنند

Those accustomed to the seduction Drand are sick for pain and suffering to make empty hand Drvnyshan seduction beat

متاسفانه این تفکر غلط و کج اندیش بیشترشان مال خاورمیانه میباشند.

در روزهای آینده یک کاریکاتر درست میکنم البته این چند ماه هی که در شهر کارلستاد هستم خیلی چیزها را یاد داشت نموده ام و خیلی چیزها هم برایم روشن شده است و چیزی که خیلی آزار دهنده میباشد در اینجا این است که این مردمان ساده هنوز در کمپهای التاش برسرمیبرند.

عقل مریض تن سالم را مریض میکند.

اگر عقل مریض باشد تمامی سیستم بدن مریض میباشد کج اندیشی و غلط اندیشی اگر عقل سالم نباشد بدن و جسم هم سالم نیست.

ساموئیل کرماشانی

با امید روزی که همه انسانوار فکر کنند .

2010/6/19

-----------------------------------

- ترکیه و پ.ک.ک یکدیگر را تهدید می کنند
Peyamner دولت ترکیه و حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) به دنبال درگیری های روز گذشته و بمباران هوایی ترکیه، یکدیگر را تهدید می کنند

به دنبال حمله اعضای پ.ک.ک به یک پایگاه نظامی ترکیه در شمزینان و کشته شدن 8 سرباز ترک و متعاقب آن یورش هوایی جنگنده های ترکیه به مناطق مرزی اقلیم کوردستان، "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه می گوید کشورش در برخورد جدی با نیروهای پ.ک.ک مصمم است.

بمباران هوایی مناطق مرزی اقلیم کوردستان توسط جنگنده ها و هلی کوپترهای نظامی ترکیه ادامه دارد و گزارش ها حاکی از استقرار نیروهای نظامی این کشور در مرز با اقلیم کوردستان است.

این حملات پس از آن آغاز شد که پ.ک.ک به یک پایگاه نظامی ترکیه در منطقه شمزینان در کوردستان (ترکیه) حمله کرد و 8 سرباز ترک را کشت و 14 سرباز دیگر را زخمی کرد. مقامات ترکیه می گویند در این درگیری 12 عضو پ.ک.ک نیز کشته شده اند.

در همین راستا "احمد دنیز" سخنگوی حزب کارگران کوردستان به خبرگزاریها گفته است نیروهایش آمادگی این را دارند که در صورت ادامه بمباران مراکزشان، حملات مسلحانه را به عمق خاک ترکیه بکشانند.

اردوغان یورش نیروها پ.ک.ک به پایگاه ترکیه را جبونانه خوانده و در مقابل دنیز دولت ترکیه را متهم به سیاست دورویی و تحریف کرده است.

---------------------

امروز خبر رسید که رهبر گروه جندالله بلوچستان توسط رژیم ضد مردمی آخوندی اعدام شد

عبدالمالک ریگی اعدام شد
Peyamner رهبر گروه جندالله ایران به اتهام محاربه و افساد فی الارض بامداد امروز یکشنبه به دار آویخته شد


.


رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی عبدالملک ریگی را به دار آویخت

کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید)

رژیم جنایت کار جمهوری اسلامی بامداد روز یکشنبه سی خرداد ١٣۸٩، عبدالملک ریگی رهبر گروه جندالله را به دار آویخت. عبدالمالک ریگی، تا پیش از دستگیری در اسفند سال گذشته رهبری جند الله را برعهده داشت. این گروه مسلح، مخالف رژیم جمهوری اسلامی است و هدف خود را حمایت از حقوق اقلیت سنی های ایران به خصوص در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده است. عبدالحمید ریگی، برادر عبدالمالک ریگی که دو سال پیش بازداشت شد، دوشنبه سوم خرداد (۲۴ مه) در زاهدان به دار آویخته شد.

رژیم جمهوری اسلامی در سی سال گذشته نشان داده که از هيچ جنایت و وحشيگری برای پيشبرد مقاصد جنایت کارانه اش ابا ندارد. اجرای حکم مرگ ریگی در بامداد روز سی خرداد که با تظاهرات عظیم سال گذشته مردم در این روز مصادف است، با هدف ایجاد ترس و وحشت در جامعه انجام گرفته است.

کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید) اعدام عبدالملک ریگی را به شدت محکوم می کند و یک بار دیگر بر مبارزه خود برای از بین بردن زندان های سیاسی، لغو مجازات اعدام و شکنجه و هر اقدام شنیع و سرکوبگرانه دیگری که موجودیت، اعتبار و ارزش انسانی را مورد حمله قرار دهد تاکید می کند.

۳٠ خرداد ١٣۸٩ برابر با ۲٠ ژوئن ۲٠١٠


/////////////////////////////////

ارتش ترکیه مواضع پ ک ک در مرز اقلیم کوردستان را بمباران کرد
Peyamnerارتش ترکیه امروز شنبه( 19ژوئن) اعلام کرد در واکنش به حمله " پ ک ک " به یک پایگاه نظامی که به کشته شدن 8سرباز ترک منجر شد مواضع این حزب در مرز اقلیم کوردستان را بمباران کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری‌ها در درگیری بین نیروهای ارتش ترکیه و حزب کارگران کوردستان 20 نفر کشه شده‌اند.

خبرگزاری آناتول اعلام کرده بود شب گذشته 8 سرباز ترک در حمله شورشیان حزب کارگران کوردستان کشته و 8 تن دیگر زخمی شدند.

این درگیری در نزدیکی روستاهای تکلی،گونیازه‌ و اورتاکلر از توابع شهر شمزینان در نزدیکی مرزهای مشترک بین ترکیه،عراق و ایران به وقوع پیوست.

-----------------

ویدئوکلیپ؛ بمناسبت بیست ژوئن روز جهانی پناهندگان