Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مهر ۲۸, پنجشنبه

دیکتاتورها باید بدانند که از دست عدالت و از چنگ ملت گریزی نخواهند داشت

تازه ترین عکس از جسدقذافی که به درک واصل شد به درکی که آخوندها هم در انتظارش خواهند بود


شما آخوندها تحت نامهای گوناگون دگر اندیشان جوانان این مرز بوم را قتلعام نمودین جهنمی که قذافی به آنجا رفت در انتظارتان خواهند بود .
دیکتاتورها باید بدانند که از دست عدالت و از چنگ ملت گریزی نخواهند داشت

جسد قذافی هم اکنون در حال انتقال به شهر مصراته است.

قذافی و وزیر دفاعش برای رد گم کردن در خانه ای ویرانه و قدیمی مخفی شده بودند ولی به دنبال مظنون شدن انقلابیون به این خانه آن را مورد حمله قرار دادند .

بر اساس این گزارش قذافی به همراه ابوبکر یونس وزیر دفاع پیشین لیبی و نیز تعدادی از هوادرانش در ساعت 10 بامداد به وقت لیبی در منطقه ای که خانه یادشده در آن قرار دارد با انقلابیون درگیر شدند .



بالا، معمرقذافی پایین پسر قذافی،معتصم قذافی

قذافی،معتصم قذافی

قذافی در حمله هوایی ناتو زخمی شده بود

محمود جبرییل، رییس کمیته اجرایی شورای انتقالی لیبی خبر کشته شدن معمر قذافی را تایید کرد.

بر اساس گزارش ها، رهبر پیشین لیبی زمانی که قصد خروج از شهر سرت را داشت توسط نیروهای شورای انتقالی کشته شده است.

به گزارش منابع مطلع، پس از آنکه خودروی حامل معمر قذافی هدف حمله هوایی نیروهای ناتو قرار گرفت، رهبر سابق لیبی از خودرو خارج و در یک دالان سیمانی مخفی شد. وی سپس توسط نیروهای شورای انتقالی دستگیر و سپس کشته شد.

آخرین خبرها حکایت از انتقال جسد وی به مسجدی در شهر مصراته دارد.

برخی اخبار ضد و نقیض همچنین خبر از کشته شدن معتصم، فرزند سرهنگ قذافی می دهد. برخی منابع غیر رسمی دیگر هم اعلام کرده اند که معتصم دستگیر شده، اما همچنان زنده است.

در همین حال نخست وزیر لیبی اعلام کرد نیروهای شورا انتقالی به کاروانی که سیف الاسلام قذافی، فرزند دیگر رهبر لیبی در آن پنهان شده بود حمله کرده اند.

این کاروان قصد خروج از سرت را داشت.

------------------------------------

--------------------

ئەردوغان داوای لە هەمو وەڵاتانی جیهان کرد هاوکاری بکەن بۆ ئەنفال کردنی کورد، هاوکاریشیان کرد،بەڵام کەڵکی نەبو،چۆن گەلی کورد زۆر لەوە ژیرتر بوو کە تورکەکان مەزەندەیان بۆ کردبو. دەوڵەتی تورک ئەو جار داوای لە ئێران کرد،ئەوانیش خۆیان تاقی کردەوە وە گورزێکی باش یان وێکەوت لە لایەن پژاکەوە. تورکیە بۆ دوا جار داوا لە بارزانی وە پێشمەرگەی کوردستان دەکەن چۆن دەزانن کورد لە یەکتر کوشتن ئازایە، بەڵام دڵنیا بن قەندیل بە شێری مەیدان دەمێنیتەوە.
-------------------------------

هێرشی تورکی جەلاد، بۆ سەر خاکی پیرۆزی کوردستان، دژ بە هەمو مرۆڤێکی کوردە، وە لە گەڵ هیچ قانونێکی نێودەوڵەتیدا یەک ناگرێتەوە، بەڵام زۆر بە داخەوە قانونی نێودەوڵەتی پاراستنی کورد ناگرێتەوە، وە ئێمەی کورد لەو قانونە بێبەش کراوین، بۆیە تەنیا کەسێک کە وەڵاتەکەمان وە گەلەکەمان بپارێزێت خۆمانین، بەو هۆیەوە دەبێ هەمو توانامان بخەینە گەر بۆ بەگژ داچونەوەی هەر دوڵەتێک بیهەوێت قەتڵوعاممان بکات یان وەڵاتەکەمان داگیر بکات.

-----------------------------
هه‌واڵی جیهانی
پرۆفسۆرێکی ئامریکایی: كورد له‌ چه‌ند ساڵى داهاتوودا سه‌ربه‌خۆیى خۆى راده‌گه‌یه‌نێ
20 / 10 / 2011
پرۆفیسۆرێكى ئه‌مریكى ده‌ڵێ که‌ گه‌لى كورد له‌داهاتوویه‌کی نیزیکدا له‌ ده‌وڵه‌تى عێراق جیا ده‌بێته‌وه‌و ده‌وڵه‌تى سه‌ربه‌خۆیى خۆى راده‌گه‌یه‌نێ.
ئه‌نستیتیوی ڕۆژهه‌ڵاتی نێوه‌ڕاست بۆ لێکوڵێنه‌وه‌کانی تورکی بۆ باس له‌ سه‌ر داهاتووی پێوه‌ندییه‌كانى نێوان ئیسرائیل و توركیه‌ و ئه‌مریكا سمینارێکی بۆ پرۆفیسۆر "ویلیه‌م بی كواندت" ،‌ پرۆفیسۆری زانسته‌ سیاسییه‌کانی زانکۆی ڤیرجینیایه‌ پێک هێنا.
ویلیه‌م بی كواندێت، له‌ سیمنیاره‌كه‌دا تیشكى خسته‌ سه‌ر بارۆدخى كورد له‌ رۆژهه‌ڵاتى نێوه‌ڕاست و له‌باره‌ى هه‌رێمى كوردستانه‌وه‌ رایگه‌یاند که‌ كورد له‌ باكوورى عێراق ده‌یانه‌وێ جیا ببنه‌وه،‌ ئه‌وان خاوه‌ن ئاڵاو حكومه‌ت و پا‌رلمان و سه‌رۆكى خۆیانن و شایانی ئه‌وه‌شن که‌ له‌ ساڵانى داهاتودا جیا ببنه‌وه‌ و ده‌وڵه‌تى سه‌ربه‌خۆى كوردى رابگه‌یه‌نن.
قسه‌كانى پڕۆفیسۆر كواندێت له‌ وه‌ڵامی قسه‌كانى گونێل تۆل، سه‌رۆكى ئینستیتیوی ڕۆژهه‌ڵاتی نێوه‌ڕاست بۆ لێکوڵێنه‌وه‌کانی تورکی کرا كه‌ گوتى كورده‌کان واقعبینن و ده‌زانن بوونى ده‌وڵه‌تى كوردیی سه‌ربه‌خۆ به‌ بوونی توركیه‌و ئێران و عێراق و سورییه‌وه‌ قه‌ت سه‌ر ناگرێ، به‌ڵام پڕۆفیسۆر ویلیه‌م بی كواندێت به‌رپه‌رچی ئه‌و قسانه‌ی دایه‌وه‌ و رایگه‌یاند که‌ کورد له‌ کوردستانی عێڕاق به‌ره‌به‌ره‌ هه‌نگاوه‌کانی به‌ره‌و سه‌ربه‌خۆیی ده‌بڕن.
---------------------------
طلاعیه تازه ه.پ.گ در مورد عملیات‌های چلی

نیروی مدافع خلق ه.پ.گ امروز بیانیه ‌تازه‌ای در مورد عملیاتهای منطقه‌ چله‌ جولمیرگ منتشر کرد.
ه.پ.گ اعلام کرد در این عملیات 18 پایگاه‌ ارتش ترک مورد هدف قرار گرفته‌ و در این جنگ 81 نظامی ترکیه‌ کشته‌ شده‌اند.
ه.پ.،گ همچنین اعلام کرد که‌7 گریلا نیز جان خود را از دست داده‌اند.
مرکز مطبوعات و اطلاع رسانی نیروی مدافع خلق ه.پ.گ در مورد سلسله ‌عملیاتهای منطقه‌ چله‌ جولمیرگ بیانیه‌ای صادر نمود.
بر اساس این بیانیه‌ شب 27 مهرماه‌ گریلاهای ه.پ.گ عملیاتی در منطقه‌ چله‌ علیه ‌پایگاههای نظامی بلیجان، 4 برجک محافظ این پایگاه‌، تابور اریش، خان تپه‌، سر سیوه‌، پایگاه‌ گری و تپه‌های ماروکا، پایگاه ‌قه‌رته‌ انجام دادند.این عملیات تحت نام عملیات جنبش انقلابی شهید چیچک انجام گرفته ‌است.
گریلاها در این عملیات پایگاه ‌مرکزی را بطور کلی به‌ تصرف خود در آورده‌ و 15 نظامی کشته‌ شده‌ و 3 قبضه‌ سلاح ه-ک 33 ویک دستگاه‌ بی سیم به‌ غنیمت گرفته‌ شده‌ و یک خودرو نیز بطور کلی منهدم شده ‌است.
درعملیات علیه‌ مدیریت پلیس دو سنگر منهدم شده ‌و یک گریلا جان خود را از دست داده‌ است.
نظامیان کشته‌ شده ‌در پایگاه‌ چله‌و گری شوتی در 6 نوبت بوسیله‌هلیکوپتر از محل دیگری به محلی دیگر انتقال یافته‌اند.
درعملیات علیه ‌پایگاه ‌بلیجان 2 خیمه ‌نظامی بطور کامل منهدم شده‌ اما در مورد نظامیان کشته ‌شده‌ در آنجا اطلاعی در دست نیست.
گریلاهای ه.پ.گ همزمان علیه‌ پایگاه‌ مثلث ماروفان عملیات انجام داده‌ و نظامیان کشته‌ شده‌ در این عملیات در دو نوبت بوسیله‌هلیکوپتر به محلی دیگر منتقل شده‌اند.
درعملیات علیه‌ تپه‌های این منطقه‌ حدود 35 نظامی ترک کشته ‌شده‌اند.
گریلاها در این عملیات 15 قبضه ‌سلاح گ 2 ، 2 قبضه‌ سلاح م-ژ 3 ، نارنجک انداز، دو دوربین و مقداری تجهیزات نظامی دیگر را به‌ غنیمت گرفته‌اند.
در این عملیات 4 گریلا جان خود را از دست داده‌اند.
همچنین شماری از خودروهای نظامی که‌ جهت کمک رسانی به‌ نظامیان آمده‌ بودند از سوی گریلاها منهدم شدند.
در تپه‌ هه‌لوه‌سی هنگامی که‌ نظامیان ترک ازیک هلی کوپتر اسکورسکی پیاده‌ می شدند مورد هدف گریلاهای ه.پ.گ قرار گرفته‌ و در نتیجه‌5 نظامی کشته‌ شده ‌و دو گریلا نیز جان خود را از دست داده‌اند.
ه.پ.گ همچنین اعلام کرد حملات هوایی ارتش ترک در زاپ و مناطق اطراف به ‌شدت ادامه ‌دارد..


----------------------------

:قذافی لحظاتی پیش از مرگ و در اسارت نیروهای شورای انتقالی ملی لیبی


آخرین برگ دفتر معمر قذافی امروز ورق خورد: سرهنگ را زنده زنده کشتند
قذافی در اسارت به قتل رسید

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیلیکی از بزرگ ترین و دیرپاترین دیکتاتورهای جهان و تاریخ معاصر امروز(پنجشنبه) آخرین نفس خود را در فراری بزرگ و خفت بار کشید و با گلوله به زندگی اش پایان داده شد؛ سرهنگ معمر قذافی، حاکمی که بیش از 41 سال قدرت بلامنازغ در کشورش را در دست داشت و در امور داخلی بسیاری از کشورها و حتی قاره ها دخالت های گستاخانه و وسیعی داشت، امروز به دست مخالفان مسلح اش در حالی کشته شد که آنها از دو ماه پیش اکثریت لیبی را در حاکمیت خود داشتند.

نیروهای مخالف سرهنگ قذافی که وابسته به شورای انتقالی لیبی هستند، بامداد امروز سرهنگ قذافی را در شهر "سرت" که زادگاه سرهنگ نیز بود، در هتلی به دام انداختند و او را کشتند.

شورای انتقالی لیبی اعلام کرد که او به شدت زخمی بوده و به آمبولانس انتقال یافته بود اما نفس آخر را کشید. ولی تصاویری که ساعاتی بعد در تلویزیون الجزیره پخش شد، نشان می داد که آقای قذافی زمانی که دستگیر شد هنوز زنده بود و بر پای خود راه می رفت.

آخرین تصاویر از قذافی، دیکتاتور مقتول لیبی، پیش و پس از مرگ:

تصاویر هولناک جسد خونین او در حالی که نیروهای مسلح جسد خوابیده شده به زمین را برمی گردانند تا صورت او دیده شود، در ساعات اخیر مرتب از شبکه های تلویزیون – به ویژه "الجزیرة" پخش می شود.

شورای انتقالی لیبی در عصر پنجشنبه بیانیه ای در این زمینه صادر کرد. در همین حال، شورای انتقالی اعلام کرد "نظر به ملاحظات امنیتی" جسد را در مکانی مخفی خاک می کند.

مخالفان گفتند هنگامی که افراد مسلح به قذافی رسیدند، او به شدت شوکه شد. معلوم نیست اگر او زنده دستگیر شد چرا پس از زمانی کوتاه او را کشته اند؟

مصطفی عبدالجلیل، رییس شورای انتقالی ابتدا گفته بود که قذافی در حال فرار، از سوی نیروهای ناتو هدف آتشباری قرار گرفته و از ناحیه دو پا زخمی شده است. این بیانیه این احتمال را تقویت می کند که اگر قذافی به دست نیروهای مسلح تحویل شده بود، این مخالفان تاب نیآورده و او را برخلاف کنوانسیون بین المللی جنگی در مورد اسیران، کشته اند.

قذافی خود گفته بود هرگز فرار نخواهد کرد و اگر قرار است بمیرد، در سرزمین خود خواهد مرد.

شهر بندری "سرت" آخرین مقر باقیمانده در دست هواداران سرهنگ بود.

بنا بر گزارش های متعدد، در جریان آتشباری نیروهای ناتو، فرمانده نیروهای مسلح هوادار سرهنگ قذافی، ژنرال ابوبکر یونس جابر و نیز معتصم قذافی، یکی از پسران سرهنگ و همچنین عبدالله السنوسی رییس سازمان اطلاعات و امنیت حکومت قذافی و نیز منصور دورا که از معتمدان نزدیک قذافی بود کشته شدند.


ژنرال ابوبکر یونس جابر

شورش در لیبی از زمستان گذشته در پی ساقط شدن حکومت های تونس و مصر اوج گرفت و بسیار سریع به دخالت گسترده نیروهای نظامی "ناتو" منجر شد.

مخالفان بیست و سوم اوت، اول شهریور وارد طرابلس غرب (پایتخت) شدند؛ روزی که سرهنگ از اقامتگاهش گریخت و خانواده اش در به در شد.

هنوز از سرنوشت مهم ترین پسر سرهنگ، آقای سیف الاسلام قذافی خبری در دست نیست هر چند که امروز گفته شد که وی نیز زخمی شده و به بیمارستانی انتقال یافته است.

از روز نخست شورش های لیبی تا کنون گفته می شود که حدود پنجاه هزار انسان در لیبی کشته شده اند.

قذافی زاده هفتم ژوئن 1942 بود و بامداد امروز بیستم اکتبر (28 مهر 1390) آخرین روز از زندگی اش بود.(ویکی پدیا سریعاً مرگ او را به کارنامه عمرش اضافه کرده است!).

واکنش گسترده ایرانیان در اینترنت به ماجرای قذافی:
«پیام مشابه در انتظار دیکتاتورهای دیگر است»

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیلدر حالی که مقامات رسمی در ایران هنوز به گزارش کشته شدن معمر قذافی واکنش نشان نداده اند، موج واکنش های مردمی در ایران به این خبر آغاز شده است.

در بسیاری از وبسایت های خبری فارسی زبان که این گزارش را منتشر کرده اند، مراجعه کنندگان در بخش نظرات، ابراز امیدواری کردند که سرنوشت مشابهی نیز در انتظار دیکتاتورهای جمهوری اسلامی و همچنین رژیم خونخوار بشار اسد باشد.

از جمله در تارنمای خبری "عصر ایران"، شهروند ناشناسی نوشت: «این کار خدا است. همه دیکتاتورها این روز را می بینند- این خط و این هم نشان»؛ و شهروند دیگری نیز در پاسخ او نوشت: «می فهمم که منظورت چیست».

شهروند دیگری نیز نوشت: «خدا را شکر – ناتو سرش خلوت شد، حالا نوبت سوریه است!!!»

آمریکا: شاخه قدس سپاه مشغول ترورها و توطئه چینی های دیگر نیز هست

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیلایالات متحده آمریکا بر این باور است که نیروی قدس سپاه پاسداران به شکل فزاینده ای به تحرکات خشونت آمیز خود در خارج از کشور می افزاید و امکان دارد در حال کار بر روی توطئه های تروریستی دیگری به جز توطئه خنثی شده ترور سفیر عربستان در واشینگتن باشد.

سه تن از مقامات ارشد دولتی در ایالات متحده در مصاحبه با خبرگزاری "رویترز"، ضمن ابراز این نگرانی، درباره تحلیل های برخی روزنامه نگاران که توطئه تروریستی کشف شده در آن کشور را زیر سئوال می برند نیز تأکید کردند که این اتهام ها بر اساس "شواهد مستند" است.

یک مقام آمریکایی دیگر نیز تأکید کرد شاخه قدس سپاه، ممکن است در اقدامات تروریستی دیگری نیز دست داشته باشد.

این مقامات آمریکایی تأکید کردند که سپاه قدس، هم اکنون علاوه بر عراق، در کشورهای دیگر جهان نیز "به شدت تهاجمی" عمل می کند.

این مقام ها همچنین بار دیگر تأکید کردند که چه این توطئه تروریستی با اطلاع سران حکومت اسلامی طراحی شده باشد و چه بدون اطلاع آنها، سرتیپ پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، در برابر آن مسئول است.

تهدید دگرباره عربستان از سوی ایران:
«مردم عربستان خودشان با حکومت آل سعود برخورد می کنند»

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیلحکومت ایران بار دیگر به عربستان سعودی هشدار داد که "از موضع گیری عجولانه" پرهیز کند.

در دیداری که امروز میان سفیر عربستان در تهران و معاون وزارت خارجه جمهوری اسلامی انجام شد، آقای امیر عبداللهیان به سفیر عربستان گفت که به گفته او عربستان نباید در بازی آمریکا برای ایجاد تنش در منطقه بازی کند.

همزمان، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، آقای حسین نقوی، حکومت عربستان سعودی را تهدید کرد که اگر راه خود را تغییر ندهند مردم عربستان با حکومت خود "برخورد" خواهند کرد.

این عضو پر نفوذ مجلس سپس تهدید کرده افزود: «ادعاهای عربستان علیه ایران، برای آل سعود پر هزینه خواهد بود».

غلام شکوری، که ارباب سیر را در آمریکا فعال کرد، کیست؟
مسئول پروژه صدور انقلاب به بحرین

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیلدر حالی که هر روز ابعاد بیشتری از توطئه حکومت ایران برای ترور سفیر عربستان سعودی در واشینگتن فاش می شود، و تلویزیون "العربیة" نیز در گزارشی گفت که غلام شکوری، متهم ردیف دوم این توطئه، مسئول پروژه "صدور انقلاب" به بحرین است، وزیر خارجه بحرین خواستار اقدام "عملی و فوری" ایالات متحده در برابر حکومت ایران شد.

شیخ خالد بن حمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین تأکید کرد که غلام شکوری فردی شناخته شده برای سرویس های اطلاعاتی آن امیرنشین است که در ناآرامی های آن کشور نقش گسترده داشته است.

شیخ خالد با یادآوری اقدامات تروریستی حکومت ایران در منطقه خلیج فارس در سال های اخیر، از جمله انفجارهایی در عربستان که نیروهای نظامی آمریکایی را هدف قرار داده بودند، از مقامات کاخ سفید پرسید: «به راستی برای آنکه حکومت ایران را به عقب برانید و برای آن خطوط قرمز را ترسیم کنید، چه کرده اید»؟!

شب گذشته، شبکه خبری "العربیة" جزییات بیشتری از متهم ردیف دوم توطئه تروریستی جمهوری اسلامی در واشینگتن منتشر کرد.

به گزارش "العربیة"، یک منبع آگاه به این شبکه گفته است که نام کامل غلام شکوری، بهنام غلام شکوری است، متولد همدان است و "دست راست" سرتیپ پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس می باشد.

این "منبع آگاه" به "العربیة" گفت که شکوری از جمله فرماندهان سرسپرده آیت الله خامنه ای در سپاه است، که در کشتارهای سال 1367 و همچنین در حذف فعالان سیاسی مخالف رژیم نقش گسترده ای داشته است.

"العربیة" همچنین نوشت که غلام شکوری، مسئول بخش بحرین در نیروهای قدس است و مأموریت اصلی او "صدور انقلاب اسلامی" به امیرنشین های حوزه خلیج فارس، به ویژه بحرین است.

ایران: «در مورد استقرار رادارهای ناتو در ترکیه موافقت نکردیم»

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل سخنگوی وزارت خارجه ایران، آقای رامین مهمانپرست امروز خبری را تکذیب کرد که در آن گفته شده بود جمهوری اسلامی با دولت آنکارا بر سر استقرار سپر موشکی ناتو در خاک ترکیه توافق کرده است.

پیشتر، روزنامه معتبر "زمان" چاپ ترکیه، به نقل از وزیر خارجه آن کشور، آقای احمد داوود اوغلو گزارش داده بود که تهران و آنکارا در زمینه استقرار سپر موشکی ناتو در ترکیه به تفاهم رسیده اند.

روسیه: «گزارش جدید آمانو درباره اتم ایران، تلاش های سیاسی را متأثر نکند»

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیلدولت روسیه ابراز نگرانی کرد که انتشار گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران، تلاش های سیاسی را تحت الشعاع قرار دهد.

این نگرانی در حالی ابراز می شود که کشورهای غربی ابراز امیدواری می کنند با ارائه گزارش جدید آقای یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس درباره برنامه اتمی ایران، شرایط برای تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی فراهم شود.

اما دولت مسکو خواهان آن است که پیش از برقراری تحریم های جدید، تلاش دیپلماتیک دیگری در چارچوب طرح موسوم به "گام به گام" روسیه در زمینه برنامه اتمی ایران انجام شود.

دولت روسیه این طرح را حدود سه ماه پیش ارائه کرد ولی سران حکومت ایران از دادن پاسخ رسمی به آن طفره رفتند، هر چند که به صورت غیررسمی اعلام کردند که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند غنی سازی اورانیوم در ایران را متوقف کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر