Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

ترکیه‌: با نظام فدرالی در سوریه‌ مخالفتی نداریم


رژیم ترکیه و تسلیم خواست کردها  آیا دولت ترکیه به فکر چاره اندیشی در کشور خویش در باره داده حقوق کردها میباشد؟ آیا دولت ترکیه تسلیم خواست کردها شده است؟

ترکیه‌: با نظام فدرالی در سوریه‌ مخالفتی نداریم

هه‌ولیر(اربیل)31/ژوئیه‌(PNA) - دولت ترکیه‌ در بسته‌ پیشنهادی آماده‌ شده‌ برای سفر وزیر امور خارجه‌ این کشور به‌ اقلیم کوردستان، با ایجاد نظام فدرالی در سوریه‌ به‌ شرط گنجاندن آن‌ در قانون اساسی آینده‌ این کشور موافقت کرده‌ است.

بازگشت چند مظنون به تجاوز به سوئد


بازگشت چند مظنون به تجاوز به سوئد

آلانیا
به گزارش وزارت امور خارجه ی سوئد، چهار سوئدی که در تعطیلات آخر هفته به اتهام تجاوز در شهر توریستی Alanya در ترکیه بازداشت شده بودند آزاد شده و گفته می شود که در راه بازگشت به سوئد هستند. به نوشته ی مطبوعات نروژی، شاکی این مردان یک دختر نوزده ساله ی نروژی ست و عنوان کرده که در محل هتل این مردان به او تجاوز شده است. این درحالی ست که به نوشته ی رسانه های ترکی، این مردان اتهام تجاوز به این زن را رد کرده اند.
radio swed
------------------------------

افزایش شمار دختران فراری در فصل تابستان


 افزایش شمار دختران فراری در فصل تابستان

رادیو آلمان: نتایج پژوهشی در دانشگاه شهید بهشتی از افزایش ۱۵ درصدی تعداد دختران فراری در ماه‌های گرم سال می‌گوید. بنا به این پژوهش، وضعیت اقتصادی نامناسب و داشتن والدین زندانی یا معتاد از اصلی‌ترین دلایل فرار دختران جوان است.
سه‌شنبه (۱۰ مرداد ۱۳۹۱) روزنامه "تهران امروز" گزارش داد که بنا به نتایج تحقیق مجید ابهری، متخصص علوم رفتاری و عضو هیئت علمی "دانشگاه شهید بهشتی"، ۸۵ درصد از دختران فراری در شهر تهران، از شهرهای دیگر به پایتخت فرار کرده‌اند.

دکتر کپی - سری پنجم، بهترینها بخشBest of Dr. Copy s5 p2/ ۲


در برنامه این هفته بهترین مصاحبه‌ های سری پنجم رو نشون خواهیم داد از جمله مصاحبه با آقای جنتی ،احمدی نژاد و... 
---------------------------

سوریه؛ بالاگرفتن تنش در روابط رژیم تهران و ترکیه

 لعنت بر هردویشان هردو قاتلن جنایتکارند دشمن ملت کرد هستند



 سوریه؛ بالاگرفتن تنش در روابط رژیم تهران و ترکیه


به گزارش سایت تابناک، منابع عربی می‌گویند، رژیم ایران به مقامات ترکیه درباره هر گونه دخالت نظامی در سوریه هشدار داده است. 

روزنامه «الوطن» می‌نویسد: رژیم ایران به مقامات ترکیه هشدار داده است که هر گونه حمله به خاک سوریه را به شدت تلافی خواهد کرد. 

مەلود ئافەند دۆزرایەوە مەولوود ئافەند لە ئیرانە دەست بەسەرە

مەلود ئافەند دۆزرایەوە مەولوود ئافەند لە ئیرانە دەست بەسەرە
ته‌ها ئه‌مین 













پێش دەستگیرکردنی مەلود ئافەند، سەرنوسەری گۆڤاری کورد ئیسرائیل، ئێران دەیان جار سکاڵای خۆی گەیاندە دەسەڵاتدارانی 
جەلالی و مەلایی، کە موسادی ئیسرائیلی، بە کوردستاندا بڵاوبونەتەوە و ئەو کارەش مەترسییە بۆ سەر سوریا و ئێران.



http://ajansknews.blogspot.se/2012/07/blog-post_8037.html





لێرەدا ئەوە دەرکەوێت، کە خودی ئیتلاعاتی ئێرانی سەر بە مەلاکانی ئێرانیش لە کوردستاندا تەراتێن دەکەن، بە ئاشکرا، تیرۆری زیاتر ٨٠٠ پێشمەرگە و دۆستی ئۆپۆسیسێۆنی خۆرهەڵاتی کوردستان بەڵگەن. هەروەها ئەوەش بەیان دەکات و هەواڵی تەراتێنی ئیتلاعات لە کوردستاندا پشتڕاست دەکاتەوە، ئەگینا، ئیتلاعات چوزانێت کە موساد لە کوردستاندایە؟

۱۳۹۱ مرداد ۹, دوشنبه

بەرەو یەکێتی نەتەوەیی کۆبونەوەی سەرکردایەتی حیزبی دیموکراتی کوردستان لەگەڵ سەرۆکی کۆنسەی سەرۆکایەتی کەجەکە هەڤاڵ مورداقەرەیەلان


بەرەو یەکێتی نەتەوەیی
کۆبونەوەی سەرکردایەتی حیزبی دیموکراتی کوردستان لەگەڵ سەرۆکی کۆنسەی سەرۆکایەتی کەجەکە هەڤاڵ مورداقەرەیەلان
بەڕێز خالید عەزیزی سکرتێری گشتیی حیزبی دێموکراتی کوردستان
بەڕێز موراد قەرەیڵان سەرۆکی کۆما جڤاکێن کوردستان
شوێن: قەندیل

هیرشی حەکومەتی عیراق بۆ سەر کوردستان هیرشە بۆ سەر هەموو کوردستان ئیمە پیان رادەگەیەنین دەست بە هەلەیەک ندەن کە دواجار پیشیمان ببنەوە گەنجانی وەلات پاریزی کورد هەر دوم هەر کات ئامادەن بۆ دیفاع لە خاک و نیشتمان لە هەر کوی ئەم دۆنیادا بەن . هەر جاش یان خۆفرۆشیک پالپشتی دۆژمنانی گەل و نیشتمان بەکات ئەوا ریسوا دەبێت ئیمە داوا لە هەموو ئەو پارت و ریکخراوانە دەکین یک دەنگ بەن لە بەرانبەر لشکر کیشی مالکی کە بە فەرمانی ئیران هەلسوکەوت دەکات


هیرشی  حەکومەتی عیراق بۆ سەر کوردستان   هیرشە بۆ سەر هەموو کوردستان  ئیمە پیان رادەگەیەنین دەست بە هەلەیەک ندەن کە دواجار پیشیمان ببنەوە  گەنجانی وەلات پاریزی کورد هەر دوم هەر کات ئامادەن بۆ دیفاع لە خاک و نیشتمان لە هەر کوی ئەم دۆنیادا بەن .  هەر جاش یان خۆفرۆشیک پالپشتی دۆژمنانی گەل و نیشتمان بەکات ئەوا ریسوا دەبێت  ئیمە داوا لە هەموو ئەو پارت و ریکخراوانە دەکین یک دەنگ بەن لە بەرانبەر لشکر کیشی مالکی کە بە فەرمانی ئیران هەلسوکەوت دەکات 
................................
حمله به کردستان بمثابه حمله به  کل کردستان میباشد و جوانان کرد در سرتاسر جهان برای دفاع از اقلیم کردستان آمده هستند در هز لحظه و زمان به اقلیم کردستان سفر کنند برای رویاروی با دشمنان ملت کرد.
هر حزب و یا دستجاتی که از دشمنان ملت کرد پشتیبانی بکنند ما آنها را در صف خائنین به خاک و ملت کرد میدانیم و از همه احزاب و گروه ها میخواهیم یک صدا و صفوف خویش را مستحکم کنند و در برابر دشمن پشت و پناه یکدیگر باشند.

۱۳۹۱ مرداد ۸, یکشنبه

تمامیت آزادی و تمامیت ارضی :


تمامیت آزادی و تمامیت ارضی : 
همین الان از بی بی سی ، گزارشی درباره ی وضعیت کردهای سوریه پخش شد که گزارشگر در آن گفت : « کردها قومی هستند که در شرق ترکیه و شمال شرقی سوریه و شمال عراق و غرب ایران قرار دارند که اکنون تمامیت ارضی این کشورها را تهدید می کنند . » از شواهد و رویدادهای سوریه پیداست که کوردستان سوریه هم دارد به دست کردها می افتد و به این ترتیب دو بخش از آن آزاد می شود . وقتی دو بخش آن آزاد شود ، آن دو بخش دیگرش هم سرانجام آزاد خواهند شد . این است که باید گفت : « صدها سال است که تمامیت ارضی و تمامیت آزادی ما پایمال شده است . پس تمامیت ارضی شما ، چیزی جز لجن مال کردن تمامیت آزادی و تمامیت ارضی ما نبوده است ! 

کلیپ اتحادیه جوانان کرد سوریه در قامیشلو

کلیپ اتحادیه جوانان کرد سوریه  در قامیشلو 
کوردەکانی رۆژئاوای کوردستان  لە سەر شەقامن  جەژنی ئازادی خۆیان دەگرەن


۱۳۹۱ مرداد ۷, شنبه

تلاش رژيم ايران برای کنترل بر نيروی هوايی عراق


تلاش رژيم ايران برای کنترل بر نيروی هوايی عراق


رژیم ایران بر خیلی از نهادهای امنیتی و ارتش کنونی عراق کنترل دارد و کوشش میکند که بر نیروی هوائی عراق کنترل کامل داشته باشد  و این توافقات میان رژیم ایران و نوری المالکی صورت میگیرد  ودر یک اسناد محرمانه فاش شده در سالهای گذشته ایران کوشش میکند که ارتش ایران با ارتش عراق یکی بکند و نوعی امپراطوری شیعه در منطقه درست بکند  طرح این نقشه توسط فرماندهان سپاه پاسداران و علی گدا ریخته است.
و این توطئه یک طرح درازمدت میباشد که رژیم میخواهد بر تمامی اماکن حساس و پوستهای حساس در کشور عراق تسلط پیدا کند  تا راه را هموار کند برای یک کودتا که یک دولت دیکتاتوری دست نشانده ولایت ترور و وحشت فقیه در عراق برقرار بکند.
يک افسر عاليرتبه در ارتش سابق عراق که اظهاراتش در سايت الملف درج شده فاش کرد رژيم ايران پس از اين که کنترل بسياری از ارگانهای ارتش کنونی عراق را به دست گرفت به شدت تلاش می کند تا نيروی هوايی عراق را به کنترل در آورد. وی افزود: اين رژيم در هماهنگی با دفتر نوری المالکی فرمانده کل نيروهای مسلح و با اتّکای شديد بر روی افسران عاليرتبه وابسته به خودش، قصد نفوذ به ميادين رزم نيروی هوايی عراق را دارد. اين افسر روشن ساخت که کنترل بر نيروی هوايی معنايش اشغال عملی فضای هوايی عراق می باشد.
برای خواندن بیشتر  بر روی خواندن مطالب دیگر کلیک بکنید

29 رێکخراوی مه‌ده‌نی: ماندێلا و ئۆجالان هاو ڕه‌وشن



29 رێکخراوی مه‌ده‌نی: ماندێلا و ئۆجالان هاو ڕه‌وشن

له‌ شاری ستۆکهۆڵمی سوید له‌ کۆنگره‌یه‌کی رۆژنامه‌نووسیدا به‌دروشمی (با هه‌رچى زووتره‌ به‌ڕێز "عه‌بدۆڵڵا ئۆجالان" ئازاد بکرێت") سازکرا.

له‌ کۆنگره‌ رۆژنامه‌نووسیه‌که‌دا که‌ نوێنه‌رانی چه‌ند لایه‌نێکی هه‌رێمی و نێوده‌وڵه‌تیش ئاماده‌ی بوون، (29) رێکخراوی کۆمه‌ڵگای مه‌ده‌نی و پارت و لایه‌ن و کۆمه‌ڵێک هونه‌رمه‌ند به‌ فه‌رمی داوایان کرد که‌ رێبه‌ری گه‌لی کورد عه‌بدولڵا ئۆجالان ئازاد بکرێت.

بۆ زانیاری زیادتر  لە سەر خواندن مطالب دیگر کلیک بەکن 

مسعود بارزانی سەرۆكی هەرێمی كوردستان لە میانی دیمانەیەكی تایبەت بە كەناڵی ئەلجزیرە ئینگلیزیدا تیشك دەخاتەسەر بابەتە هەستیارەكانی ئەم قۆناغەی كورد لە ناوچەكە.


 بەریز مسعود بارزانی سەرۆكی هەرێمی كوردستان لە میانی دیمانەیەكی تایبەت بە كەناڵی ئەلجزیرە ئینگلیزیدا تیشك دەخاتەسەر بابەتە هەستیارەكانی ئەم قۆناغەی كورد لە ناوچەكە دا .

په‌یماننامه‌ نێو ده‌وله‌تییه‌کان ژمــــــــــــــــــــــــــاره‌ 2


په‌یماننامه‌ نێو ده‌وله‌تییه‌کان ژمــــــــــــــــــــــــــاره‌ 2 
هیوا کوردستانی " مولانیا "
پره‌نسیپه‌کانی پاراستنی هه‌موو ئه‌و که‌سانی تووشی هه‌ر شێوه‌یوک ده‌سبه‌سه‌ر کردن یان به‌ند کردن ده‌بن 
1.18 ده‌شێت دیمانه‌ له‌ نێوانی به‌ندیی و راوێژکاری یاساییدا له‌ به‌ر چاوی فه‌رمانبه‌ری به‌رپرس بکرێت به‌ڵام نابێت گوێی له‌ قساکانیان بێت .

محمد محسن سازگارا در سال ۱۳۳۴ خورشیدی در تهران، خیابان شهباز (۱۷ شهریور) در خانودهای با بافت مذهبی-سیاسی به دنیا آمد. وی دوران دبستان خویش را در دبستان دهخدا و دوران دبیرستان را در دبیرستان فیروز بهرام و سپس در دبیرستان البرز تهران گذراند.


محمد محسن سازگارا در سال ۱۳۳۴ خورشیدی در تهران، خیابان شهباز (۱۷ شهریور) در خانودهای با بافت مذهبی-سیاسی به دنیا آمد. وی دوران دبستان خویش را در دبستان دهخدا و دوران دبیرستان را در دبیرستان فیروز بهرام و سپس در دبیرستان البرز تهران گذراند.

جاش یانی کۆری کەر کاتیک جاش گەورە دەبێت دەبێتە کەری بیگانە

۱۳۹۱ مرداد ۶, جمعه

نیروهای پیشمرگە مانع از ورود ارتش عراق بە منطقە زممار شد


نیروهای پیشمرگە مانع از ورود ارتش عراق بە منطقە زممار شد

[14:28] 12/Jul/27 
هەولیر(اربیل)٢٧/ژوئیە(PNA) - ارتش عراق بخشی از نیروهای خود را بە منظور کنترل مرزهای خود با سوریە بە اطراف استان موصل گسیل کردە است. 

جبار یاور سخنگوی وزارت پیشمرگ کوردستان در این بارە بە خبرگزاری پیامنیر گفت: ارتش عراق بخشی از نیروهای خود را بە منظور کنترل مرز عراق با سوریە در حوالی شهر موصل مستقر کردە است.

سخنگوی وزارت پیشمرگ کوردستان اعلام کرد، نیروی ارتش عراق خواستە است بە سوی مناطق زممار و بە ویژە مناطق "سحیلە" و روستای "قاهرە" حرکت کنند کە با ممانعت نیروهای پیشمرگ کوردستان مواجە گردید.

وی افزود بە دلیل اینکە قبلا هماهنگی‌های لازم با نیروهای پیشمرگ صورت نگرفتە، نیروهای پیشمرگ از ارتش عراق خواستەاند کە حرکت خود بە سوی این مناطق را متوقف سازند.

یک گزارش محرمانه از داخل ترکیه درباره استخدام افراد غیر ترک و فارسی زبان و ارمنی زبان و عربی زبان برای پیشبرد کارهای اطلاعاتی و امنیتی در منطقه


یک گزارش محرمانه از داخل ترکیه درباره استخدام افراد غیر ترک و فارسی زبان و ارمنی زبان و عربی زبان برای پیشبرد کارهای اطلاعاتی و امنیتی در منطقه
بر اساس  یک خبر محرمانه از داخل ترکیه  سازمان امنیت ترکیه موسوم به میت در صدد بر آمده است تا افراد غیر ترک نیز در این سازمان   استخدام کنند  که بر زبانهای عبری  عربی کردی فارسی ارمنی و زبان یوانانی شده است.
ابر اساس این گزارش محرمانه آمده است که دولت ترکیه برای نظارت بر کشورهای دیگر باید افرادی را استخدام کند که بر این زبانها تسلط کامل داشته باشند و سازمان امنیت ترکیه در باره نحوی استخدام این افراد  یک گزارش محرمانه را تسلیم پارلمان ترکیه نموده است که  خواهان استخدام  افراد غیر ترک در سازمان امنیت ترکیه شده است.
در ادامه همین خبر آمده است که عبدال باست سیدا یکی از افرادی میباشد که استخدام  شده در سازمان امنیت و اطلاعات ترکیه و به طور ماهانه حقوق برایش تعین شده است.
سازمان اطلاعات و امنیت ملی ترکیه اعلام داشت که شمار زیادی فارسی گو استخدام می کند. این نخستین بار است که سازمان امنیت ترکیه به طور رسمی و علنی به استخدام فارسی زبانان می پردازد؛ البته در کنار آن، آشنایان با زبان های عربی، ارمنی، آشوری و حتی عبری را استخدام می کند  که همه باید شهروند ترکیه باشند. در یک سال اخیر سازمان های امنیت و اطلاعات بسیاری از کشورهای غربی نیز به استخدام فارسی زبانان پرداخته اند تا کادر اطلاعاتی خود را هر چه بیشتر قوی کنند. در اسرائیل نیز هفته پیش نخستین دوره دبیرستانی زبان فارسی در یکی از مدارس بئرشبع در جنوب کشور به پایان رسید و دانش آموزان اسرائیلی برای نخستین بار امتحانات نهایی را به زبان فارسی گذراندند. با این همه، اقدام دولت ترکیه در استخدام مأموران اطلاعاتی فارسی زبان پرسش برانگیز است و نشان می دهد که مناسبات دو کشور (که روزگاری بسیار دوستانه بود) از هنگام بحران سوریه در آستانه انفجار قرار گرفته است.

اولین هواپیمای اسرائیل وارد کردستان شد. فرودگاه اربیل. یه که مین فروکه ی ئیسرائیل گه یشته هه ولیر




اولین هواپیمای کشور لیبرال دموکرات  اسرائیل وارد کردستان شد. فرودگاه اربیل.
ملت کرد و ملت اسرائیل دو ملتی هستند که با کشتار دستجمعی روبرو شده اند و از خیلی لحاظ دارای نقاطی مشترک هستند بنابر این این دوملت نیاز دارند برای تبادل تجارب خویش با هم همکاری بکنند  ما خیلی از کردهای  داریم مه دارای مذهب یهودی هستند و آنها برادران ما هستند  من این روز را پیروز میدارم 
/  

یه که مین فروکه ی دەولەتی لیبرال دیمۆکراتی  ئیسرائیل گه یشته هه ولیر
گەلی ئیسرائیل گەلی کورد خالی هاوبشیان زۆرە و دەبێت لە سەر ئەو خالە هاوبشانە هاوکاری یەکتر بەکن چۆۆنکە گەلی ئیسرائیل و گەلی کورد دۆ نەتەون کە رۆبەرۆی کومەل کۆژی بۆۆنەتەوە  و خالی هاوبشیان زۆر زۆرە 
ئیمە ئەم رۆژە بە رۆژیکی پێرۆز دەزانین  پێرۆز بای لە گەلی کوردستان دەکین بە بۆۆنەی هاتنی فرۆکەی ئیسرائیل بۆ کوردستان 
------------------------------------------------------

بمبی به وزرن 13 تن آماده پرتاب برای انهدام تاسیسات هسته ای ایران !



بمبی به وزرن 13 تن آماده پرتاب برای انهدام تاسیسات هسته ای ایران !

العربیه :
وزارت دفاع آمریکا برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران بمبی بسیار قوی به وزن 13 تن آماده کرده که می تواند اهدافی را که در اعماق 60 متری زمین قرار دارند منهدم سازد.

۱۳۹۱ مرداد ۵, پنجشنبه

هەوڵی شێواندنی كەیسی مەولوود ئافەند ریسوا دەكەین


هەوڵی شێواندنی كەیسی مەولوود ئافەند ریسوا دەكەین
روونكردنەوەیەكی پێویست بۆ رای گشتی/
بڵاوبوونەوەی هەواڵێكی دوور لە راستی بەناوی من كە بەهۆیەوە ئیمەیلێكی ساختە (samuel.ku36@gmail.com) نێزیك لە ناو و ئیمەیلی راستی خۆم بەكار هاتبوو و سەرەتاكانی ئەم هەفتەیە كەوتە سەر كەناڵەكانی راگەیاندن، بە سیناریۆیەكی نوێی تۆمەتباران كەیسی دیارنەمانی مەولوود ئافەندی دەزانم.
پاش بەدواداچوون بۆمان دەركەوتووە، ئەو هەوڵە بۆ شێواندنی كەیسی كاك مەولوودە تا لەو رێگەوە راستی و ناڕاستییەكان تێكەڵ بكرێن.
بێگومان هەوڵی دۆزینەوەی ئەو دەستە دراوە و بەزووترین كات بۆ رای گشتی ئاشكرا دەكرێ.

ئەگینا پێشوازی لە هەموو هەواڵێكی راستەقینە لەبارەی وەدیاركەوتنەوەی چارەنووسی نادیاری مەولوود دەكەین.
بە سپاسەوە
ساموێل كرمانشاهی
//////////////////////////
بۆ خویندنەوەی هەوالەکانی دیکە لە سەر 
خواندن مطالب دیگر کلیک بکەن

۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

هێزه‌کانی حکومه‌تی سوریا به‌ هه‌لیکۆپـته‌ر له‌ دیمه‌شق و حه‌له‌ب ده‌ده‌ن


هێزه‌کانی حکومه‌تی سوریا به‌ هه‌لیکۆپـته‌ر له‌ دیمه‌شق و حه‌له‌ب ده‌ده‌ن


چالاکوانانی سوریا ده‌ڵێن هێزه‌کانی حکومه‌ت به‌ هه‌لیکۆپته‌ر و تۆپ و دۆشکه‌ له‌ ناوچه‌یه‌کی ده‌ره‌وه‌ی شـاری دیمه‌شق و هه‌روه‌ها له‌ ناو شـاری حه‌له‌بیان داوه‌ به‌ مه‌به‌ستی وه‌ده‌رنانی سه‌رهه‌ڵـداوان.
چالاکوانان ده‌ڵێن تۆپـخانه‌ی 216 ی له‌شـکر، ئه‌وه‌ی باره‌گاکه‌ی له‌ نزیک شـارۆچکه‌ی ئه‌لته‌لـله‌ له‌ نیوه‌شه‌وه‌وه‌ ده‌سـتیکردووه‌ به‌ تۆپـبارانی شـارۆچکه‌که‌ که‌ ژماره‌ی دانیشـتوانه‌که‌ی نزیکه‌ی 100 هه‌زار که‌سه‌. هه‌روه‌ها ده‌ڵێن کاره‌با و ته‌له‌فونیش له‌ شـارۆچکه‌که‌ بڕاوه‌.

ویدئو درگیری و مبارزه کارگران معدن اسپانیا با پلیس و استفاده کارگران از موشک های دست ساز


ویدئو درگیری و مبارزه کارگران معدن اسپانیا با پلیس و استفاده کارگران از موشک های دست ساز

در گیری کارگران مبارز اسپانیائی با پلیس آن کشور یه جنگ مسلحانه تبدیل شد و با موشکهای دست ساز پلیس اسپانیا را هدف قرار میدهند 

بۆ زانیاری زیادتر لە سەر 
خواندن مطالب دیگر کلیک بەکن 


یه‌كێتی به‌ره‌و ئێران ده‌ڕوات. ئاڕاسته‌ی یه‌كێتی به‌ره‌و ئێرانه‌ نه‌ك رۆژئاوا


یه‌كێتی به‌ره‌و ئێران ده‌ڕوات. ئاڕاسته‌ی یه‌كێتی به‌ره‌و ئێرانه‌ نه‌ك رۆژئاوا

راپۆرت: ستیڤان شه‌مزینانی
فه‌یسه‌ڵ خه‌لیل: كوتله‌ى سه‌در ئه‌وه‌ ناشارنه‌وه‌ تاڵه‌بانى له‌ ژێر فشارى ئێراندا بووه‌
ئاسۆ محه‌مه‌د: دۆستایه‌تی یه‌كێتی و ئێران له‌ دۆستایه‌تی هه‌ر هێزێكی تری كوردستانی به‌هێزتره‌


بۆ زانیاری زیادتر لە سەر 
خواندن مطالب دیگر کلیک بەکن 

په‌یمانی نێوده‌وڵه‌تی تایبه‌ت به‌ مافه‌ مه‌ده‌نی و سیاسییکان.


ژمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاره‌ 1
په‌یماننامه‌ نێوده‌وڵه‌تییه‌کان به‌ راشکاوی داوی هه‌ڵگرتنی سزای مه‌رگ ده‌کن. 
دووهه‌مین پرۆتۆکوڵی ئیختیاری که‌ پاشکۆی په‌یمانی نێوده‌وڵه‌تی تایبه‌ت به‌ مافه‌ مه‌ده‌نی وسیاسییه‌کان:
"ده‌وڵه‌ته‌ لایه‌نه‌کان له‌م پرۆتۆکوڵه‌دا باوه‌ڕیان به‌ هه‌ڵگرتنی سزای مه‌رگ هه‌یه‌.به‌شداریی ده‌که‌ن له‌ چه‌سپاندنی که‌رامه‌تی مرۆیی و په‌ره‌پێدانی پله‌ پله‌ی مافه‌کانی مرۆڤدا..."
په‌یمانی نێوده‌وڵه‌تی تایبه‌ت به‌ مافه‌ مه‌ده‌نی و سیاسییکان.


بۆ خوندەنەوی زیادتر لە سەر 
خواندن مطالب دیگر کلیک بەکن 



سامۆئیل کرماشانی، وەڵامی سیخۆری ئیتلاعاتی ئیران له‌ هه‌رێمی کوردستان شێرزاد عومەر و دەزگای پێنوسەکان دەداتەوە


سامۆئیل کرماشانی،وەڵامی  شێرزاد عومەر و دەزگای پێنوسەکان دەداتەوە

شیرزاد عومەر داوی لی پیچینەوە دەکات هەرشی دادگای کردن دەکات وادەزانێت ئیرە عیراقە یان ئیرانە 
سەبارەت بە ئەو ئیمیەلی وا بەناوی ئیمەوە ناردراوە بۆ رۆژنامەکان ئیستا لە بەر دەستی پۆلیسدایە کەوتوتە ژیر چاوەدیری وەرد لە لایەن پۆلیسەوە
دوابه‌دوای هاک کرانی سایتی ده‌زگای ئیسرائیل کورد له‌ لایه‌ن تۆرکه‌کانه‌وه‌ کآك مه‌ولوود ئافه‌ند داوای هاوکاری لیمان کرد که‌ سرڤه‌ریکی باش پیدا به‌کم له‌ وه‌لاتی سۆئید بۆ سایته‌کیان  و داوایشی کرد که‌ دیزاینیه‌کی جۆان و تازه‌ بۆ  سایتی ده‌زاگای ئیسرائیل کورد درۆست به‌کم  منیش قه‌بولم کرد  و هه‌ولم دا له‌ ئه‌مباریه‌وه‌   و پیمی وه‌ت تۆ ده‌توانیت له‌ بواری پاراستنی سایتی ده‌زاگای ئیسرائیل کورد دا هاوکاریمان به‌کیت .
سایتی پینۆسه‌کانیش له‌ باری نوسینه‌کانی ئیمه‌وه‌ کامیک ده‌ستی به‌ سانسۆر کردن کردوه‌ و به‌ خۆاست و ویستی شیرزاد ئیتلاعاتی نوسینه‌کانی ئیمی به‌لاو کردوته‌وه‌ .
ئیمه‌ ئه‌گر په‌یوه‌ندیمان هه‌بۆۆبێتله‌ گه‌ل  ده‌زگای ئیسرائیل کورده‌وه‌ له‌ ریگای کاک مه‌ولوود ئافه‌نده‌وه‌ بۆۆه‌ و ئیمه‌ نه‌ داود باغستانی ده‌ناسین و نه‌ حه‌زیش ده‌کین مروڤی واها به‌ناسین و که‌سیک به‌ ناوی شیرزاد عومه‌ر که‌ ئیستا ناسیمان که‌ که‌سیکی سه‌ر به‌ ئیتلاعاتی ئیرانه‌ سه‌باره‌ت   داود باغستانی  که‌ هیچ پرینسیپیکی مروڤایه‌تی لای ئه‌م مروڤه‌ پیدا نابێت که‌سیکی زمان پیس جنیوفرۆش بس زمانی ته‌هدید ده‌زانیت هیچ نازانێت ئه‌م کابرایه‌.
سەبارەت بە ئیمەلەکی کە بە ناوەی کاک مەولوودەوە هاتوە بۆمان  هیشتا دەبێت چاوەروانبین بەزانین نەتایجی چی دەبێت  یانی بینی ٥ تا ٧ رۆژی دیکە ئەو ئیمەلیش دەخینە ژیر چاوەدیریەوە  .
سەبارەت بە شیرزاد عومەر ئیتلاعاتیش چەند کەسیک خۆبەخشانە خەریکن زانیاری وەرد لە سەری کو دەکنەوە  لە مەر ئەوی کە دەستی لە کۆشتنی رەفاندنی چەند کوردیکی رۆژهەلاتیدا هەبۆۆە  ئەویش دەدین بە دادگا چاوەروانی بەلگەکانین
سەبارەت بە داود باغستانی  کابرایەکی شیتە  عەقلی تەواو نیە  چەند نامەیەکی تەهدید ئامیزی بۆ ئیمە ناردۆە  لا زۆانە سکالا لە سەری تۆمار دەکین بەلگەکان هەموو تەسلیم بە پۆلیسی نیودەولەتی دەکردریت. 
ئەمیش دەقی نامەکی داود شیت ترقستانی
نامەی تەهدید ئامیزی داود باغستانی  دژ بە ئیمە 
from: داود باغستاني
Date: Tue, 10 Jul 2012 12:40:58
 To: Samuel_ku   samuel.ku35@gmail.com
har te bkujm tu bchi nav quzi dya xot te bkujm irani hiz u dz

پێنوسەکان
پاش بڵاوکردنەوەی زنجیرەهەواڵێك لەپێنوسەکاندا و وەڵامدانەوەی شێرزاد عومەری  ئیتلاعاتی کە جۆی بۆخۆیی کردوتە بەرپرسی پەیوەندیەکانی دەزگای ئیسرائیل-کورد، سەبارەت بە پرسی مەولود ئافەند، پێنوسەکان، بەفەرمی داوای لە سامۆئیل کرماشانی کرد، ڕوونکردنەوە، سەبارەت بەئیمەڵ و نامە و لێدوانەکانی بدات.
http://www.kurdistanpost.com/view.asp?id=f7cf7976

حزب کارگران کردستان در یک بیانیه ای حمایت تمام عیار خویش را از ملت کرد در غرب کردستان اعلام ممودند



حزب کارگران کردستان در یک بیانیه ای حمایت تمام عیار خویش را از ملت کرد در غرب کردستان اعلام ممودند  
پ.ک.ک در بیانیه ای اعلام نمود کردها از تاریخ عبرت گرفته‌اند. و فقط با اتحاد می توان پیروز شد در ادمه بیانیه آمده است" از مبارزات خلق خود در سوریه حمایت می‌کنیم. باید تمامی بخش‌های کردستان و نیروهای دموکراتیک جهت برقراری صلح, تحقق آزادی و برابری بکوشند. ما این امر را مسئولیتی تاریخی می‌دانیم. 
متن کامل بیانیه:


KCK:
 ما از مبارزات کردها در سوریه حمایت می‌کنیم


بهدینان - ریاست شورای رهبری کنفدرالیسم جوامع کردستان, KCK, درخصوص تحولات و اوضاعی که در غرب کردستان جریان دارد, بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که از اتحاد میان نیروهای کردها در آن بخش کردستان حمایت می‌کنند. KCK گفت:«خلق‌کرد در چارچوب اتحاد دموکراتیک سوریه, درصدد حصول حقوق طبیعی و دموکراتیک خود است».

شیرزاد عومەر درۆکانی ئەم کابرایە زۆر سیر و سەرسۆرمانە بۆ زۆربی کوردکانی باشۆری کوردستان کە لە نیزیکەوە ئەم کابرا درۆزەنە دەناسن

لە سەر ئەم وینەیە کلیک بەکن بۆ دیتنی وەتەکانی خاکۆ شیرزاد عومەری کەرجی 
شیرزاد عومەر درۆکانی ئەم کابرایە زۆر سیر و سەرسۆرمانە بۆ زۆربی کوردکانی باشۆری کوردستان کە لە نیزیکەوە ئەم کابرا درۆزەنە دەناسن.
ئیمە رادەگەنین کە سەر بە دەزگای تەمۆۆمەژئاوەی بە ناوەی ئیسرائیل کورد نین کەسیکی نوسری سەربەخۆیین
شیرزاد عومەر لە لایەک خۆیی بە مۆدافیعی کاک مەولوود دەزانێت لە لایەکیشەوە  بە ئیمەی وەت کە ئەگر باسی کاک مەولوود بەکات چی کردوە  مەرۆڤ لە خۆیی شەرم دەکات؟  بریاری دابۆۆ رۆژی یەکشەمە یانی چەند رۆژ دوابەدوای دیارنەمانی کاک مەولوود ئافەند ئەو بەلگانە لە سەر بەریز مەولوود ئافەند بەلاو بەکاتەوە  کە یەکشەمیش هاتو هیچمان نەبینی  جا ئەو  قسە قۆرانی کرد  دەنگەکی لای ئیمەی هەر کات بە پیویسی بەزانین بەلاوی دەکینەوە 
بەلام لە پیشدا بۆ ناسینی ئەم کابرا سیریکی ئەم لینکە بەکەن
سیریکی ئەم سایتە بەکن کە جەنابی ئیتلاعاتی چی خۆرادۆوە یان چی فەرمۆۆە؟
هەوالیکی بە پەلە شیرزاد عومەر ١٦ رۆژ لە ئیران بۆۆە  لە شاری کرماشان بیناراوە لە شاری مەریوانیش  بینراوە بە ئەم زۆانە وینەکانی بەلاو دەکینەوە لە سەردانی بەنکی ئیتلاعاتی شاری مەریوانی کردوە 
سیریکی ئەمیش بەکن 
سیریکی ئەمیش بەکن  ئیمە نە حەز لە درۆدەلسە دەکین ،و نە چەتیک لە ناو میعدەی خۆمان دەردەینین بەلکۆ  هەر چەتیک کە بەلاوی بەکینەوە لە لایەن دۆستانمان بۆمان دێت.
ئەگر نیگرانی کەک مەولوود ئافەند بۆۆین بۆ ئەوە بۆۆە کە هاوری کاک مەلوودین

بۆ خوندەنەوی زیادتر لە سەر 
خواندن مطالب دیگر کلیک بەکن 



رۆژئەوای کوردستان ئازاد کرا ئیمیش پێرۆزباریان لی دەکین هیوای سەرکوتنیان بە هیوای درۆست بۆۆنی دەولەتی کوردستان



رۆژئەوای کوردستان ئازاد کرا  ئیمیش پێرۆزباریان لی دەکین هیوای سەرکوتنیان  بە هیوای درۆست بۆۆنی دەولەتی کوردستان

تقرير لمراسل الجزيرة احمد الزاويتي من شرق الحسكة



۱۳۹۱ مرداد ۳, سه‌شنبه

ڕاپـۆرتێـکی به‌شی کوردی ده‌نگی ئه‌مه‌ریکا سه‌باره‌ت به‌ شه‌ڕ و پـێـدادانه‌کانی ناو سوریا و هه‌ڵوێسـتی زلهێزه‌کانی جیهان له‌ به‌رامبه‌ریدا

شه‌ڕی ناو سوریا


ڕاپـۆرتێـکی به‌شی کوردی ده‌نگی ئه‌مه‌ریکا سه‌باره‌ت به‌ شه‌ڕ و پـێـدادانه‌کانی ناو سوریا و هه‌ڵوێسـتی زلهێزه‌کانی جیهان له‌ به‌رامبه‌ریدا

اسناد و مدارک همکاری رژیم ایران و نوری المالکی چند سند میباشد که در زیر می آیند برای خواندن و دیدین این اسناد و مدارکها بر روی خواندن مطالب دیگر کلیک کنید



این اسناد و مدارکها نشان میدهد که رژیم ایران قدر دارای نفوذ قوی میباشد در د اخل دولت شیعه عراق 
اسناد و مدارک همکاری رژیم ایران و نوری المالکی  چند سند میباشد که در زیر می آیند برای خواندن و دیدین این اسناد و مدارکها بر روی خواندن مطالب دیگر کلیک کنید 

پاسخ کوتاه گلشیفته فراهانی به سلحشور


پاسخ کوتاه گلشیفته فراهانی به سلحشور

سلام آقای فرج الله سلحشور: من گناه کردم ,مردم بدن برهنه من را دیدند ولی هنوز دوستم دارند , تو که حضرت ایوب هم شدی ولی همه ازت متنفرند میدانی چرا؟ چون من چیزی برای پنهان کردن ندارم اما تو زیر پوستت یک شهر ریا پنهان کرده ای… 

اذیت و آزار مردم توسط اوباش قمه کش در سنندج


اذیت و آزار مردم توسط اوباش قمه کش در سنندج

آژانس کُردپا: طی چند ماه اخیر شمشیر کشی و چاقو کشی و اذیت و آزار مردم توسط عده‌ای از افراد، به یک پدیده در سنندج مبدل شده است.

سلاح شیمیايی؛ هشدار روسیه به اسد / بمباران حلب


سلاح شیمیايی؛ هشدار روسیه به اسد / بمباران حلب

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، دولت روسیه امروز به رژیم دمشق در مورد استفاده احتمالی از سلاح شیمیايی هشدار داد.

جه‌له‌ولا، نزیکه‌ى (1500) خێزانى کورد ناحیه‌که‌ جێدێڵن و داواى هێزى پێشمه‌رگه‌ ده‌کرێ


جه‌له‌ولا، نزیکه‌ى (1500) خێزانى کورد ناحیه‌که‌ جێدێڵن و داواى هێزى پێشمه‌رگه‌ ده‌کرێ 

چه‌ترپرێس ـ سه‌روه‌ر سه‌عدوڵا


له‌ ئێستادا بارودۆخى ناحیه‌ى (جه‌له‌ولا) له‌ رووى ئه‌من و ئاسایشه‌وه‌ روو له‌ خراپبوونه‌، به‌پێى ئامارێکى فه‌رمیش که‌ ده‌ستى (چه‌ترپرێس) که‌وتووه‌ له‌ دوای ساڵى (2008)ه‌وه‌ نزیکه‌ى (1500) خێزانى کورد ناحیه‌که‌یان به‌جێهَشتووه‌ و کۆچیان بۆ شوێنه‌کانى ترى کوردستان کردوه‌. 

اطلاعیه سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان مسئولین زندان اوین کبودوند را به مرخصی میفرستند.


اطلاعیه سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان مسئولین زندان اوین کبودوند را به مرخصی میفرستند. 
 :

در آخرین روزازاعتصاب غذای آقای محمد صدیق کبودوند طی دیداری که با خانم پریناز باغبان حسنی همسرش که برای پیگری وضعیت وی به زندان اوین مراجعه کرده بود ،کبودوند به همسرش اعلام کرده که مسولین زندان به وی قول مساعد داداه ند که در حال آماده سازی شرایط برای مرخصی وی هستند.

۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

صلاح الدین دمیرتاش: ترکیه باید به خواست مردم کردستان سوریه احترام بگذارد


صلاح الدین دمیرتاش: ترکیه باید به خواست مردم کردستان سوریه احترام بگذارد
صلاح الدین دمیرتاش از رهبران حزب صلح و دمکراسی طی سخنانی از قیام مردمی کردها در غرب کردستان اعلام حمایت کرده و خواسته نیروهای خارجی و خصوصا ترکیه به حق تعیین سرنوشت کردها در این بخش از کردستان احترام بگذارند.

محمدصدیق کبودوند به اعتصاب خود پایان داد


محمدصدیق کبودوند به اعتصاب خود پایان داد
محمدصدیق کبودوند، فعال حقوق بشر پس از پنجاه و هشت روز به اعتصاب غذای تر خود پایان داد. 

کبودوند: فردا سه شنبه به اعتصاب غذا پایان میدهم


کبودوند: فردا سه شنبه به اعتصاب غذا پایان میدهم

اطلاعیه سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان
امروز دوشنبه دوم مرداد ماه در آستانه دومین ماه از اعتصاب غذا محمد صدیق کبودوند به خانواده اش اعلام کرد که فردا سه شنبه به اعتصاب غذا پایان میدهم .

سلاح شیمیايی؛ پنتاگون: اسد فکر استفاده از آن را هم نکند



سلاح شیمیايی؛ پنتاگون: اسد فکر استفاده از آن را هم نکند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، یک سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) امروز در واکنش به تهدید رژیم دمشق مبنی بر استفاده از سلاح شیمیايی گفت، رژیم اسد فکر استفاده از آن را هم نکند.

پیش تر سخنگوی وزارت خارجه رژیم سوریه گفته بود که دمشق در صورت لزوم از سلاحهای شیمیايی که در اختیار دارد، استفاده خواهد کرد.

لەبەڵگەنامەیەکدا، عیزەت دوری لە ٢٠٠٢دا و ئاشکرا بۆۆنی جاش ئیسلامیەکانی کوردستان ٤٢٥ هەزار دۆلاری بۆ هەرسێ حیزبە ئیسلامیەکەی کوردستان خەرج کردووە


لەبەڵگەنامەیەکدا، عیزەت دوری لە ٢٠٠٢دا و ئاشکرا بۆۆنی  جاش ئیسلامیەکانی کوردستان ٤٢٥ هەزار دۆلاری بۆ هەرسێ حیزبە ئیسلامیەکەی کوردستان خەرج کردووە




بۆ خوندەنەوی زیادتر لە سەر 
خواندن مطالب دیگر کلیک بەکن 

پێشمەرگە بنێرن بۆ جەلەولا و سەعدیە نەک بۆ ڕۆژئاوا شوان بورهان


پێشمەرگە بنێرن بۆ جەلەولا و سەعدیە نەک بۆ ڕۆژئاوا
شوان بورهان 
بە راستی کورد ئەوندە خۆخۆرە تا بلێت 
چۆۆن حازرەن دەژایەتی پارتە کوردیکانی دیکە بەکن بەلام لە کەرکوک مندالی کورد سر دەبردرێت بە کچی کورد تەجاوەز دەکردرێت لە خانەقین کوردەکان لە مال و حالی خۆیان دەر دکرێن جا کاک و مامیش خەمی کوردستانی سۆریا دەخۆەن دی داوشین

ۆ خوندەنەوی زیادتر لە سەر 
خواندن مطالب دیگر کلیک بەکن