Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ فروردین ۱۱, دوشنبه

فرا رسیدن اول آوریل، و روز ۱۳ بدر روز دروغهای شاخدار را به صاحب اصلی این روز یگانه معنا کننده ی واژه ی “دروغ” در جهان هستی و جانشین خلف پینوکیو تبریک و تهنیت عرض می نماییم !

http://yadname.blogspot.com/
تبریک به صاحبان دروغ این روز روز اول اورئیل میباشد روز دروغهای شاخدار میباشد جمهوری اسلامی جمهوری دروغگوهای جهان
فرا رسیدن اول آوریل، و روز ۱۳ بدر روز دروغهای شاخدار را به صاحب اصلی این روز یگانه معنا کننده ی واژه ی “دروغ” در جهان هستی و جانشین خلف پینوکیو تبریک و تهنیت عرض می نماییم !

خمینی  یک بیمار روانی از نوع جنون  اغراقگویی خرافاتی گرائی مذهبی بود

خمینی یک بیمار روانی و در عین حال یک کینه توز و خونآشام بود که در ایران حمام خون را به راه انداخت بخصوص در کردستان با فرستادن نماینده خود خلخالی جنایتکار برای قتلعام کردها در کردستان و اعدام دستجمعی 59 نفر در یک ساعت در مهاباد و اعدام دستجمعی 58 نفر در سنندج بدستور خود این بیمار روانی بود که آه و ناله میکشد که مثل علی بن طالب مردم را نکشته است و همه بقول این بیمار روانی فتنه ها فرار کردند و از چنگ این کفتار گریختند

۱۳۹۳ فروردین ۱۰, یکشنبه

اینترنت به هوا میرود و اینترنت هوایی برای همگان آسانتر میشود برای دست رسی ارتباط اینترنتی به هوا می رود



اینترنت به هوا میرود و اینترنت هوایی برای همگان آسانتر میشود برای دست رسی

ارتباط اینترنتی به هوا می رود

شبکه اجتماعی فیس بوک گفته است قصد خرید یک هواپیمای بدون سرنشین خورشیدی را دارد که پنج سال بی توقف در هوا پرواز می کند.

به گفته کارشناسان، این شبکه عظیم با پرداخت پنجاه میلیون یورو، می خواهد از این پهپاد غول پیکر به عنوان ماهواره ای برای برقراری و تقویت ارتباط اینترنتی در دور ترین گوشه ای دنیا استفاده کند. 

آمدیم در راه آزادی وطن به خون و جان فدای وطنم

آمدیم در راه آزادی وطن به خون و جان فدای وطنم

به کوری چشم دشمنان ملت کرد کردستان به این زودی مستقل خواهند شد و تمامی بخشهای دیگر کردستان که در زیر دست اشغالگران کردستان میباشد آزاد خواهند شد و شهر ارومیه شهری کردستانی میباشد و هیچ کسی نمیتواند دست به اغراقگویی بزند گویا شهر ارومیه متعلق به ترکهای مهاجر میباشد نه شهر تارومیه شهری کاملا کردستانی میباشد



چند اولاغ رفته اند بر روی صفحه ی فیسبوک دست به لجنپراکنی علیه کردها زده
 اند زیر نام آذربایجانی 
به کوری چشم دشمنان ملت کرد  کردستان به این زودی مستقل خواهند شد و تمامی بخشهای دیگر کردستان که در زیر دست اشغالگران کردستان میباشد آزاد خواهند شد و شهر ارومیه شهری کردستانی میباشد و هیچ کسی نمیتواند دست به اغراقگویی بزند گویا شهر ارومیه متعلق به ترکهای مهاجر میباشد نه شهر تارومیه شهری کاملا کردستانی میباشد

برنامه 10 ماده ای خانم مریم رجوی برای ایران آزاد فردا دوستان و هموطنان عزیز، حتما این فیلم را ببینید و در صورت تمایل آن را به اشتراک بگذارید



برنامه 10 ماده ای خانم مریم رجوی برای ایران آزاد فردا

دوستان و هموطنان عزیز، حتما این فیلم را ببینید

۱۳۹۳ فروردین ۹, شنبه

نوری مالێکی بەکریگێراوەی ئیرانە ئیران هەرداواویەک لە نوری مالێکی بکات ئەوا مالێکی ئەنجامی دەدات و هەمووان بە باشی دەزانن کە ئیران یەکێکە لە داگێرکەرانی کوردستان و دۆژمنی کورد وکوردستانە بە هەزاران رۆلی کورد ئێستا لە زیندانەکانی کۆماری پەتوسیداری ئیراندان و بە هەزاران رۆلی کوردی لە سیدارە داوە کۆماری مرۆڤکۆژی پەتو سیدارەی ئیران


نوری مالێکی بەکریگێراوەی ئیرانە ئیران هەرداواویەک لە نوری مالێکی بکات ئەوا مالێکی ئەنجامی دەدات و هەمووان بە باشی دەزانن کە ئیران یەکێکە لە داگێرکەرانی کوردستان و دۆژمنی کورد وکوردستانە بە هەزاران رۆلی کورد ئێستا لە زیندانەکانی کۆماری پەتوسیداری ئیراندان و بە هەزاران رۆلی کوردی لە سیدارە داوە کۆماری  مرۆڤکۆژی پەتو سیدارەی ئیران.
بو هەمووان رۆن و ئاشکرایە کە سیاسەتمدارانی ئێراقی سەر بە رژیمی ئیرانن 

هەڕەشەکانی عەرەب، هۆشدارن بۆ کورد!


هەڕەشەکانی عەرەب، هۆشدارن بۆ کورد!
لە نووسینی: ئاریتما موحەممەدی 

ڕۆژی شەمە ڕێکەوتی ٢ی خاکەلێوەی ٢٧١٤ی کوردی، ڕۆژنامەنووسێکی عەرەب لە بەغدا لە لایەن ئەفسەرێکی کورد سەربە لیوای پاراستنی بەڕێز مام جەلال تاڵەبانی سەرۆککۆماری عێراق کوژرا. لە پاش ئەو ڕووداوە دەیان کەس و کەسایەتی عێراقی و عەرەب لەسەر ئەو ڕووداوە هاتنە قسە و دەستیان کرد بە هەڕەشە کردن لە کورد و داوای ئەوەیان کرد کە هێزی پێشمەرگە لە بەغدا دەربکرێت. تەنانەت لە یەکی لە وێنەکاندا کە بڵاو کراوەتەوە، لولەی تانک و دەبابەی سپای عێراق ڕووی کردووەتە کۆشکی کۆماری سەرۆککۆماری عێراق. لە کەس شاراوە نییە کە هەر لە سەرەتای ئازادبوونی عێراقەوە بەشێکی زۆر لە کەسایەتییە شۆڤینییە عەرەبەکان لە دژی کورد درووشمیان بەرز کردووەتەوە و بە شاراوە و بە ئاشکرا لە دژی کورد هەڵوێست وەردەگرن و دژایەتی کورد دەکەن.

۱۳۹۳ فروردین ۴, دوشنبه

لانه جاسوسی ایران که خانه فرهنگی ایران نام دارد در برلین باید مصادره بشود و به خانواده قربانیان میکونوس تحویل داده بشود


ما مصرانه از دستگاهایی امنیتی و قضایی دولت آلمان میخواهیم که لانه جاسوسی رژیم ایران در برلین  تحت نام خانه فرهنگی ایران شناخته شده است مصادره نموده و به خانواده قربانیان ترور میکونوس تحویل بدهند. و باید مسئولان و سیاستمداران کرد در این راستا دست به فعالیت بزنند برای اینکه دولتمردان آلمانی را وادار کنند که همچون دولت کانادا لانه جاسوسی رژیم ایران را مصادره کنند و به خانواده قربانیان ترور میکونوس تحویل بدهند.
لطفا دوستان این نوشته را به اشتراک بگذارید و زیر آن را امضا کنید و متن آنرا ترجمه کنیم به آلمانی به برای پارلمان آلمان ارسال کنیم.
هنوز هم هنوز جاسوسان و مزدوران وزارت اطلاعات آزادانه در خیلی از کشورهای اروپایی تردد میکنند بدون اینکه حتی از این مزدوران و تروریستها سئوالی بشود.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 24 مارس 2014

۱۳۹۳ فروردین ۲, شنبه

طنز آقاى موشكاف علی گدا نوشید جامزهر بی چند و چون

طنز آقاى موشكاف علی گدا نوشید جامزهر بی چند و چون


بەهار و نەورۆز جێژنی سرووشتی پێدەشتەکانی زاگرۆس!



بەهار و نەورۆز جێژنی سرووشتی پێدەشتەکانی زاگرۆس!

لەنووسینی؛ ئاریتما موحەممەدی
مادەکان لە وەرزی بەهاردا سەرکەوتنی مەزنیان بەدەست هێنا و بەهار و نەورۆزیان وەک هێمای ڕۆژێکی نوێ پێناسە کرد و ئیتر لەو کاتەوە بەبەردەوام بەهار و نەورۆزیان جێژن گرتووە. ئاریتما موحەممەدی

۱۳۹۲ اسفند ۲۹, پنجشنبه

طنزی زیبا برای خوانندگان فارسی زبان آژانس خبری کردستان



طنزی زیبا  نوروزی برای خوانندگان فارسی زبان آژانس خبری کردستان پرونده روی پرونده اتمی هم بی دنده آخوند کیلوی چنده

پیام نوروزی باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا

.

پیام نوروزی باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا


درود – در حالی که شما و خانواده هایتان دور میز نوروز جمع می شوید، می خواهم بهترین آرزوهایم را برای این بهار جدید و سال نو تقدیم کنم. مانند همیشه این تعطیلات فرصتی است برای قدردانی از نعمتهایتان و تعمق در امیدهایمان برای سال پیش رو.

۱۳۹۲ اسفند ۲۸, چهارشنبه

مه‌ریوان هه‌ڵه‌بجه‌یی : کاریگه‌ری تێگه‌یشتنی دینی له‌ نێوان تاک و کۆمه‌ڵدا به‌شی 2 له‌ تیڤی پرته‌و



وتۆویژی بەریز مه‌ریوان هه‌ڵه‌بجه‌یی 

چاک 1 : یادی هه‌ڵه‌بجه‌ له‌ ئۆسلۆ 16 / 3 / 2014 ( Chak

نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز باد به امید بر قراری آزادی و دموکراسی در خاورمیانه بخصوص ایران و سرنگونی حکومت جهل و خرافاتی آخوندی و رهایی 79 میلیون انسان در زندان شیخهای بی وجدان



نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز باد به امید بر قراری آزادی و دموکراسی در خاورمیانه بخصوص ایران و سرنگونی حکومت جهل و خرافاتی آخوندی و رهایی  79 میلیون انسان در زندان شیخهای بی وجدان
حاکمان خودکامه و آدمکش ایران

نەورۆزی ئەمسال یانی نەورۆزی سەری سالی ٢٧١٤ کوردی لە هەموو کوردێکی داوێن پاک و وەڵات پاریز .پێرۆز بێت




نەورۆزی ئەمسال یانی  نەورۆزی  سەری سالی  ٢٧١٤  کوردی لە هەموو کوردێکی داوێن پاک  و وەڵات پاریز .پێرۆز بێت
کوردستانیانی ئازیز نەورۆزتان پێرۆز بێت هەر لە شادی و خۆشێدا بن بە هیوایی سەربەخۆیی کوردستان و درۆست بوونی دەولەتێکی کوردستانی کە ئێمیش وەک نەتەوەکانی دێکەی ئەم دونیا بە بێن بە خاوەنی ئالای خۆمان لە نەتەوەیەکگرتووەکاندا.
بەداخەوە ئەمرۆکە دەبێنین کە بەرێک لە کوردە خۆفرۆشەکان سەردانی سفارەتخانەکانی داگێرکەرانی کوردستان دەکەن و حەتا بگرە سیخوریی دەکەن بۆ داگێرکەرانی کوردستان لە وەڵاتانی ئەورووپادا.
سامۆئیل کرماشانی

۱۳۹۲ اسفند ۲۵, یکشنبه

امروز سالروز قتلعام ملت کرد بدست رژیم گوربگور شده عراق میباشد در چنین روزی بود که نیروی هوایی عراق با فرمان مستقیم صدام حسین و به فرماندهی جلاد کردستان علی حسن المجید به شهر حلبچه حمله نمود و بیش از 5000 کودک و نوجوان و پیر و سالخرده را در یکجا با گازهای سمی و شیمیایی قتلعام نمود.

halabja
امروز سالروز قتلعام ملت کرد بدست رژیم گوربگور شده عراق میباشد  در چنین روزی بود که نیروی هوایی عراق با فرمان مستقیم صدام حسین و به فرماندهی جلاد کردستان علی حسن المجید به شهر حلبچه حمله نمود و بیش از 5000 کودک و نوجوان و پیر و سالخرده را در یکجا  با گازهای سمی و شیمیایی قتلعام نمود. شهیدان شهر حلبچه کولوکاست کردستان بدست عرب بی وجدان.


۱۳۹۲ اسفند ۲۱, چهارشنبه

بالاگرفتن تنشها بین اوکراین و روسیه در آستانه همه پرسی کریمه

بالاگرفتن تنشها بین اوکراین و روسیه در آستانه همه پرسی کریمه
)
یکشنبه اهالی سیمفرپل و دیگر شهرهای کریمه به پای صندوقهای رای می روند تا در یک همه پرسی تاریخی به الحاق و یا عدم پیوستن به فدراسیون روسیه رای بدهند.
این شبه جزیره بدلیل موقعیت سوق الجیشی اش، اهمیت زیادی برای روسیه دارد. بی دلیل نیست که کرملین نزدیک به ۸۰ هزار نیروی نظامی را برای کنترل کامل این جمهوری خودمختار راهی شبه جزیره کرده است، و تبلیغات زیادی از سوی نخست وزیری هوادار روسیه این کشور برای پذیرش الحاق به پهناورترین کشور جهان وجود دارد.

پارلمان اروپا به جاسوسی های آمریکا علیه شهروندان اروپایی اعتراض می کند


.پارلمان اروپا به جاسوسی های آمریکا علیه شهروندان اروپایی اعتراض می کند

)
روز چهارشنبه، نمایندگان پارلمان اروپا اعلام کردند که اگر جاسوسی های آمریکا و جمع آوری اطلاعات در اروپامتوقف نشود، تصویب موافقتنامه بازرگانی آزاد میان اتحادیه اروپا و آمریکا به خطر خواهد افتاد. این تهدید در قطعنامه ای منعکس شده که حاصل شش ماه تحقیق و شور درباره نشت جاسوسی های آمریکا در اروپا توسط ادوارد اسنودن بوده است.

۱۳۹۲ اسفند ۲۰, سه‌شنبه

دشمنی و ستیز با اسرائیل، مایه حیات رژیم ایران


دشمنی و ستیز با اسرائیل، مایه حیات رژیم ایران


مستند ویدئوئی فوروم ایرانیان: دشمنی و ستیز رژیم ایران با اسرائیل، از خمینی تا خامنه ایرژیم ایران طی سه دهه، با صرف دهها میلیارد دلار و به بهانه دفاع از مردم فلسطین و مبارزه با اسرائیل، حضور نظامی و سیاسی اش در خاورمیانه را گسترش داده است. در این گزارش، روند اسرائیل ستیزی از خمینی تا خامنه ای و نیاز رژیم به توسعه طلبی منطقه ای بررسی میشود. این سیاست ها، با بقای نظام رابطه مسقیم دارند. به گفته خامنه ای، روز قدس مایه امنیت کشور است و بقول عارف، اگر حزب الله و سوریه نباشند، رژیم قادر به حکومت نیست
)

موشکهای دور بردی که ایران برای حماس در غزه از طریق یک کشتی ارسال کرده بود، به نمایش گذاشته شد.



موشکهای دور بردی که ایران برای حماس در غزه از طریق یک کشتی ارسال کرده بود، به نمایش گذاشته شد.

رادیو فرانسه: دولت اسرائیل اعلام کرد که محموله موشکی کشف شده که بنابر ادعای این کشور، از سوی ایران برای حماس در غزه ارسال شده بود را به نمایش عمومی گذارده است.

بی ریزی کردن بە ژنان لە ناو قورئاندا خوداکان : ئاژه‌ڵ و ژن و ته‌نه‌که‌ له‌ قورئاندا . مه‌ریوان هه‌ڵه‌بجه‌یی



بی ریزی کردن بە ژنان لە ناو قورئاندا 

خوداکان : ئاژه‌ڵ و ژن و ته‌نه‌که‌ له‌ قورئاندا . مه‌ریوان هه‌ڵه‌بجه‌یی.


هه‌ر ژنێک گه‌ردیله‌یه‌ک که‌رامه‌تی هه‌بێت یاساکانی ئیسلامی پێ قبوڵ ناکرێت. نوێترین به‌رنامه‌م پێشکه‌شه‌ به‌ ناهید موکری و هه‌موو ئه‌و ژنانه‌ی که‌دژ به‌ ئیسلامی ژنکوژ ئه‌کادیمیانه‌ چالاکی ده‌نوێنن

۱۳۹۲ اسفند ۱۸, یکشنبه

پیام رفیق مبارز عبدالرحمن حاجی احمدی رئیس پژاك به مناسبت هشتم مارس


پیام  رفیق مبارز عبدالرحمن حاجی احمدی رئیس پژاك به مناسبت هشتم مارس

مهندس عبدالرحمن حاجی احمدی رئیس حزب حیات آزاد کردستان " پژاک " در پیامی به مناسبت هشتم مارس می گوید هزاران سال است که حقوق نیمه مونث بشریت از سوی نیمه مذکر بطرزی بی رحمانه انکار و نقض می شود.

پەیامی پیرۆزبایی "پارتی لیبراڵ دیمۆكراتی كوردستان" بە بۆنەی (8) ی مارس، رۆژی جیهانیی ژنان



پەیامی پیرۆزبایی "پارتی لیبراڵ دیمۆكراتی كوردستان" بە بۆنەی (8) ی مارس، رۆژی جیهانیی ژنان

قانون حجاب اجباری و سرکوب وحشیانه زنان در ایران آخوند زده همچنان جنجال برانگیز در ایران

قانون حجاب اجباری و سرکوب وحشیانه زنان در ایران آخوند زده  همچنان جنجال برانگیز در ایران.

از نخستین فرمان های آیت الله خمینی بعد از انقلاب سال ۵۷، دستور منع ورود زنان بی حجاب به اداره های دولتی بود. در اعتراض به این فرمان بود که ۳۵ سال پیش در روز زن، تظاهراتی در تهران به راه افتاد

۱۳۹۲ اسفند ۱۷, شنبه

زنده باد 8 مارس روز جهانی زن


زنده باد 8 مارس روز جهانی زن 

٨ی مارس نیۆڕۆکێکی پوچ لە توێی ڕۆژێکی مەزن لە کۆمەڵگای کوردستان دا! لە نووسینی؛ ئاریتما موحەممەدی



٨ی مارس نیۆڕۆکێکی پوچ لە توێی ڕۆژێکی مەزن لە کۆمەڵگای کوردستان دا!

لە نووسینی؛ ئاریتما موحەممەدی

ژنی کورد ئەو بەشە لە ژنانی جیهان پێک دەهێنێت کە لە سەرەتاییترین مافی خۆیان بێبەش کراون» (ئاریتما موحەممەدی(

۱۳۹۲ اسفند ۱۳, سه‌شنبه

هشتادمین سالگرد تولد جلیل گادانی مبارک باد


هشتادمین سالگرد تولد جلیل گادانی مبارک باد 
کوردانه: محمئرضا اسکندری: در این قسمت مصاحبه کاک جلیل در رابطه با کنگره چهارم و انشعاب، مذاکره حزب دمکرات با رژیم، جنگ پاوه، نقش چمران در سرکوب ملت کرد، علت سقوط شهرهای کردنشین، جنگ سنندج، روابط حزب با دولت عراق، خروج از خاک کوردستان، جنگ برادارکشی دمکرات و کومه له، برادر کشی دو حزب دمکرات، نقش گادانی در حزب دمکرات کنونی، قاسملو و نقش ان در حزب دمکرات و حذف نیروها، ترور دکتر قاسملو و مذاکره با رژیم صحبت نمود.
حال توجه شما را به این قسمت به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد جلیل گادانی جلب می کنم

۱۳۹۲ اسفند ۱۲, دوشنبه

حسن داعی نویسنده و پژوهشگر مسائل ایران است که مقالات و گزارشات خود را به زبان انگلیسی و فارسی به چاپ می رساند. متولد 1335 در تهران و تحصیلکرده پلی تکنیک تهران است. داعی از فعالان دانشجویی قبل و بعد از انقلاب در این دانشگاه بود.




حسن داعی نویسنده و پژوهشگر مسائل ایران است که مقالات و گزارشات خود را به زبان انگلیسی و فارسی به چاپ می رساند. متولد 1335 در تهران و تحصیلکرده پلی تکنیک تهران است. داعی از فعالان دانشجویی قبل و بعد از انقلاب در این دانشگاه بود.
با شروع سرکوب و کشتار مخالفان در آغاز دهه شصت، حسن داعی نیز از کشور خارج و به فرانسه رفت. او فعالیت های خود را روی دفاع از حقوق بشر متمرکز کرد.
در سال 2001 به امریکا مهاجرت کرد و به تحقیق در مورد روابط ایران و امریکا پرداخت. از سال 2005 مطالعات خود را در مورد لابی های طرفدار جمهوری اسلامی در امریکا شروع و اولین گزارشات خود در این زمینه را از سال 2007 آغاز کرد.
در سال 2008 سازمان نایاک به رهبری تریتا پارسی با حمایت محافل طرفدار مماشات در امریکا از حسن داعی به دادگاه فدرال شکایت کرد و وی را به دروغگویی و اتهام زنی به این سازمان متهم نمود.
پس از 4 سال و نیم پروسه قانونی، سازمان نایاک در دادگاه شکست خورد و قاضی دادگاه آنان را به دلیل تقلب و دروغگویی به پرداخت بخش مهمی از هزینه های حقوقی حسن داعی محکوم کرد.
پروسه دادگاه و انتشار اسناد آن در رسانه های امریکا، گام بزرگی در جهت افشای فعالیت های خارج از کشوری رژیم ایران بود و نشان داد که مبارزه با شبکه ی لابی طرفدار جمهوری اسلامی بخش جدایی ناپذیر از مبارزه برای آزادی کشورمان می باشد.

۱۳۹۲ اسفند ۱۰, شنبه

با لاجوردی دوم در اوین آشنا شوید! + تصویر

با لاجوردی دوم در اوین آشنا شوید! + تصویر

م.ج. - تهران، ویژه خبرنامه گویا
زندانیان اوین، چه سیاسی و چه محکومان جرایم عادی او را به خوبی می شناسند، چهره او آخرین تصویری است که محکومان به اعدام طی قریب به سی سال گذشته در زندان اوین به چشم دیده اند. او در پناه دیوارهای بلند اوین در سحرگاه اعدام نیازی به پوشاندن چهره اش ندارد.
تصویری از "اسدالله لاجوردی" بر روی میز کارش دارد و خود را شاگرد کوچک آن "استاد" می داند. بارها در جمع زندانیان افسوس خود را چنین بیان کرده است: "حیف که حالا نمی شود آن جوری که باید با شماها برخورد کرد، حیف که دستمان بسته است".

صحنه دلخراش کتک زدن یک اعدامی پای چوبه دار توسط جلادان اسلامی.






صحنه دلخراش کتک زدن یک اعدامی پای چوبه دار توسط جلادان اسلامی.
تنها درخواست این زندانی اعدامی دیدن مادرش پای چوبه دار قبل از مرگ بود اما جلادان اسلامی به این جوان اجازه ندادند مادرش را به بیند و اعدامش نمودند بله رژیم جلادان اسلامی ناب محمدی این است که میبینید. این است مملکت جوگیر امام خیالی و پوشالی زمان. در طی 35 سال جهل خرافات و جنایت امام را در ماه دیدن جلادی بی همتا بیمار و مبتلا به بیماری اقراغگویی آمد بر احساسات ملت سوار شد تا خر صلوااتی  باشد خر سواران صلواتی فراوانند. دیدن چنین صحنه های دلخراشی که در مله عام صورت میگیرد  و کودکان نیز شاهد این صحنه های کثیف هستند  بر روان کودکان ایرانی تاثیری مخرب و به روان کودکان آسیب میرساند.