Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ اردیبهشت ۱, دوشنبه

حالا آدم نمیداند اینها دیگر چکار میکنند و دنبال چه چیزهای هستند از یک سو این اون را متهم میکند که گویا با فلان کسی است حزب دموکرات کردستان ایران رفته نوشتهای آقای فایق گولپی منتشر نموده است بعنوان فاکت ارتباط میان رژیم ایران و حزب کارگران کردستان از سوی دیگر تمامی اعضای کمیته های حزب دموکرات کردستان ایران در اروپا و بخصوص سوئد به سفارتخانه های رژیم ایران در تردد هستند و رسما توبه نامه نوشته اند در صورت درخواست دوستان نام و مشخصات اعضای کمیته های حزب دموکرات کردستان ایران حتی نیز به ایران سفر میکنند منتشر میشود


.اگر واقعا برای آزادی کردستان مبارزه میکنید پس بیاید متحد شوید دست در دست یگدیگر بدهید و وطنتون آزاد کنید 
حالا آدم نمیداند اینها دیگر چکار میکنند و دنبال چه چیزهای هستند از یک سو این اون را متهم میکند  که گویا با فلان کسی است حزب دموکرات کردستان ایران رفته نوشتهای آقای فایق گولپی منتشر نموده است بعنوان فاکت ارتباط میان رژیم ایران و حزب کارگران کردستان از سوی دیگر تمامی اعضای کمیته های حزب دموکرات کردستان ایران در اروپا و بخصوص سوئد به سفارتخانه های رژیم ایران  در تردد هستند و رسما توبه نامه نوشته اند در صورت درخواست دوستان نام و مشخصات اعضای کمیته های حزب دموکرات کردستان ایران حتی نیز به ایران سفر میکنند منتشر میشود
جمهوری اسلامی ١٣امامی و دشمنان کۆرد و جاشها وبسیجیهای ضد منافع ملی کۆرد تبریکات صمیمانە خۆد را بە خاطر غیر فعال بودن و خنثی بودن در اردوگاهایشان و عدم شرکت در کنفرانس ٢ روزەمشاورە ملی شرق کۆردستان باشرکت همە احزاب و شخصیتهای شرق کۆردستان در ارووپا کە کنگرە ملی کۆردستان برگزارکردە از کۆمەلەها و دمکراتهای ٢ اردوگاه کۆیە و زرگۆیز خواهند کرد...!.
کۆمار اسلامی ١٣ ئمامی و دژمنان کۆرد و جاشەگان و بەسیجیەگان دژ منافع نەتەوەی کۆرد پیرۆز و مۆبارەکی خۆەیان ئەرای کۆمەلە و دمۆکرات کل کەن ئەرای غەیر فەعال بونیان وە ناو اردوگاگانیان و مشارکەت نەکردنیان وە کۆنفرانس نەتەوەی کۆرد رۆژهەڵات وە اروپا کە کونگرە نەتەوەی کۆردستان دانا!ا

۱۳۹۳ فروردین ۳۱, یکشنبه

بر اساس رفتارهای بعضی از خانمهای که به تازگی از ایران به اروپا آمده اند وزارت اطلاعات زنان خیابانی را جمع آوری


بر اساس رفتارهای بعضی از خانمهای که به تازگی از ایران به اروپا آمده اند وزارت اطلاعات زنان خیابانی را جمع آوری 
نموده و کامپیوتر و اینترنت را در اختیارشان قرار داده در داخل کشور و تا به فیسبوک و یاهوچت دست یابند و مخالفین را شناسایی کنند و بعضی از این خانمها مستقیما آموزش داده شده اند توسط وزارت اطلاعات و به خارج از کشور اعزام شده اند.
رفتار مشکوک یکی از این خانمها این است که روزی خود را معلم معرفی نموده و روز دوم روانشانش و روز بعدش پلیس معرفی نوده است و در صدد بوده تا از راه یک کودک اطلاعات شخصی و خصوصی خانوادگی را بدست بیاورد.
این خانم یا بیمار روانی است و یا مزدور وزارت اطلاعات
در این باره اطلاعات دقیق تر در اختیار علاقمندان  قرار خواهند گرفت

قتلهای سریالی در شهر مریوان به دستور و زیر نظر مستقیم وزارت اطلاعات صورت میگیرد

.
قتلهای سریالی در شهر مریوان به دستور و زیر نظر مستقیم وزارت اطلاعات صورت میگیرد

روایت پلیس آگاهی از قتل های سریالی در مریوان

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان اخبار منتشر شده از سوی سایت های مخالف نظام در خصوص وقوع قتل‌های سریالی در این استان را تکذیب کرد. 

آدمکشان به قتل عمده شهروندان ایرانی افتخار میکنند و از آئمکشی خویش دفاع میکنند


آدمکشان به قتل عمده شهروندان ایرانی افتخار میکنند و از آئمکشی خویش دفاع میکنند

آخوند لاریجانی به اروپا: ما بخاطر شما اعدام می کنیم

رئیس دستگاه قضا در واکنش به قطعنامه‌های حقوق بشری اتحادیه اروپا و کشورهای غربی گفت: آنها نسخه می‌دهند قصاص در ایران متوقف شود و خواستار آزادی همجنس بازی هستند اما بدانند اهمیتی به آنها نمی دهیم.

کۆماری پەتۆسیداری ئیران زیندانییەکی سیاسی کوردی بە ناوەی سمکۆ خورشیدی خەڵکی شاری بانە لە زیندانی دیزل ئابادی شاری کرماشان لە سێدارەدا


  کۆماری پەتۆسیداری ئیران زیندانییەکی سیاسی کوردیسمکۆ خورشیدی خەڵکی شاری بانە  لە زیندانی دیزل ئابادی شاری کرماشان لە  سێدارەدا
رۆژی پێنج شەممە[ ١٧ی ئاوریل بەرانبەر بە ٢٨ی خاکەلێوە ] کۆماری پەتۆ سیداری ئیسلامی ئێران لە بەندیخانەی دیزل ئابادی شاری کرماشان بەندکراوێکی سیاسی کوردی خەڵکی شاری بانەی لە سێدارەدا.

۱۳۹۳ فروردین ۲۵, دوشنبه

شاعر ناودار کورد اسد چراغی ئەڕا هەمویشە ماڵاوایی لە ژیان کرد


شاعر ناودار کورد اسد چراغی ئەڕا هەمویشە ماڵاوایی لە ژیان کرد


وە داخ گرانێکوە کەڵە پیاگ شعر و شمشاڵ ئەدەبیات ناوچەێ کرماشان و ایلام چەو لە جهان بەست و سەرئەنجام  لە فەسڵ خوەش کوچ پرەستوەکان ( پلیسرگەکان) ماڵئاوایی لە بیستوین و بنار بەرز داڵەهو و دیار دڵنشین زاگروس کرد.

حاکمیت ننگین نظام فاشیسم اسلامی یک جوان یارسانی را به‌ کام مرگ سوق داد


حاکمیت ننگین نظام فاشیسم اسلامی یک جوان یارسانی را به‌ کام مرگ سوق داد


یارسانیان گرامی،هموطنان ارجمند ،برخلاف افراد،گروه‌ ها و برخی دول مماشتگر غربی که‌ در حسن روحانی کبوتر صلح و نرمش می دیدند،جامعه‌ یارسان از همان آغاز در قالب سازمان دمکراتیک یارسان به‌ عنوان بازوی سیاسی این جامعه،انتخابات درون رژیم را فقط به‌ عنوان  نوعی  شیفت اهرم سرکوب  با هدف حفظ نظام ولایت فقیه‌ قلمداد کرده‌ و هرگونه‌ تغییر در سایه‌ی این نظام  را برای جامعه‌ یارسان یک توهم ارزیابی کرده‌ بود.

برگزاری سمینار در انگلیس در مورد دهمین سالگرد تأسیس پژاک




برگزاری سمینار در انگلیس در مورد دهمین سالگرد تأسیس پژاک
انگلیس 14.04.2014 10:59:26 
در ادامه مراسم‌های جشن سالگرد تأسیس پژاک و زادروز رهبر ملت‌کرد, عبدالله اوجالان, در شهر لیدز انگلیس سمیناری برگزار شد.

حزب دموکرات کردستان مخفیانه با ایران گفتگو کرده است



حزب دموکرات کردستان مخفیانه با ایران گفتگو کرده است
خیلی از هواداران هر دو بخش حزب دموکرات کردستان ایران در کشورهای اروپایی رسما توبه نامه نوشته اند و به سفارتخانهای  رژیم ایران در تردد هستند 
شبکه تلویزیونی "ان آر تی" به نقل از منابع آگاه خود گزارش داده است که  آقای "خالد عزیزی" دبیر کل حزب دموکرات کُردستان طی سه ماه گذشته حداقل دو بار به صورت پنهانی با هیاتی از شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کرده است.

۱۳۹۳ فروردین ۲۴, یکشنبه

آخوند یعنی خر آنهایکه این جانوران انتخاب نموده اند 100 بار از آخوندها خرترند چرا چون زن ستیزان را بعنوان ولاترین مسئولین کشور دینزده و آخونده زده ای ایران انتخاب نموده اند



تا خر باشد خر سواران فراوانند
آخوند یعنی خر آنهایکه این جانوران انتخاب نموده اند  100 بار از آخوندها خرترند چرا چون زن ستیزان را بعنوان ولاترین مسئولین کشور دینزده و آخونده زده ای ایران انتخاب نموده اند. اسلام دینی سلطه گر است و از نازیست بدتر است خر سوار کراواتی رفت اما خر سوار عمامه ای آمد خر سواران تاج دار رفتند خر سواران عماه ای آمدند


۱۳۹۳ فروردین ۲۳, شنبه

این کلیپ از غمگین ترین صحنه هاییست که در سالهای اخیر در کردستان در مرز باشور و روژاوا دیده ام. عده ای مسلح بنام پیشمرگه کرد مانع ورود کردستانیها این سوی مرز به سرزمین آبا اجدادیشان میشوند البته کندن خندق هم مکمل اسحله هایی است که بسوی خلق کرد روژاوا نشانه رفته است.


این کلیپ از غمگین ترین صحنه هاییست که در سالهای اخیر در کردستان در مرز باشور و 
روژاوا دیده ام. عده ای مسلح بنام پیشمرگه کرد مانع ورود کردستانیها این سوی مرز به سرزمین آبا اجدادیشان میشوند البته کندن خندق هم مکمل اسحله هایی است که بسوی خلق کرد روژاوا نشانه رفته است.
یاد جنایتی دیگر از حزب دمکرات افتادم و آن اعدام سلیمان معینی مبارز کرد بود که بارزانیها بجای اینکه به او پناه بدهند او را دستگیر و اعدام کرده و جسدش را به ساواک تحویل دادند.
سوال اینست که آیا بارزانی با تقسیم پول نفت بین پیشمرگه ها میتواند آنها را برای همیشه بخرد؟

گشت‌زنی 2 تیم جاش خودفروش ضدگریلا در مناطق کرماشان



گشت‌زنی 2 تیم جاش خودفروش   ضدگریلا در مناطق کرماشان
فرات - کرماشان 11.04.2014 14:22:16
رژیم ایران برای اغفال خلق‌کرد در مناطق شرق کردستان, بویژه کرماشان, تیم‌های ضدگریلا(کنتراگریلا) تشکیل داده و با پوشیدن یونیفورم گریلایی آنها را به میان مردم می‌فرستد تا با بدرفتاری خود و اذیت و آزار مردم, به سیاه‌نمایی چهره گریلاهای نیروی شرق کردستان, ه.ر.ک دست زنند. بنا به گزارشها 2 تیم کنتراگریلا در مناطق کرماشان, بویژه دالاهو به گشت‌زنی می‌پردازند.

۱۳۹۳ فروردین ۲۲, جمعه

سوقصد به جان یک مقام عراقی مخالف آخوندها


سوقصد به جان یک مقام عراقی مخالف آخوندها
خبرگزاری تسنیم (وابسته به نیروی قدس پاسداران): منابع خبری در عراق اعلام کردند که معاون نخست وزیر عراق مورد سوء قصد قرار گرفته و چندین تن از محافظانش زخمی شدند.

منابع خبری در عراق اعلام کردند "صالح المطلک" معاون نخست وزیر عراق و "طلال الزوبعی" یکی از نمایندگان پارلمان عراق از یک سوء‌قصد جان سالم به در بردند.

منابع خبری تاکید کردند در این سوء‌قصد که در منطقه ابوغریب در غراب بغداد رخ داد تعدادی از محافظان شخصی این دوتن زخمی شده‌اند.

گفتنی است صالح مطلك سني مذهب و يک سياستمدار داراي حمايت مردمي و متحد نخست وزير قبلي عراق اياد علاوي است. وی از مخالفان سرسخت جمهوری اسلامی بشمار می رود.

۱۳۹۳ فروردین ۲۱, پنجشنبه

نا بۆ شەری کورد بە کورد نا بۆ شەری براکۆژی


نا بۆ شەری کورد بە کورد نا بۆ شەری براکۆژی 

NRT – دهۆك: هه‌ڵكه‌ندنى خه‌نده‌ق له‌ سه‌ر سنوورى باشوور و خۆرئاواى كوردستان ناڕه‌زايه‌تى هاووڵاتيانى خۆرئاواى كوردستانى به‌دوايخۆيدا هێنا و له‌و چوارچێوه‌يه‌دا، ئه‌مڕۆ به‌ سه‌دان هاووڵاتى بۆ ناڕه‌زايه‌تى ده‌ربڕين روويان له‌ ناوچه‌ سنوورييه‌كان كردووه‌ و به‌ گوێره‌ى زانيارييه‌ رۆژنامه‌وانييه‌كانيش گه‌نجێك له‌ ئاكامى ته‌قه‌ى هێزه‌ چه‌كداره‌كان بريندار بووه‌.


NRT – دهۆك: هه‌ڵكه‌ندنى خه‌نده‌ق له‌ سه‌ر سنوورى باشوور و خۆرئاواى كوردستان ناڕه‌زايه‌تى هاووڵاتيانى خۆرئاواى كوردستانى به‌دوايخۆيدا هێنا و له‌و چوارچێوه‌يه‌دا، ئه‌مڕۆ به‌ سه‌دان هاووڵاتى بۆ ناڕه‌زايه‌تى ده‌ربڕين روويان له‌ ناوچه‌ سنوورييه‌كان كردووه‌ و به‌ گوێره‌ى زانيارييه‌ رۆژنامه‌وانييه‌كانيش گه‌نجێك له‌ ئاكامى ته‌قه‌ى هێزه‌ چه‌كداره‌كان بريندار بووه‌.

پێشمه‌رگه‌کانى PDK له‌سه‌رسنوور ژنێکیان بریندارکرد

شرمە بۆ کورد دژی برای خۆیی راوەستێت

پێشمه‌رگه‌کانى PDK له‌سه‌رسنوور ژنێکیان بریندارکرد.

پێشمه‌رگه‌کانى پارتى دیموکراتى کوردستان (PDK) هێرشیان کرده‌سه‌ر هاوڵاتیانى رۆژئاواى کوردستان و ژنێکیان بریندار کرد .
په‌یامنێرى ANHA له‌شوێنى رووداوه‌ رایگه‌یاندوه‌ که‌ پێشمه‌رگه‌کانى PDK هێرشیان کردوته‌سه‌ر جه‌ماوه‌ر که‌ له‌ هه‌رێمى جزیره‌ به‌ ئامانجى شه‌رمه‌زار کردنى هه‌ڵکه‌ندنى خه‌نده‌ق له‌سه‌ر سنوورى باشور و رۆژئاواى کوردستان هاتبوون و له‌ ئه‌نجامدا ژنێک برینداربوو .
راگه‌یاندرا که‌ ژنه‌ برینداره‌که‌ ره‌وانه‌ى نه‌خۆشخانه‌ى شارى دێرک کراوه‌ .

۱۳۹۳ فروردین ۱۴, پنجشنبه

قطعنامه پارلمان اروپا: هر هیاتی که از ایران دیدار می کند باید به زندانیان سیاسی دسترسی داشته باشد


قطعنامه پارلمان اروپا: هر هیاتی که از ایران دیدار می کند باید به زندانیان سیاسی دسترسی داشته باشد.
پارلمان اتحادیه اروپا از دولت ایران خواست که همه زندانیان سیاسی را آزاد و انجمن صنفی روزنامه نگاران را بازگشایی کند.

مه‌ریوان هه‌ڵه‌بجه‌یی : کاریگه‌ری تێگه‌یشتنی دینی له‌ نێوان تاک و کۆمه‌ڵدا به‌شی 3 له‌ تیڤی پرته‌و

مه‌ریوان هه‌ڵه‌بجه‌یی : کاریگه‌ری تێگه‌یشتنی دینی له‌ نێوان تاک و کۆمه‌ڵدا به‌شی 3 له‌ تیڤی پرته‌و.

حداقل دستمزد در آلمان؛ هشت و نیم یورو در ساعت


حداقل دستمزد در آلمان؛ هشت و نیم یورو در ساعت

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و اعضای کابینه این کشور روز چهارشنبه در مورد حداقل دستمزد هشت و نیم یورویی در ساعت به توافق رسیدند. در اتحادیه اروپا، آلمان بین هفت کشوری است که در آن حداقل دستمزد وجود ندارد.

این پروژه برای اعضای حزب سوسیال دموکرات در دولت ائتلافی خانم مرکل، بسیار مهم بود.

این طرح از سال ۲۰۱۵ به اجرا گذاشته خواهد شد اما همه کارکنان را پوشش نخواهد داد.

آندریا نالس، وزیر کار سوسیال دموکرات آلمان گفت: «مهم این است که جوانان به آموزش بیشتر دسترسی داشته باشند تا به دستمزد بالاتر. به همین...
مطالب بیشتر: http://persian.euronews.com/2014/04/0...

۱۳۹۳ فروردین ۱۳, چهارشنبه

ئایا ئاکەپە دەتوانێ توورکییەی دیموکرات بێنێتەدی؟


ئایا ئاکەپە دەتوانێ توورکییەی دیموکرات بێنێتەدی؟
لەنووسینی؛ ئاریتما موحەممەدی
چارەسەرکردنی کێشەی کورد لە توورکییە پێویستی بە هەنگاوی تێکڕای لایەنەکانی توورک، بە ئۆپۆزیسیۆن، دەسەڵات، ڕووناکبیران، ڕەخنەگران و تەنانەت میدیاکارانی ئەو وڵاتەوە هەیە، ئاریتما موحەممەدی