Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

اما انگار خون مرکز نشینان به‌ مراطب رنگینتر از خون دیگران است،

بله حتی رسانه های به اصطلاح آزاد برای ما تبعیض قائل میشوند و چشم خود را بر روی کردها و جنایتهای که علیه کردها میشود بسته اند و نمیتوانند این همه جنایتها را به بینند.

اما انگار خون مرکز نشینان به‌ مراطب رنگینتر از خون دیگران است،

اما انگار خون مرکز نشینان به‌ مراطب رنگینتر از خون دیگران است، خون انها که‌ حتی معلوم نیست به‌ دست چه‌ کسی کشته‌ میشوند ‌ اسطوره‌ مبارزه‌و ازادی میشود مثلا خانم ندا،

و ان جوان کرد و هزاران جوان و پیر و نوجوان کرد دیگر سانسور میشوند انگار که‌ اینها انسان نیستنند ، قلبشان نمیتپد. مادر ندارند ، مادرانشان گریه‌ نمیکنند و انها اشکی برای فرزند دلبندشان نمیریزند..

متن نامه‌ به‌ بی بی سی ، سی ن ن . و چ...

من به‌ عنوان یک کرد برای کشته‌ شدن ندا متاسفم ولی بیشتر از این متاسفم که‌ یک جوان 15. 16 کرد به‌ دست پاسداران جمهوری مجنونین اسلامی کشته‌ میشود. خود پاسداران از این جوان فیلم میکنند و آن را پخش میکنند ، اما این رسانه‌ به‌ قول خودتان( آزاد) آن را پخش نمیکنید. البته‌ نه‌ تنها این رسانه‌ بلکه‌ تمام رسانه‌های‌ دیگر فارسی زبان که‌ خود را حامی حقوق بشر میدانند. این در حالی است که‌ این جوان در خون خودش میغلتد و نفس کشیدنش را میشود در فیلم دید. پاسداران او را در نایلون میپیچند و او را خفه‌ میکنند و روی زمین میکشند به‌ طرف ماشین خود تا او را در پشت ماشین خود بگذارند ، . اما انگار خون مرکز نشینان به‌ مراطب رنگینتر از خون دیگران است، خون انها که‌ حتی معلوم نیست به‌ دست چه‌ کسی کشته‌ میشوند ‌ اسطوره‌ مبارزه‌و ازادی میشود مثلا خانم ندا، و آن جوان کرد و هزاران جوان و پیر و نوجوان کرد دیگر سانسور میشوند انگار که‌ اینها انسان نیستند ، قلبشان نمیتپد. مادر ندارند ، مادرانشان گریه‌ نمیکنند و انها اشکی برای فرزند دلبندشان نمیریزند.. متاسفم برای تمام خونها و بیشتر متاسفم برای کسانی که‌ تبعیض قائل میشوند و خودشان را حامیان بشر و انساندوستی مینامند. این هم لینک این ویدئو< v="RIR4hRNXdfs" lang="AR-SA" dir="RTL">دوستان این جوان یک کاسبکار بوده‌ و از ایران بنزین میبرده‌ عراق انهم با کول و از عراق هم چای و پارچه‌ میاورده‌ ایران که‌ خانوده‌اش را کمک کند ، این سرنوشت بسیاری از جوانان کرد در مناطق مرزی میباشد ، خانم ناهید پرشون یک فیلم در این رابطه‌ درست کرده‌ به‌ نام مرز نامیدی که‌ در یوتوب که‌ در 7 قسمت است میتوانید ببینید< این لینک قسمت اول ، قسمت های دیگر را در همان سایت به‌ همان نام در شماره‌ 1 تا 7

را میتوانید ببینید<<< v="OVJ-rsTcRzU

فکر کنم هیچ کس دوست ما نیست و باید به خود ایمان داشته باشیم دست از این اعمال مسخره برداریم که علیه یکدیگر دشمنی نکنیم بگذارید باهم برای آزادی وطن اشغال شده امان کشش به عمل آوریم و در این راه کار و تلاش خود را به کار به بریم.

بله ما باید اتکا به خودمان و به خودمان ایمان داشته باشیم و یک دست و یکصدا بشویم دست در دست یکدیگر بگذاریم ما امروز دارای رسانه خود هستیم و انترنت هم وجود دارد و باید تا روزی که زنده هستیم مبارزه کنیم تا بدست آوردن احقاق حقوق ملت ستمدید کرد از پای نخواهیم ایستاد اگر با یک نان در روز زندگی خود را تامین نموده ایم اگر گرسنگی بکشیم راهد خویش را ادامه میدهیم.

ما حاضریم به میریم لاکن ننگ و تسلیم را نمیپذیریم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر