Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ شهریور ۲۸, دوشنبه

زن یعنی کبوتر آشتی زن یعنی حیات زندگی زن یعنی زینت طبیعت حیات زندگی زن یعنی خورشید روشنائی



زن یعنی کبوتر آشتی زن یعنی حیات زندگی زن یعنی زینت طبیعت حیات زندگی زن یعنی خورشید روشنائی
امروز میخواهم آنچه در باره اش دست به تحقیقات زده ام بیان کنم و تی سفرهای که به
چند کشور عربی و اروپای داشته ام با چندین خانم چه ایرانی و غیر ایرانی و زنان کرد و زنان افغانی و زنان اروپایی داشته ام به این نتجیه رسیدم که زنان والاترین مرجع انسانند . زن یعنی حیات زندگی زن یعنی خورشید روشنائی زن یعنی کبوتر آشتی و در این میتوان والاترین خصلت انسانی را در وجود زنان دید و بس .
زن یعنی صادقترین انسانها یعنی شیرینترین انسانها.

بالاترین رحم و والاترین انسان دوستی و انسانیت در وجود زنان میباشد این خصلت والا در نزد مردان خیلی پائین میباشد بر این اساس است که مذهب ابزاری شده است برای از بین بردن این خصلیت انسانی و رحم انسان دوستی در میان زنان عزیزو زنان انسانند بالاترین خصلت انسانیت در نزد زنان میباشد و بس
زنان یعنی بارحمترین انسانهای روی این کره ی خاکی یعنی مهربانترین انسانها زن یعنی خورشید زن یعنی زینت حیات زندگی اما متاسفانه این گلهای زیباه این انسانهای عزیز و این کبوتران آشتی در جوامع گوناگون با ظلم و ستم از سوی مردان کور اندیش کثیف اندیش قرار گرفته اند بدون رعایت حقوق این مهربانترینها این گلها جامعه فلج میماند و زندگی در آن جامعه مخدوش میشود.
زن یعنی روشنایی روز یعنی ماه یعنی حیات طبیعت یعنی زیباترینها.
با تشکر ساموئیل کرماشانی .
-----------------------------------
تشکیل مجالس خلق در غرب کردستان
kurden_rojava
کردهای غرب کردستان که خودمدیریتی دمکراتیک را به عنوان یگانه راه چاره‌یابی مسائل می‌دانندبه‌ منظور تحقق و استقرار این سیستم تلاشهای گسترده‌ای دارند.

ماههاست که به پیشاهنگی جنبش جامعه دمکراتیک نشستهای عمومی در غرب کردستان برگزار می‌شود و چگونگی استقرار سیستم خودمدیریتی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

کردهای غرب کردستان پس از گفتگوهای فراوان در مورد چگونگی استقرار سیستم خودمدیریتی دمکراتیک به این نتیجه ‌رسیده‌اند که اولین گام برای دستیابی به چنین هدفی تشکیل کمون و مجالس روستاها و شهرهاست. در مرحله عمل نیز اولین مجلس خلق در شهر کوبانی شکل گرفته است.

برای شروع در روستای " قره هلنجه " نشستی تحت عنوان " ما خواهان خودمدیریتی هستیم " برگزار گردید.

در این نشست که با یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان راه آزادی آغاز شد، مسائل روز سوریه و غرب کردستان مورد ارزیابی قرار گرفتند. حاضرین در ادامه گفتگوها به توانایی خلق کرد برای تعیین سرنوشت و خواست آنها برای استقرار سیستم خودمدیریتی پرداختند.

شرکت کنندگان در این نشست با اشاره به اهمیت ایجاد کمون و مجالس خلق در تمام سطوح از جمله روستاها ،محلات و شهرها برای دستیابی به خود مدیریتی، مجلس روستای " قره‌هلنجه " را شکل دادند.

در پی انجام انتخابات، اعضای مجلس این روستا مشتمل بر 20 نماینده برگزیده‌ شدند که‌ در میانشان 5 نماینده زن و 5 نماینده جوانان نیز دیده‌ می‌شود. در پایان نشست، نماینده‌ جنبش جامعه دمکراتیک غرب کردستان رمزیه‌ محمد تشکیل این مجالس را گام مهمی در راستای حرکت به سوی خودمدیریتی عنوان کرد.
-------------------------------
توركیا و ئیسرائیل،خۆده‌رخستن یان په‌رده‌پۆشكردنی‌ ته‌نگژه‌كان؟
http://www.israelkurd.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1054:2011-09-18-13-35-16
------------------------------

روابط ترکیه با قبرس نیز تیره تر شد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- دولت قبرس امروز اعلام کرد که حفاری به منظور یافتن نفت و گاز در حریم جنوبی آن جزیره را، علیرغم مخالفت های ترکیه آغاز کرده است.

به گفته مسئول امور انرژی در دولت قبرس، شرکت آمریکایی "نوبل" از شب گذشته حفاری را در آب های اقتصادی جزیره قبرس آغاز کرده است.

ترکیه به قبرس هشدار داده بود که از حفاری برای یافتن گاز و نفت خودداری کند، چرا که این کار به منافع دولت خود خوانده قبرس شمالی لطمه وارد می سازد.

ترکیه هشدار داده بود که حضور ناوچه های جنگی خود را در منطقه افزایش می دهد و روابط خود را با اتحادیه اروپا، در صورت ریاست قبرس بر آن، به حالت تعلیق در خواهد آورد.

داوود اوغلو اسرائیل را متهم کرد که موجب تنش در روابط خود با ترکیه شده

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- وزیر خارجه ترکیه، آقای احمد داوود اوغلو اسرائیل را متهم ساخت در روابط با دولت آنکارا، بحران ایجاد کرده است.

وی که در مصاحبه با روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" سخن می گفت، افزود: «دولت اسرائیل بوده که موجب شده روابطش با ترکیه به درجه فعلی تنزل یابد».

وزیر خارجه ترکیه در مورد سوریه نیز گفت: بشار اسد به من گفته بود که دستور توقف کشتار معترضان را صادر کرده، ولی دروغ گفته بود.

آقای داوود اوغلو همچنین خواهان تقویت روابط آنکارا – قاهره شد و گفت که دولت او خواهان ایجاد یک محور منطقه ای با حضور مصر است که به ادعای او، این محور علیه هیچ کشوری، از جمله اسرائیل یا ایران نخواهد بود.

اپوزیسیون می گوید: اسد قصد دارد شخصیت های لبنانی را ترور کند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در کشور سوریه سال تحصیلی نیز با کشته شدن دانش آموزان معترض به دست نیروهای نظامی و امنیتی وابسته به بشار اسد آغاز شد.

بر خلاف دیگر کشورهای جهان که دانش آموزان سال تحصیلی را با شادی آغاز می کنند، روز گذشته در سوریه، گروه هایی از دانش آموزان که قصد داشتند با فرصت به وجود آمده از جمع شدن در کنار یکدیگر بهره بگیرند و علیه رژیم بشار اسد دست به تظاهرات بزنند، با مقابله نیروهای امنیتی روبرو شدند.

بر اثر شلیک مستقیم نیروهای امنیتی سوریه به کودکان، چند دانش آموز، از جمله ابراهیم محمد الفراز که دانش آموزی یازده ساله بود، کشته شدند.

همزمان، گروه های اپوزیسیون سوری امروز هشدار دادند که رژیم بشار اسد به منظور انتقام گیری، قصد دارد شخصیت های ارشد سنی ها و مسیحیان در لبنان را به قتل برساند.

پیشتر نیز، برخی از شخصیت های مهم از میان این گروه ها، از جمله رفیق الحریری به دست تروریست ها کشته شده اند که بر اساس تحقیقات بین المللی، حزب الله لبنان و دولت سوریه متهم اصلی این ترورها بوده اند.

تلاش ها برای تشکیل دولت موقت فراگیر در لیبی شکست خورد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- تلاش شورای ملی انتقالی لیبی برای تشکیل یک دولت موقت به شکست انجامید.

اعضای شورا که در شهر "بنغازی" گرد هم آمده بودند، قصد داشتند که با پذیرش اعضای جدید، یک دولت موقت فراگیر تشکیل دهند که به دلیل اختلاف نظر بین گروه های مختلف، این موضوع عملی نشد.

رییس شورای ملی انتقالی لیبی، آقای محمود جبرئیل ابراز امیدواری کرد که سرانجام در مورد پذیرش اعضای جدید در شورا، اتفاق نظر به دست آید.

این ها در حالی است که هنوز چند شهر مهم لیبی، از جمله "بنی ولید" و "سرت"، زادگاه معمر قذافی به تصرف انقلابیون مسلح در نیامده و هواداران معمر قذافی در این شهرها، به شدت مقاومت می کنند.

ابراز نگرانی ایران از پهپاد پیشرفته اسرائیلی

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- یک تارنمای خبری در حکومت ایران از قدرت هواپیماهای بی سرنشین اسرائیلی ابراز نگرانی کرد که نه تنها می توانند به عملیات شناسایی بر فراز ایران بپردازند، بلکه قادر هستند تأسیسات اتمی رژیم ایران را نیز به موشک ببندند.

روزنامه انگلیسی زبان "جروزالم پست" اخیرا فاش ساخته بود که اسرائیل نوعی هواپیمای هدایت پذیر از راه دور (پهپاد) تولید کرده که تا سه ماه دیگر عملیاتی می شود و قادر به انجام انواع مأموریت ها می باشد.

این پهپاد با نام اختصاری "هرون تی .پی" بزرگترین نوع هواپیمای بدون سرنشین ساخت اسرائیل است که می تواند 45 ساعت در هوا بماند و حتی چند موشک با خود حمل کند.

"هرون تی .پی" قادر است در هر نوع جو و هوایی به پرواز و عملیات ادامه دهد و اخیرا فرانسه هم ساخت چند فروند آن را به بهای کلی پانصد میلیون دلار به صنایع هواپیماسازی اسرائیل سفارش داده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر