Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مهر ۷, پنجشنبه

سیری ئەم ڤیدیۆیە بەکن کە مەلاکانی کورد دژی ژن و مندالان دەکات داوای قانۆنی مۆحەمەد وئیسلام دەکات


سیری ئەم ڤیدیۆیە بەکن کە مەلاکانی کورد

داوای پەروردی ئیسلامی دەکەن
ئەمیش نەمۆنیکی بر چاو لە پەرردی ئیسلامی
فلاقە کردنی مندالان
نهایەتی مەلا سر لی شیۆاوەیە لە نهایەتی
ئەم کلیپەدا ڤیدیۆەیکی مەلایک دێت کە سری لی شیۆاوە
بە سری خۆیدا دەدات ئەم مەلایش داوای تۆندۆ تیژی
دژی ژن و مندالان دەکات داوای قانۆنی مۆحەمەد وئیسلام دەکات



------------------------

آوارگی و بی خانومانی داغ ننگی است بر پیشانی حکومت افسار گسخته جمهوری اسلامی
گزارشی از یک بی خانمان در جاده کرمانشاه به کامیاران
او تنها پدر شرمنده دنیا نیست...
"سقف خانه شان آسمان کوهستان های حد فاصل کرمانشاه-کامیاران است. جایی که وقت اذان گرگها زوزه می کشند و آدم جای افطاری نیش عقرب می خورد."
دوستان عزيز، ثروت اصلي در جامعه از طريق كار ايجاد ميشه، منابع طبيعيي مثل نفت تنها نقش مكملي و جانبي داشته باشند! نكته دوم توضيع ثروتهاست كه نقش بازي ميكنه و نه تنها توليد آنها نكته سوم و شايد مهمتر از همه اين سواله: آيا با در نظر گرفتن تمامي وابستگي هاي اقتصادي به نفت موجود در جامعه و عقب ماندگيها و وابستگي هاي اقتصادي، تكنيكي، صنعتي، علمي و... نسبت به جوامع پيشرفته صنعتي، آيا اين جامعه از ابزارهاي توليد اعم از انساني و مادي در همين امروز جهت فراهم كردن زندگي انساني طبق آخرين استانداردهاي بين المللي براي "تمامي" انسانهاي جامعه برخوردار هست، يا خير؟؟؟؟
------------------------
تجاوز گروهی به نوجوانان و جوانانی زندانی

تجاوز گروهی به نوجوانان و جوانانی زندانی به دستور رئیس و معاون زندان گوهردشت کرج

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" نوجوانان و جوانان زندانی بدستور مسئولین زندان به بندهایی منتقل می شوند که هدف تجاوز جنسی گروهی باندهای مافیایی قرار می گیرند.
در طی چند هفتۀ گذشته حداقل سه نوجوان که به سلولهای باندهای مافیایی بندهای 1،4 و 6 بدستور محمد مردانی و خادم منتقل شده بودند مورد تجاوز گروهی وحشیانه قرار گرفتند. باندهای مافیایی با چراغ سبز وگرفتن اطمینان خاطر مردانی رئیس زندان و معاون وی خادم اقدام به تجاوز گروهی حداقل به سه نوجوان نمودند. باند مافیایی با بستن دستها و پاهای نوجوانان زندانی اقدام به تجاوز گروهی به آنها می کنند. رفتارهای وحشیانه آنها باعث گردید که این 3 نوجوان زندانی به بیمارستانهای خارج از زندان منتقل شوند و به مدت یک هفته بستری بودند. آنها پس از این تجاوز گروهی دچار نارحتی جسمی و روحی شدید هستند.
اسامی نوجوانانی که مورد تجاوز جنسی گروهی قرار گرفته اند به خاطر حفظ حیثیت آنها از نوشتن نام کامل آنها خوداری می کنیم و فقط اسامی آنها را بصورت اختصار اعلام می نماییم. اما برای در جریان گذشتن سازمانهای حقوق بشری و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد مشخصات کامل آنها ارسال خواهد شد.
1- نعیم .ق در بند 4 زندان گوهردشت کرج مورد تجاوز گروهی باندهای مافیایی قرار گرفت.
2- محمد ج. در سالن 3 بند1 زندان گوهردشت کرج مورد تجاوز گروهی قرار گرفت
3- احسان ا. در بند 6 زندان گوهردشت کرج مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.
محمد مردانی و خادم پیش از انتقال این نوجوانان به آنها تاکید کرده بود که آنها را به این بندها انتقال می دهد که مورد تجاوز جنسی گروهی قرار گیرند و تا دیگه نسبت به برخوردهای وحشیانه آنها اعتراض نکنند.مردانی و خادم انتقال نوجوانان به این بندها و مورد تجاوز گروهی قرار گرفتن آنها را « رو کم کنی » نام نهاده اند.
وقتی که یکی از نوجوانان حاضر به انتقال به سلولها باندهای مافیایی نمی شود خادم شخصا جملاتی علیه او بکار می برد که متاسفانه برای رعایت حرمت خوانندگان قادر به نوشتن آنها نیستیم.
موارد فوق بدلیل اینکه اکثر زندانیان بندها و زندان از این ماجرا مطلع شده بودند افشا شده است ولی گفته می شود موارد متعددی تجاوز جنسی علیه نوجوانان بکار برده می شود و مخفی نگه داشته می شود. باندهای مافیایی زندان با اطمینان خاطر یافتن از عدم مجازات و پیگرد قانونی توسط مردانی و خادم اقدام به این اعمال وحشیانه می نمایند بعضی از نوجوانان زندانی در این بندها بصورت برده جنسی مورد سوء استفاده قرار می گیرند و گاها به سایر زندانیان اجاره داده می شوند.
در حال حاضر ده ها نفر از نوجوانان و جوانان در سلولهای زندانیان عادی و خطرناک در بندهای 1،3،4 و6 قرار داده شده اند و در معرض خطر جدی سوء استفاده های جنسی و احتمالا ابتلا به بیماریهای ایدز و غیره قرار دارند.اسامی بعضی از آنها به قرار زیر می باشد:
1-علیرضا زمانی بند چهار ،2-حسین ژوگه بند چهار ،3- مختار بادبادی بند سه ،4-حمید دوست حسینی بند سه ،5- یوسف ذاکری بند شش ،6- امیر رضایی بندیک ،7- مهدی سلحشور بند شش ،8- فرشاد قره حسن لو بند شش ،9- علیرضا یوسفی بند شش ، 10- صابر شربتی بند یک ،11- دانیال حسن پور بند شش ،12- امید رضانیا بند شش ،13- مهران نوری بند شش ،14- حسین سرلک بند یک،15- علی نادری بند یک، 16- ایمان ملاباشی یزدی بند یک ، 17- علیرضا فرمانی بند یک ،18- محمد محمدی بند یک ،19- حسین صفدری بندیک،20- علی عرب بند شش ،21- محسن مرزبان بند یک ،22- سلیمان تقوی بندشش، 23- محسن طاهرزاده بند شش ،
در حال حاضر بند 5 محل نگهداری نوجوانان و جوانان زندانی می باشد اما این نوجوانان و جوانان علیرغم خواست خود همچنان در بندهای مختلف زندان گوهردشت کرج نگهداری می شوند
تعدادی از نوجوانان و جوانان زندانی به شرط تضمین امنیت جانی آنها آماده اند که در هر دادگاهی حاضر شوند و نسبت به رفتار و اعمال محمد مردانی و خادم و بادندهای مافیایی تحت امر آنها شهادت بدهند.
لازم به یادآوری است معاون فعلی زندان خادم در سالهای گذشته رئیس حفاظت زندان گوهردشت کرج بود ولی به خاطر تجاوز به یکی از زنان پاسداربند زندان گوهردشت که منجر به باردار شدن او گردید از این سمت موقتا برکنار و به زندان قزل حصار منتقل شد . اما با منصوب شدن محمد مردانی به عنوان رئیس زندان او به عنوان معاون زندان منصوب گردید. این فرد در حال حاضر یکی از افرادی است که موادر مخدر را وارد زندان می کند و در اختیار باندهای مافیایی قرار می دهد و در ازای آن سکه های طلا دریافت می کند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،بکارگیری این شیوۀ غیر انسانی علیه نوجوانان و جوانان توسط رئیس و معاون زندان گوهردشت کرج را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار اعزام گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل به ایران برای بازدید از زندانها و ملاقات با زندانیان جهت تهیۀ گزارشی از جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای و ارائۀ ان به سازمان ملل می باشد.

07 مهر 1390 برابر با 29 سپتامبر 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
----------------------
با کامل تأسف به اطلاع میرسانم که نهال سحابی، پارتنرِ بهنام گنجی شب گذشته اقدام به خودکشی‌ نمود و متاسفانه درگذشت. بهنام دوست صمیمیِ کوهیار گودرزی بود که او نیز چندی پیش پس از آزاد شدن از زندان به زندگی‌ خود پایان داده بود.
در زندان بهنام تحت شدیدترین فشار‌ها قرار گرفت که علیه کوهیار شهادت بدهد. کوهیار همچنان در سیاه چالهای رژیم اسیر است و هیچ خبری از او در دسترس نیست. من جمهوری اسلامی را مسئول مستقیمِ مرگ نهال و بهنام می‌دانم و در خصوص وضعیت کوهیار هشدار میدهم.

دوستان گرامی‌،

مبارزهٔ ما برای زندگی‌ و پاس داشتن حرمت زندگان است. مصائب اینچنینی باید دلیل دیگری باشند برای عزمی جزم تر در مبارزهٔ با ظلم و جنایت و شکنجه.
من این داغ جانکاه را به دوستان و بستگان نهال از صمیم قالب تسلیت گفته برایشان آرزوی بردباری می‌کنم
یادش گرامی‌ باد
با کامل تأسف به اطلاع میرسانم که نهال شهابی، پارتنرِ بهنام گنجی شب گذشته اقدام به خودکشی‌ نمود و متاسفانه درگذشت. بهنام دوست صمیمیِ کوهیار گودرزی بود که او نیز چندی پیش پس از آزاد شدن از زندان به زندگی‌ خود پایان داده بود.
در زندان بهنام تحت شدیدترین فشار‌ها قرار گرفت که علیه کوهیار شهادت بدهد. کوهیار همچنان در سیاه چالهای رژیم اسیر است و هیچ خبری از او در دسترس نیست. من جمهوری اسلامی را مسئول مستقیمِ مرگ نهال و بهنام می‌دانم و در خصوص وضعیت کوهیار هشدار میدهم.

دوستان گرامی‌،

مبارزهٔ ما برای زندگی‌ و پاس داشتن حرمت زندگان است. مصائب اینچنینی باید دلیل دیگری باشند برای عزمی جزم تر در مبارزهٔ با ظلم و جنایت و شکنجه.
من این داغ جانکاه را به دوستان و بستگان نهال از صمیم قالب تسلیت گفته برایشان آرزوی بردباری می‌کنم
یادش گرامی‌ باد
با کامل تأسف به اطلاع میرسانم که نهال سحابی، پارتنرِ بهنام گنجی شب گذشته اقدام به خودکشی‌ نمود و متاسفانه درگذشت. بهنام دوست صمیمیِ کوهیار گودرزی بود که او نیز چندی پیش پس از آزاد شدن از زندان به زندگی‌ خود پایان داده بود. در زندان بهنام تحت شدیدترین فشار‌ها قرار گرفت که علیه کوهیار شهادت بدهد. کوهیار همچنان در سیاه چالهای رژیم اسیر است و هیچ خبری از او در دسترس نیست. من جمهوری اسلامی را مسئول مستقیمِ مرگ نهال و بهنام می‌دانم و در خصوص وضعیت کوهیار هشدار میدهم. دوستان گرامی‌، مبارزهٔ ما برای زندگی‌ و پاس داشتن حرمت زندگان است. مصائب اینچنینی باید دلیل دیگری باشند برای عزمی جزم تر در مبارزهٔ با ظلم و جنایت و شکنجه. من این داغ جانکاه را به دوستان و بستگان نهال از صمیم قالب تسلیت گفته برایشان آرزوی بردباری می‌کنم یادش گرامی‌ باد با کامل تأسف به اطلاع میرسانم که نهال شهابی، پارتنرِ بهنام گنجی شب گذشته اقدام به خودکشی‌ نمود و متاسفانه درگذشت. بهنام دوست صمیمیِ کوهیار گودرزی بود که او نیز چندی پیش پس از آزاد شدن از زندان به زندگی‌ خود پایان داده بود. در زندان بهنام تحت شدیدترین فشار‌ها قرار گرفت که علیه کوهیار شهادت بدهد. کوهیار همچنان در سیاه چالهای رژیم اسیر است و هیچ خبری از او در دسترس نیست. من جمهوری اسلامی را مسئول مستقیمِ مرگ نهال و بهنام می‌دانم و در خصوص وضعیت کوهیار هشدار میدهم. دوستان گرامی‌، مبارزهٔ ما برای زندگی‌ و پاس داشتن حرمت زندگان است. مصائب اینچنینی باید دلیل دیگری باشند برای عزمی جزم تر در مبارزهٔ با ظلم و جنایت و شکنجه. من این داغ جانکاه را به دوستان و بستگان نهال از صمیم قالب تسلیت گفته برایشان آرزوی بردباری می‌کنم یادش گرامی‌ باد

امروز پنجشنبه است. دختری به نام نهال سحابی عاشق پسری به نامِ بهنام گنجی بود. بهنام گنجی دوست کوهیار گودرزی یک از معترضان و فعالان حقوق بشر بود که با او دستگیر و سپس آزاد می شود. خبر دستگیری بهنام را هیچ کسی رسانه ای نکرد همه سکوت کردند و بهنام هم پس از آزادی به علت اینکه توسط مامورین زندان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودخودکشی کرد. حالا نهال نیمه ی عاشقش خودکشی کرد.

کم نیستند کسانی که از واژه ی «دوست دختر» چندش شان می شود. صبح چند جایی دیدم که نوشته بودند دوست دختر بهنام گنجی هم پس از بهنام خودکشی کرد....اما حالا کم کم خبر رسمی تر می شود و آرام آرام این واژه ی ناجورِ و نچسبِ « دوست دختر» را از قامتِ بی جانت حذف می کنیم دخترِِ ایرانی تا مبادا مرگ ات آبرو از ماندگان ببرد.... آرام بخواب دختر زیبا ما حواس مان هست، این ماییم که تشخیص می دهیم مصلحت چیست

حالا كه میروم

نامم را بر سنگ مي نويسند

و به همين سادگي مرگ آغاز مي شود ....
.
.
.
می روم خسته و افسرده و زار

سوی منزلگه ویرانه ی خویش

به خدا می برم از شهر شما

دل شوریده و دیوانه خویش

می برم ، تا که در آن نقطه دور

شستشویش دهم از رنگ نگاه

شستشویش دهم از لکه ی عشق

زین همه خواهش بیجا و تباه

می بر...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر