Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

عکس خانه شهلا جاهد در این عکس نشانداده میشود که از یک خانواده فقر زده بوده است


سخني با شهلا جاهد
پرونده اي که بسته نشد! امروز ميخواهم براي خودت و تنها براي خودت حرفهاي دلم را بنويسم. امروز ميخواهم بگويم که چقدر متنفرم از آنهايي که ترا کشتند. چقدر متنفرم از حکومتي که ترا به اينجا کشاند٬ و چقدر متنفرم از همه کسانيکه ترا و زندگي کوتاه ترا با درد و غم و عذاب
و رنج و درد
ساموئیل کرماشانی

سحرگاه روز چهارشنبه ۱ دسامبر ۲۰۱۰ در زندان اوین شهلا جاهد اعدام شد.




در پای چوبه دار ٬ او با صدای بلند گریه میکرد.

شهلا همانگونه که خود گفت٬ قربانی بود. قربانی یک بند و بست کثیف پشت پرده٬ برای عدم پیگیری یک پرونده قتل و برای خاک پاشیدن به چشم همه در مورد قتلی که هیچگاه روی آن بررسی دقیق نشد.

گریه و زاری یک زن بیگناه به هیچ کجا نرسید چرا چون او توسط دکانداران دین به مرگ محکوم شده بود شهلا را کشتند دکانداران دین ناب کثیف بچه باز پدوفایل زن ستیز


این یک جنایت بیشرمانه و وحشتناک بود که جز نفرت و خشم عمیق مردم٬ چیزی برای جانیان در پی نخواهد داشت. حکومت اسلامی طوفان درو خواهد کرد. مردم ایران و این بار میلیونها نفر مردم دنیا دیدند که در ایران مشتی جلاد و جنایتکار سر کار هستند که به راحتی آب خوردن جنایت سازمان میدهند و با این جنایات نفس میکشند و ادامه حیات میدهند. دستگاه قضایی این حکومت٬ دستگاه سازمان دهی جنایت علیه مردم است. تصمیمات به اصطلاح قضات این دستگاه مبتنی بر هیچ استاندارد بین المللی نیست. بی عدالتی محض و تصمیمات سیاسی و سازمان دادن بیرحمانه قتل و جنایت ٬ عملکرد این دستگاه جنایتکار است.

They killed Shahla in the Wednesday morning Dec.1, 2010 in Evin. Our hearts go for Shahla's family and friends. Our condolences to all of you all across the world who have spent hours and days working to stop the Islamic regime of committing yet another crime.
Shahla was murdered for the crime of being a woman at the mercy of the Islamic regime at a time that they needed to murder a woman, at a time that they specially needed to murder a woman with a high profile. She otherwise had stated on the record that she had confessed under threat of a relative's chilled being raped. She was innocent according to her case's first examiner who was removed from the case for his assessment. She was innocent according to her lawyer who had pointed this out through filing the controversies and legal discrepancies. But none of these mattered for a "judiciary" system based on constitutional savagery and barbarism at the service of a political entity which is preserved through terror and atmosphere of fear of social proportions.
Shahla was murdered for the same reason as Delara and Atefeh and thousands other women were murdered. We will carry their memories and their stories with us to the day we together burn all gallows, and bring down the regime of terror, stoning and execution


ایمیل یکی از خوانندگان در داخل.... شهلا یا خدیجه جاهد دختری بود از یک خانواده فقیر و کم درآمد هرگز خوشی چه در زمان کودکی چه در زمان بلوغش هرگز هیچ خوشی را ندید زمانیکه میخواست چشمش را باز کند به دام مردی افتاد که خودش دلال بردن دختران ایرانی برای شیوخ عربها بود بنام ناصر محمد خانی ناصر محمد خانی در د بی بر سر میبرد و هر ماه به ایران باز میگردد و هر بار همراه خودش چند دختری میبرد و به شیوخ عربهای کشورهای خلیج فارس میفروشد و با سپاه پاسداران همدست میباشد .
حالا که خانه ابدی شهلا همین مقبره ای میباشد که من عکسش را برای شما ارسال نموده ام .
ناصر محمد خانی در پرسپولیس بازی میکند که در چند سال پیش همراه با چند نفری از طریق مرز کویت دختران ایرانی را به مبلغ خیلی پائنی به شیخهای کویت میفروخته بود که در این خدا دادی به دام افتاد و چون با سپاه پاسداران همدست بودند بلافاصله آزاد شدند ناصر محمد خانی 3 روز دستگیر شد در هندیجان اما سپاه پاسداران ویی را آزاد کردند و ناصر محمد خانی با علی بشیری و یک لبنانی بنام محمد و یک نفر با نام عزیز کریم اهل قطر به ایران می آیند و دختران ایرانی را برای فروختن به کشورهای خلیج میبرند که همدست هستند با ناصر محمدخانی.

این عکسی که در زیر مشاهده میکنید متعلق به خانه پدر فقر زده زن محنت زده جان باخته شهلا جاهد میباشد که توسط بی عدالت ترین قوانین بربریت دینی جانش گرفته شد. عکس توسط یکی از دوستان از داخل کشور برای من ارسال شده است.


دوستان عزیز هم اکنون با ایمیل عکس خانه شهلا جاهد بدستم رسیده است که در این عکس به وضوح نشانداده میشود که از یک خانواده کم دست و تهی دست بوده است همین فقر و نداری باعث شده است بدنبال یک مرد پولدار بگردد و محمد خانی جنایتکار شهوتپرست کثیف هم به این زن محنت زده خیانت نموده و قتلی که خودش دست به آن زده بود با قول و قرارهای ایشان را گول زد تا بگوید او سحرخیزان را به قتل رسانده است
و سر انجام جان شهلا ی بیگناه را گرفتند جنایتکاران اسلامی. شهلا جاهد قربانی تبعیض فقر و عشق شد توسط دادگاه جنون اسلامی جانش گرفتند تا جنون اسلامی بر کشور ما حاکم باشد نباید هیچ انتظاری از این جنایتکاران اسلامی داشت.
/////////////////////////////////////////////

دادن رشوه به دولتها

افزایش فساد اداری در افغانستان و پولهای «دستی» ایران


این پولها به شما تقدیم میکنم که پشت امریکایها را نگیرید وو این دلارهای برای نابود کردن مجاهدین به شما تقدیم میکنم من با نوری المالکی حرف زده ام به توافق رسیده ایم که منافقین را از آن کشور اخراج کنند.

۱۳۸۹/۰۹/۱۱

رناد منشو (باکو)

اسناد تازه ای که در سایت ویکی لیکس منتشر شده، حاکی از وجود تنش میان حامد کرزی، رئیس جمهوری افغانستان و مقامات آمریکایی در رابطه با قاچاقچیان مواد مخدر و تعدادی از «مجرمان خطرناک» بوده است. در میان این اسناد، مواردی از بخشش برخی قاچاقچیان و مجرمان خطرناک و آزادی از زندان توسط شخص کرزی نیز قید شده است.

آقای مولوی گل احمد، نایب رییس کمیسیون عدلی- قضایی، اصلاحات اداری و مبارزه با فساد اداری پارلمان افغانستان در گفت وگو با رادیو فردا، ضمن تایید فاکتورها و نمونه هایی از آزادی قاچاقچیان مواد مخدر و تروریست ها به امر آقای کرزی از زندان، می گوید که متولیان امور قضایی و مبارزه با فساد مالی در دولت کرزی متاسفانه کسانی هستند که خود به شدت آلوده به فساد مالی هستند.

به گفته وی، پس از آن که یک تروریست گرفته می شود و یک قاچاقچی دستگیر می شود، این افراد به خاطر وجود فساد اداری و پرداخت رشوت و غیره آزاد می شوند.

بیشتر بخوانید:

  • مقام وزارت خارجه ایران: کمک رسمی ایران به افغانستان ۵۰۰ میلیون دلار است
  • نمایندگان اصلاح‌طلب از متکی درباره پرداخت پول به دفتر کرزی توضیح خواستند

پیش از این نیز ویکی لیکس اسنادی را در مورد فساد اداری در افغانستان منتشر کرده بود، که نشان می داد دیپلمات های آمریکایی از ابعاد فساد در افغانستان نگران هستند.

طبق یکی از این اسناد، مقامات مبارزه با مواد مخدر آمریکا با خبر شده اند که معاون پیشین رییس جمهوری افغانستان پنجاه و دو میلیون دلار پول نقد با خود حمل کرده است. در سند دیگری، کارل ایکنبری، سفیر آمریکا در کابل خاطر نشان کرده که که احمد ولی کرزی، برادر حامد کرزی، در قاچاق مواد مخدر به شدت فعال است.

به گفته آقای مولوی، چنین به نظر می رسد که دولت کرزی در صدد یافتن راهکاری برای مبارزه با فساد مالی نیست. فقط یک کمیسیون مبارزه با فساد مالی است که تنها نامی از آن موجود است و هیچ توانی برای مبارزه با فساد اداری ندارد.

به گفته وی «فساد اداری با توجه به آماری که از رسانه ها و تحقیقات خودمان در ادارات داریم، بجای کاهش، روز به روز افزایش پیدا می کند. مطالعاتی که کمیسیون از ادارات و دستگاه‌های دولتی دارد نشانگر آن است که با راهکارهای موجود به هیچ وجه فساد گسترده مالی از حکومت رخت بر نخواهد بست.»

وی می گوید: «ما به دولت پیشنهاد کردیم که ارگان کشف، مبارزه و محکمه در رابطه با فساد اداری بایستی به صورت جدا از دولت باشد، یعنی اداره مبازره با فساد مالی مستقل داشته باشیم. چرا که اداراتی که متولی مبارزه با فساد مالی هستند و یا محاکم عمومی خودشان آلوده به فساد مالی هستند. لیکن، دولت توجهی به پیشنهاد ما نکرد.»

کمکهای مالی ایران شخصی یا رسمی؟

ماه گذشته روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از دریافت پول نقد از ایران توسط دفتر ریاست جمهوری افغانستان خبر داده و هفته نامه نیوزویک نیز طی گزارشی از دریافت پول‌های دستی در چندین نوبت و توسط افراد مختلف دولت کرزی از ایران و سفارت ایران در کابل خبر داده بود.

آقای کرزی در یک کنفرانس مطبوعاتی در سفر خود به تاجیکستان ضمن تایید این مطلب اذعان داشت که سالی یکی دوبار و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون یورو از «کشور دوست و برادر ایران پول گرفته شده، این کمک ها به فرمان من و به صورت رسمی گرفته شده و هزینه مصارف گوناگون و کمک به مردم شده است.»

رامین مهمانپرست سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران نیز با تایید این موضوع، گفته است: «این کمک ها عادی است و تاکنون نیم میلیارد یورو به بازسازی زیرساختهای اقتصادی کشور همسایه مان کمک کرده ایم.»

آقای گل احمد در رابطه با این موضوع می گوید: «اگرچه آقای کرزی رییس جمهوری رسمی افغانستان و رییس دفتر آن هم رییس دفتر رسمی نهاد ریاست جمهوری است، اما بایستی دریافت کمک های خارجی از طریق یک کانال رسمی انجام بگیرد نه بصورت دستی. آیا به این کمک مالی، کمک رسمی می توان گفت؟ آیا یک رییس جمهور از رییس جمهور دیگر بدون این که اسنادی در میان باشد، یا موضوع و درخواستی برای کمک باشد و یا اصلا اعلام شده باشد، می تواند پول بگیرد؟ آیا این پولی که نه سند رسمی دارد، نه به ثبت رسیده و نه مراحل قانونی و اداری طی کرده است می تواند کمک رسمی نامیده شود؟»

وی همچنین افزوده است: «همین موضوع فساد اداری است، ببینید کسانی که قصد دارند، در خرابی این ملک فقط از راه فساد مالی به افغانستان نفوذ می کنند. بسیاری از کارها، بسیاری از مداخله ها و مسائل دیگر از همین راه های غیر قانونی پول دستی انجام می شود. پول شخصی و دستی گرفتن، ولو توسط رئیس جمهور، رئیس دفتر وی، وزیر یا وکیل نمی تواند رسمی تلقی شود.»

آقای گل احمد می گوید: «جامعه جهانی (در رابطه با افغانستان) خودش را فریب می دهد. حکومت‌هایی که برای امنیت افغانستان، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم آمده اند، به نوعی خودشان را فریب می دهند. این کشورها در مرحله اول بایستی ریشه فساد اداری در افغانستان را خشک کنند، چون این پدیده مادر تمامی فسادها و جنایات است.»

--------------------------------------------------------------

كسي كه اطلاعات را به ويكي ليكس داد

روزنامه ديلي تلگراف در شماره روز گذشته خود در گزارشي نوشت: "برادلي مانينگ" سرباز جوان و 23 ساله ارتش آمريكا همان فردي است كه اطلاعات و اسناد محرمانه را در اختيار سايت ويكي ليكس قرار داد.

به گزارش برنا، اين گزارش ديلي تلگراف در ادامه افزود: اين سرباز جوان بسيار باهوش است و مهارت خاصي در استفاده از رايانه دارد. وي چند سال پيش از شهرت يافتن سايت اجتماعي face book ، يكي از طراحان اين سايت بين المللي بوده است.

اين گزارش همچنين مي افزايد: دوستان "برادلي مانينگ" مي گويند او در دوران تحصيل نيز يك دانش آموز خجالتي بود اما در درس و ديگر فعاليت ها بسيار كوشش مي كرد. مدت زمان بسيار زيادي از ساعت هاي روزانه خود را نيز براي كار كردن با رايانه مي گذراند.

ديلي تلگراف در ادامه نوشت: وي در حال حاضر در بازداشت ارتش آمريكا به سر مي برد. او ماه مي 2010 به اتهام دادن تصاويري به خبرنگاران از حمله به يك بالگرد آمريكايي در عراق، بازداشت شد. آن تصاوير مربوط به سال 2007 بوده است.

كارشناسان پيش بيني كرده اند با اين حجم اطلاعاتي كه فاش كرده، به 52 سال زندان محكوم شود.

--------------------------------------------------------


حیزبی‌ دیموكراتی‌ كوردستانی‌ ئێران هه‌لگیرسێنه‌ری‌‌ شه‌ڕی‌ ناوخۆیی‌ له‌كوردستانی‌ ئێران‌ بوو
...حیزبی‌ دیموكراتی‌ كوردستانی‌ ئێران به‌ هۆكاری‌ شه‌ڕی‌ ناوخۆیی‌ له‌ده‌یه‌ی‌ هه‌شتای‌ زایینی له‌كوردستانی‌ ئێران‌ ناوده‌بات‌و ده‌ڵێت: "هۆکاری سه‌ره‌کی تێکهه‌ڵچوونی حیزبی دیموکرات له‌گه‌ڵ نه‌ك ‌ته‌نها کۆمه‌ڵه‌ به‌ڵکو گشت حیزب‌و لایه‌نه‌ سیاسییه‌كانی‌‌ کوردستان ئه‌وه‌بوو که‌ حیزبی دیموکرات خۆی به‌تاقه‌ حیزبی به‌رحه‌ق‌و حاکم له‌کوردستان ئه‌زانی.
درێژە ..


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر