Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ دی ۲۶, سه‌شنبه

کامران دانشجو در آسانسور و آخوند حشری در آسانسور بهه چشمم روشن آخوند حشری بیپدری


کامران دانشجو در آسانسور و آخوند حشری در آسانسور بهه چشمم روشن آخوند حشری بیپدری.

حاج آقای چکار میکند در داخل آسانسورها؟  فکر میکند کامیرهای مخفی در داخل آسانسو نیستش به همین دلیل با خیال آسوده عشقبازی میکنند این کلیپ است دروغ نیست حقیقت است کامران دانشجو از امام آموخته است امام از کارها زیاد کرده است نونه آن تجاوز به یک دختر 12 ساله عراقی در زمانیکه در نجف اقامه داشته است تحت عنوان صیغه




واعظان کاين جلوه در محراب و منبر ميکنند:: چون به خلوت ميروند آن کار ديگر ميکنند.....این از وزیر علوم ضد انسانی ورئیس موزه های آخوند ها واینم حق مردم بی دفاعی که تحت حاکمیت جلادان ضد بشر قربانی شده و بفسادو تباهی و بی فرهنگی کشیده میشوند .
حکم شلاق در ملاء عام دو نفر از متهمان به ارتکاب اعمال منافی عفت در شهر ایوانکی استان سمنان اجرا شد.
بنا به گزارش ایسنا، دادگستری کل استان سمنان در این باره اعلام کرد که در راستای اجرای قاطعانه احکام قضایی، حکم شلاق دو نفر که به اتهام انجام عمل منافی عفت به ترتیب محکوم به ۹۹ ضربه و ۵۰ ضربه شلاق تعزیری شده بودند، در ملاء عام اجرا شد.(خبرگزاری هرانا)

-------------------------------------

دیپلمات ارشد آمریکايی: آخرین فرصت اوباما به رژیم تهران

مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا گفت: اوباما پس از ادای سوگند در ابتدای دوره جدید ریاست جمهوری اش در ماه جاری به سران رژیم تهران خواهد گفت که در مقابل دو گزینه قرار دارند: دست برداشتن از برنامه اتمی یا حمله نظامی به تاسیسات هسته ای شان.

به گزارش سایت عصر ایران به نقل از روزنامه کویتی الوطن، دنیس راس یک سال پیش از سمت مشاور رئیس جمهور آمریکا کناره گیری کرد. او قبل از این سمت های مشاور ویژه هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خلیج فارس و کشورهای جنوب غرب آسیا" و "دستیار ویژه اوباما و مدیر ارشد منطقه مرکزی (شامل خاورمیانه، خلیج فارس، افغانستان، پاکستان و جنوب آسیا) در شورای امنیت ملی" را برعهده داشت.

وی به نقل از اوباما گفته است: اگر هم اکنون و در زمان مناسب علیه برنامه هسته ای رژیم تهران کاری نکنیم در آینده قادر نخواهیم بود برای توقف برنامه اتمی آنها دست به اقدامی بزنیم.

به گفته مشاور سابق اوباما، سال جاری میلادی به سه دلیل برای برنامه اتمی رژیم تهران سالی متفاوت خواهد بود. این دلایل عبارتند از: دست یابی جمهوری اسلامی به توانمندی حساس هسته ای، عزم اوباما برای منع رژیم تهران از کسب بمب اتمی و شرایط سیاسی اجتماعی ایران.

به گفته این دیپلمات ارشد آمریکایی، اوباما آخرین فرصت و پیشنهاد خود را به رژیم تهران ارائه خواهد کرد. اوباما قصد دارد به جهانیان نشان دهد که بیش از توان خود برای حل این مسئله تلاش کرده است.


رژیم تهران در 2014 بمب هسته ای دارد

به گزارش رویتر، گروهی از کارشناسان هسته ای در آمریکا مدعی شدند، رژیم تهران در سال 2014 قادر به ساخت بمب هسته ای خواهد بود

سایت خبری شبکه روسیا الیوم نوشت: کارشناسان هسته ای آمریکا در تازه ترین گزارش خود که روز دوشنبه منتشر شد، مدعی شده اند که رژیم تهران تا سال 2014 به ذخیره کافی از اورانیوم غنی‌شده برای ساخت یک یا چند بمب هسته‌ای دست می‌یابد.

دیوید آلبرایت مسئول گروه کارشناسی تهیه کننده گزارش مذکور و مدیر مرکز پژوهشی دانش و امنیت بین المللی معتقد است که رژیم تهران فرصت کافی برای اجرای برنامه ای سری به منظور نصب تعداد زیادی دستگاه سانتریفیوژ در اختیار دارد.

در این گزارش از آمریکا و متحدانش خواسته شده است پیش از آنکه رژیم تهران به آن نقطه برسد، تحریم‌های شدیدتری علیه این رژیم وضع شود.

نویسندگان این گزارش از باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا هم خواسته‌اند که صراحتا اعلام کند که اگر لازم باشد برای جلوگیری از دستیابی رژیم تهران به سلاح هسته‌ای، حاضر است از گزینه نظامی استفاده کند.

منبع انعکاس خبر: ایران پرس نیوز
--------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر