Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ دی ۲۸, پنجشنبه

درگیری مردم با مامورین انتظامی در نستان سردشت مردم به جان آمده نستان سردشت با مامورین رژیم سرکوبگر رژیمی آخوندی درگیر شدند


درگیری مردم با مامورین انتظامی در نستان سردشت مردم به جان آمده نستان سردشت با مامورین رژیم سرکوبگر  آخوندی درگیر شدند


آژانس خبری موکریان

سرویس اجتماعی

درگیری بین جمعی از شهروندان و مامورین انتظامی در نستان سردشت
تعقیب و مصادره بار کاسبکاران در روستای نستان سردشت، موجب درگیری جمعی از مردم و مأمورین نیروی انتظامی شد.
بر اساس اخبار رسیده به آژانس خبری موکریان، روز گذشته بیست و هفتم دیماه 91 در جریان بازرسی و ضبط بار چند کاسبکار در منزلشان در روستای نستان توسط نیروهای انتظامی، جمعی از اهالی روستا به محل آمده و منجر به بروز درگیری بین آنان و مأمورین نیروی انتظامی شده است.
گفته می شود در این رویداد چند نفر از طرفین درگیری زخمی و صدای تیر هوایی نیز شنیده شده است.

آخرین خبرها از منطقه حاکی از آن است که امروز برق و آب روستای نستان که از توابع شهر سردشت در استان آذربایجان غربی است، قطع می باشد.
--------------------------

اعتصاب غذای چند زندانی سیاسی در زندانهای رژیم

خبرگزاری هرانا - اسماعیل برزگری، زندانی سیاسی و دندانپزشک محبوس در بند ۳۵۰ زندان از روز دوشنبه ۲۵ دیماه دست به اعتصاب غذای خشک زده است.

بنا به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، اسماعیل برزگری که به علت کوتاهی در رسیدگی وضعیت درمانی‌اش دست به اعتصاب غذا زده است، پس از انتقال به بهداری زندان اوین و به دلایل نامعلوم مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به گفتهٔ شاهدان عینی از ناحیه گردن و لب جراحت پیدا کرده است.
اسماعیل برزگری، زندانی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین در طی سالهای گذشته و در اعتراض به شرایط زندان و عدم رسیدگی به مشکل پزشکی‌اش، بار‌ها اقدام به اعتصاب غذای طولانی مدت کرده که بنا به اخبار تایید نشده در پی این اعتصاب‌ها ۱۱ روز را در کما به سر برده است.
این زندانی سیاسی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ توسط اطلاعات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در شهر تبریز بازداشت و پس انتقال به بند دو-الف سپاه در زندان اوین مدت ۶ ماه را در سلول انفرادی سپری کرد.
اسماعیل برزگری نهایتاً پس از عدم قبول اتهام جاسوسی و قوم گرایی و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی توسط قاضی پیرعباسی، رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب و به ۷ سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شده بود.



زندانی بلوچ دست به اعتصاب غذای خشک زد

خبرگزاری هرانا – زندانی سیاسی بلوچ شیر احمد شیرانی که در سال ۸۸ به جرم عضویت در جندالله بازداشت شده است در زندان مشگین شهر دست به اعتصاب غذای خشک زد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران این زندانی بلوچ در خردادماه سال ۱۳۸۸ توسط اطلاعات ایران دستگیر شده و مدت سه سال در سلول‌های وزارت اطلاعات بدون ملاقات با خانواده به سر برده بود.
حدود دوازده روز پیش زندانی شیراحمد شیرانی به علت نامعلومی از زندان «گرمی» به زندان شهرستان مشکین شهر که از شهرهای استان اردبیل است انتقال داده شده و در زندان با برخورد بد مسئولین زندان مواجه شده و مسئولین زندان به او گفته‌اند که باید ریش‌اش را بتراشد و حق ندارد نماز بخواند.

زندانی شیراحمد شیرانی پس از این برخورد بد مسئولین زندان دست به اعتصاب خشک زد و هم اکنون با داشتن بیماری قلبی و ناراحتی کلیه در شرایط بسیار بدی بسر می‌برد.
////////////////

حمله ارتش الجزایر به کاروان گروگانگیرها؛ دهها کشته

منابع خبری در موریتانی اعلام کردند، دستکم 34 گروگان و 15 گروگانگیر در الجزایر در پی حملات هلیکوپترهای ارتش الجزایر به کاروان آنها کشته شدند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از این منبع نوشت، دو هلیکوپتر ارتش الجزایر امروز به میدان گازی جنوب شرق این کشور که اسلامگرایان مسلح دهها تبعه خارجی را در آنجا گروگان گرفته بودند، حمله کردند.
بنابراین گزارش، در جریان این حمله و درگیری دهها گروگان و گروگانگیر کشته شده اند.
این در حالیست که وزیر دفاع فرانسه گفته بود، پاریس کاملا اطمینان دارد که دولت الجزایر قادر است بحران گروگانگیری در این کشور را که دهها غربی و الجزایری در آن گروگان گرفته شده اند، حل کند.
شبه نظامیان اسلامگرا از روز گذشته دستکم 41 تبعه خارجی را در الجزایر به گروگان گرفته اند. این افراد کارکنان میدان گازی عین امناس در این کشور بودند.

گفته شده هفت تبعه آمریکايی نیز در میان گروگانها بودند.

خبرگزاری رویتر نیز در گزارشی اعلام کرد، خبرگزاری موریتانی به نقل از یک رباینده مرتبط با القاعده گزارش کرده که گروگان‌های باقی مانده در الجزایر دو آمریکایی، سه بلژیکی ، یک ژاپنی و یک انگلیسی هستند.
مقامات الجزایر نیز تایید کردند عملیات علیه گروگانگیران همچنان ادامه دارد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر