Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

کشف جنازە یخ زده زن و بچه کرد ایرانی در جنگلهای یونان


کشف جنازە یخ زده زن و بچه کرد ایرانی در جنگلهای یونان
نبودن امنیت  نبودن آزادی  وجود نظام مرد سالاری فقر و بیکاری سرکوب وحشیانه  رژیم ایران کاری کرده است که هموطنان وطن و خاک و دیار خویش را ترک کنند برای جستجوی جای امن و امان اما نمیدانند که از سرما خوشک میشوند در سحرای  بیخانمان؟
فرار از دست توسری با اسم روسری این نتیجه ی انقلاب ناب محمدیست
بنا به خبری که به بیانی رسیده است، روز شنبه ٢٣ دسامبر ٢٠١١ جنازە دو پناهجوی کرد ایرانی در جنگلهای این کشور یونان توسط پلیس این کشور کشف شده است.
panabar 300x224 کشف جنازە یخ زده زن و بچه کرد ایرانی در جنگلهای یونان
بنا به این خبر دو جسد مذکور متغلق به یک زن ۴۵ ساله و یک پسر بچه ١٢ ساله است.
در ادامه خبر آمده است که این اجساد متعلق به یک خانواده سه نفره کرد ایرانی است که از ترکیه عازم یونان بودەاند. این خانواده پس از مدتها انتظار در ترکیه جهت اعزام به کشوری امن سرانجام تصمیم به ترک ترکیه و رفتن به یونان از راه غیر قانونی میگیرند. در میانه راه و در خاک یونان، زن و فرزند خردسال وی از فرط خستگی و سرما توان ادامه راه را نداشتە و مرد خانوداه جهت یافتن افرادی برای کمک رسانی، از آنها جدا شده و تاریکی شب و وجود جنگل مانع از دوباره یافتن زن و بچه توسط مرد میشود. در نتیجه این زن و پسر بچه بر اثر سرمای شدید جان خود را از دست میدهند. این خانواده کرد ایرانی میباشند و جسد جهت کالبد شکافی در پزشک قانونی یونان میباشد .
لازم به ذکر است هزاران تن از پناهجویان کرد ایرانی در سالهای اخیر پس از معرفی خود به بخش مهاجرت و پناهندگی سازمان ملل در ترکیه در این کشور سکونت گزیده و سالهای متمادی را با وجود مشکلات فراوانی سپری کردند. با وجود این قوانین دولت ترکیه مانع از اعزام آنها به کشور سوم میشود. در نتیجه اکثریت قریب به اتفاق این افراد که خانوادەهای بسیاری نیز را شامل میشود، با دردسرهای فراوان و تقبل هزینەهای انبوه خود را به کشور یونان و سپس به کشورهای دیگر اروپای مرکزی و یا سکاندیناوی میرسانند که شماری از در میانه راه به دلایل گوناگون جان خود را از دست میدهند.
واقعا جای تعجب و تاسف است.که بااعمال این همه جنایاتی که ملاها در کشور ایران کردند.رهبران سازمانهای سیاسی همچون کومونیست کارگری بجای حمایت از نیرویی که چنگ در چنگ رژیم جنایت پیشه آخوندیست. می آید و در مصاحبه رادیویی اش مجاهدین را میکوبد. و درست به همین دلیل است که آخوندا ۳۳ سال دارند شکنجه و کشتار .و جنایت و غارت می کنند.
------------------------------

تجاوز گروهی به یک دختر نوجوان در کرمانشاه

روزنامه جام جم از وقوع تجاوز گروهی در یکی از روستاهای استان کرمانشاه خبر داد.
برپایه این خبر 5 مرد به قصد انتقام‌ گیری از خانواده یک مرد روستایی به خاطر کشتن یکی از اقوامشان به اشتباه دختر همسایه آنان را ربوده و مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی قرار داده اند. رسیدگی به این پرونده اوایل آبان با شکایت فردی علیه این افراد به اتهام و آزار و اذیت دختر نوجوانش در دستور کار مقامات رژیم در استان کرمانشاه قرار گرفته است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر