Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

ساعت ۲۰ يکشنبه شب، ۴ديماه، نيروی تروريستی قدس، قرارگاه اشرف را از جنوب غربی با موشکهای ۱۰۷ ميليمتری هدف قرار داد. موشکها در نزديکی محلهای استقراری ساکنان فرود آمدند



ساعت ۲۰ يکشنبه شب، ۴ديماه، نيروی تروريستی قدس، قرارگاه اشرف را از جنوب غربی با موشکهای 
۱۰۷
 ميليمتری هدف قرار داد. موشکها در نزديکی محلهای استقراری ساکنان فرود آمدند
پرتاب موشک کاتیوشا توسط نیروی تروریستی قدس به اشرف

سرتيپ پاسدار حسين همدانی، يکی از سرکردگان جنايتکار سپاه پاسداران، در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس در اول دی ماه اذعان کرد برای شناسايی و زمينه سازی برای حمله به اشرف، شخصاً به محل رفته است.
۴۰۰تن از عوامل وزارت اطلاعات نيز از يک هفته پيش در مجموعه ساختمانی معين در شمال اشرف مستقر شده اند. اين ساختمان از حمله ۱۹فروردين امسال به اشغال نيروهای عراقی در آمده است.
به اين ترتيب رژيم آخوندی و نيروی تروريستی قدس حاکميت عراق را در منطقه خالص بدون هيچ اعتراضی از سوی حکومت عراق به دست گرفته اند. 
ما هم ازطرف خود حمله رژیم تروریستی آخوندی را محکوم کرده ونوری مالکی، نخست وزیر عراق را مسئول حملات تروریستی می دانیم این حمله ضد بشری به اشرفیان بدون سلاح محکوم میکنیم.

///////////////////////////

سمینار لە شاری کارلستاد بەس چۆنە ژۆرەوە بۆ جاشکانی ئیتلاعاتی ئیران هییە
ئەو کەسی وا ئەو سیمینارە بەریۆە دەبات خۆیی لە ئیران خانۆەیی کریۆە و لە ریگای هەریمی کوردستانەوە 
سەردانی ئیران دەکات بۆ خالی کردەنی کیشە دەرۆنیەکانی خۆیی دەستی داوەتە ئەم ئیشە قورانە

//////////////////////

هشدار به مزدوران و پاسداران سیاسی که زیر پوشش حزب مهتدی و حزب دموکرات کردستان ایران کار میکنند اگر بیشتر از این علیه سایتهای ما لجنپراکنی کنند این را بدانند عکس و مشخصات جایکه خانه خریده اند و 
مهمانی سفیر ایران و کارهای که در کمپ التاش انجام داده اند منتشر میکنم
---------------------------------------

پێنوسه‌کان، فه‌زیحه‌که‌ی نوری مالیکی ئاشکرا ده‌کات

تایبه‌ت به‌ پێنوسه‌کان     
به‌پێی ئه‌و زانیاریانه‌ی به‌رده‌ستی پێنوسه‌کان که‌وتووه‌، سه‌باره‌ت به‌ تێوه‌گلانی لیستی ئه‌لعێراقییه‌ و ئه‌ندامه‌ باڵاکانی له‌ ته‌قینه‌وه‌ و تیرۆرکردنی خه‌ڵکی عێراقدا، نوری مالیکی، سه‌رۆکی حکومه‌تی عێراق و هاوده‌م، سه‌رۆکی لیستی ده‌وڵه‌تی یاسا، له‌کۆبوونه‌وه‌یه‌کی نهێنی و تایبه‌تدا، له‌گه‌ڵ ( حه‌سه‌ن دانایی فه‌ر) کونسوڵی ئێران، و (نه‌واف عبود ئه‌لشه‌یخ فارس) سه‌فیری سوریا، له‌مانگی 3 ی 2011 دا، نه‌خشه‌یه‌کیان بۆ تێوه‌گلانی سوننه‌کانی عێراق، به‌لکاندنیان به‌ ده‌ستێوه‌ردانی هه‌ردو حکومه‌تی سعودییه‌ و تورکیا، له‌مه‌ڕ کاروباره‌کانی ناوخۆی عێراق، داڕشتووه‌.
له‌ زانیاریه‌کاندا هاتووه‌" نوری مالیکی، ناراسته‌وخۆ و له‌ڕێگای ئه‌فسه‌رێکی سه‌ربه‌خۆیه‌وه‌، که‌نزیکه‌ له‌ ئه‌فسه‌ر، ئه‌حمه‌د شه‌وقی عه‌بدولکه‌ریم ئه‌لجبوری، پله‌که‌ی ڕائیده‌ و به‌رپرسی فه‌وجی پارێزگاریکردنی بنکه‌ و جێگه‌ی کارکردنی تاریق هاشمی جێگری سه‌رکۆماره‌، بانگهێشت کردووه‌ و ڕازی کردووه‌ به‌هاوکاری و هاوبه‌شییان له‌نه‌خشه‌که‌دا".
هه‌ر له‌زانیاریه‌کاندا هاتووه‌" له‌نه‌خشه‌که‌دا، لیستی عێراقییه‌، باشترین فاکته‌ر بووه‌ به‌ده‌نگه‌وه‌هاتنی عه‌ره‌بستانی سعودییه‌ و حکومه‌تی ئێستای تورکیا، تاکو له‌ڕێگایه‌وه‌ تێوه‌ بگلێنرێن".
له‌زانیاریه‌کاندا هاتووه‌" مالیکی، ته‌واوی توانا و تاقه‌تی خۆی، له‌م کاره‌دا تاقیکردۆته‌وه‌ و بڕی 15 ملیۆن دۆلاریشی بۆ ته‌رخان کردووه‌".
له‌زانیاریه‌کاندا هاتووه‌" نوری مالیکی، به‌ڵێنی به‌ئێران داوه‌، چی له‌توانایدا هه‌بێت، بۆ سه‌رخستنی نه‌خشه‌که‌یان ئه‌نجامی ده‌دات و له‌به‌رامبه‌ریشدا، ئێران، پشتگیری خۆی بۆ دوپات کردۆته‌وه‌ و نوری مالیکییان، به‌هاوماڵ و هاوخه‌م و هاوبه‌شی پرسه‌چاره‌نوسسازه‌کانیان ناوبردووه‌".
زانیاریه‌کان، ده‌ری ده‌خه‌ن، نه‌خشه‌که‌، پێشتر، بیرۆکه‌که‌ی له‌ئێرانه‌وه‌ هێنراوه‌ و به‌سێقۆڵی، له‌لایه‌ن سوریا و ئێران و 
نوری مالیکییه‌وه‌ پیاده‌کراوه‌.
----------------------------------
اعتراف مسئولین عرب  به برقراری عدالت در کردستان

هشدار از وقوع جنگ مذهبی در عراق

جلال طالبانی : طارق الهاشمی در کردستان عراق میهمان من است

دبی - العربیه . نت
جلال طالبانی رئیس جمهور عراق روز یکشنبه 25-12-2011 تاکید کرد طارق الهاشمی در کردستان عراق میهمان وی است.

از سوی دیگر طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور اعلام کرد اتهامات مطرح شده از سوی نوری المالکی بر ضد وی منشا مذهبی دارد. 

به گزارش تلویزیون العربیه الهاشمی از تبدیل شدن بحران سیاسی کنونی عراق به جنگ مذهبی در این کشور هشدار داد. 

معاون رئیس جمهور عراق گفت :" نوری المالکی دگراندیشان عراق را نمی پذیرد و این کشور را زیر سلطه خود می خواهد."

الهاشمی همچنین تاکید کرد از اقلیم کردستان درخواست پناهندگی نداده است و برای " کشف واقعیت ها برای مردم عراق " در دادگاه های کردستان آماده است.

الهاشمی به این دلیل خواستار محاکمه در کردستان شده است که به گفته او " وضعیت دادگاه های این اقلیم از وضعیت دستگاه قضایی در بغداد بهتر است."

از سوی دیگر جلال طالبانی رئیس جمهورعراق در نخستین واکنش نسبت به این مسئله در بیانیه ای اعلام کرد طارق الهاشمی میهان وی است و به زودی در یک دادگاه قضایی عادلانه محاکمه می شود. 

معاون رئیس جمهور عراق پس از متهم شدن به توطئه چینی برای انفجار در پارلمان عراق به اقليم كردستان پناه برد.

نوری المالکی نخست وزیرعراق از دولت کردستان خواست الهاشمی را برای محاکمه به بغداد تحویل دهد.

همزمان با خروج نیروهای آمریکایی از عراق این کشور شاهد بحران های سیاسی گسترده ای شد.

وزیران وابسته به ائتلاف " العراقیه " جلسات هیئت دولت را تحریم و نمایندگان این ائتلاف نیز از شرکت در جلسات پارلمان خودداری کرده اند.

مخالفان ، نوری المالکی را به یکجانبه گرایی و تلاش برای به حاشیه راندن رقیبان خود متهم می کنند.

المالکی اما این اتهام ها را رد کرده و وزیران وابسته به ائتلاف العراقیه را تهدید کرده است در صورت ادامه تحریم جلسات هیئت دولت با وزیران دیگری جایگزین خواهد کرد.

نخست وزیر عراق تاکید کرد در صورت عدم توافق با گروه های دیگر بر اساس رای اکثریت کابینه خویش را تشکیل خواهد داد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر