Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آذر ۲۱, دوشنبه

موضوع اطلاعیه خطا به ایرانیان آزاده و بشر دوست در سرتاسر جهان



موضوع اطلاعیه خطا به ایرانیان آزاده و بشر دوست در سرتاسر جهان
دوستان آزادیخواه ایرانی و مدافعان حقوق بشر در سرتاسر ایران و این گیتی پهناور همچنان در خبرها آمده است  دولت عراق که اکثریت رهبران آن دست پرورده رژیم نگبت بار آخوندهای خونخوار و آدمکش هستند ضرب العجل برای ساکنین کمپ اشرف تعین نموده اند و آنها خواهران و برادران ما هستند آنها فرزندان ما هستند آنها بخاطر حفظ جانشان از چنگال آخوندها گریخته اند و برای رویاروی با رژیم مرتجع آخوندها در عراق سکونت نمودند و سلاح بردوش گرفتند برای آزادی ایران بنابر این اهانت به یک فرد ساکن کمپ اشرف اهانت به شرافت تمامی ایرانیان آزاد اندیش میباشد. در چند ماه گذشته جلو چشم جهانیان و جلو دروبینهای تلویزیونهای جهان 36 نفر از این فرزندان عزیز ما را قتلعام نمودند  هنوز هم هنوز ساکنین کمپ اشرف زیر فشار قرار دارند دارو و لوازم خوراکی از این کمپ قطع نموده اند برادران و خواهران ما در کمپ اشرف زیر فشار هستند پس ای ایرانی شریف ای شرافت کوروش کبیر پس کجا هستی؟
مگر شما ایرانیان ادعای فرزندان کوروش نمیکنید مگر شما ادعا نمیکنید که بزرگ مرد ماد تبار کوروش کبیر بنیان اولین حقوق بشر را نهاده است ؟  پس کجا هستی خواهران و براد ران و فرزندان ایران در کمپ اشرف امروز نیازمند به حمایت شما هستند مگر میشه یک ملت گوشه ی از قلب خویش را رها کند و به دست گورگها به سپارد؟
اهای ای آزاد اندیشان اهای ای آنانی که ادعای حقوق بشر میکنید آیا حقوق بشر شما متعلق به یک باند خاصی میباشد؟ پس اگر اینطور نیست به یاری خواهران و برادرانتان در کمپ اشرف بشتابید امروز بیش از هر چیز دیگر جان عزیزان ما در کمپ اشرف در خطر است.
ای انسانهای شریف امروز قلب مجروح ما در کمپ اشرف نیاز به یاری شما دارد باید  این گوشه از قلب خویش را  که در زیر فشار هستند با تمام وجود حفظ  ازشون دفاع کنیم و مداوا کنیم و اجازه ندهیم بیشتر از این عزیزان ما را قتلعام کنند و همه سکوت اختیار بکنند  از نظر بنده سکوت یعنی خیانت به ملت ایران خیانت به شرافت انسانی این ملت  میباشد شما ای انسانهای آزاد اندیش ادعای حقوق بشر و به ماده های حقوق بشر ملل متحد پایبند هستید پس ساکنین کمپ اشرف در این چهارچوب حقوق بشری قرار دارند از این بگذریم آنها تازه فامیلی خانوادگی با ما دارند و فرزند یک خاک و آب هستیم یک مادر داریم مگر میشه انسانها به خواهران و برادران خویش پشت بکنند و به جانوران انسانخوار اجازه بدهند اینطور با اعضای خانواده اشان رفتار بکنند که در عراق روی میدهد علیه پناهندگان سیاسی ایرانی که عزیزان ما هستند؟
بله باید از همین حالا دست بکار بشویم و از عزیزانمان در کمپ اشرف حمایت کنیم و آنها را یاری بدهیم هر کسی که در توان خویش به این عزیزان کمک کنند این کار وظیفه ی هر ایرانی آزاداندیش و انساندوستی میباشد باید این وظایف تاریخی خویش را عملی نموده و از فرزندان ایران در هر کجای این گیتی پهناور هستند و با بی عدالتی و نابرابری روبرو میشوند کمک و یاری برسانیم و جلو هر نوع بی عدالتی را بگیریم که در حق به عزیزانمان بشود در این گیتی پهناور. ای ایرانیان عزیز با هر باور و عقیده ای که دارید برای ما محترم میباشد بیاید دست در دست هم قرار بدهید و اتحاد داشته باشید اتحاد ما آزادی و دموکراسی به ارمغان خواهند آورد و رژیم ضد ملی و ضد ایرانی را آسانتر سرنگون خواهیم کرد. اتحاد یعنی رمز پیروزی .
زند باد آزادی زند باد صلح و دموکراسی و حقوق بشر 
با تشکر ساموئیل کرماشانی 2011/12.13
--------------------------------------
kurdane.com
در حمایت از حقوق انسانی ساکنان اردوگاه اشرف
کردانه: ما امیدواریم مشکل ساکنان اشرف با همکاری دولت عراق، سازمان ملل، و جامعه جهانی در اسرع وقت به صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل شود 

بنا به گزارش‌ها حدود ٣۴۰۰ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در اردوگاه اشرف در شمال بغداد در عراق در وضعیت خطیری قرار گرفته‌اند. دولت عراق، با استناد به حق حاکمیت ملی، خواهان آن است که ساکنان اردوگاه آن را ترک کنند و خود کنترل محل را به دست بگیرد، و برای این منظور ضرب الاجل ٣۱ دسامبر ۲۰۱۱ (۱۰ دی ماه ۱٣۹۰) را تعیین کرده است. اکثریت ساکنان اردوگاه از هیچ نوع روادید برای رفتن به کشور ثالثی برخوردار نیستند و کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان پذیرفته است که تقاضای آنان برای پناهندگی را مورد بررسی قرار دهد. ولی در این فاصله کوتاه امکان بررسی این تقاضاها و پیدا کردن کشورهایی که پناهندگان را بپذیرند وجود ندارد. این وضعیت بن بست خطرناکی را به وجود آورده است. 

ساکنان اردوگاه اشرف نگران آن هستند که با انقضای ضرب الاجل یاد شده، دولت عراق در صدد برآید که با اعمال قهر اردوگاه را تصرف کند. آنان با توجه به روابط سیاسی بسیار نزدیک دولت عراق با حکومت ایران، به خصوص از این نگرانند که دولت عراق تعدادی از ساکنان را به حکومت ایران تحویل دهد که در این صورت آنان بدون تردید در معرض خطر جدی شکنجه و اعدام قرار خواهند گرفت. این نگرانی‌ها مسبوق به سابقه است: از سال ۲۰۰۹ که حفاظت از اردوگاه اشرف از سوی نیروهای آمریکایی به دولت عراق واگذار شد، در چند نوبت نیروهای عراقی تلاش کرده‌اند با کاربرد سلاح گرم به اردوگاه وارد شوند که با مقاومت ساکنان آن روبرو شده و ده‌ها نفر از آنان کشته و زخمی شده‌اند. هم اکنون نیز، بنا به گزارش‌ها، مقامات عراقی محدودیت‌هایی برای ورود مواد ضروری زندگی و از جمله دارو و لوازم پزشکی به اردوگاه ایجاد کرده‌اند که زندگی ساکنان آن را به خطر انداخته است. 

ما امضاکنندگان زیر، صرف نظر از مواضع و عملکردهای سازمان مجاهدین خلق ایران و مرزبندی‌های مشخصی که با آن داریم، خواهان حل و فصل مشکل اردوگاه اشرف به صورت انسانی و مسالمت‌آمیز هستیم و نسبت به عواقب سوء و فاجعه‌بار کاربرد زور و هر اقدامی که سلامتی و حیات ساکنان اردوگاه را به خطر بیندازد هشدار می‌دهیم. ما معتقدیم که ساکنان اشرف باید از حقوق انسانی و بشری خود و از جمله حق پناهندگی برخوردار شوند و بتوانند هر چه زودتر به کشور دیگری سفر و در آن‌جا اقامت کنند. 

ما از کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان می‌خواهیم که در رسیدگی به تقاضای پناهندگی ساکنان اردوگاه اشرف تسریع کند و برای سفر و اسکان آنان در کشورهای دیگر تسهیلات لازم را فراهم آورد. 

ما از جامعه جهانی و به خصوص کشورهای دموکراتیک می‌خواهیم که برای دادن پناهندگی به ساکنان اشرف با کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان حد اکثر همکاری را به عمل آورند تا انتقال پناه‌جویان به آن کشورها در اسرع وقت انجام شود. 

ما هم‌چنین با احترام به حق حاکمیت ملی عراق از دولت این کشور می‌خواهیم که 
۱ - ضرب الاجل ٣۱ دسامبر را برای مدتی که روند رسیدگی به تقاضای پناهندگی ساکنان اردوگاه اشرف طول می‌کشد (به تشخیص کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان) تمدید کند؛ 
۲ - تسهیلات لازم را برای کار کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان در رسیدگی به تقاضای پناهندگی ساکنان اردوگاه اشرف فراهم کند تا این روند هر چه زودتر به انجام برسد؛ 
٣ - از کاربرد هرگونه خشونت برای ورود به اردوگاه اشرف اجتناب کند؛ 
۴ - رسما تعهد کند که هیچ یک از ساکنان اردوگاه اشرف را در هیچ شرایطی به حکومت ایران تحویل نخواهد داد؛ 
۵ - محدودیت‌های ورود مواد مورد نیاز زیستی و پزشکی و مزاحمت‌های صوتی ساکنان اردوگاه اشرف را فورا بر طرف کند. 

به باور ما مسئولان سازمان مجاهدین خلق با پذیرش واقعیت ها و شرایط عراق پس از سقوط رژیم صدام حسین باید برای تسریع خروج اعضای خود از عراق و دریافت پناهندگی تلاشهای لازم را انجام دهند و در هر شرایطی حفظ جان و حقوق انسانی ساکنان اشرف را بر سرنوشت سازمان و مصلحت های سیاسی آن مقدم بدارند. ما امیدواریم مشکل ساکنان اردوگاه اشرف با همکاری دولت عراق، کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان، و جامعه جهانی در اسرع وقت به صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل شود و آنان بتوانند با استقرار در کشورهای دموکراتیک در باره آینده خود آزادانه تصمیم بگیرند 

ابراهیم جهانگیری، کانادا 
احمد باطبی، آمریکا 
اردو ملکی، آلمان 
اسد جلالی، بریتانیا 
اصغر سرپا، آمریکا 
اکبر اغراقی، اسپانیا 
اکبر زرگر 
اکرم موسوی، المان 
الهه شکرایی، کانادا 
امیر اعتدالی، آمریکا 
امیر خدیر، کانادا 
امیر هوشمند ممتاز، آمریکا 
امیررضا امیربختیار، پاریس 
انوشه مشعوف، کانادا 
اوا سونی 
آتوسا محبی، آمریکا 
آذر فهیمی، کانادا 
آزاد مرادیان، آمریکا 
آزیتا رضوان، امریکا 
آیدین حق دوست، سوئد 
بابک تردست، المان 
بهرام شفیعی، بریتانیا 
بهروز ستوده، امریکا 
بهزاد کریمی، هلند 
بهزاد مهرانی، ترکیه 
بهنام وفا سرشت، آلمان 
بیژن کریمی، آمریکا 
بیژن افتخاری، اتریش 
بیژن پری زاده، آمریکا 
پرنیا وفائی، کانادا 
پروین طباطبائیان، کانادا 
پروین قاسمی، آلمان 
پیروز کریمی، استرالیا 
تراب مستوفی، اتریش/ وین 
تقی امجدی، آمریکا 
تقی مختار، آمریکا 
جلال الدّین مظهری ملکشاه، آلمان 
جهانشاه جاوید، آمریکا 
حبیب لواسانی، ایران 
حجت نارنجی، سوئد 
حسن درویش پور، آلمان 
حسن زهتاب، سوئد 
حسن کلانتری، آمریکا 
حسن ماسالی، آلمان - آمریکا 
حسن نایب هاشم، اتریش 
حسین باقر زاده، بریتانیا 
حسین علوی، آلمان 
حمید رضا عسگری نژاد، امریکا 
حمید شیرازی، کانادا 
حمید کوثری، آمریکا 
خسرو بندری، امریکا 
داریوش مجلسی، هلند 
داریوش مرادی، آلمان 
داریوش معرفت، آمریکا 
داود آزادفر، فرانسه 
داوود نواپیان، سوئد 
درنا بندری، آمریکا 
دنیا اکبری، ترکیه 
راضیه (پری) نشاط، ترکیه 
رامین پرهام، اروپا 
رحیم شامبیاتی، آمریکا 
رشید اسماعیلی، ایران 
رضا پیرزاده، آمریکا 
رضا ترابی، هلند 
رضا چرندابی، آلمان 
رضا سعیدانی آبادانی، ایران 
رضا قاضی نوری 
رضا گوهرزاد، آمریکا 
رضا مبین، ترکیه 
رضوان مقدم 
روبرتو گودوی، کانادا 
روحی شفیعی، بریتانیا 
روشنک آسترکی، مالزی 
زهره خیام، آمریکا 
زهره صادقی، کانادا 
ساسان دهقان، آمریکا 
سجادی، آلمان 
سعید پیوندی، فرانسه 
سعید رهنما، کانادا 
سمیرا حقی، آمریکا 
سهراب بهداد، ایالات متحد امریکا 
سیاوش بابایی، هلند 
سیاوش صفوی، ترکیه 
سیاوش عبقری، آمریکا 
سیاوش فرجی، سوئد 
سیما ایزد، آلمان 
سینا حشمتی، آلمان 
شروین نکوئی، هلند 
شعله آتش، آمریکا 
شهاب فیضی، سوئد 
شهران آزاد 
شهروز اسدی 
شهریار سنگری، فرانسه 
شهلا باور، آمریکا 
شهلا بهاردوست، آلمان 
شهلا عبقری، آمریکا 
شیرزاد راستان، آمریکا 
شیوا نوجو 
صلاح عباسی، سوئد 
صمد دژبان ، آلمان 
طاهره دزفولی، آمریکا 
عباس خرسندی، عراق 
عباس سایه، آمریکا 
عزیز منجمی، امریکا 
عفت ماهباز، لندن انگلیس 
علی افشاری، آمریکا 
علی اکبر مهدی، آمریکا 
علی بکائی، آلمان 
علی پورنقوی، هلند 
علی تقی پور، مالزی 
علی جمشیدی، سوئد 
علی حسینی، سوئد 
علی دشتی، دانمارک 
علی رضا نیک منش، آمریکا 
علی شاکری، آمریکا 
علی طاهری، آمریکا 
علی عبدی، امریکا 
علی محمدی، ایران 
علیرضا محسنی، هلند 
علیرضا وکیلی، کانادا 
غلام عباسی، امریکا 
فتحیه زرکش ، انگلستان 
فرامرز رفیعی، آمریکا 
فرح نصیری، هلند 
فرحناز نیاکان، استرالیا 
فرزاد سلطانزاده نادری، سوئد 
فرناز آبادانی، آمریکا 
فرهاد فرهانی، آمریکا 
فرهاد نعمانی، ،فرانسه 
فروزان خرمیان، امریکا 
فریبا داودی مهاجر، امریکا - واشنکتن 
فریبا معتمدی، هلند 
فرید اشکان، آمریکا 
فریدون احمدی، آلمان 
فرین نسیم، کانادا 
فیروز محمودی، ایران 
کارین فرند، آلمان 
کاظم علمداری، آمریکا 
کامران مهرپور، امریکا 
کریم شامبیاتی، آلمان 
کریم شاهی، آمریکا 
کمیل نورانی فرد، عراق 
کورش عرفانی ، آمریکا 
کی سحر، آمریکا 
گودرز اقتداری، ایالات متحده امریکا 
ساموئیل کرماشانی
لیلا بوریا ، ایران 
لیلا پارسی، امارات متحده عرب 
لیلا سیف اللهی، ترکیه 
ماشاالله سلیمی، آلمان 
متین سـال مه، نروژ 
مجتبی محمدی، سویس 
مجید عبدالرحیم پور، آلمان 
محسن سازگارا، آمریکا 
محسن نژاد، آمریکا 
محمد برقعی، امریکا 
محمد تاج‌دولتی، کانادا 
محمد حسن، ایران 
محمد صالح شبلی، آلمان 
محمد فراهانی، آمریکا 
محمدرضا شکوهی فرد، فرانسه 
محمدرضا نیکفر، آلمان 
محمود رفیع، برلن - آلمان 
مراد خورشیدی، سوئد 
مرتضی انوری، آمریکا 
مریم افشاری، سوئد 
مریم اهری، آمریکا 
مریم مقدم ، ترکیه 
مریم نوری 
مزدک عبدی پور، آلمان 
مسعود شب افروز، آمریکا 
مسعود مناف، سوئد 
مصطفی مرید، آلمان 
منوچهر حیدری، سوئد 
منوچهر شفائی، آلمان 
منوچهر مقصودنیا، آلمان 
منیر مظلومی، آلمان 
مهدی امینی، آمریکا 
مهدی جامی، هلند 
مهدی حبیبی، ایران 
مهدی مجتهدپور، آلمان 
مهدی یوسفی، آمریکا 
مهران میرفخرائی، ایتالیا 
مهرداد درویش پور، سوئد 
مهرداد عمادی، بریتانیا 
مهرداد لوائی، هلند 
مهناز کردجازی، سوئد 
میثاق پارسا، آمریکا 
میر حمید سالک، آمریکا 
ناهید فرشی، آلمان 
نبیل حقیقی، ایران 
نگین سپهری، ایران 
نوروز اقلیمی، ایران 
نوید محبی، ترکیه 
نیره توحیدی، آمریکا 
نیما مشعوف، کانادا 
هادی یوسفی، دانمارک 
هایده مغیثی، کانادا 
همت آزاده، آلمان 
همن سیدی، بریتانیا 
هومن سلطانی، بریتانیا 
وحید آزاد، ایران 
یوسف توسلی، آمریکا 
یوسف عزیزی بنی طرف، انگلستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر