Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه

ایرانیان، غرق در فقر و بدبختی و رژیم جنایتکار در حال ساخت پنجاه هزار خانه برای مردم سوریه


ایرانیان، غرق در فقر و بدبختی و رژیم جنایتکار در حال ساخت پنجاه هزار خانه برای مردم سوریه ای تکلیف خانوادهای کم در آمد و فقرزده ایرانی چی میشه؟

خبرگزاری مهر: وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد کشور سوریه خبر داد و گفت: این پرو‍ژه به تبعیت از مسکن مهر ایران و به همین شیوه در کشور سوریه اجرا می‌شود. قرار است این واحدهای مسکونی در سه متراژ  ۹۰ متری ، ۱۱۰متری و ۱۳۰ متری در آپارتمان های ۴ تا ۱۲ اشکوبه ساخته شود و بین افراد کم درامد توضیع کنند. تازه آن هم میان کسانی توزیع کنند که به طرفداری رژیم جنایتکار بشار اسد فعالیتی داشته باشند. زهی بی وجدانی، زهی بی شرافتی، و زهی خیانت پیشکی و دشمنی این رژیم در باره مردم و کشورمان.
این بذل و بخشش آخوندی در شرایطی است که هم میهنان ما در فقر و تنگدستی غرق شده اند و کودکان بیگناه و بینوای سرزمین مادری امان، در هوای سرد برای اندک درآمدی به  فروختن آدامس و گل و… می پردازند تا روزگارشان را سر کنند، مسئولین تازی نژاد و ضد ایرانی و خیانت پیشه رژیم حاکم بر ایران، برای مردم کم درآمد سوریه خانه می سازند.

این کودکان بینوا هم میهنان مان در بندر عباس هستند، این بچه های نازنین ایرانی نه تنها خانه ندارند بلکه در قرن بیست و یکم هنوز به چادر نشینی مشغولند و آن اتاقک چادری که مشاهده می فرمایید خانه و کاشانه ایشان است، حال مردم سوریه محتاج خانه های ارزان قیمت اهدایی رژیم ایران هستند و یا این کودکان ایرانی که تعدادشان نیز بسیار زیاد است؟
چه خانواده هایی که شب ها را با چند پتو، در پارک ها و فضاهای سبز، سر می کنند و سقفی بر روی سرشان نیست که آنان را از سرما و برف و باران در امان نگاه دارد، چند هزار کودک که باید سر کلاس های درس باشند، مشغول پاک کردن شیشه ماشین ها پشت چراغ قرمز ها هستند و چند ده هزار زنان و مادران که از روی نداری و ناچاری مجبور به تن فروشی شده اند؟. با این همه بدبختی و بی پولی مردم ایران زمین، چرا باید سرمایه ملی ایرانیان خرج مردم سوریه شود؟.
تمامی سرمایه ملی این مملکت خرج تازیان می شود، سی و سه سال است که پول نفت به جای اینکه بر سفره ایرانیان جای بگیرد، مورد استفاده برای ساختن بارگاه و ضریح و امامزاده و مسجد قرار گرفته و جیب آخوندها و پاسداران و بسیجیان، هر روز پر تر از دیروز می شود. در این سه دهه پایه های اقتصادی کشور  به کلی نابود گشته و کشاورزی و دامداری و صنایع دیگر ایران زمین به فنا رفته است و میلیون ها نفر شغل شان را از دست داده و بیچاره شده اند ولی حکومت به جای سرمایه گذاری در ایران و حل کردن مشکلات مردمان، همواره مشغول ساخت و یا بازسازی ضریح و بارگاه و حرم برای حسن و حسین تازی بوده است.

این کودکان بینوا هم میهنان مان در کشورمان هستند، این بچه های نازنین ایرانی نه تنها نه خانه
دارند و نه مدرسه. بلکه در قرن بیست و یکم یا به جای مدرسه رفتن بار کشی می کنند، و اگر هم به مدرسه روند، مدرسه آنان چند نیمکت و صندلی در میان خاکروبه و مخروبه ساختمانی تشکیل شده است. اینجاست که باید گفت نفرین جهانی بر این رژیم ضد ایران و ضد مردمی. و نفرین بر این دزدان بیشرم و بی حیا که مملکت ما را غارت کرده اند. ولی آنان باید بدانند روز انتقام ملت نزدیک است.
پدران زحمتکش و مادران شریف ایرانی که به دلیل واردات از چین و اقتصاد مریض و دزدی ها و چپاول های سپاهیان و بسیجیان و برشکسته شدن شرکت هایی که در آن ها مشغول به کار بودند، از کار بیکار گشته و خانه نشین شده اند و به ناچار، کلیه های شان را فروخته اند تا اجاره های عقب افتاده خانه شان را پرداخت کنند، آن وقت رژیم ضد ایرانی، با پولی که حق مردم ایران است و از آن ها دزدیده اند، برای دوستان جنایتکارشان در سوریه خانه می سازنند.
تا کی باید این همه دزدی و بی شرافتی و وطن فروشی را دید و خود را به کوری و ندیدن زد؟. تا کی مردمان ایران زمین باید منتظر کسی باشند تا بیاید و حق شان را از خامنه ای ستمگر و دوستانش باز ستاند؟. چرا ایرانیان این مهر سکوت سرسام آوری که بر لبانشان زده اند را نمی شکنند و دست به اعتراض و اعتصاب و تظاهرات و انتقام گرفتن از آخوندها و بسیجیان و پاسداران نمی زنند؟.
آیا این سرمایه ای که قرار است خرج ساخت پنجاه هزار خانه در سوریه شود، حق و پول و دارایی مردم ایران زمین نیست که توسط دزدان به تاراج رفته است؟. مگر از قدیم نگفته اند که: چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است؟، آیا این سرمایه و دارایی حق مردم غرق در گرفتاری و فقر ایران زمین نیست؟. آیا مردم سوریه برای استفاده از سرمایه ملی ایرانیان، از مردمان ایران زمین شایسته تر و محتاج ترند؟.
مردم ایران زمین، برخیزید و حق خود را از این تازیان و مزدوران بسیجی باز ستانید تا در فردای روزگار، شرمنده خود و میهن و فرزندان تان نباشید. این پولی که خرج ساخت و ساز در کشورهایی نظیر سوریه و لبنان می کنند، حق و سرمایه شما و آیندگان این سرزمین است، پس به پا خیزید و جلوی تاراج و غارت درایی تان را بگیرید.
////////////////
خنثی سازی دو بمب شیمیایی دیگر در منطقه خورمال کردستان
kurdane.com
هولیر - کوردانه : مدیر ناحیه خورمال در جنوب کردستان اعلام داشت ؛ تیمهای تخصصی مدیریت خنثی سازی مین و تیم وزارت پیشمرگه اقلیم کردستان دو بمب شیمیایی کشف شده که مربوط به حملات نیروهای رژیم بعث به کردها بودند را در منطقه خورمال خنثی نمودند. وی افزود پروسه خنثی سازی این بمبها حدود دو ماه به طول انجامید و تیمهای مذکور با استفاده از تخصصهای خود توانستند این بمبها را به خوبی خنثی نمایند.
قابل ذکر است چند وقت پیش یک بمب شیمیایی دیگر نیز در منطقه خورمال کشف و خنثی گردید.
/////////////////////////////
تا کی می خواهیم به بانوان بزرگوار کشورمان ستم و بدرفتاری شود؟، بیایید تا با هم به این خشونت پایان دهیم
////////////////////
نوری المالکی که سرسپردی رژیم ایران و دست پروردی رژیم ایران میباشد امروز رسما زبان حال رژیم ایران شده و در باره عواقب کشتن و یا سرنگونی بشار الاسد هشدار داده است


دبی –العربیه.نت
نوری مالکی ، نخست وزیر عراق روز یکشنبه 4-12-2011 نسبت به احتمال وقوع جنگ داخلی در سوریه در صورت کشته شدن بشار اسد هشدار داد اما بنظر خیلی از محقیقین نوری المالکی پیام رسمی دولت ایران را به جهانیان داد که همه بخوبی میدانند که نوری المالکی دست پرورده رژیم ایران میباشد و اگر کسانی که زبان عربی را بخوبی بلد نیستند میتواند به بنده زنگ زده و یا ایمیل بفرستند تا ما هم آن را به طور کلی ترجمه کنیم..


به گزارش العربیه المالکی ضمن اعلام آمادگی برای میانجگیری میان مخالفان ورژیم بشار اسد اظهار داشت برای برون رفت از بحران در سوریه باید اقدام به اصلاحات جدی کرد.



براساس همین گزارش علی موسوی مشاور اطلاع رسانی مالکی گفت : " ما برای یافتن راه حلی مناسب برای پایان دادن به بحران در سوریه تلاش می کنیم زیرا ادامه خشونت ها در سوریه به زیان ملت و دولت سوریه تمام خواهد شد." 



مشاور مالکی در پاسخ به سئوال در مورد گفتگو با مخالفان اسد گفت : " ما با همه طرف های درگیر سوری در تماس هستیم اما تاکنون مذاکره ای میان مخالفان و دولت این کشور صورت نگرفته است."



مقام های عراقی تا پیش از آغاز اعتراضات علیه رژیم بشار اسد بارها دمشق را به پشتیبانی از تروریسم و باز نگاه داشتن مرزها برای ورود تروریست ها به عراق متهم می کردند اما در حالی که تمام کشورهای عربی به دلیل گسترش سرکوب وحشیانه مردم علیه این رژیم موضعگیری کرده اند مقامات عراق به حمایت از رژیم بشار اسد پرداختند.



دولت عراق در دو اجلاس اتحادیه عرب با تحریم سوریه مخالفت کرد و در سازمان ملل نیز به طرح صدورقطعنامه علیه سوریه رای منفی داد.



ناظران سیاسی این موضع گیری غیرمنتظره مقامات عراق را ناشی از تبعیت آنان از رژیم جمهوری اسلامی ایران می دانند.



ایران یکی از مهمترین متحدان رژیم بشار اسد است و در حالی که از جنبش های مردمی در سایرکشورهای عربی اعلام حمایت کرده بود با اعتراض های مردم سوریه علیه رژیم حاکم مخالفت می کند.

-----------------------------------------------

قدرت گرفتن اسلامگرایان افراطی، مسیحیان، سکولارها و نظامیان مصری را نگران کرد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل با انتشار گزارش نیمه رسمی در مورد پایان شمارش آراء در انتخابات پارلمانی مصر، ارزیابی شد که حزب اخوان المسلمین و گروه های اسلام گرای افراطی تر در آن کشور 56 درصد از کرسی های مجلس عوام را به خود اختصاص داده اند.
اگر این نتایج قطعی شود، اسلامیون مصر از اکثریت نیرومندی در مجلس شورای آن کشور برخوردار خواهند بود که گفته می شود این امر حتی نظامیان مصر را به شدت نگران کرده است.
در مصر در روزهای اخیر انتقادهای علنی از نخست وزیر کنونی می شود. این انتقادها موجب نگرانی سران نظامی مصر نیز هست که نمی خواهئد زمام امور کشورشان به دست اسلام گرایان افراطی بیفتد.
همچنین مسیحیان قبطی درمصر از قدرت گرفتن اسلام گرایان متعصب در کشورشان بسیار نگران هستند.
از هنگام برکناری دولت پرزیدنت حسنی مبارک، مسیحیان قبطی در مصر بارها هدف حمله اسلام گرایان قرار گرفته و ده ها تن از آن ها کشته شده اند و چندین کلیسا و مرکز دینی آن ها به آتش کشیده شده است.
--------------------

واکنش جهانی به اوباشگری بسیجیان حکومت، دو دستگی درون رژیم را بیشتر کرد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل واکنش شدید جهانی به تجاوز اراذل و اوباش به سفارت بریتانیا در تهران، مسئولان رژیم اسلامی را دچار دو دستگی جدی کرده است.
در حالی که اقدام تجاوزکارانه جمعی از اراذل و اوباش چند منظوره جمهوری اسلامی در روز سه شنبه گذشته که به سفارتخانه بریتانیا حمله کردند، سایه سنگین خود را بر روی تمام جوانب سیاست خارجی ایران انداخته است و مسئولان دولت لندن نیز تأکید دارند این اقدام با آگاهی و برنامه ریزی حکومت انجام شده است، بسیاری از مقامات جمهوری اسلامی می کوشند که یک به یک خود را از این ماجرا دور کنند.
ولی از سوی دیگر، برخی مقامات نیز می گویند حکومت باید به طور کامل از این اقدام اوباش حمایت کند.
پس از آنکه روز گذشته دو روحانی ارشد رژیم با تغییر ناگهانی مواضع خود، از اشغال سفارت بریتانیا در تهران انتقاد کردند، یک نماینده سرشناس جناح اصلاح طلب در مجلس نیز امروز خواهان آن شد که دستگاه قضایی در زمینه انگیزه افراد در حمله به سفارت بریتانیا تحقیق کند.
آقای داریوش قنبری گفت ورود بی دردسر "بسیجی های دانشجو" به سفارتخانه ، "یک معما" است و به گفته او «بعضی افراد از نیت این دانشجویان سوءاستفاده کردند».
همزمان، گروهی که خود را "مجمع دانشجویان حزب الله" می خواند، ضمن انتقاد از حمله به سفارت بریتانیا، با صدور بیانیه ای نوشت: حمله کنندگان "آلت دست برخی جریانات سیاسی" شدند.
در این بیانیه ضمن آنکه اذعان داشته شد مهاجمان خسارات شدیدی به اموال درون سفارت و همچنین اقامتگاه سفیر بریتانیا در باغ قلهک وارد کرده اند، به نقل از یکی از مهاجمان آمده است: «کوتاه و مختصر بگویم، ما بازی خورده بودیم».
این ها در حالی است که سفیر بریتانیا در تهران، آقای دامینیک چیلکات که به لندن بازگشته است، در مصاحبه های خود با رسانه های مخلتف تأکید کرد: «ایران کشوری نیست که در آن گروهی بتوانند بدون اجازه و اطلاع قبلی حکومت، به چنین اقداماتی دست بزنند».
ناظران می گویند که در این میان، سکوت مطلق محمود احمدی نژاد و آیت الله علی خامنه ای در رویارویی با این ماجرا، بسیار پرسش برانگیز است.
----------------

در گفتگو با مجله لوپاریسین اعلام کرد

وزیر فرانسوی جزایری تبار: روی کار آمدن اسلام گرایان در خاورمیانه اخلال آمیز است

ژانت بوغراب
دبی-العربیه .نت

ژانت بوغراب وزیر امور جوانان در فرانسه روز شنبه 3-12-2011 در مصاحبه با مجله " لوپاریسین " پیروزی اسلامگرایان میانه رو در تونس و مراکش را باعث اخلال در جامعه به شمار آورد.

این وزیر الجزایری تبار با اشاره به پیروزی اسلامگرایان در تونس ، مراکش و مصر اظهار داشت اسلام میانه رو وجود ندارد وهرقانونی که به دین استناد کند بدون شک قید و بندهایی را بر حقوق فردی و آزادی های افراد در جامعه تحمیل خواهد کرد.

ژانت افزود من کارشناس قانون و حقوق هستم و می دانم که هرکس می تواند تفسیری فقهی یا اصولی طبق خواسته های خود از اسلام ارائه دهد اما اگر به دین در قانونگذاری استناد شود آزادی های سیاسی وفردی از بین خواهد رفت.

او افزود درست است که زین العابدین بن علی و حسنی مبارک برای جلب پشتیبانی غرب از رژیم هایشان از اسلامگرایی به عنوان یک خطر جدی و تهدید یاد می کردند اما این بدان معنی نیست که ما برای مقابله با چنین طرز تفکری به سمت افراط گرایی رو بیاوریم.

ژانت در پایان گفت " آنچه برایم شگفت انگیز وغیر قابل تصور بود این است که 30% از تونسی ها ساکن فرانسه با وجود برخورداری از حقوق مدنی و همه آزادی های فردی در سایه یک نظام سکولار باز به احزاب مذهبی رای داده اند."

سخنان این وزیر فرانسوی زمانی در رسانه ها مطرح می شود که آلن ژوپه وزیر خارجه فرانسه چندی پیش اعلام کرده بود چنانچه احزاب اسلام گرا به چارچوب قانون احترام بگذارند وحقوق زنان را رعایت کنند فرانسه حاضر است با آنها گفت وگو کند.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر