Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

وقتیکه سایه ی نیروهای آمریکایی بر عراق کم میشود و آن کشور را ترک میکنند موشها و روباهای ولایت از سوراخ موشها سر در می آورند و پیداشون میشود مگر نه؟


وقتیکه سایه ی نیروهای آمریکایی بر عراق کم میشود و آن کشور را ترک میکنند موشها و روباهای ولایت از سوراخ موشها سر در می آورند و پیداشون میشود مگر نه؟
علی خامنه در یک نامه محرمانه برای نوری المالکی فرستاده است و از مالکی خواسته است برای اجرای تاسیس امپراطوری شیعه که از تهران تا دمشق خواهند بود دست به کار بشود و زمان آن فرا رسیده است استکبار جهانی شکست خورده اند و امپرالیسم هم به چالشه کشیده شده است.
در روزهای گذشته توسط دوستان عراقی افشا شد که بعد از خروج نیروهای آمریکایی از عراق 6 گردان 19000 نفره ازخاک ایران از طریق مرز العماره و کوت و بصره وارد وارد خاک عراق شده اند با آگاهیی کامل نوری المالکی رئیس وزرای عراق این نیروها وظیفه دارند که علی خامنه ای بعنوان بیغمبر خویش معرفی کنند و قرار است دو تیپ دیگر 18000 نفره و 23000 نفره که عراقی الاصل هستند و در زیر نظر سپاه پاسداران اموزشهای لازم را دیده اند از خاک ایران وارد عراق بشوند وبه ارتش جدید عراق تبدیل بشوند این نیروها وظیفه دارند که وظایف و مسئولیتهای که توسط سپاه قدس به آنها داده شده است اجرا کنند .
در روزهای گذشته وزارت اطلاعات اطلاعات سپاه پاسداران و سپاه قدس در شهر همدان نشست فوقالعاده داشته اند که روز پنچشنبه گذشته با شخص علی خامنه ای فرماندهان سپاه قدس دیدار نموده اند که علی خامنه ای طی یک نامه محرمانه از نوریالمالکی خواسته است که هر طوری شده است عراق را از دشمنانرژیم ایران پاک کند دست تمامی کسانی که انگشت اتهام بسوی ایران دراز میکنند قطع کند بلافاصله نوری المالکی طارق الهاشمی را به دست داشتن در انفجار پارلمان عراق متهم نمود این توطئه توسط رژیم ایران طرح ریزی شده است برای پاکسازی عراق از مخالفان رژیم ایران.
در این نامه محرمانه که برای نوری المالکی توسط خامنه ای فرستاده است آمده است که تاسیس یک امپراطوری شیعه لازم و ضروری میباشد مرز این امپراطوری از تهران تا دمشق خواهند بود در ضمن اگر این امپراطوری محقق شد مردم فلسطین به آرمان اصلی خویش دست خواهند یافت دیگر اسمی از کشور صهیونیستی اسرائیل باقی نخواهند ماند آن زمان دیگر ما بر تمامی منابع نفتی خاورمیانه تسلط پیدا میکنیم و هر نوع توطئه ای را از سوی دشمنان این ملتهای مسلمان ریخته بشود توسط سربازان گمنام نابود و دستشان قطع میشود.
در زمان جنگ آمریکا علیه عراق و سرنگونی رژیم صدام حسین رژیم ایران توانسته است نزدیک به بین390تا450 هزار عراقی را به ایران منتقل کند تا بتواند آنها را آموزش بدهد برای چنین روزی که نیروهای آمریکایی از عراق خارج میشوند که بلافاصله وارد عراق بشوند و در آن زمان چون آنها به سلاح و یک نیروی نظامی هستند با پشتیبانی سپاه قدس هر نوع مخالفتی از سوی عراقیها را سرکوب میکنند چند طن از فرماندهان سپاه رسما خود را برای فرماندهی ارتش ایالاتی اسلامی عراق کندید نموده اند و این توطئه اول تا آخرش نوری المالکی و سران دیگر عراق مثل فرماندهان بدر و شورای عالی اسلامی عراق و حزب الدعوه در تمامی این نشستها در سفرهایشان به تهران مشارکت نموده اند ربیعی علی دباغ و نوری امالکی و فرزند عبدالعزیز حکیم و مقتدا صدر در این نیرو عضو هستند که برای یک امپراطوری شیعه کار میکنند به رهبری رژیم ایران.
و این موشکبارانهای که علیه ساکنین کمپ اشرف صورت گرفته است با آگاهی کامل سران عراق صورت گرفته است که توسط نیروهای که تازه وارد خاک عراق شده اند از ایران دست به این جنایت زده اند.
در روزهای آینده با جدا کردن فایلها از یکدیگر نامه محرمانه علی خامنه ای با امضا خودش برای سران عراق وابسته به رژیم ایران افشا خواهند شد.
با تشکر ساموئیل کرماشانی 26/12/2011 روز دوشنبه در عید کریسمس. .
----------------------------------------------------
 

‎26 دسامبر 2011 -- سازمان ملل متحد و دولت عراق امضا یادداشت درک برای نقل مکان هزاران نفر از ایرانیان تبعیدی در اردوگاهی در شمال شرقی کشور زندگی می کنند.

این توافق که دولت ها از ساکنان اردوگاه جدید عراق ، که قبلا به عنوان قرارگاه اشرف شناخته می شود ، نقل مکان به یک محل ترانزیت موقت که کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان (UNHCR) خواهد شد روند تعیین وضعیت پناهندگی ، اولین گام ضروری برای شروع اسکان مجدد آنها در خارج از عراق.

توافق ، روز گذشته توسط نماینده ویژه دبیر کل و رئیس ماموریت کمکی سازمان ملل متحد برای عراق (یونامی) مارتین Kobler و مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق ، Faleh Fayad امضا کرد ، همچنین آمده است که سازمان ملل متحد را در اطراف فراهم نظارت بر ساعت تا زمانی که فرآیند تکمیل شده است ، و که کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد بلافاصله یک تیم را در محل جدید به ادامه با تایید ادعای پناهندگی دریافت کرده است مستقر شوند.

علاوه بر این ، این موافقتنامه شامل یک تعهد روشن از دولت عراق برای اطمینان از ایمنی و امنیت ساکنان در محل جدید ، "و به افسر رابط از وزارت حقوق بشر دخیل در جابجایی ، با توجه به انتشار اخبار توسط UNAMI صادر شده است.

"تفاهم ، احترام به حاکمیت عراق و بین المللی بشردوستانه و حقوق بشر خود را به تعهدات و محافظت امنیتی و حقوق ساکنان camp' ، آقای Kobler گفت ، با تاکید بر اینکه نتیجه یک روند طولانی برای پیدا کردن بود "راه حل" مسالمت آمیز و با دوام به وضعیت ساکنان اردوگاه.

آقای Kobler گفت : "من می خواهم آن را بسیار روشن است که این تفاهم نامه است نقل مکان مورد داوطلبانه و اجرای آن است بصورتی پایدار و محکم در همه طرف اقدام مسالمت آمیز و با حسن نیت ،. "من هم تکرار تماس من به ایالات اعضاء سازمان ملل متحد برای پذیرش ساکنان این اردوگاه را در کشورهای خود ،" او اضافه شده است.

واقع در استان شرقی از دیاله عراق ، اردوگاه خانه از اعضای یک گروه شناخته شده به عنوان مجاهدین People' ایران است. پیش از امضای توافقنامه دولت عراق بارها اعلام کرده بود قصد خود را برای بستن اردوگاه تا 31 دسامبر و برای انتقال ساکنان به محل دیگری تا زمانی که کشورهای حاضر آنها را برای اسکان مجدد را قبول یافت نشد.

---------------------------------------

توافق بر سر انتقال ساکنان کمپ اشرف به پایگاه سابق آمریکا

دولت عراق و سازمان ملل توافقی را به امضا رساندند که طبق آن، ۳۴۰۰ ساکن اردوگاه اشرف در عراق تا روشن شدن وضعیت پناهندگی‌شان، به مکانی دیگر منتقل می‌شوند. در این میان، رویترز از شلیک دو خمپاره به اردوگاه اشرف خبر داده است.

سازمان ملل متحد یکشنبه (۲۵ دسامبر / ۴ دی ماه) توافق‌نامه‌ای را با دولت عراق برای جابه‌جایی اعضای سازمان مجاهدین خلق از اردوگاه اشرف به مکانی دیگر امضا کرده است. نهاد سازمان ملل در امور پناهندگان قصد دارد پس از این جابه‌جایی، به وضعیت آنان، با هدف اسکان مجددشان در خارج از عراق، رسیدگی کند.


در این میان هيلاری كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا، در بیانیه‌ای ضمن استقبال از توافق دولت عراق و سازمان ملل، تصریح کرده است که ۳۴۰۰ ساکن کمپ اشرف به «کمپ لیبرتی»، پايگاه سابق ارتش آمريکا، منتقل خواهند شد. کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد قرار دارد.

کلینتون این طرح را «پيشرفتی چشمگير برای حل و فصل مسأله» دانست. در بیانیه‌ای وزارت خارجه آمریکا همچنین آمده است که انجام موفقیت‌آمیز این جابه‌جایی مستلزم آن خواهد بود که ساکنان کمپ اشرف نیز از خود همکاری نشان دهند. از این رو دولت آمریکا از آنان خواسته است که با سازمان ملل در اجرای این طرح همکاری کنند.

نظارت جابه‌جایی ساکنان کمپ اشرف را کميسيون عالی پناهندگان سازمان ملل متحد برعهده ‌دارد است و قصد دارد تقاضاهای پناهندگی آنان و اسکان آنان در کشورهایی دیگر را بررسی کند.

سازمان مجاهدین خلق پیشتر مخالفت خود را با طرح پراکندن اعضایش در کشورهای گوناگون ابراز داشته بود، اما سازمان ملل و دولت آمریکا از سران این سازمان خواستند، «واقع‌بین بوده و مخالفت را کنار بگذارند.»

کمپ اشرف، هدف شلیک خمپاره

در حالی که سازمان ملل و دولت عراق بر سر جابه‌جایی ساکنان کمپ اشرف به توافق رسیدند، خبرگزاری رویترز گزارش داد که روز یکشنبه (۲۵ دسامبر) دو خمپاره به سوی این کمپ شلیک شده است.

مقام‌های ارتش عراق، با توجه به عدم اجازه‌ی ورود به کمپ اشرف، گفته‌اند که از شمار قربانیان احتمالی این حمله خبری در دست ندارند. بنابر گزارش رویترز، مسئولان سازمان مجاهدین خلق نیز تایید کرده‌اند که اردوگاه اشرف مورد حمله قرار گرفته، اما جزییاتی بیشتر در این ارتباط نگفته‌اند.

دولت عراق تا پایان سال ۲۰۱۱ میلادی به ساکنان کمپ اشرف مهلت تخلیه‌ی کمپ را داده بود. روز جمعه (۲۳ دسامبر) و همزمان با درگیری‌های درون دولت، نوری مالکی نخست وزیر عراق با تمدید ضرب‌الاجل برای سازمان مجاهدین خلق ایران موافقت و اعلام کرد که ساکنان اردوگاه اشرف می‌توانند تا شش ماه دیگر در عراق بمانند.

وی در این رابطه خاطرنشان ساخت که این تصمیم را به علت وساطت بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل، گرفته است.
------------------------------

کنست" کشتار ارامنه در ایام عثمانی را بررسی کرد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل کمیته آموزشی "کنست" (پارلمان اسرائیل) امروز (دوشنبه) موضوع نسل کشی ارامنه را در صد سال پیش به دست ترک های عثمانی مورد بررسی قرار داد.
رییس "کنست"، آقای روبی ریولین در آغاز بررسی تأکید کرد که بررسی موضوع کشتار ارامنه در زمان امپراتوری عثمانی، هیچ ارتباطی با مناسبات فعلی اسرائیل با ترکیه ندارد.
وی گفت: «موضوع کشتار ارامنه به این دلیل که مناسبات ترکیه با اسرائیل به وخامت گراییده مطرح نمی شود و دلیل تنها این است که اسرائیل نمی خواهد از این کشتار چشم پوشی کند و هدف ما سوءاستفاده از وضع سیاسی نیست».
رییس پارلمان اسرائیل سپس افزود: «ما نباید به عنوان یک قوم و یک کشور اجازه دهیم که چنین کشتارهایی انکار شود».
آقای ریولین در ادامه گفت: «ما همراه با نمایندگان غیریهودی کنست، به این نتیجه رسیدیم که باید موضوع قتل عام ارامنه را مطرح کنیم؛ همچنانکه اجازه نمی دهیم کسی کشتار یهودیان را به دست آلمان هیتلری و عمال آن انکار کند، نباید اجازه دهیم قتل عام ارامنه نیز انکار شود. این یک موضوع تاریخی است و جهان باید در مورد آن دقت کند و اجازه ندهد دیگر تکرار شود و مطمئنا مقامات دولت آنکارا نیز درک می کنند که ما نمی توانیم واقعیت کشتار ارامنه را تکذیب کنیم».
یادآوری می شود که در سال های 1915 تا 1918 میلادی، در امپراتوری عثمانی بسیاری از ارامنه، حدود یک و نیم میلیون تن، به قتل رسیدند؛ ترکیه نوین که توسط کمال پاشا آتاتورک برپا شده و تنها بخشی از امپراتوری عثمانی است، می گوید که در این جریان دخالتی نداشته ولی کشور ارمنستان این استدلال را ده ها سال است که نمی پذیرد و به همین دلیل، روابط آنکارا – ایروان دچار تنش است.
هرچند که دولت ترکیه منکر کشتار ارامنه به دست دولت عثمانی نیست، ولی شمار کشته شدگان را کمتر می داند و می کوشد جلوی شناسایی این قتل عام را با عنوان "نسل کشی" از سوی کشورهای جهان بگیرد و ادعا می کند که همه کشته شدگان، "جاسوس بیگانه" بوده اند.
دولت آنکارا کشورها را تهدید می کند که اگر کشتار ارامنه را در ابعاد گسترده آن و به صورت "نسل کشی" به رسمیت بشناسند، روابط خود را با آنها قطع می کند ولی فرانسه هفته گذشته این "نسل کشی" را به رسمیت شناخت و مقرر ساخت که هر کس آن را انکار کند، به پرداخت جریمه مالی محکوم شود.
با این همه، وزارت خارجه اسرائیل امروز با بررسی کشتار ارامنه در "کنست" در شرایط کنونی مخالفت کرد و اعلام داشت که این کار موجب خواهد شد روابط ترکیه با اسرائیل دچار تنش بیشتری شود و پیامدهای راهبردی سختی در مورد منافع ملی اسرائیل به دنبال آورد.
گفتنی است: در طول همه سال هایی که همکاری گسترده ای بین اسرائیل و ترکیه جریان داشت، دولت اورشلیم از ابراز همبستگی رسمی با قربانیان جنایات ترکیه عثمانی دوری می جست؛ گرچه سازمان های حقوق بشر در اسرائیل بارها اصرار داشتند که اسرائیل نیز با ارامنه ابراز همبستگی کند.
تا کنون بیش از 30 کشور فاجعه نسل کشی ارامنه به دست عثمانی ها را به رسمیت شناخته اند.
---------------------
نتانیاهو: تحریم ها علیه ایران کافی نیست

لیبرمن: اروپا در برخورد با ایران جدیت ندارد



گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل نخست وزیر اسرائیل، آقای بنیامین نتانیاهو در جمع سفیران اسرائیل در کشورهای جهان که در یک همآیش سالیانه در وزارت خارجه گردهم آمده بودند، در مورد برنامه های اتمی ایران و وظایفی که جهان در قبال آن دارد سخنانی را بیان کرد.
او تأکید کرد که تحریم هایی که جامعه جهانی علیه حکومت اسلامی ایران برقرار ساخته تا آن رژیم را از ساخت سلاح اتمی بازدارد، گرچه مؤثر بوده، ولی کافی نیست و به گفته او، باید تحریم های شدیدتری همچون تحریم خرید نفت و گاز حکومت ایران و بانک مرکزی آن کشور نیز برقرار گردد.
وزیر خارجه اسرائیل، آقای اویگدور لیبرمن نیز تحریم های کشورهای اروپایی علیه حکومت ایران را "جدی" ندانست و گفت: «به این نتیجه رسیده ام که برخی از کشورهای اروپایی، تحریم ها را عملی نمی کنند و تنها ژست ظاهری می گیرند و هدف شان جلوگیری از ساخت بمب اتمی توسط ایران نیست».
وی خطاب به این کشورهای اروپایی گفت که لازم نیست برای دادن آرامش خاطر به اسرائیل زحمت بکشند.
لیبرمن گفت: جهان و اروپا باید بداند هر تصمیمی که اسرائیل در قبال ایران اتخاذ کند، سنجیده و بر اساس بررسی های عمیق خواهد بود ولی افزود: هرگونه تصمیم شجاعانه را باید به فوریت اتخاذ کرد.
--------------------------
«رادارهای ناتو در ترکیه این هفته راه اندازی می شود»





گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل منابع خبری در ایران گفتند رادارهای ناتو علیه حمله موشکی احتمالی ایران در روزهای آینده در ترکیه شروع به کار خواهد کرد. یک مقام نظامی ایرانی که نامش برده نشد، به خبرگزاری "فارس" گفت: «عملیات نصب رادار در ترکیه با پایان رسیده و پیش از آغاز سال نو میلادی (چهار روز دیگر) راه اندازی خواهد شد».
دولت ترکیه هنوز نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است.
مقامات ناتو می گویند که این سامانه راداری به هدف شناسایی موشک هایی است که رژیم ایران ممکن است از داخل کشور به سوی نقاط دیگر شلیک کند.
فرماندهان سپاه پاسداران پیشتر تهدید کرده بودند که اگر این سامانه موشکی راه اندازی شود و مورد استفاده قرار گیرد، نیروهای مسلح ایران ممکن است به آن حمله برند.
حکومت ایران دولت اسرائیل را بارها به حملات موشکی تهدید کرده و راه اندازی رادار ناتو در ترکیه می تواند در دفاع از اسرائیل مؤثر باشد.
----------------------
اصابت دو راکت به "اشرف" کار چه عاملی بود؟







گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل ساعاتی پس از آنکه دولت بغداد و سازمان ملل متحد برای سامان دادن به اوضاع 3400 عضو سازمان مجاهدین خلق ایران ساکن در کمپ اشرف، قراردادی را امضا کردند، چند راکت به سوی این اردوگاه شلیک شد.
یک سرهنگ ارتش عراق به خبرگزاری فرانسه گفت که حداقل دو راکت به سمت کمپ اشرف شلیک شده، ولی تارنمای سازمان مجاهدین خلق، تعداد راکت های شلیک شده را چهار فروند ذکر کرد.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت پرتاب این راکت ها را بر عهده نگرفته است، ولی سازمان مجاهدین، گروه های شبه نظامی وابسته به جمهوری اسلامی ایران را در این زمینه متهم کرده است.
از شمار تلفات و میزان خسارت این راکت ها هنوز هیچ گزارشی منتشر نشده است.
راکت پرانی در حالی انجام شد که دولت بغداد سرانجام روز گذشته توافقنامه ای را با سازمان ملل متحد امضا کرد و در آن متعهد شد که با انتقال اعضای مجاهدین به مکان دیگری در عراق، تا زمانی که سازمان ملل به پرونده های پناهندگی آنها رسیدگی کند، از این افراد محافظت کند.
سازمان ملل متحد در بیانیه ای که انتشار داد، این توافقنامه را "راهکاری انسانی و صلح طلبانه" برای رسیدگی به وضع مجاهدین خلق توصیف کرد.
وزیر خارجه ایالات متحده نیز از این توافق استقبال کرد.
----------------------
«نیروهای امنیتی، گله های گراز مهاجم به خانه های مخالفان»
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل آقای مصطفی موسوی لاری، فرزند وزیر کشور پیشین ایران، در نامه ای سرگشاده خطاب به رهبر جمهوری اسلامی، نیروهای امنیتی حکومتی را "گله ای گراز" نامید که به خانه مخالفان یورش می برند.
این نامه در پاسخ به درخواست آقای محمد نوریزاد از فعالان سیاسی برای نوشتن نامه به آیت الله خامنه ای، نگاشته شده است.
----------------
از آغاز هفته دستکم 14 نفر اعدام شدند











گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل پنج تن دیگر امروز در ایران اعدام شدند.
به گزارش "ایرنا"، افرادی که امروز در زندان مرکزی شاهرود به دار آویخته شدند، همگی متهم به قاچاق مواد مخدر بودند.
روز شنبه نیز 9 نفر در ایران اعدام شدند؛ 2 نفر در زندان لاکان رشت، و هفت تن در ارومیه.
بر اساس محاسبه خبرگزاری معتبر فرانسه، شمار افراد اعدام شده در ایران در سال جاری میلادی که تا چند روز دیگر به پایان می رسد، به 277 تن می رسد؛ اما سازمان های بین المللی هوادار حقوق بشر، شمار اعدام ها در ایران را در این سال، بیش از 600 تن برآورد می کنند.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر