Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آذر ۲۷, یکشنبه

دقایقی پیش از راه تلفن از سوی دوستان در دیاله مطلع شدیم که 5 یگان مجهز به توپ و تانک وارد استان دیاله شده اند.



 
دقایقی پیش از راه تلفن از سوی دوستان در دیاله مطلع شدیم که 5 یگان مجهز به توپ و تانک وارد استان دیاله شده اند.
بنابر خبرهای که هم اکنون از داخل عراق بدستمان رسیده است بعداز خروج نیروهای 
آمریکایی از عراق 5 گردان از نیروهای موسوم به ارتش مهدی که زیر نظر سپاه قدس و بخشی جدای ناپذیر از سپاه قدس هستند به سوی استان دیاله حرکت نموده اند هنوز معلوم نیست آیا این 5 گردان برای حمله به ساکنین کمپ اشرف میباشد و یا برای سرکوب کردهای ساکن منطقه ی دیاله در طی تماس تلفنی از خاقین مطلع شدیم که پنج یگان مجهز به توپ و تانک دو هلیکوپتر نظامی وارد استان دیاله شده اند بنابر شاهدان عینی بر روی تانکهای آنها عکس علی خامنه ای و خمینی به چشم خورده است همرا با عکس مقتدا صدر و عکس پدرش بروری یکی از تانکها نوشته شده است لا شرقیه ولا غربیه جمهوریه الاسلامیه این شعار شعار رژیم سرکوبگر آخوندی میباشد و معلوم میباشد که این نیرو همان نیروی سپاه قدس میباشد در عراق از قول شاهدان عینی اینها بر روی صورتشان پوشانده اند تا توسط ملت شناخته نشوند که معلوم میباشد بخشی از این نیرو از داخل ایران آمده اند به این استان.
با تشکر ساموئیل کرماشانی 18/12/2011

-----------------------------

رژیم آخوندی یک زندانی را در زندان مرکزی ایلام به دار آویخت




به گزارش رسانه حکومتی ایسنا، دیکتاتوری آخوندی در ادامه موج سرکوب و اعدامهای گسترده، صبح امروز، یکشنبه ۲۷ آذر، یک زندانی به نام « ح. الف . » را در زندان مرکزی ایلام به دار آویخت.



--------------------------
مەهناز کرماشانی دەنگ خۆش و هۆنەرمند گۆران

//////////////////////////////////////

ئیسرائیل، 550 زیندانیی تریشی له‌پێناوی تاکه‌ سه‌ربازه‌ گیراوه‌که‌یدا، ئازادکرد

ئه‌م شه‌و، یه‌کشه‌ممه‌، حکومه‌تی ئیسرائیل، 550 زیندانیی دیکه‌ی له‌پێناوی تاکه‌ سه‌ربازه‌ به‌دیل گیراوه‌که‌یدا، ئازاد کرد.
سه‌رچاوه‌ هه‌واڵییه‌ ناوخۆییه‌کانی فه‌له‌ستین و ئیسرائیل، ڕایانگه‌یاند" له‌به‌رامبه‌ر ئازادکردنی" جلعاد شاڵیت" ی سه‌ربازی به‌دیلگیراوی ئیسرائیلدا، ئیسرائیل، کۆمه‌ڵه‌ی دووه‌می دیله‌کانی فه‌له‌ستینی ئازادکرد که‌ ژماره‌یان 550 که‌س بوون".
هه‌روه‌ها ڕاشیان گه‌یاند" هه‌نوکه‌، 505 زیندانی فه‌له‌ستینی ئازاد کراو گه‌یشتوونه‌ته‌ ڕاموڵڵا و بڕیاره‌ له‌ئاینده‌یه‌کی نزیکدا،حکومه‌تی ئیسرائیل 41 زیندانیی تریش ئازاد بکات "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر