Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ بهمن ۵, پنجشنبه

اندر باب «دروغهاي يک همکار اطلاعاتي جمهوري اسلامي » در هلند




اندر باب «دروغهاي يک همکار اطلاعاتي جمهوري اسلامي » در هلند
سايت وزارت اطلاعات: «وقتي بهزاد علیشاهی به ايران رفته و انکار میکند، او اثبات میکند که ايران رفتن بد 

است، در واقع او وارد بازي مجاهدين شده»!


يكي از ماموران وزارت اطلاعات در هلند به نام بهزاد عليشاهي در يک مصاحبه تلويزيوني با «تلويزيون مردم تي وي»! كه گرداننده اش يك مُفلس پولكي است که به نرخ ارزان توسط يك پادو وزارت اطلاعات به نام «جهانگيرشادانلو» خريداري و تبدیل به بلند گوي ماموران و مزدوران وزارت اطلاعات شده است گفته بود : من در سال ٢٠٠۵ از طريق ترکيه و باکمک برادرم فرارکردم و آمدم بيرون. از آن تاريخ، يعني از سال ٢٠٠۵ به بعد، من ديگه هيچوقت به ايران نرفتم، هيچوقت پايم را از اروپا بيرون نگذاشتم! اما واقعيت چيست؟ بهزاد عليشاهي که سايت کانون وبلاگنوسان مستقل از شرف را اداره ميکند، در مهر ١٣٨٨(اکتبر ٢٠٠٩) و در بحبوحه جنبشِ سراسري مردمِ ايران و در حاليکه خيابانها از فرياد «مرگ بر اصل ولايت فقيه» پر شده بود و حتي تعدادي از اصلاح طلبان حکومتي هم مجبور به ترک ايران شده بودند، در تهران ديده شد!
بهزاد عليشاهي در بازگشت از ايرانِ تحت حاکميت آخوندها، با انتشار نامه سرگشاده اي با عنوان «سپاس از همدردي هايتان» خبر از بازگشت خود به ايران داد. اين نامه در يکي از سايتهاي وزارت اطلاعات که زير نظر خود بهزاد عليشاهي(کانون وبلاگنويسان مستقل از شرف) اداره ميشود، منتشر شد. http://www.cibloggers.com/?p=3737 و سپس تمام سايتهاي وزارت اطلاعات مانند ايران اينترلينک، انجمن نجات، ايران ديدبان، ايران قلم، ايران آوا و... آنرا منتشر کردند.
متن نامه بهزاد علیشاهی به تاریخ مهر ١٣٨٨ مصادف با اکتبر ٢٠٠٩، در مورد بازگشت به خانه پدری را در سایت اطلاعاتی ایران قلم را ببینید:
با افشاي دروغهاي اين همكار وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي در فضاي مجازي ديري نگذشت كه يكي از همكارانش با نام «مهتاب عليپور» كه احتمالا نامی مستعار است و نه واقعي در تاريخ 21 ژانويه در «كانون وبلاگ نويسان » مطلبي با عنوان « جداشدگان از سازمان مجاهدين خلق مراقب اين توطئه باشند» نوشته است كه در سايت ايران اينترلينك( سايت افشا شده در گزارش پنتاگون در باره فعاليتهاي سرويس جاسوسي رژيم ايران) نيز منتشر گرديده است.
«مهتاب عليپور» در باره دروغهاي بهزاد عليشاهي ضمن هشدار به مزدوران میگوید كه نبايد در زمين مجاهدين بازي بكنند و مزدوري و رفت و آمد به ايران را بد بدانند. او مینویسد:«وقتي بهزاد علیشاهی به ايران رفته و او ميگويد خير، من ايران نرفته ام در واقع خودش اثبات کرده که ايران رفتن بد و مذموم است، او در واقع او وارد بازي مجاهدين شده است. به دوستمان بهزاد علیشاهی انتقاد کردم و او صمیمانه پذیرفت و از اینکه خواسته بود اثبات کند در طی این سالها پا به ایران نگذاشته را اشتباه و وارد شدن به بازی مجاهدین خلق دانست.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر