Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ دی ۳۰, شنبه

ماموراني با پاسپورت هاي رسمي جمهوري اسلامي ولي با نام هاي جعلي و با ويزاي توريستي!




ماموراني با پاسپورت هاي رسمي جمهوري اسلامي ولي با نام هاي جعلي و با ويزاي توريستي!
راديو كوچه در تاريخ ۲۵ دي۱۳۹۱ مقاله اي از فرامرز دادرس در باره شماري از ماموران وزارت اطلاعات با استناد به گزارش پنتاگون در افشاي فعاليتهاي وزارت اطلاعات رژيم ايران در ايران و خارج از ايران منتشر نموده است كه تمامي افشاگريهاي مجاهدين در باره جهانگير شادانلو, مسعود خدابنده و محمد حسين سبحاني از مهره هاي اصلي وزارت اطلاعات در فرانسه, انگلستان و آلمان را مورد تاييد قرار ميدهد. در اين مقاله از اعزام بريده مزدوراني از ايران به فرانسه كه هدايت آنها بر عهده جهانگير شادانلو است پرده برداشته شده و خطر 

اين ماموران به عنوان عوامل زمينه ساز جاسوسي و تروريسم رژيم مورد توجه قرار گرفته است.


فرامرز دادرس در مقاله خود با عنوان ”,جداشدگان مجاهدين، دردسر تازه سازمان‌هاي امنيتي اروپا» مي نويسد:
غروب روز ششم ماه اوت سال ٢٠٠٩ ميلادي در ميداني نزديک به سفارت ايران در پاريس، تظاهرات گروهي از ايرانيان در پشتيباني از جنبش سبز، بر پا بود، شماري از ايرانيان پس از برگزاري مراسم نوزدهمين سالگرد کشته شدن دکتر شاپور بختيار، به اين تظاهرات پيوستند. ناگهان سرو کله يک گروه سه نفره مجهز به دوربين فيلمبرداري از دور پيدا شد، در آغاز از وضع پوشاک و چهره هاي آنان به نظر مي رسيد که از کارمندان سفارت يا ماًمورين جمهوري اسلامي باشند.
تظاهر کنندگان، سرگرم شعار دادن بودند و توجهي به اطراف خود نداشتند. چند پليس فرانسوي مسئول بر قراري امنيت تظاهرات بودند وهمه چيز بخوبي مي گذشت، عبور يک گروه سه نفره و فيلمبرداري مخفيانه آنان از تظاهرکنندگان، گويي قانوني! جلوه مي کرد، تا اينکه مسئول پليس امنيتي در جريان قرار گرفت و اين سه نفر پيش از اينکه بتوانند محل را ترک کنند، بطور موقت بازداشت شدند. پليس، فيلم هاي درون دوربين آنان را مصادره و هويت آنان را مورد بررسي قرار داد.

سپس روشن شد که اين سه تن از اعضاي پيشين سازمان مجاهدين خلق مي باشند، هر سه آنان ، سال هاي زيادي را در پايگاه اشرف گذرانده و سپس از سازمان مجاهدين جدا شده و به ايران رفته بودند. اين گروه يک هفته پيش از آن تاريخ، با پاسپورت هاي رسمي جمهوري اسلامي ولي با نام هاي جعلي و با ويزاي توريستي! به اروپا اعزام شده بودند. يکي از آنان هنگام عمليات فيلمبرداري مخفيانه از تظاهر کنندگان، با تلفن دستي خود در تماس دائم بود. اين گروه از دور هدايت مي شد، بي شک کسي که هدايت اين گروه تازه از گرد راه رسيده به پاريس! را به عهده داشت، در همان نزديکي ها بود.
در آينده نزديک، سازمان هاي امنيتي کشورهاي اتحاديه اروپا، بايد با شبکه تازه اي از ماًمورين جمهوري اسلامي دست و پنجه نرم کنند. اين شبکه از بخشي از عوامل جدا شده از سازمان مجاهدين خلق، که دانسته يا ندانسته به دام جمهوري اسلامي افتاده اند، تشکيل شده است.
” جهانگير. ش ” در فرانسه، گروهي از اعضاي جدا شده از سازمان مجاهدين را به دور خود گرد آورده است، وي مدعي است که مدير دو انجمن به اصطلاح فرهنگي و کمک به پناهجويان ايراني مي باشد، وي چند بار در مصاحبه هاي تلويزيوني اعتراف کرده که جدا شدگان مجاهدين با وي در تماس مي باشند.
در بررسي ها روشن شد که گروه سه نفره اعزامي به فرانسه، قصد داشتند دو هفته بعد به ايران باز گردند! جالب است که در همان روز و در همان ساعت، مجاهدين خلق نيز تظاهراتي جداگانه اي در چند صد متري اين محل در ميدان تروکادرو، بر پا کرده بودند. چرا اين گروه سه نفره، به محلي که تظاهرات هواداران مجاهدين در جريان بود نرفتند؟ و از مجاهدين و طرفداران اين سازمان فيلمبرداري نکردند؟ پاسخ ساده است، چون بي درنگ مورد شناسايي همقطاران قبلي خود، اعضاي سازمان مجاهدين قرار مي گرفتند.
” جهانگير. ش ” در سال ٢٠٠٩ ميلادي در کتابي به زبان فرانسه، به قلم، ايو بونه، رئيس پيشين ضد جاسوسي فرانسه زير عنوان « واواک در خدمت آيت الله ها» انتشار يافت ، به همراه چند تن ديگر،متهم به همکاري با وزارت اطلاعات رژيم اسلامي شد. او عليه نويسنده کتاب و ناشر به دادگاه پاريس شکايت کرد، ولي دادگاه شکايت هاي وي را رد کرد.
” جهانگير. ش ” درهمه جا ادعا مي کند، در دادگاه پيروز شده است، او نگران است که با افشا شدن محکوميت اش در دادگاه پاريس، ديگر نتواند پناهجويان و مجاهدين جدا شده را به دور خود گرد آورد.
در نامه زير، ترجمه خلاصه اي از حکم دادگاه پاريس ديده مي شود، اين دستخط منتسب به ” جهانگير. ش ” مي باشد ، وي در اين نامه اعتراف مي کند که چه اتهاماتي به او نسبت داده اند و به پرداخت چه مبلغ جريمه محکوم شده است.

در گزارش اخير کنگره آمريکا، که در باره وزارت اطلاعات و امنيت جمهوري اسلامي، منتشر شد ، در صفحات سي و پنجاه سه، به محکوميت “ جهانگير.ش” اشاره شده است.

بر پايه اخبار تاًييد شده شماري از جدا شدگان سازمان مجاهدين خلق، در پايگاه هاي اشرف و ليبرتي در عراق، به ايران بازگشته اند. گروه کوچکي از آنان توانسته است خود را به کشور هاي اتحاديه اروپا برساند، شماري از اين پناهجويان در اروپا، ندانسته در دام انجمن هاي پوششي وابسته به جمهوري اسلامي گرفتار شده اند.
پس از رخداد هاي جنبش سبز در درون و برون از کشور، شماري از عوامل حکومت اسلامي در کشور هاي اروپايي، که سال ها در پوشش فعاليت هاي فرهنگي، ديني، کمک به پناهندگان و جدا شدگان از سازمان مجاهدين، در خدمت وزارت اطلاعات رژيم بوده اند، به فعّاليت هاي خود به نحو چشمگيري افزودند.
” محمد حسين. س ” ظاهراً پناهنده سياسي در کشور آلمان است، او مسئول اداره بخشي از اعضاي جدا شده مجاهدين در کشور هاي آلمان، اتريش و هلند مي باشد، وي مرتباً در حال رفت و آمد به فرانسه، ترکيه و ديگر کشور هاي اروپايي مي باشد.
” محمد حسين ” پس از جدا شدن از مجاهدين به ايران رفت و سپس به عنوان پناهنده در کشور آلمان ساکن شد، وي نزديک به دو ماه پس از رخدادهاي جنبش سبز در تاريخ هفتم شهريور ماه ١٣٨٨، با خبرگزاري فارس وابسته به سپاه پاسداران مصاحبه کرده بود.

منبع خبر:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8806060380
در صفحه بيست و هفت گزارش مشترک چند نهاد آمريکايي، در باره وزارت اطلاعات و امنيت جمهوري اسلامي، که به تازگي در پايان ماه دسامبر ٢٠١٢ از سوي کنگره آمريکا منتشر شد، از شخصي به نام مسعود خدابنده و همسرانگليسي اش به نام آن سينگلتون، نام برده است، اين دو تن، متهم به ارتباط با جمهوري اسلامي شده اند.
خدابنده، در اغلب کنفرانس ها و تظاهرات اعضاي جدا شده از سازمان مجاهدين در پاريس و شهر هاي ديگر اروپا شرکت مي کند، وي بارها در کنار ” جهانگير. ش ” و ” محمد حسين.س “ ديده شده است. به نظر نمي رسد که خدا بنده! در راه خدا! به ياري اعضاي جدا شده از مجاهدين مي شتابد. خدابنده در اين گرد همايي ها از جايگاه ويژه اي برخوردار است.
در اروپا، تاکنون چند انجمن و سايت اينترنتي در پيوند با شبکه بالا شناسايي شده اند. انجمن نجات، ايران زنان، ايران فانوس، ايران اينترلينک، ايران سبز، ايران آريا، ايران قلم و… اين گروه در سال ٢٠٠٧ ميلادي، يک شبکه تلويزيوني اينترنتي نيز بر پا کرده است! روشن نيست هزينه اين انجمن ها، سايت ها، مسافرت ها، تظاهرات و اجاره سالن هاي کنفرانس و شبکه تلويزيوني ،از چه منابعي تاًمين مي شود!
سازمان هاي امنيتي کشورهاي اتحاديه اروپا، بايد با شبکه تازه اي از ماًمورين جمهوري اسلامي دست و پنجه نرم کنند. اين شبکه از بخشي از عوامل جدا شده از سازمان مجاهدين خلق، که دانسته يا ندانسته به دام جمهوري اسلامي افتاده اند، تشکيل شده است. با سازماندهي و گسترش اين شبکه اطلاعاتي – عملياتي در اروپا، جمهوري اسلامي قادر خواهد بود که نه تنها در برابر سازمان مجاهدين، نيرويي کار آمد در اختيار داشته باشد، بلکه مي تواند از اين پس امنيت گروه هاي ديگر اپوزيسيون را بطور جدّي به خطر بياندازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر