Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ دی ۲۵, دوشنبه

چندین کشور خواهان این شده اند که سازمان ملل متحد دست به تحقیقات بزند در باره جرایم جنگی د قتلعام سوریها به دست رژیم دیکتاتوری اسد بیشتر از این جنایتهای هولناکی که رویداده است در سوریه تجاوز به عنف میباشد و زنان سوریی یکی از قربانیانی این جنایتهای هولناک هستند در آن کشور


چندین کشور خواهان این شده اند که سازمان ملل  متحد دست به تحقیقات بزند در باره جرایم جنگی در باره  قتلعام سوریها به دست رژیم دیکتاتوری  اسد   بیشتر از این جنایتهای هولناکی که رویداده است  در سوریه تجاوز به عنف میباشد و زنان سوریی یکی از قربانیان این جنایتهای هولناک هستند در آن کشور 

خشونت‌های جنسی مهم‌ترین دلیل ترک سوریه

البته ناگفته نماند هم مبارزین سوری و هم رژیم در این جنایتهای هولناکی که در آن کشور رویداده است مثل هم شریک هستند  و باید کشورهای غربی بدنبال سازماندهیی بهتر نیروهای ضد رژیم باشند و کسانی که در صفوف ارتش موسوم به ارتش آزاد سوریه که در این جنایتها دست داشته اند به دادگاه بین المللی کشیده بشوند و بعنوان جرایم جنگی محاکمه بشوند  و همچنین سران رژیم دیکتاتوری  سوریه  بخصوص شخص بشار اسد باید بعنوان جرایم  و یا مجرم جنگی تحت تعقیب بین المللی قرار بگیرند.


بر اثر بمباران هوایی ارتش سوریه، ده‌ها تن از ساکنان شهرک معضمیه در جنوب غربی دمشق کشته شدند. بر اساس گزارش ناظران حقوق بشر سوری مستقر در لندن، دست کم ۲۰ تن از جمله ۸ کودک در بمباران‌های روز دوشنبه جان خود را از دست دادند.
همزمان، خبری‌هایی مبنی بر درخواست حدود ۵۰ کشور عضو سازمان ملل متحد برای بررسی پرونده جرایم جنگی حکومت سوریه در برابر دیوان بین المللی کیفری انتشار یافته است.
بر اساس برآورد سازمان ملل متحد، از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه (از ماه مارس سال ۲۰۱۱ میلادی) تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر در این کشور کشته شده‌اند.
کمیته بین‌المللی نجات، یک سازمان امدادرسانی در تازه‌ترین گزارش خود، وضعیت سوریه را «بحرانی» و «روز به روز در حال بد‌تر شدن» اعلام کرده و روند امدادرسانی را «به شدت ناکافی» توصیف کرده است.
در این گزارش، تعداد پناهجویان سوری بیش از ۶۰۰ هزار نفر اعلام شده و افزایش میزان تجاوز و خشونت‌های جنسی به عنوان مهم‌ترین دلیل آنها برای ترک سوریه مطرح شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر