Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

يجب عدم تنفيذ أحكام الإعدام في ايران لدى الامم المتحدة منع إيران الآن


يجب عدم تنفيذ أحكام الإعدام في ايران لدى الامم المتحدة منع إيران الآن
no executions in Iran's UN must stop Iran now
يجب عدم تنفيذ أحكام الإعدام في ايران لدى الامم المتحدة منع إيران الآن
Nej till avrättning fn måste stoppa iran nu
نه برای اعدام و اعدام یک کار غیر انسانی میباشد باید متوفق گردد باید سازمان ملل از همین حالا اعدام در ایران متوفق کند.
اعدام جنایتی است که با آگاهي صورت می‌گیرد. .حکومت ايران اعدام را به مثابه اهرم کنترل و فشار در جامعه اعمال می‌کند و به اشکال مختلف شهروندان ایرانی را به قتل می‌رساند. نه تنها بسیاری از زندانیان سیاسی و کودکان در خطر مرگ قرار دارند بلکه افراد عادی نیز از ماجراجویی های نیروهای انتظامی و بسيج ایران در امان نیستند.اعدام های بدون دلیل ، اعدام های شتاب زده و اعدام های خیابانی در ایران روز به روز شدت می‌گیرد.با همیاری واتحاد هم نگذاریم بیشتر از این فرزندان سرزمینمان قربانی جهالت مرتجعین مذهبی بشوند... اسلام عامل تمام عقب ماندگیها و نابسامانیهای اجتماعی ما .هموطنان برای نجات حبیب لطیفی زندانی محکوم به اعدام تلاش کنیم.
فوری شماره تلفنهای سازمان ملل جهت اعتراض به اعدام حبیب اله لطیفیبرای اعتراض به حکم ظالمانه اعدام حبیب اله لطیفی از طریق فاکس و تلفن و یا پست الکترونیکی سازمان ملل تماس حاصل و اعتراض خود را از رفتار جنایتکارانه رژیم تهران ابراز نمایید !Tel : 01805783424865
Fax : 01805684308213...E.mail : info@uncompendium.org

We want freedom for habib latifi
http://www.gopetition.com/petition/40470/sign.html
دیگر بعد از تجربه شیرین و فرزاد و... هیچ نمی توانم بگویم . امروز از صبح که پشت این سیستم لعنتی نشستم طپش قلب پیدا کردم با نزدیک شدن به روز یکشنبه . خدایا هرگز نیار این یکشنبه و سه شنبه ها که از نیمه شبش باید در اضظراب به سر بریم.
ای آدم ها که روی ساحل خاموش
غرقه در کار تماشائید
یک نفر در آب دارد می سپارد جان
خدایا از جان جوانان ما چه می خواهند؟ می گویند که صبر کوچک تو چهل سال است.. واویلا..پس مابه که پناه ببریم. نظر عنایتی به مادران بیانداز
وجگر گوشگان آن ها را درکام گرگ رها نکن.
بار دیگر ضحاک زمانه قصد خوردن مغز جوان اگاه و رشید دیگری کرده است.
حبیب در قلعه ضحاک مظلومانه بدام افتاده ساعاتی بیش برای رهائی او وقت نداریم..
هموطنان و همدردان بکوشیم برای جلوگیری از اعدام حبیب. قبل تز انکه دیر شود.
در ضمن به احتمال زیاد جرم بزرگش شور زندگی د رچشمهای زیبا و هوشیارش است. همین برای شب پرستان ،کافی نیست؟؟؟؟
باور کنید انگشتانم توان نوشتن را ندارد خسته ی خسته م از دنیا متنفرم از دین از مذهب و از این قوانین خیلی متنفرم از پیغمبران دروغین آدمکش باز متنفرم
از خدا از آسمان از زمین متنفرم.
گرانیم , نه از توحش و لجام‌گسیختگی شماست. نه . شما را می‌شناسم ، می‌دانم گاهی میشه ازدست‌تان جان سالم بدر برد . هم درندەخوئی‌تان را دیدەام و هم بزدلی‌تان را . آنچه بیش از هر چیز نگرانم می‌کند نگاه "حبیب" است . این نگاه پر از عشق و دوست داشتنی حبیب است که به وحشت‌ام می‌اندازد. بد جوری نگاه فرزاد را دارد . از آن نگاه‌هایی سرشار از شور به زندگی و پاکی . می‌ترسم ، می‌ترسم از اینکه نگاهش را برنتابید و آن را در یکشنبه‌ای دیگر فرو ببندید.
این چه عدالتی است که مسیرش از اعدام یک دانشجوی نخبه می گذرد؟ این چه امنیتی است که با حذف یک دانشجوی جوان برقرار می شود؟ نفس یک دانشجوی کرد به شماره افتاده. سه روز دیگر قرار است او را اعدام کنند. وای بر ما اگر بی تفاوت از کنار کشته شدن جوانانمان بگذریم. وای بر ما اگر مرگ و اعدام دیگر تکانمان ندهد.

-----------------------------------------------
تظاهرات در پاریس و فرانکفورت و سلیمانیه در اعتراض به حکم اعدام حبیب الله لطیفی
عزيزان این روزها را به یاد داریم که شما برای ما و بقیه سنبل مقاومت وشجاعت شده اید.و وجود شما درآن دخمه ها باعث دلگرمی و آرامش زندانیان ديگرشده است .وهمه آنهایی که در آنجا هستند از هر سازمان و گروه و هر قومیتی به دلیل وجود حس آزاد منشی و دموکراسی خواهی در شماها به وجود شما افتخار میکنند.عزيزان با چه زبانی از آرمانهای بلندتان وایمانی که برای تغیر این بی عدالتیها که سر تا پای جامعه را در بر گرفته سخن بگویم. چقدر با جسارت و شجاعت غیر قابل وصف به مقابله با این همه بی عدالتیها و نا برابریها و تبعیض و ستمی که روزانه به مردم این دیار روا میدارند به پا خواسته اید تا گوش خفته دنیا را متوجه آرمانهای بلندتان کنید. با مرگ سرختان نشان می دهيد که در این دنیای نا برابر و بدور ازعدالت انسانهایی هستند که با مرگ خود می توانند دنیای خفته را بیدار کنند...واینک ما در بیرون ازآن دخمه پرازآزار وشکنجه که هرلحظه مرگ درکمین تان نشسته فریاد رهائی شما ها سر می دهیم ،حبیب لطیفی باید زنده بماند ،آزادی حبیب وتمام زندانیان سیاسی خواسته همه مبارزین وآزادی خواهان است.

فوری شماره تلفنهای سازمان ملل جهت اعتراض به اعدام حبیب اله لطیفی
برای اعتراض به حکم ظالمانه اعدام حبیب اله لطیفی از طریق فاکس و تلفن و یا پست الکترونیکی سازمان ملل تماس حاصل و اعتراض خود را از رفتار جنایتکارانه رژیم تهران ابراز نمایید !
Tel : 01805783424865

Fax : 01805684308213
خط کش عفو بین الملل و مجامع حقوق بشری
چطور در گوش سازمان های جهانی باید فریاد بزنیم که حقوق بشر در ایران فقط سکینه نیست.نمیگویم که نباید از اینگونه افراد حمایت کنند بلکه سخن بر سر این است چرا خط کشی میکنند برای حمایت از جان افراد؟ محمد نوریزاد در اعتصاب غذا بود ،خونریزی معده پیدا کرد در حالت اغما قرار گرفت همین مجامع جهانی آنقدر بیتوجهی کردند تا دخترش در آن شرایط به جمع کردن امضا روی آورده بود که عفو بین الملل گفته است باید حداقل 1000 امضا جمع شود تا حمایت کنیم. سوال اینجاست چرا آنطور که برای سکینه سینه چاک داده بودند برای مبارزین واقعی چون محمد نوریزاد که نامه هایش تن و بدن آقای خامنه ای را به لرزه در آورده بود و آن تاثیرات شگرف را در بین همفکرانش ایجاد کرده بود اینگونه بیانیه ندادند و تجمع اعتراضی برپا نکردند؟
زمان بازداشت دکتر خزعلی و همینطور حدود 14 روز اعتصاب غذایش، چند بار با برخی از نمایندگان عفو بین الملل در ایتالیا جلسه گذاشتیم و صحبت بر سر اینکه این افراد با این سوابق امروز به روند ناصحیح حکومت داری و به بازداشت ها و کشتارها اعتراض کرده اند و به همین خاطر دستگیر شده اند و امروز در اعتصاب غذا هستند جالب است که با این افرادی که صحبت میکردیم اظهار میداشتند که ما به دفتر مرکزی در لندن میفرستیم و باید منتظر بمانیم ببینیم که آیا برای آنها این موضع جالب است یا خیر! در پاسخ گفتم افراد جانشان در زندان در خطر است مگر باید فردی برایشان جالب باشد تا مورد حمایت قرار گیرد (که البته تمام مکاتبات و ایمیل ها موجود است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد) به هر روی هر چه منتظر ماندیم خبری که نشد و دکتر خزعلی هم آزاد شد و با این افراد تماس گرفتم که پس از 15 روز آیا هنوز لندن به شما پاسخی نرسیده است؟ که گفتند نه هنوز که پاسخی ندادند که گفتم ایشان آزاد شده اند دیگر نیاز به حمایت نیست...
اینک حبیب الله لطیفی در آستانه اعدام قرار گرفته است و حکم اعدامش نیز صادر شده است نمیدانم چرا مجامع جهانی لالمونی گرفته اند آیا باید چیزی به آنها بماسد که از حبیب دفاع کنند؟ چرا مجامع حقوق بشری اینگونه خط کشی میکنند و جان مبارزین سیاسی برایشان از اهمیت کمتری برخوردار است.حتما باید حبیب اعدام شود تا بر جنازه اش بیانیه محکوم کردن پرت کنند؟
امیدوارم روزی این خط کش مجامع حقوق بشری که با آن جان افراد را خط کشی میکنند بشکند و دیگر شاهد این روند تاسف برانگیز تفاوت قائل شدن در حمایت از جان افراد نباشیم
-------------------------------------------

دژکرده‌وه‌کان به‌ ئه‌گه‌ری جێبه‌جێکردنی سزای له‌سێداره‌دانی حه‌بیبوڵڵا له‌تیفیچاپی بکه
16:49 2010-12-24
69767_1643929871657_1639185924_1513663_519019_nله‌ دریژه‌ی هه‌وڵدانه‌کان بۆ ڕاگرتنی جێبه‌جێکردنی سزای له‌سێداره‌دانی خوێندکاری کورد" حه‌بیبوڵڵا له‌تیفی"، گرووپێك له‌ چالاكانی مه‌ده‌نی رۆژهه‌ڵاتی كوردستان له‌ به‌یاننامه‌یه‌كدا ، داوا له‌ هه‌ریه‌ك له‌ سه‌رۆككۆماری عێراق، سه‌رۆكی هه‌رێمی كوردستان، سه‌رۆكی په‌رله‌مانی كوردستان‌و سه‌رۆكی لیژنه‌ی مافی مرۆڤی په‌رله‌مان ده‌كه‌ن بۆ هه‌ڵوه‌شاندنه‌وه‌ی حوكمی له‌ سێداره‌دانی چالاکی سیاسی كورد، حه‌بیبوڵڵا له‌تیفی پشتگیرییان بكه‌ن.

هه‌روه‌ها" ئه‌نجوومه‌نی گیراوانی سیاسی ئێران له‌ تاراوگه‌" به ‌ده‌رکردنی لێدوانێک رایگه‌یاندووه‌: کاربه‌ده‌ستانی کۆماری ئیسلامی به‌مه‌به‌ستی به‌ره‌نگار بوونه‌وه‌ی قه‌یرانه‌ کۆمه‌ڵایه‌تی و سیاسیه‌کان به‌ نیازه‌ ڕیکه‌وتی 26ی دێسامبر خوێندکاری کورد" حه‌بیبوڵڵا له‌تیفی له‌سێداره‌ بدات.
" ئه‌نجوومه‌نی گیراوانی سیاسی ئێران له‌ تاراوگه‌" داوای له‌سه‌رجه‌م ئازادیخوازان کردووه‌ به‌ هه‌موو توانایه‌وه‌ له‌ هه‌وڵدا بن بۆ پێشگرتن له‌ جێبه‌جێکردنی ئه‌و سزایه‌.

هه‌روه‌ها" که‌مپه‌ینی نێونه‌ته‌وه‌یی مافی مرۆڤ له‌ ئێران" به‌ ده‌رکردنی لێدوانێک ڕایگه‌یاندووه‌: که‌ له‌ په‌یوه‌ندیه‌کدا له‌گه‌ڵ " سالح نیکبه‌خت" پارێزه‌ری حه‌بیبوڵڵا له‌تیفی ئاشکرا بووه‌ که‌ بڕیاره‌ ڕۆژی یه‌کشه‌ممه‌ سزای له‌سێداره‌دانی ئه‌و چالاکه کورده‌ جێبه‌جێ بکرێت. هه‌ر بۆیه‌ داوا ده‌که‌ن که‌ ئه‌و سزا نادادوه‌رانه‌ ڕابگیردرێت و دۆسیه‌ی ئه‌و خوێندکاره‌ کورده‌ له‌لایه‌ن دادگایه‌ی سه‌ربه‌خۆ و دادوه‌ر پێداچوونه‌وه‌ی بۆ بکرێت.
" که‌مپه‌ینی نێونه‌ته‌وه‌یی مافی مرۆڤ له‌ ئێران" ڕایگه‌یاندووه‌ که‌ پێویسته‌ به‌ زووترین کات له‌ دژی ئه‌و سزایه‌ ناڕه‌زایه‌تی ده‌رببڕدرێت، چونکه‌ هێزه‌کانی ئاسایشی ڕژیم ڕۆژانه‌ ده‌سه‌ڵاتیان له‌ ناو ده‌زگای داد له‌ زیاد بووندایه‌ و خوازیاری ئه‌وه‌ن که‌ سزای له‌سێداره‌دانی سه‌رجه‌م گیراوانی سیاسی جێبه‌جێ بکه‌ن، هه‌ربۆیه‌ بێده‌نگی له‌ به‌رانبه‌ر ئه‌و سزایه‌ ده‌توانێت که‌ ئاکامی زۆر دژواری به‌دواوه‌ بێت.

له‌ به‌رده‌وامی ناڕه‌زایه‌تیه‌کاندا، کۆمه‌ڵێک له‌ گیراوانی سیاسی به‌ندی 2 ی زیندانی گه‌وهه‌رده‌شت، به‌ ناوه‌کانی" عه‌لی ساره‌می،که‌ریم مه‌عروف عه‌زیز، ڕه‌زا شه‌ریفی بۆکانی و خالد حه‌ردانی"
هۆشداریان داوه‌ له‌ مه‌ڕ ئه‌گه‌ری جێبه‌جێکردنی سزای له‌سێداره‌دانی خوێندکاری کورد" حه‌بیبوڵڵا له‌تیفی"
ئه‌و گیراوانه‌ ڕایانگه‌یاندووه‌:
پاوه‌نخواز به‌رده‌وام بۆ بێده‌نگکردنی خه‌ڵک و پێشگرتن له‌ ناڕه‌زایه‌تی به‌رفراوانی جه‌ماوه‌ری ده‌ستی داوه‌ته‌ کوشتنی چالاکانی سیاسی ومه‌ده‌نی و خه‌ڵکی مه‌ده‌نی. ئێمه‌ وێڕای شه‌رمه‌زارکردنی فه‌رمانی جێبه‌جێکردنی سزای له‌سێداره‌دانی ئه‌و خوێندکاره‌ کورده‌ ڕاده‌گه‌یه‌نین که‌ له‌سێداره‌دانی حه‌بیبوڵڵا له‌تیفی سه‌رهه‌ڵدانی گه‌لی کوردی به‌ دوواوه‌ دێت

---------------------

بڕیاره‌ رۆژی یه‌كشه‌مه‌ی پێنجی به‌فرانبار حه‌بیبوڵا له‌تیفی زیندانی سیاسیی كورد، حوكمی ئیعدامه‌كه‌ی جێبه‌جێ بكرێ. به‌رپرسانی قه‌زایی كۆماری ئیسلامی رۆژی پێنج شه‌مه‌ به‌ دكتور ساڵحی نیكبه‌خت وه‌كیلی ناوبراویان راگه‌یاندوه‌، رۆژی یه‌كشه‌مه‌ حه‌بیبوڵا له‌تیفی ئیعدام ده‌كرێ. ئه‌و زیندانییه‌ سیاسیه‌ی كورد تۆمه‌تی موحاربه‌ و هه‌وڵدان دژی ئه‌منیه‌تی نه‌ته‌وه‌یی دراوه‌ته‌ پاڵ‌ و ئێستا له‌ زیندانی سنه‌ ده‌ستبه‌سه‌ره‌. پێشتر رێكخراوی لێبوردنی نێونه‌ته‌وه‌یی سه‌باره‌ت به‌ گواستنه‌وه‌ی له‌تیفی بۆ به‌ندی تاكه‌كه‌سی هۆشداری دابوو و نیگه‌رانی خۆشی له‌سه‌ر جێبه‌جێكردنی حوكمه‌كه‌ی ده‌ربڕیبوو. ئه‌وه‌ له‌ كاتێكدایه‌ هه‌ر ئێستا حه‌ڤده‌ چالاكی دیكه‌ی كورد حوكمی ئیعدامیان به‌سه‌ردا سه‌پاوه‌ و له‌ زیندانه‌كانی كۆماری ئیسلامیدا ده‌ستبه‌سه‌رن. له‌ 19 گوڵانی ئه‌مساڵدا فه‌رزادی كه‌مانگه‌ر و هاوڕێیانی له‌ زیندانی ئێڤین له‌ سێداره‌ دران كه‌ مانگرتنی گشتی له‌ كوردستان لێكه‌وته‌وه‌.

----------------------------------------
خواهر حبیب الله لطیفی: فقط یک روز وقت داریم تا برادرم را از اعدام نجات دهیم
خواهر حبیب الله لطیفی: فقط یک روز وقت داریم تا برادرم را از اعدام نجات دهیم
جرس: خبر ناگهانی اجرای حکم اعدام حبیب الله لطیفی، دانشجوی کرد، خانواده این زندانی سیاسی و وکیل پرونده وی را به تکاپو برای توقف این حکم و نجات جان یک انسان انداخت.

مقامات قضایی عصر روز پنج شنبه یکم دیماه به صالح نیکبخت وکیل مدافع حبیب الله لطیفی گفته اند که حکم وی روز یکشنبه پنجم همین ماه به صورت قطعی به اجرا در خواهد آمد.

الهه لطیفی در گفتگو با جرس، ضمن ابراز ناراحتی شدید، یاد آور شد: روند پرونده بسیار مثبت بود و اصلا نمی دانیم چرا اجرای این حکم را در حالی به آقای نیکبخت اعلام کردند که همه جا تعطیل است و ما برای نجات جان برادرم هیچ کاری از دست مان بر نمی آید.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مشخصا چه تلاشی برای نجات جان برادرش در حال انجام است، گفت: دیروز حدود ساعت دو بود که آقای صالح نیکبخت زنگ زدند و گفتند که اجرای حکم اعدام به ایشان فکس شده است و قرار است یکشنبه ساعت یک و نیم حکم اعدام برادرم را اجرا کنند.

خانم لطیفی افزود: آقای صالح نیک بخت امروز جمعه از تهران عازم سنندج شده تا بروند دادگاه و پیگیر کار برادرم شود ولی در واقع حکم را زمانی اعلام کردند که همه جا تعطیل است و ما تنها فردا را فرصت داریم که پیگیر باشیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص واکنش مقامات قضایی استان و نمایندگان سنندج در مجلس گفت: از مقامات و نماینده ها هیچ کس جواب ما را نمی دهد. هیچ کسی مسوولیتی قبول نمی کند.خودمان هم نمی دانیم چکار کنیم. دیروز ابلاغ شد، امروز که تعطیل است، امیدمان همین است که فردا آقای نیکبخت برود با مسوولان صحبت کند.

خواهر حبیب الله لطیفی به نگرانی های خودش به عنوان تنها کسی از اعضای خانواده که از طریق وکیل پیگیر پرونده برادرش است اشاره کرد و گفت: پدر و مادرم سن شان بالاست ، من جرات ندارم خبر اجرایی شدن اعدام برادرم را به آنها بدهم و آنها اصلا خبر ندارند که این حکم به وکیل ابلاغ شده است و قرار است روز یکشنبه اجرا شود. خودم هم اصلا شرایط خوبی ندارم. تا کنون هم خودم دنبال کارهای برادرم بودم و خواهم بود

خانم لطیفی در پاسخ به این پرسش که آیا برادر ایشان از اجرای حکم مطلع است، گفت: روز سه شنبه با جبیب ملاقات کردم. البته دو هفته پیش برادرم به من گفته بود، حکم اعدام دوازده نفر قطعی شده است و بعد هم می گفت شاید من یکی از آنها باشم. من به حبیب گفتم نه اصلا این حرف را نزن چون کارهای تو خیلی مثبت دارد پیش می رود.

وی در مورد اقدام نهادهای حقوق بشری در زمینه توقف اجرای حکم اعدام برادرش گفت: از نهادهای حقوق بشری و هر کسی که هر کاری بر می آید می خواهیم کمک کنند. ولی باز هم فکر می کنم باید از داخل ایران کاری برایش بکنم.

من فکر می کردم ماه محرم هست و اعدامی صورت نخواهد گرفت ولی ظاهرا برایشان فرقی نمی کند. امیدمان به خداست

خواهر بیست و هشت ساله حبیب الله لطیفی با بیان اینکه شرایط مساعدی ندارد، قادر به ادامه این گفتگو نبود و تنها یاد آور شد: آدم تا لحظه آخر امید دارد که برای نجات جان عزیزش کاری بکند..

حبیب الله لطیفی در تاریخ یکم آبان ماه ۱۳۸۶ بازداشت شد. لطیفی در تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۳۸۷ پس از بازجویی های چهارماهه، طی دادگاهی چند دقیقه ای و بدون حضور خانواده، در شعبه ی اول دادگاه انقلاب اسلامی سنندج از سوی قاضی حسن بابایی به جرم اقدام علیه امنیت ملی و نظام و محاربه، به اعدام محکوم شد.

صالح نیکبخت پیش از این در مصاحبه ای با روز در مورد اتهامات حبیب الله لطیفی یاد آور شده بود: در جزئیات این اتهام آمده است که ایشان در ایجاد انفجارهای صوتی در میدان آزادی شهر سنندج و همچنین “سه­راهی غفور” در همین شهر مشارکت داشته و از آن فیلم تهیه کرده اند. وی همچنین متهم شده است که در انفجار اتومبیل دادستان سنندج مشارکت داشته و نیز در حادثه حمله به پاسگاه محله “کانی کوز­له” در سنندج شرکت داشته و از آنها فیلم و عکس تهیه کرده است. در حالی که حبیب لطیفی در دفاعیات خود در دادگاه و در زمان بازجویی این اتهامات را رد کرده و گفته است که در روز انفجار اتومبیل آقای دادستان سنندج و حمله به پاسگاه “کانی کوزله” که منجر به کشته شدن یکی از پرسنل آنجا شد، نه تنها در این حوادث مداخله ای نداشته بلکه در سنندج نبوده و در جایی دیگر به طور مخفی زندگی می کرده اند. ما از دادگاه بدوی و دادگاه تجدید نظر هم تقاضا کرده ایم که به این دو موضوع رسیدگی شود و کسانی که شاهد این جریان بوده اند و می دانسته اند که آقای لطیفی در آن حادثه دست داشته است احضار شوند؛ از سوی دیگر از خانواده ای که درآن زمان به آقای لطیفی پناه داده اند هم تقاضا شود تا جهت شهادت در دادگاه حاضر شوند. مساله ای که هیچ گاه رسیدگی نشد. از سوی دادگاه اعلام شد که گزارشهای مقامات انتظامی برای ما کافی هستند.

بر اساس آخرین گزارش و به گفته خواهر حبیب الله لطیفی، از آنجایی که در خواست اعاده دادرسی تا کنون نتیجه ای نداده است، آقای صالح نیکبخت وکیل پرونده از تهران عازم سنندج شده است تا در یکی روز باقیمانده برای توقف اجرای حکم اعدام با مقامات استانی از نزدیک وارد گفتگو شود.


------------------------------------------------

اطلاعیه کومه له زحمتکشان کردستان برای اعتراض به حکم اعدام حبیب الله لطیفی

komala

بنا به حکم دادگاه ضد انقلاب جمهوری اسلامی قرار است روز یکشنبه آینده جوان کرد و فعال مچنی و سیاسی، حبیب الله لطیفی اعدام شود. این حکم غیر انسانی تداوم اعدام فعالین مدنی و سیاسی و زهر چشم گرفتن از مردم مقاوم کردستان را مد نظر دارد. ما ضمن محکوم نمودن این حکم ناعادلانه و غیر انسانی، از همه مردم، سازمانها و فعالان حقوق بشر و از همه سازمانهای سیاسی درخواست میکنیم برای جلوگیری از اعدام حبیب الله لطیفی دست به کار شوند. ماشین ترور و کشتار جمهوری اسلامی باید با اعتراضات وسیع و همه جانبه همه ما روبرو شود تا از شر آن خلاص شویم.

کمیته مرکزی کومه له زحمتکشان کردستان

۲۴ دسامبر ۲۰۱۰ برابر با سوم دی ماه ۱۳۸۹

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر