Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

ویکی‌لیکس: رئیس اطلاعات مصر: رژیم ایران ماهانه ۲۵میلیون دلار به حماس کمک می‌کند


ویکی‌لیکس: رئیس اطلاعات مصر: رژیم ایران ماهانه ۲۵میلیون دلار به حماس کمک می‌کند

گاردین ـ ویکی‌لیکس: تلگرام سفارت آمریکا ۳۰آوریل ۲۰۰۹ عمر سلیمان، رئیس اطلاعات مصر: رژیم ایران در مصر بسیار فعال است و حمایت مالی آن از حماس به حدود ۲۵میلیون دلار در ماه می‌رسد. رئیس اطلاعات مصر: مصر چندین تلاش رژیم ایران برای ارسال پول به غزه را متوقف کرده است.

گاردین ـ ویکی‌لیکس: نیروهای ائتلاف از یک انبار در بصره در عراق حداقل دو موشک qw-۱ manpads ساخت چین که توسط رژیم ایران برای شبه‌نظامیان ارسال شده بود را کشف کردند.

گاردین ـ ویکی‌لیکس: تلگرامهای وزارت‌خارجه آمریکا: چین موشکهای qw-۱ manpads به رژیم ایران داده و این رژیم برای تولید موشکهای میثاق-۱ از آن استفاده کرده است.

ویکی‌لیکس: تلگرامهای وزارت‌خارجه آمریکا: یک موشک میثاق‌ـ۱ را که از ایران برای به عراق ارسال شده بود و در سال ۲۰۰۴ به یک هواپیمای غیرنظامی شلیک شده را کشف کردیم.

ویکی‌لیکس: تلگرامهای وزارت‌خارجه آمریکا: رژیم ایران به‌عنوان فعالترین کشور حامی تروریست تسلیحات ساخت چین را به گروههای افراطی در عراق و افغانستان می‌دهد که آنها این تسلیحات را برای کشتن آمریکاییها و عراقیها مورد استفاده قرار می‌دهند.---------------

---------------------------------------------------------------

در یک خبر جدید در سایت ویکیلیکس منتشر شده است شیوخ عراقی به سوی ایرانی سرازیر میشوند برای تفریح و صیغه کردن دختران جوان زیر 18 سال ایرانی حتی این شیوخها دختران 12 و 11 ساله نیز صیغه میکنند و برای اینکه بیشتر در این باره بدانید سایت ویکیلیکس را نگاه کنید.

نک‌هایی که اخیرا پس از کسب رأی لازم به این صفحه آمده‌اند (لینک‌های تازه‌تر بالاتر):

http://www.wikileaks.ch/cable/2010/01/10BAGHDAD167.html


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر