Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

مهمان عظما پول بیت الماله این پولها خیلی باحاله مگر نه جگرطلاه بی درد و بلاه؟

هدیه 35 میلیون دلاری احمدینژاد به سرکرده حزب الله.
هدیه 45 میلیون دلاری عظما به نوری المالکی.
کمک مالی 80 میلیون دلاری رژیم ایران به عمار الحکیم.
کمک مالی 90 میلیون دلاری رژیم ایران به حماس.
کمک مالی میلیون دلاری رژیم ایران به رئسایی عراق و افغانستان.
دادن رشوه به چاوز که به مبلغ 45 میلیون دلار.
هدیه 50 میلیون دلاری عظما به چاوز
مهمان عظما پول بیت الماله این پولها خیلی باحاله مگر نه جگرطلاه بی درد و بلاه؟
ایران در در عراق نزدیک به 35 هزار جاسوس و مزدور دارد که به طورماهیانه به ایران سفر میکنند و حقوق ماهیانه خود را دریافت میکنند رژیم این پولها به این نیات خرج میکند که تا شاید عراق را جای نا امنی برای گروه های مخالف خود تبدیل کند
اینها همه از اعضای سپاه قدس هستند که در شهر سلیمانیه نزدیک به 40 مزدور و جاسوس دارد که این به وضوح در نوشتهای پیربال باید دید.



-----------------------------------------------------------
من به آزادی و برابری مطلق، به حقوق جهانشمول انسانها، به حکومت کارگری و شوراها باور دارم، شاید بگوئید خيالبافم، اما من در این خیالبافی تنها نیستم شعر "تصور کن" اثر جاودانه جان لنون: خيال کن که بهشتی در کار نباشد- خيالش که آسان است، که جهنمی زير پايمان نباشد، و بالای سرمان فقط آسمان باشد، خيال کن که مردم همه در امروز زندگی کنند. خيال کن که مرزو بومی درکار نباشد- خيالش که مشکل نيست، که هيچ چيزی نباشد که برايش بکشی يا کشته شوی، که مذهب هم نباشد، خيال کن که زندگی همه مردم در صلح بگذرد، شايد بگويی خيالبافم، اما من تنها نيستم، و کاش تو هم روزی به ما بپيوندی، و دنيا متحد شود. خيال کن که مالکيتی در کار نباشد – که گمان نکنم بتوانی، که نه به آز نياز باشد و نه گرسنگی باشد، که انسان ها برادروار باشند، خيال کن که همه جهان برای همه مردمان باشد، شايد بگويی خيالبافم، اما من تنها نيستم، و کاش روزی تو هم به ما بپيوندی، و دنيا متحد زندگی کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر