Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

وەزارەتی دەرەوەی ئەمریکا پەیوەندی لەگەڵ پێنتاگۆن دەبڕێ

وەزارەتی دەرەوەی ئەمریکا پەیوەندی لەگەڵ پێنتاگۆن دەبڕێ

image
رۆیتەرز
وەزارەتی دەرەوەی ئەمریکا رایگەیاند، کە تۆڕی هاوبەشی پەیوەندی کۆمپیوتەری نێوان خۆی و وەزارەتی بەرگری بڕیوەو سیستەمی نامەنێریی دیپلۆماسیی زانیاریشی جیاکردووەتەوە.
ئاژانسی (رۆیتەرز) لەزاری یەکێک لەبەرپرسانی ئەمریکی کە نەیویستووە ناوی بڵاوبکرێتەوە، دەڵێت "ئەوەی بە (ئێس. ئای. بی. ئاڕ. نێت)، واتە رەوانەکەری سیستەمی تۆڕی ئینتەرنێتی نهێنیی تایبەت بە سوپای ئەمریکا ناسراوە، سەرچاوەی سەرەکی دزەکردنی بەڵگەنامەکان بووە بۆ ماڵپەڕی ویکیلیکس".
بڵاوکردنەوەی ئەو زانیاریانە کاردانەوەی لە ئاستی جیهاندا لێکەوتەوە، کە بە وەزارەتی دەرەوەی ئەمریکا دەستی پێکرد، کاتێک هیلاری کلینتن گوتی دزەپێکردنی ئەو زانیاریانە "هەر تەنیا هێرش نییە بۆ سەر ویلایەتە یەکگرتووەکانی ئەمریکا بەڵکو بۆ سەر سەرانسەری جیهانە، ئەمەش ژیانی هەزاران ئەمریکایی دەخاتە مەترسییەوە".
/////////////////////////////
دوێنێ دوانیوەڕۆ دوو تەقینەوەی تیرۆریستی له ناوەندی شاری ستۆکهۆڵم پێتەختی سوێد ڕوویدا‌. سەرەتا تقینەوەیەک له شەقامی دڕۆتنینگ ڕوویدا و بڕێک دواتر هەر لەو شەقامە بەڵام لەولاوەتر تەقینەوەی دووهەم ڕوویدا. لە ئاکامی تەقینەوەی دووهەمدا کەسێک کوژرا که ئەویش هەر ئەو کەسه بوو که دەیویست خۆی بتەقێنێتەوه. به پێی سەرچاوەکان ئەو کەسه شەش لووله یان بۆمبی تەقینەوی له پشتێنی بەستووه و له ئاکامی تەقینەوەی یەکێک لەو بۆمبانه پیاوەکه خۆی.
/////////////////////////////
بر اساس گزارش ها از استکهلم، پایتخت سوئد در پی دو انفجار در مرکز این شهر یک نفر کشته و دو نفر دیگر مجروح شده اند. ابتدا خودرویی در نزدیکی محل خرید پر رفت و آمدی در خیابان دروتنینگاتن منفجر شد و چند دقیقه بعد انفجار دیگری در همان نزدیکی رخ داد. رسانه های سوئدی خبر داده اند که انفجار دوم انتحاری بوده است، اما پلیس سوئد می گوید که هنوز علت این انفجارها مشخص نیست. کارل بلیت، وزیر خارجه سوئد هم در تویتر خود نوشته است که این انفجارها "حمله تروریستی" ناموفقی بوده است که می توانسته "فاجعه بار" شود. یک خبرگزاری محلی هم گفته است که کمی پیش از وقوع انفجارها ای میل تهدید آمیزی دریافت کرده که در آن از جهادگران اسلامی خواسته شده در سوئد و اروپا قیام کنند. خبرگزاری تی تی گفته که در این ای میل با اشاره به حضور سربازان سوئدی در افغانستان نوشته شده که سوئدی ها "خواهند مرد، همانگونه که خواهران و برادران ما می میرند." حدود 400 سرباز سوئدی در کنار دیگر نیروهای ائتلافی در افغانستان حضور دارند. در این ای میل همچنین به لارس ویلکس، کاریکاتوریست سوئدی حمله شده است. او به دلیل کاریکاتورهایی که از پیامبر اسلام کشیده است چندین بار تهدید به مرگ شده و حتی یک بار مورد حمله قرار گرفت که جان سالم بدر برد.

---------------------------------------------------
ئازیزان ئه‌ۆقافی کوردستانی سه‌ر به‌ ئیتلاعاتی ئیرانن به‌ پی ئه‌ۆ به‌لگه‌نامییه‌ی وا له‌ لایان ویکیلیکس هاتۆه‌ وزاره‌تی ئه‌ۆقافی کوردستان له‌ 3 لایه‌ن پاره‌ وه‌ر ده‌گره‌ن به‌ شه‌رتیک ده‌ژی ئه‌ۆ که‌سانه‌ بۆیسته‌ن که‌ ده‌ژ به‌ ئائینن له‌ کوردستاندا جا ئه‌ۆقافی کوردستان له‌ لایان 3 دۆله‌تی داگیر کر پاره‌ وه‌ر ده‌گره‌ن میتی تۆرک ئیتلاعاتی ئیران و مۆخابراتی سه‌عۆدی.
به‌لگه‌نمای تازه‌ له‌ سه‌ر یکگرتۆه‌ی ئیسلامی که‌ سه‌ر به‌ 3 مۆخابراتی داگیرکره‌ن ئیتلاعاتی ئیران میتی تۆرک و مۆخابراتی عه‌ربستانی سه‌عۆدیا
ئه‌ۆقاف میکرۆبی ئیسلامی ته‌ف له‌ ئیسلامی بۆگه‌ن

--------------------------------

در خواست برای پایان اعتصاب غذای رضا شهابی

يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲ دسامبر ۲۰۱۰


با خبر شدیم که عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که از تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ دستگیر و در زندان اوین به سر می برد از روز شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹ تا کنون در اعتراض به عدم رسیدگی به پرونده خود در اعتصاب غذای خشک به سر می برد، و از نظر جسمی در وضعیت وخیمی قرار دارد .
ما امضا کنندگان این نامه ضمن حمایت کامل از خواست به حق این فعال کارگری و به خاطر سلامت جسمی او ، از ایشان می خواهیم که در حال حاضر به اعتصاب غذای خود خاتمه داده تا از طرق دیگر خواسته های او دنبال شود

با امید به گسترش صلح و عدالت در همه جهان
۲۱ آذر ۱۳۸۹

سعید ترابیان
علی اکبر پیر هادی
داود رضوی
داود نوروزی
عباس نژند کودکی
حسن سعیدی
علیرضا ثقفی
سید مسعود شفیعی
ناصر زر افشان
فریبرز رئیس دانا
رضا رخشان
جعفر عظیم زاده
پروین محمدی
جمیل محمدی
شاهپور احسانی راد
مازیار گیلانی نژاد
هاله صفر زاده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر