Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مهر ۳, یکشنبه

کسانی که کینه توز هستند در اصل بیمار هستند مثل همان شخص بیماری که با تبر به ما حمله نمود


کسانی که کینه توز هستند در اصل بیمار هستند مثل همان شخص بیماری که با تبر به ما حمله نمود









/////////////////////////////
نیروی انتظامی مسئول مرگ دختر جوان در مشهد
ایسنا: رييس پليس امنيت عمومي استان خراسان رضوي گفت: دخترجواني كه در زمان دستگيري ميهمانان يك پارتي قصد فرار داشت، از طبقه ششم آپارتماني در مشهد به پايين سقوط كرد و در دم جان خود را از دست داد.
سایت جهان زن: مرگ دلخراش یک دختر جوان که از دست نیروی انتظامی می گریزد یک فاجعه است. نیروی انتظامی با برنامه ریزی قبلی به یک خانه حمله می کند و با ایجاد وحشت زمینه مرگ یک دختر جوان را فراهم می آورد.هجوم به حریم خصوصی مردم، برخورد خشن با مراسم جشن و شادی جوانان، برخورد پلیسی و امنیتی با هر تجمع عادی در خانه های شخصی و خصوصی از خصوصیات دولت های فاشیستی است و وقتی این دولت فاشیستی خود را حافظ دین بداند و به نیابت از خدا عمل کند آنوقت فاجعه ابعاد جدی تری به خود می گیرد. در چنین حکومت هائی جان انسان آنقدر بی ارزش است که به بهانه ی یک جشن، صدای موزیک، تجمع شاد جوانان می توان آدم کشت. کاری که نیروی انتظامی و نهادهای سرکوب جمهوری اسلامی انجام می دهند و سایت ها و وبلاگ ها و رسانه های “ارزشی” شان آن ها را تطهیر می کنند و چاله دهان های منبری شان آن ها را تشویق و تهیج . این جنایت نمونه ی آشکار تهیج و تطهیری است که روزانه در این حکومتی دینی مهارگسیخته انجام می گیرد. باید به این گونه جنایت های اعتراض کرد. وقتی پانزده هزار نفر برای اعدام یک نوجوان جمع می شوند، و این گونه خشونت سازمانیافته ترویج می شود، آن وقت نباید تعجب کرد که رئیس پلیس مشهد با این خونسردی مشمئزکننده از قتل یک دختر جوان سخن بگوید.
///////////////////////////////////////

وزارت اطلاعات رژیم ایران شبکه بین المللی که در توضیع موادمخدر کار میکند و به طرفدارانش در اروپا پیام فرستاده است و گفته است سعی کنید کسانی که به دام این شبکه افتاده اند و مشغول توضیع موادمخدر هستند و در پیش پلیس کشورهای اروپایی فایل دارند و بنوعی متهم هستند خواسته است که به حزب حیات آزاد کردستان نزدیک کنند و حتی اگر هم شده پول کمک مالی به این حزب پرداخت کنند تا مورد اعتماد قرار بگیرند و تا در روز خودش طرفداران این گروه تحت تعقیب پلیس بین المللی قرار بگیرند به نفع رژیم ومدارک شبکه خارج کشوری رژیم از راه سفارتخانه هایش در صدد بر آمده است از راه افرادی که به دام این شبکه افتاده اند علیه احزاب سیاسی به کار به برد . اسناد محرمانه به این زودی منتشر میشود
------------------------------------
مه‌حمود عوسمان سوپاسى حه‌سه‌ن عه‌له‌وى ده‌كات
مه‌حمود عوسمان په‌رله‌مانتارى فراكسیۆنى هاوپه‌یمانى كوردستان له‌په‌رله‌مانى عیراق له‌سه‌ر په‌یجى تایبه‌ت به‌خۆى له‌سه‌ر تۆرى كۆمه‌ڵایه‌تى فه‌یسبوكك بڵاویكرده‌وه‌، لێدوانه‌كانى حه‌سه‌ن عه‌له‌وى سه‌رۆكى كوتله‌ى عیراقیه‌ى سپی و روناكبیرى عیراقى سه‌باره‌ت به‌ راگه‌یاندنى ده‌وڵه‌تى كوردى له‌گه‌ڵ سه‌رجه‌م ئاینه‌ ئاسمانیه‌كان و مافه‌كانى مرۆڤ و یاسا نێوده‌وڵه‌تیه‌كاندا یه‌ك ده‌گرێته‌وه‌و ئه‌وه‌ش مافى ره‌واى گه‌لى كورده‌و پێویسته‌ ته‌ئكیدی له‌سه‌ر بكرێته‌وه‌، به‌تایبه‌تى له‌كاتێكدا كه‌ توركیاو ئیران و سوریا دان نانێن به‌بچووكترین مافى گه‌لى كوردا.
وتیشی، بۆ ئه‌ومه‌به‌سته‌ش ئه‌وه‌ى له‌ده‌ستووردا هاتوه‌ بۆ مافى كورد به‌ربه‌ستیان درووست كردووه‌ له‌به‌رده‌میدا بۆ جێبه‌جێكردنى.
مه‌حمود عوسمان سه‌رسوڕمانى خۆشی له‌و لایه‌نانه‌ ده‌ربرى كه‌ ره‌خنه‌یان له‌حه‌سه‌ن عه‌له‌وى گرت و وتیشی، باشتر وابوو ئه‌و لایه‌نانه‌ له‌برى ره‌خنه‌ گرتن له‌حه‌سه‌ن عه‌له‌وى ره‌خنه‌یان له‌ ئیران و توركیا بگرتایه‌ كه‌ بۆردومانى كوردستان ده‌كه‌ن و داواى راگرتنیان بكردایه‌و به‌شێوه‌یه‌كى ئاشتى چاره‌سه‌رى دۆسیه‌كه‌یان بكردایه‌.
کوردستان نیوز
------------------------------

پەلاماری سەرۆک وەزیرانی تورکیا درا

ئاژانسەکانی هەواڵ بڵاویانکردەوە له‌باره‌گاى گشتى نه‌ته‌وه‌یه‌كگرتووه‌كان له‌شارى نیویۆركی ئەمریکا رِێگرى له‌سه‌رۆك وه‌زیرانى توركیا كراوه‌له‌وكاته‌ى دواكه‌وتووه‌بۆ گوێبیست بوونى ووتاره‌كه‌ى سه‌رۆكى ده‌سه‌ڵاتدارێتى فه‌ڵه‌ستینى.

ئاژانسى ئه‌خبار عاله‌مى توركى بڵاویكردۆته‌وه‌، له‌و كاته‌ى ئه‌ردوگان ى سه‌رۆك وه‌زیرانى ووڵاته‌كه‌ى بۆ گوێبیست بوونى ووتاره‌كه‌ى مه‌حمود عه‌باس سه‌رۆكى ده‌سه‌ڵاتدارێتى فه‌ڵه‌ستینى له‌لایه‌ن پیاوانى ئاسایشى باره‌گاى نه‌ته‌وه ‌یه‌كگرتووه‌كان رِێگرى لێده‌كرێت و ناهێڵن بچێته‌ژووره‌وه‌و له‌ئه‌نجامیشدا پێكدادان له‌نێوان پاسه‌وانه‌كانى ئه‌ردوگان و پیاوانى ئاسایشى ئه‌وێدا دروست ده‌بێت.

دواى ئاگاداربوونى (بان كیمۆن) ى سكرتێرى نه‌ته‌وه‌یه‌كگرتووه‌كان له‌مه‌سه‌له‌كه‌، ناوبراو داواى لێبووردن له‌ئه‌ردوگان ده‌كات و بارودۆخه‌كه‌ئاسایى ده‌كاته‌وه‌.

-

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر