Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ شهریور ۲۰, یکشنبه

افشای وابسته بودن کارمندان آیت الله بی بی سی به رژیم ملایان کارمندان آیت الله بی بی سی برای دریافت یارانه ها به سفارت رژیم در لندن مراجعه نموده اند


افشای وابسته بودن کارمندان آیت الله بی بی سی به رژیم ملایان کارمندان آیت الله بی بی سی برای دریافت یارانه ها به سفارت رژیم در لندن مراجعه نموده اند. مراجعه برای دریافت پولهای که از سوی مسئولین به کارمندان آیت الله بی بی سی به خاطر دشمنی با مجاهدین به اسم یارانه ها.
رژیم به آنها قول و قراراهای داده بود که اگر به رژیم کمک کنند که نکند سازمان مجاهدین خلق از لیست ترور ایالات متحده آمریکا بیرون نیاید به رسانه های که به رژیم کمک کرده اند پول پرداخته میشود که بخاطر افشا شدن این موضوع را بنام دریافت یارانه ها نام برده اند.

ئه‌واش له‌ بی بی سی که‌بۆ وه‌رگه‌رتنی پولی
یارانه‌ چونه‌ته‌ سه‌فارتی ئیران
خبرنگاران آیت الله بی بی سی یرای دریافت یارانه ها به سفارت رژیم در لندن مراجعه نموده اند.



///////////////////////////////
صدام هنوز زنده است در کردستان کردها زندانی میشوند توسط خود کردها
آقای مسعود بارازانی هم مثل اینکه خودش و طرفدارانش مهم است برایش نه ملت کرد متاسفانه



////////////////////////


/////////////////
این ملا کم کم خود را به این خانم نزدیک میکند بعدش میگوید خدا گفته باید با شما سکس بکنم.
حجاب، عامل کمبود ویتامین "د" و پیامدهای آن در زنان محجبه
زنانی که از پوشش سراسری و حجاب استفاده می کنند، بیشتر در معرض کمبود ویتامین "د" هستند. این ویتامین تنها ویتامینی است که عمدتا توسط خود بدن تولید می شود و نه تنها برای استخوان ها و دندان ها اهمیت حیاتی دارد، بلکه کمبود آن موجب بالاتر رفتن خطر سرطان و بیماری های قلبی می شود.
حجاب خیلی ضرر مند است برای خانمهای که حجاب دارند باعث کندی ذهن و ناتوانی در فکر کردن میشود به دلیل کمبود ویتامین د و کمبود نور خورشید و هوای آزاد زنانی که با حجاب هستند بیشتر عصبی و پریشان هستند به دو دلیل 1 نبودن هوای کافی برای مغزشان 2 کمبود ویتامین د /

این دستیافت تازه ترین پژوهش انستیتوی معتبر آلمانی، انستیتوی روبرت کُخ، است، که تأکید می کند: کارکرد ویتامین "د"، افزون بر تقویت سیستم ایمنی بدن، تأثیر مثبت روانی زیادی نیز بر انسان دارد.
و از نظر روانشناسی حجاب برای زنان خیلی مضر میباشد این دلیل که زنانی که دارای حجاب هستند خود را ضعیفه میدانند و خود را ضعیف فکر میکنند و این هم باعث درهم شکستن شخصیت خود زنانی بشود که حجاب را دارند.
به گفته کریستا شیدت ناوه، متخصص اپیدمی شناسی انستیتوی روبرت کخ، کسی که کمتر از خانه خارج شود و یا پوست تنش را بپوشاند، در موقعیتی نیست که به قدر کافی ویتامین "د" تولید کند. حتا کمبود ساده این ویتامین در بدن نیز می تواند پیامدهایی چون بیماری های قلب و گردش خون و نیز دچار شدن به سرطان داشته باشد.

وی افزود که 80 درصد ویتامین "د" مورد نیاز توسط بدن تولید می شود و حداکثر تا 20 درصد آن را می توان با تغدیه در دراز مدت تأمین کرد و انسان هایی که پوست تیره تری دارند و از کشورهای پر آفتاب هستند، باید نسبت به کسانی که پوست سفید دارند، شش برابر بیشتر در آفتاب باشند.

در رابطه با اعلام نتایج این پژوهش، یک نهاد اسلامی ترک- آلمانی، بدون پرداختن به محتوای آن، هشدار داد که مبادا دستیافت این پژوهش موجب ممنوعیت پوشش اسلامی در آلمان شود.
در این باره در روزهای آینده مقالاتی تحت همین عنوان با مدارک کامل و کافی منتشر میشود
بمبگذار انتحاری
اسلامیستهای سکسی ترکیه رهبر جهان مسلمانان اهل تسنن
خر مخهای اسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر