Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

بر طبق اطلاعاتی که به اسراییل داده شده است پوتین مکان دقیق زالانسکی را می‌داند - و از صدمه زدن به او اجتناب می‌کند

 


بر طبق اطلاعاتی که به اسراییل داده شده است

پوتین مکان دقیق زالانسکی را می‌داند - و از صدمه زدن به او اجتناب می‌کند

شب گذشته (یکشنبه)، نخست وزیر نفتالی بنت بار دیگر با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه صحبت کرد - دو طرف درباره تلاش های میانجیگری اسرائیل برای پایان دادن به جنگ در اوکراین گفتگو کردند. 


 علاوه بر این، بنت با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و اولاف شولتز، صدراعظم آلمان گفتگو کرد.  در همین حال، یایر لاپید، وزیر امور خارجه اعلام کرده است که فردا به ریگا، پایتخت لتونی می رود و با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار خواهد کرد.


در بیانیه رسمی کرملین آمده است: «بحث میان این دو در پس زمینه مذاکرات اخیر بنت با تعدادی از رهبران جهان بود».  منابع درگیر در این نشست بر یک چیز تأکید می کنند و آن اینکه پوتین تا زمانی که اوکراین سلاح های خود را زمین نگذارد، آمادگی شنیدن در مورد توقف درگیری ها را ندارد.


 در روسیه نیز پیام‌هایی را منتقل کردند که می‌دانند زالانسکی در کجا اقامت دارد، اما از آسیب رساندن مستقیم به او خودداری می‌کنند - این پس از گزارش‌هایی مبنی بر سوء قصد به او است.  


تحلیل گران  تخمین می زنند که پوتین ترجیح می دهد رئیس جمهور اوکراین را زنده بگیرد.  منابع سیاسی در اورشلیم می گویند که مذاکرات با پوتین تضمین کننده توافق نیست، اما باید به تلاش ادامه داد: "اگر همه بازیگران اسرائیل را می خواهند - باید آنجا باشد."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر