Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ مرداد ۲۱, جمعه

ما حمله تروریستی علیه سلمان رشدی را به شدت محکوم می کنیم، این بدان معناست که این مذهب باید به عنوان روانپریشی طبقه بندی شود. حمله تروریستی به سلمان رشدی از سوی خامنه ای است و قتل سلمان رشدی به دستور خامنه ای تشنه به خون بوده است.

 









ما حمله تروریستی علیه سلمان رشدی را به شدت محکوم می کنیم، این بدان معناست که این مذهب باید به عنوان روانپریشی طبقه بندی شود. حمله تروریستی به سلمان رشدی از سوی خامنه ای است و قتل سلمان رشدی به دستور خامنه ای تشنه به خون بوده است.

ترور سلمان رشدی به دستور خامنه ای خونخوار  صورت گرفته است 

مورگان اورتگاس بعد از حمله به سلمان رشدی: ما نمی‌توانیم با این رژیم شیطانی معامله کنیم 

🔻 مورگان اورتگاس سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا در مورد حمله به سلمان رشدی در نیویورک روز جمعه ۲۱مرداد در توئیتی نوشت: ما هنوز نمی‌دانیم چه کسی سعی کرد سلمان رشدی را بکشد، اما می‌دانیم که چه کسی مسئول نهایی است: رژیم ایران.

🔻 یکی از "بنیادهای خیریه"خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم ۳.۳میلیون دلار جایزه بر سر سلمان رشدی گذاشته. اینجاست که خامنه‌ای توئیت می‌کند که این فتوا"غیرقابل برگشت" است.

همین آخر هفته گذشته، رسانه‌های دولتی رژیم ایران می‌گفتند مسلمانان «وظیفه دارند» رشدی را در هر کجای جهان و در هر زمانی اعدام کنند.

از سال۱۹۸۹، جمهوری اسلامی نفرت و کینه‌توزی مهلک نسبت به سلمان را برانگیخته است. امروز رسانه‌های آنها از خوشحالی غوغا می‌کنند.

🔻 رژیم ایران اکنون در تلاش است تا شش نفر را بکشد که من شخصاً آنها را می‌شناسم و با آنها کار کرده‌ام. رژیم علاوه بر آن، به چند مورد دیگر نیز ضربه زده است.

🔻 این طبیعی نیست. این قابل‌قبول نیست ما نمی‌توانیم با این رژیم شیطانی معامله کنیم..

عامل حمله به سلمان رشدي كه قبلا عادي مطر معرفي شده بود، گواهينامه ايي به نام "حسن مغنيه" دارد که به احتمال با عماد مغنیه از رهبران حزب الله فامیل است. 






اينگونه عوامل جمهوري اسلامي با هويت هاي جعلي وارد آمريكا ميشوند.

سلمان رشدی در I.C.U زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارد.


مدیر برنامه های سلمان رشدی در گفتگو با نیویورک تایمز:


اخبار خوبی ندارم. رشدی زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارد و توان صحبت ندارد.


او احتمالا یکی از چشم‌های خود را از دست خواهد داد.


اعصاب یکی‌ از دست‌های او به شدت آسیب دیده است.


کبد او نیز چاقو خورده و به آن آسیب وارد شده است

بازهم #تفکر_فاشیستی_مهدوی به دنيا ثابت كرد كه؛ توحش و آدمكشى يكى از اصول اساسى اين دين است


👈فرقه جعلی آیت‌الله‌ها معتقد است که #مهدی_موهوم می‌آید و همه‌ی مردم دنیا بجز شیعیان را می‌کشد! آن‌ها معتقدند مهدی(که طبق اسناد تاریخی هرگز به دنیا نیامده) حتی مرده‌های غیر شیعی را از قبرها بیرون می‌کشد ، زنده می‌کند و تعزیر و تعذیب می‌کند!


يك جوان لبنانى كه عاشق #خمينى_طماع و از پيروان #سيد_على_اف خامنه‌ای بود با سلاح سرد به سلمان رشدى(نويسنده كتاب آيات شيطانى) حمله ور شده و او را به شدت مجروح كرد.


پلیس نیویورک پس از دستگيرى ضارب، نام و مشخصات این تروریست را #سیدهادی_مطر ، ۲۴ ساله ساكن نیوجرسى معرفى كرد.


روزنامه‌نگاران مستقل عرب می‌گویند او اهل جنوب لبنان و از حامیان حزب‌الله است.


تفکر آیت‌الله‌ها مانند غده سرطانی‌ست كه تنها راه خلاصى از آن ، عدم اجازه مغزشویی کودکان و نوجوانان توسط آیت‌الله‌ها و تحریم کامل عزاداری‌ها و منابر آیت‌الله‌هاست.


جوایز ترور

جان بولتون ۳۰۰/۰۰۰ دلار

سلمان رشدی ۱/۰۰۰/۰۰۰ دلار

به همین راحتی می‌توانید تشخیص دهید پول‌های ملت همیشه در پس و پیش صحنه برای چه موارد کلان و کجاها مصرف می‌شود؟!


#ریدم_به_تمامیت_اسلام که #تمام_گرفتاریهای_ما_از_اسلام_است

 

پ‌ن: در صورت بگا رفتن عوامل هم که پول وکیل و وصی و دادگاه و…  از جیب مبارک ما پرداخت می‌شود! حالا شما وایسا و منتظر نتیجه سیرک برجام باش!!! یعنی همچین ملت خواری هستیم

حمله جنایتکارانه به سلمان رشدی محکوم است!

 

ساعاتی پیش سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی قبل از سخنرانی اش در غرب ایالت نیویورک مورد حمله یک مهاجم مسلح به چاقو قرار گرفت و بشدت زخمی شد. آخرین خبرها حاکی است که او تحت عمل جراحی قرار دارد. حزب کمونیست کارگری حمله به سلمان رشدی را شدیدا محکوم میکند و برای او آرزوی سلامتی دارد.

 

فرد مهاجم به سلمان رشدی دستگیر شده است ولی هنوز اطلاعاتی درباره وی منتشر نشده است. این اطلاعات هر چه باشد جمهوری اسلامی آمر و مسئول این جنایت است. سی و اندی سال قبل فتوای قتل سلمان رشدی بوسیله خمینی صادر شد و مقامات مختلف جمهوری اسلامی بارها خواهان  قتل وی شده و برای قاتل او میلیونها دلار جایزه تعیین کرده اند. این جنایت یک بار دیگر بر اهمیت مبارزه علیه اسلام سیاسی بطور کلی و حکومت اسلامی در ایران بویژه تاکید می گذارد. جمهوری اسلامی بعنوان یک رژیم قاتل و جنایتکار باید توسط تمام دنیا مطرود و محکوم شود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر