Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ دی ۱۷, شنبه

من نمیدانم به خندم و یا خشم کنم اینها با روز روشن دارن دروغ میگن میدانید کسی که دروغ میگوید اعتبارش کاسته میشه و تکنولوژی امورزی این اجازه نمیدهد و یارو به آسانی دروغ بگوید.

 

شعار زن زندگی آزادی  یعنی ژن ژیان ئازادی دونیا دەزانیت شوعاری حیزبی کارگرانی کوردستانە 

من نمیدانم به خندم و یا خشم کنم اینها با روز روشن دارن دروغ میگن میدانید کسی که دروغ میگوید اعتبارش کاسته میشه و تکنولوژی امورزی این اجازه نمیدهد و یارو به آسانی دروغ بگوید.  نمیدانستم شعارها هم دزدیدنی است آقای خالد عزیزی نازنین برادر من بخش بزرگی از جامعه ی کردستان حزب شما را میشناسند و خیلی چیزها وجود دارد قابل بحث نیستند نکند بخاز دروغ گفتن بوده که دماغش اینقدر بزرگه هههه.

دیروز با یک آلمانی حرف زدم در این باره گفتم میدانید شعار زن زندگی آزادی از کجا سرچشمه گرفته در جواب گفتند تمامی دانشگاه های آلمان  با این شعار آشنا هستند شعار حزب کارگران کردستان است

به آلمانی میشه frau Leben Freiheit 

روی این لینک کلیک کنید جواب سئولاتتان دریافت میکنید

آقای خالد عزیزی مگر اتحادیه ی ملاهای کمپ التاش عضو حزب شما نبودند؟ که هر روز به زنان توهین میکردند و صداها در دست میباشد. در کدام کنگره یک زن بعنوان رهبری حزب دموکرات کردستان ایران خود را انتخاب کرده؟  من یکی از کسانی میباشم از نزدیک سیاستهای احزاب در حق به زنان مورد بررسی قرار داده ام در حال حاضر مشغول نوشتن یک کتاب هستم در این باره


Search timelin


زێهنیەتی ئینکار چ له ناو #بالی_ڕاستی_کوردایەتی و چ لەناو ئێرانییەکان یەک لە دوای یەک نکوڵی له دروشمی #ژن_ژیان_ئازادی سەرۆک #ئاپۆ دەکەن و هەر یەکە، به پەله هەوڵ دەدات خۆی به خاوەنی ئەو دروشمە بزانێت کاکە بۆ ئێوە ناپرسم بۆ لەم 70 ساله پراکتیزەتان نەکرد ئێستا هەنگاوی بۆ بنێن و بیکەن
0:52
310 views
Watch again
0:00
42 views
7
38

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر