Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

جابجای تلویزیون لیبی به خاطر اینکه معترضین به جایکه تلویزیون لیبی آنجا پخش میشود نزدیک شده بودند

رژیم ایران و مزدورانش که در خارج از کشور بر سر میبرند در آینده نچندان دور مورد محاکمه قرار خواهند گرفت و تک به تک مزدوران شناسایی شده اند و در یک لیست مخصوصی قرار گرفته اند و تمامی حرکاتشان در کنترل در زیر کنترل بوده است و تعدادی از آنها مشکلات روحی و روانی دارند و روانی هستند.
اینها باید تحت تعقیب قرار بگیرند به خاطر نسل کشی در ایران و لیبی
جابجای تلویزیون لیبی به خاطر اینکه معترضین به جایکه تلویزیون لیبی آنجا پخش میشود نزدیک شده بودند
و سیف اسلام قذافی با تلویزیون عربیه مصاحبه نمود و همه حرفهای ایشان مشابه حرفهای احمدینژاد میباشد که دوستان همفکر قذافی در ایران باید منتظر چنین روزی باشند.


سيف الإسلام معمر القذافي يزور قناة الليبية الفضائية لينفي وقوع مجازر

شاهدة عيان تتحدث لقناة للعربية من الزاوية


العربية: عائشة القذافي تنفي مغادرتها ليبيا الى مالطا

-----------------------------------------
اما مردم هم برای سرنگونی حکومت دارند دست بکار میشوند. ۲۵ بهمن و اول اسفند درسهای زیادی بمردم داده است. جوانان متوجه شده اند که باید آماده و متشکل باشند و نه تنها بتوانند در مقابل مزدوران از خود دفاع کنند بلکه توان تهاجم به مزدوران را باید داشته باشند. مردم فهمیده اند که حتی در شرایطی که رژیم وسایل ارتباطی مانند تلفن و اینترنت را قطع کند از طریق شبکه ها و ارتباطات سازمانیافته تر خود باید آنرا جبران کنند. تجارب ۶ دی پارسال، تجارب مربوط به نقش بازدارنده و مخرب جریان ملی اسلامی علیه مردم و برای حفظ نظام، تامین شبکه های ارتباط رهبران حرکتها در مناطق مختلف، مسلح بودن به ابزارهای لازم برای مقابله با اوباش و فراری دادن آنها، و انبوهی مسائل سیاسی و سازمانی و تدارکاتی در جهت پیشروی انقلاب اکنون مورد توجه قرار میگیرد و پاسخ به آنها در دستور کار فعالین و رهبران عملی اعتراضات قرار دارد. آزادیخواهان با تمام قوا برای سرنگونی جمهوری اسلامی و برقراری آزادی و دموکراسی در ایران میکوشد و پیروزی انقلاب مردم را امر فوری خود میداند. باید متشکل و متحد شویم، جمهوری بوگنداسلامی راه فرار ندارد.

--------------------------------------------

انتقاد شدید کلینتون از سرکوب مخالفان در ایران
هیلاری کلینتون، وزیر امورخارجه ایالات متحده از سرکوب "وحشیانه" مخالفان دولت ایران به وسیله حکومت این کشور انتقاد کرده است. خانم کلینتون چهارشنبه با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از برخورد خشونت آمیز حکومت ایران با مردم این کشور، "شجاعت" تظاهرکنندگان ایرانی را تحسین کرد.

خانم کلینتون با اشاره به کشته شدن حداقل سه نفر از معترضان در روزهای گذشته گفت: "در ده روز گذشته شاهد شجاعت ده ها هزار ایرانی بودیم که بار دیگر برای کسب حقوق اولیه خود برای برگزاری اجتماعات مسالمت آمیز و آزادی بیان به خیابان ها آمدند."

خانم کلینتون با اشاره به موضع گیری ایران در قبال رخدادهای منطقه گفت: "برای دنیا آشکار است که حکومت ایران شهروندان خود را از همان حقوق اولیه ای منع می کند که به کارگیری آن را در سایر مناطق خاورمیانه تشویق می کند."

خانم کلینتون با اشاره به وضع تحریم های جدید آمریکا علیه دو نفر از مقام های حکومت ایران، از نقض حقوق بشر در این کشور، به خصوص علیه اقلیت های دینی انتقاد کرد.

ایالات متحده روز چهارشنبه محمد رضا نقدی، فرمانده بسیج و عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران را به نشانه "همبستگی با قربانیان شکنجه، سرکوب و بازداشت های خودسرانه" در ایران تحریم کرد.

وزارتخانه های خارجه و خزانه داری ایالات متحده طی بیانیه ای این دو نفر را متهم کردند که در "نقض جدی حقوق بشر" مردم ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۳۸۸ نقش داشته اند.

هیلاری کلینتون در بیانیه خود گفت: "نیروهای امنیتی تظاهرکنندگان آرام را کتک زده اند، بازداشت کرده اند و در حداقل سه مورد، کشته اند."

خانم کلینتون از بازداشت گسترده مدافعان حقوق بشر، فعالان سیاسی، مقام های سابق دولت و نمایندگان پیشین مجلس، فعالان دانشجویی، استادان، روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان به شدت انتقاد کرد.

او با اشاره به نگرانی از نقض حقوق اقلیت ها در ایران گفت: "گزارش ها نشان می دهد تعداد زیادی از ده ها فرد اعدام شده در ایران در سال ۲۰۱۱ از اقلیت های قومی بوده اند که نگران کننده است. همزمان، اقلیت بهایی و سایر اقلیت های دینی کماکان از بازداشت، تعقیب قضایی، مجازات های سنگین و شرایط دشوار زندان رنج می برند."

خانم کلینتون ادامه داد: "از ایران می خواهیم همه زندانیان سیاسی و اقلیت ها را آزاد کند."

هیلاری کلینتون افزود: "دنیا رخدادهای ایران را زیر نطر دارد و مسببان این رفتار (خشونت آمیز) را مسوول خواهد دانست."


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر