Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ اسفند ۱۹, جمعه

ساکنین کمپ اشرف قربانی یک معامله میان ایالات متحده آمریکا و ایران شدند که بر سر بن لادن و لو دادن اختفای بن لادن



ساکنین کمپ اشرف قربانی یک معامله و زدبند میان ایالات متحده آمریکا و ایران شدند که بر سر افشای اختفای   بن لادن و لو دادن  اختفای بن لادن  و به نیروهای عراقی اجازه  دادند تا دست  به  کشتار ساکنین کمپ اشرف بزنند و در این میان  ایران و آمریکا معامله کردند در این راه.
در حدود 16 روز پیش از اینکه اختفای بن لادن کشف بشود  یک تیم از وزارت اطلاعات ایران  وارد ترکیه میشوند در آنجا  با سازمان سیا  دست به مزاکره میزنند  که متشکل بودند از چند افسر بلند پایه وزارت اطلاعات  و هیئت آمریکایی  هم متشکل بودند از 8 جنرال سازمان سیا در ترکیه شهر استانبول.
و افراد وزارت اطلاعات اعلام میکنند که در حال حاضر بن لادن  را کشف کرده اند و آدرس دقیق اختفای بن لادن را در دست دارند  و همسر ایشان بنام خیریه صابر  در یک اعترافات اعلام نموده است که بن لادن در پاکستان بر سر میبرد در منطقه ای بنام هیبت آباد و  پیش از اینکه جا ی اخفای بن لادن را لو بدهند این پیشنهاد را میکنند که قرار بر این باشد که  نیروهای ایرانی با یاران عراقی خود وارد کمپ اشرف بشوند و تمامی کسانی که در جنگ علیه ایران شرکت کرده اند و در کمپ اشرف بر سر میبرند قتلعام کنند و نیروهای آمریکای هم در این رابطه چشم پوشی کنند و در یک اطلاعیه اعلام کنند که در یک درگیری داخلی مجاهدین یک دیگر را قتلعام نموده اند و کار مجاهدین را تمام میکنیم و  تعدادی را دستگیر به ایران منتقل کنند که باقی افراد را به حال خود رها کنند که یا به ایران بروند و یا به هر کشوری که خواستند سفر کنند.
و هیئت آمریکای موافقت میکنند و 3 روز بعد از این مزاکره نیروهای عراقی وارد کمپ اشرف میشوند دست به قتلعام میزنند و  یک هیئت از وزارت اطلاعات هم برای حسننیت  قول و قراری که به آمریکایها  داده بودند توسط یک هلیوکوپتر نظامی متعلق به سپاه پاسداران وارد افغانستان میشوند جا ی که بن  لادن در آن زیسته است آدرس دقیق آن را به نیروهای ضربتی سریع ایالات متحده آمریکا تحویل میدهند و هیئت ایرانی بعداز 11 ساعت به ایران بازمیگردند .
و ایالات متحده آمریکا هم 23 نفر جاسوس متخصص شناسایی رد پا و چهره شناس را وارد پاکستان میکند به اضافه چند فروند هواپیمایی بدون سر نشین که قابل شناسایی نیستند به منطقه وارد نمود آدرسی که ایرانیان به آمریکایها داده بودند به طور دقیق زیر نظر قرار کرفت تا خبر دقیق که بن لادن در آنجا ی قرار دارد که ایرانیان به آمریکایها داده اند. 

  • از سوی دیگر رژیم ایران برای اینکه  اطلاعاتش برای امریکایها دقیق باشد در منطقه وزیرستان پاکستان با نمایندگان بن لادن در حال مزاکرات بود که گویا با همکاری القاعده  یک جبهه بزرگ اسلامی علیه آمریکا سازماندهی کنند اما نفرات شبکه تروریستی القاعده  بی خبر از بازی رژیم ایران  خبر دقیقتری را به رژیم تحویل داد و باند احمدینژاد  که متعلق به اطلاعات سپاه پاسداران میباشد در این علمیات اطلاعات محرمانه در باره اختفای بن لادن را به سازمان سیا تحویل دادند  البته سرکرده ترویستی القاعده قبل  از اینکه به درک واصل بشود قرار گذاشته بود با شخص علی خامنه ای دیدار کند .
  • رژیم ایران حاضر است برای بقای نظامش دست به هر معامله ای بزند


  • خیریه صابر همسر بن لادن که در ایران بازداشت شده بود محل اختفای بن لادن را لو داد
  • احتمال همکاری ایران با سازمان سیا

  • بازخوانی پرونده واپسين روزهای زندگی اسامه بن لادن نشان می دهد که بر خلاف آنچه تا کنون ادعا می شد، رهبر سابق شبکه تروريستی القاعده با خيانت يکی از همسرانش که محل اختفای بن لادن را در اختيار نيروهای آمريکايی قرار داده بود به دست تکاورهای يگان فوق ويژه ارتش اين کشور به قتل رسيده است.

  • به نوشته روزنامه انگليسی «گاردين»، اطلاعات تازه درباره چگونگی شناسايی و کشته شدن بن لادن توسط يک سرتيپ بازنشسته پاکستانی به نام «شوکت غدير» مطرح شده که نتايج بررسی های خصوصی خود را در اين پرونده در اختيار رسانه ها قرار داده است.

  • شوکت غدير می گويد، برپايه تحقيقات او اسامه بن لادن در واقع دوران بازنشستگی خود را در «ابيت آباد» پاکستان سپری می کرد و نقش چندانی در فعاليت های شبکه القاعده ايفا نمی کرد و احتمالا بر اثر بيماری «فرتوت و ناتوان» نيز شده بود.

  • ماه گذشته خانه «ابيت آباد» بدون ارائه هيچ توضيحی به دستور مقام های دولت پاکستان تخريب شد.

  • شوکت غدير با استفاده از متن پياده شده بازجويی همسران بن لادن و مصاحبه مستقيم با مقام های رسمی اطلاعاتی پاکستان جامع ترين گزارش درباره زندگی رهبر القاعده از زمان خروج وی از کوه های تورابورا در افغانستان در اواخر سال ۲۰۰۱ را گردآوری کرده است.

  • شوکت غدير می گويد: «مجموعاً ۲۷ نفر شامل محافظان و اعضای خانواده بن لادن در خانه ای که رهبر القاعده در آن به قتل رسيد زندگی می کردند. اين اشخاص تا زمان ورود «خيريه صابر»، همسر ارشد اسامه بن لادن، در اوايل سال ۲۰۱۱ به خوبی در کنار يکديگر زندگی می کردند. اما به محض ورود خيريه همه چيز به ناگاه تغيير کرد، تا آن زمان به ظاهر آمريکايی ها هيچ اطلاعی درباره محل اختفای بن لادن نداشته اند.»

  • خيريه، همسر ۶۲ ساله سعودی رهبر سابق القاعده در سال ۱۹۸۵ ميلادی به عنوان سومين زن از مجموع شش همسر بن لادن با او ازدواج کرد. خيريه که مدتی در بازداشت ايران بود در سال ۲۰۱۰ طی مبادله ای در برابر يک ديپلمات ايرانی که توسط تندروها در پاکستان ربوده شده بود، از ايران خارج شد.

  • به غير از خيريه، دو همسر ديگر رهبر القاعده نيز در ابيت آباد اقامت داشتند: سِهام، همسر ۵۴ ساله سعودی و اَمَل، همسر ۳۱ يمنی اسامه بن لادن.

  • شوکت غدير می گويد: «بن لادن پس از ادواج با اَمَل با همسران ديگر خود همبستر نشد.» وی می افزايد: «خيريه حتی يک بار در پاسخ به پسر بزرگسال سِهام [همسر ديگر بن لادن] که از او درباره دليل بازگشتش پرسيد، گفته بود که «يک وظيفه نهايی» دارد که بايد برای بن لادن انجام دهد. به ظاهر خود بن لادن نيز بيم آن را داشته که توسط خيريه لو داده شود و به همين دليل مدام به دو همسر ديگرش می گفته که آنجا را ترک کنند، ولی آن دو زير بار نمی رفتند.» http://www.radiofarda.com/content/o2_bin_laden_wife/24509723.html

-------------------------
رییس پیشین موساد: به جای حمله به ایران، مخالفان را تقویت کنیم

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  رییس پیشین سرویس امنیت خارجی اسرائیل (موساد)، آقای مئیر داگان خواهان آن شد که جامعه جهانی در حمله به تأسیسات اتمی ایران عجله نکند و توصیه کرد در مقابل، جامعه بین المللی نیروهای مخالف جمهوری اسلامی را برای رسیدن به قدرت تقویت نماید.
آقای مئیر داگان که در مصاحبه با برنامه "60 دقیقه" شبکه تلویزیونی "سی. بی. اس" سخن می گفت، اظهار داشت: «محمود احمدی نژاد یک انسان منطق گرا است و پیش از آنکه بخواهد بمب اتمی تولید کند، همه جوانب و پیآمدهای این اقدام را در نظر خواهد گرفت و می داند که در چنان صورتی، ایران باید بهای سنگینی را پرداخت کند».
آقای داگان تأکید کرد که ایران مجهز به بمب اتمی معضل اسرائیل نیست و مسئله ای بین المللی می باشد و او مطمئن است که اگر لازم شود علیه آن اقدامی صورت گیرد، ایالات متحده از نظر نظامی وارد عمل خواهد شد.
-------------------

کارناوال های جشن "پوریم" در سراسر اسرئیل به راه افتادند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  جشن های سنتی عید "پوریم"، امروز (آدینه) در اسرائیل ادامه داشت و در اورشلیم به اوج خود رسید. به این دلیل که این شهر در ایام باستان همانند شهرهای قدیمی چون همدان در ایران دارای برج و بارو بوده، برخلاف شهرهای دیگر اسرائیل، مردم اورشلیم شب گذشته و امروز "تومار استر" را خواندند و به ملکه استر یا (ستاره)، همسر یهودی خشایارشاه و پسر عمویش مردخای درود فرستادند و "هامان" صدراعظم اجنبی و غیرایرانی را که می خواست یهودیان را در سراسر ایران آن روز به قتل برساند ولی ملکه استر از این کار جلوگیری نمود، لعنت کردند.
همزمان، هوای بهاری اسرائیلیان بسیاری را به دامان دشت و صحرا و جاذبه های طبیعی کشاند و کارناوال های عظیم و نمایش های هنرمندان در پارک ها و میادین بر شادی جشن های "پوریم" افزود.
مردم در کارناوال ها به صورت زنده از سیاستمداران کشور انتقاد می کردند . در کارناوال شهر خولون، دو عروسک بزرگ از آقای نتانیاهو و وزیر خارجه، آقای لیبرمن نشان داده می شد که در حال دوشیدن گاوی بودند؛ به این معنا که این دو دارند ملت را می دوشند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر