Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ مهر ۱۱, یکشنبه

عباسقلی صالحی بعد از ۲۰ سال زندان توسط ملاهای جلادان تهران اعدام شد اعدام یک قتل عمده است. اعدام عباسقلی صالحی نقض آشکارترین حقوق انسانی یک زندانی است. اعدام عباسقلی صالحی بدستور شخص کله پوک احمق خامنه صالحی بدستور شخص کله پوک احمق خامنه ای جلاد اعدام شد.

عباسقلی صالحی بعد از ۲۰ سال زندان توسط ملاهای جلادان تهران اعدام شد اعدام یک قتل عمده است. اعدام عباسقلی صالحی نقض آشکارترین حقوق انسانی یک زندانی است. اعدام عباسقلی صالحی بدستور شخص کله پوک احمق خامنه 

صالحی بدستور شخص کله پوک احمق خامنه ای جلاد اعدام شد.



بر اساس آخرین خبرهای رسیده از زندان اصفهان، سحرگاه روز چهارشنبه ۷ مهرماه زندانی عباسقلی صالحی بعد از تحمل ۲۰ سال زندان اعدام شد. اعدام یک زندانی بعد از ۲۰ سال شکنجه و تحمل مرارت زندان یک نقض آشکار حقوق بشر است. خبرهای رسیده حاکی است که بعد از اعدام این زندانی در سحرگاه روز چهارشنبه، مقامات حکومتی در وحشت از اعتراضات مردمی از تحویل جنازه این زندانی خودداری کردند و آن را به بعد واگذار کردند.
شب گذشته با انتشار خبر قریب الوقوع بودن اعدام این زندانی حدود ۲۰۰ نفر از مردم اصفهان با برپایی تجمع اعتراضی در مقابل زندان اصفهان دست به اعتراض زده بودند. مردم و خانواده این زندانی در مقابل زندان اصفهان خواهان توقف اعدام شدند.
عباسقلی صالحی ۴۲ ساله و متأهل بود. وی از ۲۲ سالگی در زندان است. دیروز به خانواده او گفته اند که برای آخرین ملاقات به زندان بیایند.
به گفته یک منبع مطلع عباسقلی صالحی از ۲۰ سال قبل با اتهام مواد مخدر بازداشت شده و با همین اتهام به اعدام محکوم شده بود.

درباره؛ قتل های زنجیره‌ای در زندان ها بیشتر بخوانید
فریاد دادخواهی مادر امیرحسین حاتمی در مراسم تشیع پیکر فرزندش + ویدئو

اعتراض مردم اصفهان در جلوی زندان

بدنبال انتقال عباسقلی صالحی به سلول انفرادی و اطلاع خانواده وی در رابطه با زمان اجرای حکم، حدود ۲۰۰ نفر از دوستان و نزدیکان وی در مقابل زندان دستگرد اصفهان تجمع کرده و نسبت به اجرای این حکم ضد انسانی آنهم بعد از ۲۰ سال تحمل حبس اعتراض کردند.
لازم به یادآوری است که در سال جاری میلادی تاکنون ۲۳۲ نفر در زندان های ایران اعدام شده‌اند. اکثر این اعدام ها به صورت مخفی در زندان‌ها صورت گرفته است و تنها تعداد اندکی از آنها در رسانه‌های حکومتی اعلام شده است. ایران به نسبت جمعیت دارای بیشترین تعداد اعدام در جهان است.
حکومت خامنه ای با اینکه چند سال قبل تحت فشار جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری اعلام کرده بود که اعلام جرائم مواد مخدر را جز در موارد خاص لغو کرده است در عمل طی ماه‌های  اخیر اعدام جوانان را این جرائم را تشدید کرده است. به اذعان ناظران مسائل ایران اعدام هموطنان تنها در خدمت بقای حکومت و افزایش رعب و وحشت در جامعه صورت می گیرد.






'

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر