Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ اسفند ۱۲, جمعه

توجه کنید توجه کنید خبری هم اکنون به دست مدیران آژانس خبری کردستان رسیده است رضا جعلوی همچون پدرش و پدر بزرگش در صدد فروش خاک ایران است.




 

توجه کنید توجه کنید خبری هم اکنون به دست مدیران آژانس خبری کردستان رسیده است  رضا جعلوی همچون پدرش و  پدر بزرگش در صدد فروش خاک ایران است.


 رضا جعلوی  دو توافقنامه خائنانه با دولتهای ترکیه و آذربایجان انجام داده است  یک منابع در آلمان که نخواسته نامش فاش بشود فاش کرده که رضا پهلوی با ترکیه  یک توافق را امضا کرده است که استراتژی مشترک علیه کردها  را با دولت ترکیه امضا کرده است که همچون ترکیه با کردها برخورد کنند.

همین منابع آلمانی گفتند رضا پهلوی مهمان سفیر ترکیه بوده اند در پشت در های بسته و وقتیکه از هواداران نزدیک به رضا پهلوی سئوال میکنند یکی از افراد نزدیک به رضا جعلوی اعلام میکنند که با ترکیه به توافق رسیده است که  هیچ حق و حقوقی به کردهای ایران داده نشود و تنها اجازه دارند به زبان خودشان ترانه بخوانند تدریس به زبان مادری خطر دارد و برای ملیتهای دیگر ساکن این همین فشار اعمال خواهند شد. یکی از مفاد توافق نامه عملیات مشترک علیه کردهای هردو کشور است 

همان منابع گفتند که رضا پهلوی به آذربایجان قول داده  است که مناطقی در ایران به آذربایجان تحویل بدهند که شامل شهر تبریز نیز میشود

اگر یادتان باشد در سال 2019 ما افشاکردیم که دولت ترکیه در صدد است که با اپوزیسیون و مخالفین رژیم ایران توافق استارتژیکی ضد کرد امضا کند.

ملل غیرفارس زخمی از فاشیسم فارس در جواب پانفارسهای عاریایی شعار لعنت بر رضا شاه را به صفحات خود بگذارید


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر