Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ فروردین ۷, دوشنبه

من راژکاوانە پێتان رادەگەینم کە عەبدولای موهتەدی نووینەری من نییە #عەبدولای_موهتەدی_نووینەری_من_نییە



من راژکاوانە پێتان رادەگەینم کە عەبدولای موهتەدی نووینەری من نییە

#عەبدولای_موهتەدی_نووینەری_من_نییە 

بەریز عەبدولای موهتەدی زانستانە یان نەزانستانە کەوتوە نیو یارەیەکی مەترسیدار

عەبدولای موهتەدی فریویی خواردوە کە قەولی پوستی سەرۆکایەتی کۆماری  ئیران و یان  وەزیری دەرەویی ئیرانی پی دراوە کە هەر هوموویی یارین  گالتە پی کردنە  .

رەزا پەهلەوەی عاملی سوپای پاسدارانە  

سەرچاوەیکی باوەر پیکراو لە کوردستان پێمانی راگەیاندە کە هیزێکی  سەر بە سوپای پاسداران دەین لە دەرگای مالەکان دەدن و داوا لە خەلکی کوردستان  دەکەن کە تەلەفون بکەن بوو کانالی من و تو و یان ئینترناشیونال و بەلێن ئیمە لایەنگری رەزا پەهەلوین ، هەر ئەو سەرچاوە وەتی خەلکێان تەهدید کردوە کە ئەگەر بیت و ئەو کارە نەکەن ئەوا کورەکانیان و کچەکانیان وەک جودای خواز دەس بەسەر دەکەین 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر