Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه در دانشگاهای ایران

فیلم شعار جوانان در دانشگاه تهران جوانان شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سرمیدهند دانشجویان شجاع علیه رژیم و تمامیت این رژیم غیر قانونی شعار دادند مرگ بر اصل ولایت فقیه






///////////////////



شكافتن فرق سرجوانا ن باضربات باتون مزدوران , وريختن آب جوش روي مردم معترض



چهارشنبه 13 آبان ,تهران ساعت 1745: درخيابان هفت تير مزدوران حكومتي به طوروحشيانه اي به مردم حمله كرده اند, به حد مرگ لباس سياه ها جمعيت را ميزنند و روي تظاهر كنندگان آب جوش ريختند . دانش آموزان با انرژيي غير قابل توصيفي جلوي مزدوران ايستاده اند وشعارميدهند , دختران شجاع با زنجيربستن مانع ميشوند كه پسران كمتر كتك بخورند اما مزدوران دريورش وحشيانه اي دختران راهم مورد ضرب وشتم قراردادند وبسياري ازآنان را دستگيركردند وبه مكان هاي ناشناخته اي منتقل كردند . دروليعصرهم روي مردم آب جوش ريختند . تعداد دستگير شدگان بسيار زياد است . فرق سر بسياري از جوانان با ضربات باتون شكافته شده است .






/////////////////////



یک روز بعد از سخنان خصمانه علی خامنه ای علیه آمریکا، باراک اوباما در آستانه سیزده آبان، سالروز اشغال سفارت آن کشور توسط دانشجویان حکومتی، با انتشار بیانیه ای رو به ولی فقیه رژیم گفت: "من به طور آشکار مشخص کرده ام که ایالات متحده قصد دارد گذشته را پشت سر بگذارد و خواستار برقراری رابطه با جمهوری اسلامی بر اساس منافع دو ج...انبه و احترام متقابل است।"این سخنان آشتی جویانه و استمالت طلبانه در حالی به زبان آورده می شود که علی خامنه ای، ولی فقیه رژیم روز قبل از آن گفته بود: "اگر مسوولان کشور باهوش، مجرب، پخته و دل در گرو منافع ملت داشته باشند، فریب این لبخند ها را نخواهند خورد."اما روز گذشته (13 آبان) جنبش حق طلبانه مردم به میدان آمد و با پر رنگ کردن خط کشیهای سیاسی با هشدار به اوباما با صدای بلند در خیابانهای کشور فریاد زد: "اوباما! یا با اونا، یا با ما.



/////////////////////////


زحزب الله لبنان ارتباط با «محموله سلاح های ایرانی» را رد کرد


کانتینرهای حامل سلاح در بندر آشدود اسرائیل۱۳۸۸/۰۸/۱۴ حزب الله لبنان روز پنجشنبه هر گونه ارتباط با «محموله سلاح های ایرانی» را که ارتش اسرائیل روز گذشته خبر توقیف آن در دریای مدیترانه را منتشر ساخت انکار کرد.مقامات اسرائیل روز چهارشنبه اعلام کردند که کماندوهای دریایی این کشور یک کشتی حامل «صدها تن سلاح متعلق به جمهوری اسلامی» از جمله راکت را که برای این گروه شیعه در لبنان ارسال شده بود توقیف کرده اند.دو دولت جمهوری اسلامی و سوریه نیز پیشتر ضمن رد اتهامات اسرائیل گفته اند که با این کشتی هیچ گونه ارتباطی ندارند.گروه حزب الله لبنان در بیانیه ای که در این زمینه منتشر کرده است می گوید: «حزب الله هر گونه ارتباط با سلاح هایی را که دشمن صهیونیستی ادعا می کند در کشتی فرانکوپ توقیف کرده رد و ضمنا دزدی دریایی اسرائیل در آب های بین المللی را محکوم می کند.»خبرگزاری رویترز از قول ران بن – یهودا، از فرماندهان نیروی دریایی اسرائیل، می گوید که این محموله سلاح در کشتی فرانکوپ با پرچم کشور آنتیگوآ «در حداقل ۴۰ کانتینر و پشت کالاهای غیرنظامی پنهان شده بوده» است.آقای بن – یهودا پس از توقیف این کشتی در آب های بین المللی در ۱۶۰ کیلومتری خاک اسرائیل اعلام کرد که «این سلاح ها از جمله راکت و نارنجک و مهمات از ایران برای حزب الله ارسال شده است» و قرار بوده که از طریق سوریه به دست این گروه شیعه برسد.شورای امنیت سازمان ملل در سال ۲۰۰۶ قطعنامه ای را به تصویب رساند که به نبرد خونین میان حزب الله لبنان و اسرائیل پایان داد.شورای امنیت در این قطعنامه خواستار خلع سلاح تمام گروه های شبه نظامی در لبنان و همین طور منع صادرات سلاح برای این گروه ها شده بود.بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، روز چهارشنبه بر همین اساس این محموله را «سندی دیگر» دانست مبنی بر این که «ایران همچنان به تامین اسلحه سازمان های تروریستی برای حمله به شهرها و روستاهای اسرائیل ادامه می دهد».




//////////////////////////



شعار مردم و جوانان در १३ آبان خامنه ای قاتله ولایتش باطله











////////////////////////




سرکوب تظاهرکنندگان؛ هشدار فرانسه به رژیم سرکوبگر تهران
به گزارش رادیو فرانسه، برنار کوشنر، وزیر امورخارجۀ فرانسه در واکنش به سرکوب وحشیانه تظاهرکنندگان در تهران به رژیم جمهوری اسلامی هشدار داد و گفت حکومتی که در داخل سرکوب می کند و در خارج از گفتگو سر باز می زند وضعیت خوش یمنی را نوید نمی دهد.
وزیر خارجۀ فرانسه گفت متشنج کردن اوضاع در خاورمیانه، روبرو بودن با یک جنبش اعتراضی نیرومند در داخل و در همان حال تقریباً تمامی دنیا را علیه خود داشتن محاسبۀ دیپلماتیک درست و خوبی نیست.
وزیر امورخارجۀ فرانسه گفت جنبش اعتراضی مردم ایران جنبشی بسیار بسیار مهم است و در روز چهارشنبه شمار مردمی که در تظاهرات اعتراضی شرکت داشتند بسیار زیاد بوده است.
برنار کوشنر از وضعیت پروندۀ هسته ای جمهوری اسلامی نیز ابراز نگرانی کرد و هشدار داد که مذاکرات گروه کشورهای موسوم به گروه ١+ ٥ با رژیم تهران ممکن است قطع شود।




/////////////////////////////////////




13 آبان؛ دستگیری گزارشگر خبرگزاری فرانسه در تهران
گزارشگر خبرگزاری فرانسه در تهران، فرهاد پولادی، در صبح ۱۳ آبان دستگیر شده است. خبرنگاران اجازه نداشتند از تظاهرات اعتراضی در این روز گزارش تهیه کنند. با وجود این، خبرهای اعتراضات در سطح جهانی بازتاب یافته است.
فرهاد پولادی، گزارشگر خبرگزاری فرانسه (AFP) در ایران دستگیر شده است. روز پنج‌شنبه (۱۴ آبان/ ۵ نوامبر) خبرگزاری فرانسه این خبر را اعلام کرده است. فرهاد پولادی روز چهارشنبه دستگیر شد.
در گزارش خبرگزاری فرانسه در این مورد به نقل از رئیس دفتر این خبرگزاری در تهران، جی دشموخ (Jay Deshmukh) آمده است: «فرهاد پولادی در حال تهیه‌ی گزارش از تظاهرات بود که سه مأمور او را متوقف کردند و با خود بردند. دو نفر از آنان اونیفورم به تن داشتند، یکی دیگر با لباس شخصی بوده است».جی دشموخ همچنین گفته است که از دیروز صبح تا کنون از خبرنگار دستگیر شده اطلاعی در دست نیست.دفتر خبرگزاری فرانسه در تهران موضوع را از طریق وزارت ارشاد پیگیری می‌کند. به گفته‌ی رئیس دفتر این خبرگزاری در تهران، وزارت ارشاد قول داده است که برای پیگیری موضوع اولویت قایل شود.
خبررسانی در روز ۱۳ آبانبه دستور مقام‌‌های وزارت ارشاد، خبرنگاران داخلی و خارجی اجازه نداشته‌اند از تظاهرات اعتراضی گزارش دهند. آنان فقط اجازه داشته‌اند از تظاهرات رسمی دولتی در اطراف سفارت سابق آمریکا خبر تهیه کنند. با وجود این، حرکات اعتراضی در تهران و برخی شهرستان‌ها بازتاب وسیعی در رسانه‌های جهانی یافته است.کار خبررسانی را خود شهروندان عادی با استفاده از ای-میل و وبلاگ و سایت‌های اجتماعی و ارسال عکس و ویدئو به خبرگزاری‌ها و رسانه‌هایی چون یوتیوب انجام داده‌اند.خبرگزاری‌های دولتی وجود تظاهرات اعتراضی را کتمان نکرده‌اند. در گزارش‌های آنها از معترضان به عنوان اغتشاش‌گر نام برده شده است.خبرگزاری فارش نوشته است: « همزمان با حضور بی‌سابقه مردم تهران در راه‌پيمايی ۱۳ آبان، گروهی از اغتشاش‌گران با تجمع در مناطقی از شهر تهران و با سر دادن شعارهايی در حمايت از سياست‌های آمريکا و رژيم صهيونيستی به مردم، اموال عمومی و نيروهای انتظامی حمله‌ور شدند».خبرگزاری دولتی ایرنا نیز بر همین روال از وجود اغتشاش خبر داده است. در یکی از گزارش‌های این خبرگزاری آمده است که «اغتشا‌شگران با قمه و چاقو به دکتر سید علیرضا مرندی، نماینده اصول‌گرای تهران در مجلس و وزیر اسبق بهداشت حمله کرده‌اند». در این گزارش آمده که به اتوموبیل این نماینده‌ی مجلس خسارت وارد شده، اما خود او آسیب جدی ندیده است.
جو امنیتی تهرانجو تهران همچنان امنیتی است. پرویز سروری، نماینده‌ی تهران در مجلس به خبرگزاری ایلنا گفته است که «امنیتی شدن فضای شهر تهران به خاطر حفظ جان مردم است». وی افزوده است که «با حضور مامورين امنيتی، اقداماتی که در جهت برهم زدن امنيت و آسيب زدن به مردم باشد، برطرف می‌شود».بنابر گزارش‌های عینی از تهران، روز چهارشنبه در برخی خیابان‌های تهران تعداد مأموران به دوبرابر تعداد رهگذران می‌رسیده است.




/////////////////////////////////




فیلم؛ تظاهرات به پشتیبانی از مردم ایران، استکهلم سوئد















////////////////////////////////////////




فیلم؛ CNN: پائین کشیدن و لگدمال کردن عکس خامنه ای


















//////////////////////////////////




فیلم؛ دیکتاتور بیچاره بازی ادامه داره
دیکتاتور بیچاره بازی ادامه داره / بسیجی آماده باش 16 آذر هم میاد।















مشهد : يكي از دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد به خبرنگار ما گفت : روز چهارشنبه , 13 آبان نزديك 500 نفر در دانشگاه آزاد تجمع كردند. همه شعار ميدادند مرگ بر ديكتاتور , ما همه با هم هستيم ملت بي شكستيم . دراين تجمع تعدادي را دستگير كردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر