Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ آذر ۳, جمعه

دادستان جنایتکار رژیم زنان زندانی را از حق ملاقات حضوری محروم نمود


دادستان جنایتکار رژیم  زنان زندانی را از حق ملاقات  حضوری محروم  نمود

با صدور فرمانی ویژه

دادستان تهران زندانیان زن زندان اوین تهران را از حق ملاقات حضوری محروم کرد

دبی-العربیه.نت فارسی عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران با صدور فرمانی تمام زندانیان بند زنان زندان اوین تهران را از حق ملاقات حضوری ممنوع کرد.

به گزارش سایت "کلمه" دادیار زندان و مسئولان اجرای احکام به خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند و طبق روال قبل می توانستند روزهای چهارشنبه با فرزندان خود ملاقات حضوری داشته باشند به خانواده ها اعلام کردند که کلیه ملاقات های حضوری بند زنان زندان اوین تا اطلاع ثانوی قطع خواهد بود.

بنا بر این گزارش، در این اعلام تاکید شده که این دستور مستقیم دادستان تهران، محمود جعفری دولت آبادی است و خانواده ها باید برای پیگیری به دادستانی مراجعه کنند و مسئولان زندان هیچ اختیاری در این زمینه ندارند.

گزارش سایت کلمه گمانه زنی کرده است که به نظر می رسد که دادستان تهران به شدت از بیانیه زندانیان زن در مورد ستار بهشتی عصبانی شده و این تصمیم را برای تنبیه زندانیان و خانواده های آنان گرفته است.

صبح روز دوشنبه تعدادی از زندانیان سیاسی دربند زندان اوین با صدور بیانیه ای به برخوردهای صورت گرفته در مورد قتل ستار بهشتی اعتراض کرده و تصریح کرده بودند: "برخورد‌ها با زندانیان بند 350 نشان دهنده فقدان تفکر، عزم و برنامه نظاممند و ریشه‌ای برای مقابله با عوامل وقوع این جنایت است و ما را درباره وضعیت سایر زندانیان و از جمله هم بندیمان نسرین ستوده نگران می‌کند. بدیهی است در کشوری که عاملان و آمران جنایت کهریزک بی‌آنکه مورد محاکمه قرار گیرند به مقام و منصبی جدید می‌رسند تکرار چنین فجایعی چندان دور از ذهن نیست."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر