Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ آذر ۲۶, یکشنبه

رۆڵه‌ی خۆشه‌ویست بینایی چاوم هێزی ئه‌ژنۆم و هیوای ژیانم



لای لای کوردی برای پروانه های سوخته شین آباد


رۆڵه‌ی خۆشه‌ویست بینایی چاوم هێزی ئه‌ژنۆم و هیوای ژیانم
هه‌تا دێیته‌وه‌ هه‌ر چاوه‌ڕێتم هه‌لۆرکی مناڵیت هه‌ر راده‌ژه‌نم



لای لای نه‌مامی ژینم من وێنه‌ی باخه‌وانم
به دڵ چاودێریت ئه‌که‌م بخه‌وه‌ ده‌ردت له گیانم
هه‌ی لایه لایه لایه کۆرپه‌ی شیرینم لایه

بنوه تاکو سبه‌ینێ مژده‌ی ئاواتم دێنێ
ئه‌ی به‌رخۆڵه‌ی شیرینم ئاواتی هه‌موو ژینم
شه‌وی تاریک نامێنێ تیشکی رۆژ دێته سه‌رێ
هه‌ی لایه لایه لایه کۆرپه‌ی زۆر جوانم لایه
بنوه ئاسۆ رووناکه دیاره وه‌ک رۆژ رووناکه
____________________________

کودک دوست داشتنیم ، نور دیدگانم ، امید زندگیم
تا وقتی برگردی چشم به راهت هستم ، گهواره‌ی کودکیت را تکان می دهم

لای لای نهال زندگیم من مثل یه باغبانم
از صمیم قلب مراقبت هستم ، بخواب دردت به جانم
لای لالای کودک شیرینم لای لای
بخواب تا فردا که مژده‌ی برآورده‌ شدن آرزوها رو میاورد
ای کودک شیرینم امید همه‌ی زندگیم
شب تاریک نمی ماند وقتی پرتو آفتاب بتابد
لای لای نوزاد زیبای من لای لای
بخواب افق روشن است و خورشید پیداست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر