به نظر شما دوستان و عزیزان فیسبوک که نوشتهای من را نگاه میکنید آیا غربیها در مورد نقض حقوق بشر در ایران چشم پوشی نموده اند؟ در این باره چشم پوشی نکرده اند چرا فقط و فقط در زمینه ی مسائل هسته ای تآکید دارند هسته ای چه باشد و چه نباشد بلاخره اینجا ملتهای هستند که حقوق انسانی آنها از این ملتها سلب شده است توسط سردمداران جمهوری اسلامی
ایران و آمریکا در بزنگاه توافق؛ پشت پرده یک پیچ تاریخی- حمید آصفی
-
گاهی تاریخ، در سکوت نوشته میشود؛ نه با صدای انفجار، بلکه با زمزمه مذاکرات،
چرخش منافع و تغییر موازنهها. در گفتوگویی اختصاصی، حمید آصفی، روزنامهنگار
و ...
۶ ساعت قبل





هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر