Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۴ مرداد ۲۸, چهارشنبه

چه کسانی پرچم خون و جنایت جمهوری اسلامی را در آمریکا، کانادا و اروپا به نام "صلح" به اهتزاز در آورده اند؟




مزدوران ولایت فقیه در خارج از کشور عیان میشوند
چه کسانی پرچم خون و جنایت جمهوری اسلامی را در آمریکا، کانادا و اروپا به نام "صلح" به اهتزاز در آورده اند؟


سال گذشته وقتی تصاویر فرزندان مسئولان جمهوری اسلامی در نیویورک و تورنتو منتشر شد که در عین شعار مرگ بر آمریکا، فرزندان خود را با بورسیه های غیرقانونی به غرب می فرستادند روزنامه کیهان به انتقاد از آنها پرداخت. حسین فریدون برادر حسن روحانی در پاسخ به انتقادات کیهان گفته بود که: "هر بورسیه ای که بد نیست، فرزندانمان را به غرب می فرستیم و این خودش می تواند فرصتی برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشد." این آقازاده های از جنس نعیمه اشراقی، مریم و علی فریدون و مهدی سحرخیز که ددی جون آنها در سطح اول وزارت و سایر مصادر دولتی در کشور بوده اند، امروزه با ثروت به یغما رفته ی مردم ایران در کشورهای غربی مبلّغ جمهوری اسلامی شده اند و به قول حسین آقای فریدون "در حال دفاع از انقلاب و نظام هستند". این آقازاده های بورسیه ای با حضور در راهپیمایی به اصطلاح صلح و با چشم پوشی از جنایات جمهوری اسلامی در سوریه و یمن، خواستار رفع هر چه سریع تر تحریم هایی هستند که قرار است هر بشکه نفت ایران را تبدیل به بشکه های خون مردم سوریه و یمن و عراق کند.
گروه دوم افرادی هستند که با پرونده سازی دروغین، خود را به عنوان اپوزیسیون و مخالف جمهوری اسلامی معرفی کرده و با اخذ پناهندگی به اروپا و آمریکا و کانادا رفته اند. عمده ی این افراد که پس از گذشت مدتی حال و هوای مام وطن به سرشان می زند، با مراجعه به سفارتخانه های جمهوری اسلامی با ابراز ندامت و پشیمانی و نوشتن توبه نامه، خواستار بازگشت کوتاه مدت برای دید و بازدید با اقوام شان می شوند. اینها که از همان ابتدا هم در ایران مشکلی نداشته اند در تجمعات روزهای گذشته پرچم جمهوری اسلامی را عاشقانه در آغوش گرفته و در خیابان های نیویورک و تورنتو با آن عشق بازی کرده اند. عمده ی این افراد کار و حرفه ی مشخصی هم ندارند و در غرب سوسیال خور محسوب می شوند. بنابراین آمادگی این را دارند که نه تنها در یک روز بلکه سراسر هفته پرچم جمهوری اسلامی را که از هر الله اکبر روی آن خون می چکد، در نیویورک و لس آنجلس و تورنتو به اهتزاز در آورند تا با به دست آوردن دل رژیم ایران، آزادنه به ایران رفت و آمد داشته باشند.
به هر دو گروه باید گفت شماها که در عصر به اصطلاح اعتدال گرایی جمهوری اسلامی از اعدام، شکنجه و سایر جنایات جمهوری اسلامی چیزی نمی دانید و یا می دانید و به روی خود نمی آورید، از دزدی و اختلاس مقامات کشور تا به حال چیزی نشنیده اید و یا شاید هم پدران شما یکی از عوامل همین رانت خواری و اختلاس ها بوده اند و باز هم به روی خود نمی آورید، شماها که یک تروریست بین المللی "قاسم سلیمانی" را سردار عارف می نامید، شماها که مخالفانتان را بلا استثناء عامل اسرائیل و جنگ طلب می نامید، شماها که مفهوم سرمایه داری را با دزدی و اختلاس و ارتشاء اشتباه گرفته اید، یادتان باشد دفعه ی بعد که می خواستید با حضور در این تجمعات سفارشی، برای نظام مقدس تان تهدید را به فرصت تبدیل کنید، بدانید که حضور شما یعنی دفاع و پاسداری از سلول های متعفن این نظام به اصطلاح اسلامی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر