Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ دی ۲۲, شنبه

پدر غرور دختر و تکیه گاهش ولی من حسی از حضور پدر ندارم چون پدرم تو کوچیکی از دست دادم بی پناه شدم



پدر غرور دختر و تکیه گاهش ولی من حسی از حضور پدر ندارم چون پدرم تو کوچیکی از دست دادم بی پناه شدم 😔 مادر دلسوز دختره و پناه رازهای یواشکیش معصومه_نعمتی مادر اتنا سالهاست پا به پای دخترش داره مبارزه میکنه از بازداشت اتنا تا سلول های انفرادی راه رو های دادسرای شهید مقدس اوین پله های دادگاه انقلاب زندان اوین رفت امدهاش، شوکر باتوم خوردن توسط از مامورین به دستور نهادهای امنیتی تجربه تلخی از زندان مخوف قرچک داره و به دنبال اتنا راهی قرچک شد نوشت، اینجا ی بیابون و ی جای غریب ولی مگر غریب تر از این مادرم بود؟ اتنا چه خطری داشت ، چه فعالیت چریکی یا تروریستی میکرد. اتنام عین هشتاد ملیون مردم معترض ایران ی منتقد بود. اتنا کار میکرد و شخص مفید برای جامعش بود .حالا مامان معصومه ایران ما بعد این همه سال فشار استرس دوری دخترش بیمار شده و فقط همین یک بار به ملاقات اتناش نتونسته بره دخترش از پشت شیشه های ملاقات ی دل سیر ببینه مامان معصومه زود خوب شو تمام دختر پسرای ایران نگرانتن همه منتظریم تا سرحال پر از انرژی بازم برامون تو پیجت عکس بزاری بنویسی ما هم با عشق بیایم ببینیم بخونیم لایک کنیم. دستت را به من بده من درد مشترکم.
شجاعتو ارادت واقعا ارزشمنده😍😍😍😘😘😘😘😘

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر