ایرانیانی که پرچم اسرائیل پیش آنها بد است و خوب نیست و از آن بد بین هستند و خود را دشمن رژیم آخوندی میدانند مخاطره آمیز میبینمشون به این دلیل آنها اگر در باریکه ای قدرت قرار بگیرند بلای دیگر بر سر ملتهای تحت ستم ایران خواهند آورد اگر کسانی خود را دشمن آخوندهای فاشیست بدانند و در عین حال اسرائیل را دشمن خود بدانند بدان فرقی میان رژیم و آنها وجود ندارد فردا همه چیز مردم به به خورد فلسطینیها میدهند
ترامپ: تەنها شتێک کە ئێران لێی تێدەگات چەکوشە!
-
سەرۆک دۆناڵد ترامپ، ڕۆژی سێشەممە، لە گردبوونەوەیەک لە پێنسلڤانیا ڕایگەیاند
دانوستانەکان لەگەڵ ئێراندا بە ئاسایی بەڕێوەدەچن " ئێمە زۆر باش پێکەوە
هەڵدەکەین"...
۴ ساعت قبل





هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر