Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

تجمع روز كارگر در تهران وحشیانه سرکوب شد+فیلم




تجمع روز كارگر در تهران وحشیانه سرکوب شد+فیلم

فیلم زیر: حمله وحشیانه ماموران به تجمع مقابل مجلس؛

شعار نترسید نترسید ما همه با هم هستیم و بی شرف بی شرف توسط تجمع کنندگان

تجمع امروز در مقابل مجلس به مناسبت روز جهانی کارگر با دخالت نیروهای انتظامی و امنیتی به خشونت کشیده شد و ده‌ها تن از شرکت کنندگان در این تجمع بازداشت شدند. در میان بازداشت‌شدگان تعدادی از فعالان کارگری، دانشجویان و دیگر فعالان مدنی به چشم‌ می‌خورند.

به گزارش سایت ایران کارگر، از صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۹۸، صدها تن از کارگران و فعالان کارگری و دیگر اقشار، در پی اعلام قبلی در مقابل مجلس اقدام به تجمع اعتراضی کردند. آنها در تجمع خود شعار می‌دهند: «دولت خیانت می‌کند، مجلس حمایت می‌کند»، «درد ما درد شماست، مردم به ما ملحق شوید»، «کارگر، معلم، دانشجو، اتحاد، اتحاد»
گزارش فعالین: امروز گروهی از فعالان کارگری در جلوی مجلس و به‌مناسبت روز جهانی کارگر اجتماع كرده بودند و سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران می‌گوید این گردهمایی سرکوب شده و شماری از شرکت‌کنندگان بازداشت شده‌اند.
کانال سندیکایی کارگران شرکت‌واحد اتوبوس‌رانی تهران اعلام‌کرده كه گردهمایی اعتراضی فعالان این سندیکا و برخی فعالان دانشجویی در میدان‌بهارستان تهران (روبه‌روی مجلس) به‌مناسبت روز جهانی کارگر، از سوی نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی برهم خورده و دست‌کم ۲۰تن از شرکت‌کنندگان در این گردهمایی بازداشت شده‌اند.
رسانه‌های کارگری گزارش می‌دهند که سطح خشونت برخورد نیروهای لباس شخصی به حدی بود که افراد مسن نیز در امان نماندند.
رضا شهابی، حسن سعیدی ، وحید فریدونی، ناصر محرم‌زاده، رسول طالب‌مقدم، محمدعلی اصلانی و اسدالله سلیمانی، از اعضای این سندیکا در میان بازداشت‌شدگان‌ هستند.
گفته می شود کیوان صمیمی از اعضای کانون نویسندگان ایران در میان بازداشت‌شدگان تجمع برابر مجلس است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر