بنظر بنده نباید تحت هیچ عنوان در دولت آینده بعد از رژیم فاسد آخوندی اسلام هیچ نقشی داشته باشد در قوانین چون اسلام در طول تاریخ به ما نشانداده است که این دین دین جهل و خرافات است و لطفا خرافات با آزادی و دموکراسی قاطی نکنید اسلام هرگز با دموکراسی و آزادی همخوانی ندارد بلکه بزرگترین دشمن آزادی و دموکراسی است
ترامپ: تەنها شتێک کە ئێران لێی تێدەگات چەکوشە!
-
سەرۆک دۆناڵد ترامپ، ڕۆژی سێشەممە، لە گردبوونەوەیەک لە پێنسلڤانیا ڕایگەیاند
دانوستانەکان لەگەڵ ئێراندا بە ئاسایی بەڕێوەدەچن " ئێمە زۆر باش پێکەوە
هەڵدەکەین"...
۲ ساعت قبل





هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر