Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ اسفند ۴, یکشنبه

مزدور "فرخ نگهدار" برای جمع آوری بیعت با خامنه ای و جمهوری اسلامی جلو افتاد


مزدور "فرخ نگهدار" برای جمع آوری بیعت با خامنه ای و جمهوری اسلامی جلو افتاد

فرخ نگهدار در صف رای دادن در لندن
احتمالا با  این مزدور لندن نشین که در جوار ملکه نشسته است و برای ماندگاری حکومت تلاش می کند و هربار که سیرک انتخابات شروع می شود به نوعی بر طبل شرکت در انتخابات می کوبد و هر بار شکل و قیافه ای تازه به آن می دهد آشنا هستید.


شخصی که حتی همان هم حزبی هایش یعنی فدائیان خلقی ها را به جمهوری اسلامی فروخت و آنها را به چوبه اعدام سپرد.


حال ببینید که در فیس بوک خود چه نوشته است  و اکنون که ملت ایران عزم خود را برای تحریم انتخابات جزم کرده اند چگونه با نقشه ای جدید آمده است تا ملت را به پای صندوق رای بکشاند و اثبات کند که حتی اگر خامنه ای بخواهد  . تصویر زیر :



اسامی تمام کسانی که از فرخ نگهدار حمایت کرده اند در این لینک ببینید و چه جالب هست که همه آنها در اروپا و آمریکا نشسته اند و برای ملت در بند ایران تعیین تکلیف می کنند .
https://www.facebook.com/Farrokh1946/posts/928510207225903?pnref=story

حال نقشه این دفعه چه هست ؟ که بله حال که رژیم  کاندیدای اصلح ما یعنی "حسن خمینی " را رد صلاحیت کرد ما برویم به هر کسی به غیر از جنتی و مصباح و یزدی رای بدهیم . مدتی است که تئوری مزدوران خارج نشین رژیم بر این اصل می چرخد که ما برویم به هر کسی رای بدهیم غیر از مثلا فلانی و فلانی . این تئوری در انتخابت پیشین نیز استفاده شد که مثلا به هرکسی غیر از جلیلی رای بدهیم یا به هر کسی غیر از احمدی نژاد رای بدهیم . جالب هست که اصل این تئوری نیز چنین  عمل می کند که چند نفر را می آورند و در بین این چند نفر یک یا چند نفر را انتخاب می کنند و می گویند به هر کسی رای بدهید غیر از همین افراد.

وقتی که خود مجلس خفتگان می گوید که ولی فقیه نماینده خدا بر روی زمین هست این بازی ها شرم آور است .

ولی هدف از این بازی چیست ؟ هدف بزرگ و اساسی این هست که نظام در انتخابات هایش به سبک بیعتی عمل می کند. این روش در زمان بعد از محمد عبدالله رواج داشته است . یعنی خلیفه ها می آمدند و خلیفه بعدی را تعیین می کردند و مردم فقط برای بیعت به آنها می رفتند و اکنون رای گیری نیز همان بیعت قدیمی است  . خامنه ای آمده و چندی را تعیین کرده و از مردم میخواهد برای بیعت با او و رژیمش به پیش بروند .

عده ای کاسه لیس و یا احمق هم این وسط پیدا شده اند و هی می گویند " این همه انتخابات را تحریم کرده ایم چه شد ؟ " باید به این نادانان گفت : کجا شما انتخابات را تحریم کرده اید ؟ هر سال عده زیادی از همین شما به مانند بز اخبش سر را به زیر انداخته و پای صندوق ها رفته و با رژیم بیعت کرده اید . رژیمی که خون ندا و سهراب را کف خیابان ریخته است و هزاران زندانی سیاسی و هزاران سر را به بالای دار برده است . اگر ملت ایران واقعا یکبار برای همیشه به این نظام و به این بیعت کردن نه بگویند آنگاه میفهمید که چگونه مشروعیت اینها از بین خواهد رفت و بی آبرو خواهند شد .


به یاد خونهای پاک به ناحق ریخته شده توسط رژیم  و تمامی زندانیان در بند  روز 7 اسفند روزی است که ما با رژیم و دست نشاندگانش بیعت نمی کنیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر