Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ فروردین ۳, یکشنبه

آنگلا مرکل خود را در خانه قرنطینه کرد



آنگلا مرکل خود را در خانه قرنطینه کرد

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان به دلیل احتمال آلودگی به ویروس کرونا خود را در خانه قرنطینه می‌کند. پزشکی که چندی پیش به او داروی واکسن تزریق کرده بود، مورد تست کرونا قرار گرفته و نتیجه آزمایش او مثبت بوده است.

پس از کنفرانس مطبوعاتی آنگلا مرکل در روز یکشنبه سوم فروردین (۲۲ مارس) به او اطلاع داده شد، پزشکی که او روز جمعه ۲۰ مارس با او تماس داشته است، به ویروس کرونا مبتلاست و نتیجه آزمایشات او مثبت بوده است.

در پی آن صدراعظم آلمان تصمیم گرفته است خود را در خانه قرنطینه کند و آزمایش کوید۱۹ روی او صورت گیرد.

👈 خبرهای دویچه وله در اینجا:

https://p.dw.com/p/3ZrYE 
@dw_farsi

مقررات تازه برای مقابله با کرونا در آلمان: منع تماس بیش از دو نفر

🔹 آلمان مقررات شدیدتری برای مقابله با کرونا اعلام کرد. دولت فدرال قصد ندارد قرنطینه برقرار کند اما خروج از خانه باید به حداقل برسد و در اماکن عمومی نباید بیش از دو نفر با هم باشند. تخلف از این مقررات طبق قانون مجازات دارد.

🔹 آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، یکشنبه (۲۲ مارس) فشرده تصمیم‌هایی که با توافق رؤسای ۱۲ ایالت کشور گرفته شده را در کنفرانس مطبوعاتی و تلویزیونی به اطلاع شهروندان رساند.

🔹 مرکل گفت که تصمیم‌های تازه برای مقابله با گسترش ویروس کرونا نتیجه تماس تلفنی میان رؤسای ایالت‌های آلمان و در سراسر کشور است و از آغاز دوشنبه (۲۳ مارس) به مثابه قانون به اجرا گذاشته می‌شود.

https://p.dw.com/p/3ZssL
@dw_farsi

Deutsche Welle (https://p.dw.com/p/3ZssL)
مقررات تازه برای مقابله با کرونا در آلمان: منع تماس بیش از دو نفر
آلمان مقررات شدیدتری برای مقابله با کرونا اعلام کرد. دولت فدرال قصد ندارد قرنطینه برقرار کند اما خروج از خانه باید به حداقل برسد و در اماکن عمومی نباید بیش از دو نفر با هم باشند. تخلف از این مقررات طبق قانون مجازات دا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر