Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ فروردین ۱۸, دوشنبه

هلین_بولک زیباترین ترانه زندگیش را که مقاومت به هر قیمت است را خواند



هلین_بولک زیباترین ترانه زندگیش را که مقاومت به هر قیمت است را خواند
زنی که بشریت را مسحور زیبایی این نغمه خوانی خودش کرد او به ما آموخت از هر چه می شود گذشت الاّ آزادی و انسانیت!
او به ما یاد داد مردن برای مقاومت ارزشش را دارد واین طریقت زندگی انسانی است
این آخرین ترانه اش بود
هلین_بولک به من و تو آموزش داد یک روز همه می میریم مهم این است که زندگی و مرگ من وتو چه اثری برای جامعه مان داشته باشد
به راستی کاش که من و تو مثل #هلین_بولک چنین مرگ افتخار آمیزی داشته باشم
چه بسیار انسانهایی که به ظاهر زنده اند ولی در حقیقت مرده اند زیرا که هیچ آرمانی ندارند
هلین_بولک نمرده است او در من و تو که مقاومت می کنیم زنده است صدای او تا جاودان طنین خواهد داشت او اثبات کرد که یک انقلابی است
او در این ۲۸۸ روز مثل شمع وجودش را برای احیاء ارزشهای انسانی آب کرد تا به من تو یاد بدهد باید که مقاومت کرد
او مثل چگوارا به بشریت اعتقاد داشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر