Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ بهمن ۲۶, یکشنبه

واکنش‌ ترامپ به رد استیضاح؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، با انتشار بیانیه‌ای به رای تبرئه خود واکنش نشان داد و گفت: «این یک تفسیر غم‌انگیز از دوران ما است که یک حزب سیاسی در آمریکا جواز لکه‌دار کردن حاکمیت قانون، بدنام کردن ضابطان قانون، تشویق اغتشاش‌گران، تبرئه آشوبگران، و تبدیل کردن عدالت به ابزاری برای کینه‌جویی سیاسی، آزار و اذیت، اخاذی، خفه کردن و سرکوب تمامی مردم و نظراتی که با آنها موافق نیستند، را صادر می‌کند.»



واکنش‌ ترامپ  به رد استیضاح؛


دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، با انتشار بیانیه‌ای به رای تبرئه خود واکنش نشان داد و گفت: «این یک تفسیر غم‌انگیز از دوران ما است که یک حزب سیاسی در آمریکا جواز لکه‌دار کردن حاکمیت قانون، بدنام کردن ضابطان قانون، تشویق اغتشاش‌گران، تبرئه آشوبگران، و تبدیل کردن عدالت به ابزاری برای کینه‌جویی سیاسی، آزار و اذیت، اخاذی، خفه کردن و سرکوب تمامی مردم و نظراتی که با آنها موافق نیستند، را صادر می‌کند.»

عصبانیت نانسی پلوسی معروف به آیت الله نانسی  رييس مجلس نمايندگان آمريكا پس از شکست در استیضاح دونالد ترامپ. 

پس از شکست دموکرات ها در استیضاح پرزیدنت ترامپ در بیانیه ای نوشت: این آغاز جنبش ما است

پرزیدنت ترامپ دقایقی پس از شکست دوباره دموکرات ها و دولت در سایه در استیضاح دوم وی در سنای ایالات متحده در بیانیه ای نوشت: در ابتدا عمیقاً از تیم پر افتخار وکلایم سپاسگزاری می کنم. از تمامی سناتورها و نمایندگان کنگره که برای قانون اساسی ایالات متحده ایستادن نیز قدردانی می نمایم. پرزیدنت ترامپ بار دیگر اعلام کرد نتایج انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ را نپذیرفته و تاکید کرد: من نمی توانم ۷۵ میلیون آمریکایی نجیب، سختکوش، عاشق خدا و کشورمان را که چند ماه پیش به من رای دادند را فراموش کنم. شما باید بدانید که این آغاز جنبش تاریخی، زیبا و میهن پرستانه ی «نخست آمریکا» است. وی در بخش پایانی بیانیه اش تاکید می کند: کارهای زیادی بابد انجام دهیم و روزهای درخشانی برای آینده آمریکا باید بسازیم. به زودی کارمان را آغاز خواهیم کرد. با همکاری یکدیگر، همه چیز ممکن خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر