Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ آذر ۲۸, یکشنبه

یک منابع موثق اعلام کرده که حسن نصر الله رهبری گروه تروریستی حزبا الله لبنان مورد حمایت رژیم آخوندی بدون استفاده از کوکائین نمیتواند بخوابد.

 



یک منابع موثق  اعلام کرده که حسن نصر الله رهبری گروه تروریستی حزبا الله لبنان مورد حمایت رژیم آخوندی  بدون استفاده از کوکائین نمیتواند بخوابد. 


عماد که یکی از کسانی بوده که روابط نزدیگی با قاسم سلیمانی و حسن خرس الله داشته است میگوید    در سال 2018  هنگامیکه حسن نصر الله و قاسم سلیمانی مشغول  استفاده از کوکائین بودند   یک دفعه حسن خرس الله و قاسم تروریست فرمان حمله به اسرائیل را صادر کردند  عماد با تمام سرعت خود را به فرمانده حزب الله رساند و به گوش فرمانده گفته حسن نصر الله و قاسم سلیمانی کوکائین زیادی مصرف کرده اند و حالشان طبیعی نیست هر نوع حمله به اسرائیل به احتمال زیاد به نابودی تمامی ما تمام بشود. 

حلاصه فرمانده حزب الله به نام عسام  از حمله خودداری میکند و میگوید با ید در این رباطه گفتگوهای بیشتری انجام بشود .

یک فرد حزب الله که در حال حاضر شوهر دختر قاسم سلیمانی میباشد یکی از کسانی میباشد که هر شب از کوکائین اسنتفاده میکند با دختر قاسم سلیمانی و در همان شب وقتیکه عماد میخواهد  شام را برای دختر قاسم سلیمانی به برد میبیند هردو لخت هستند و می خنندند  و دارند یک میز شیشه ای در جلوشان میباشد و همین طوری کوکائین ردیف کرده اند و میکشند بالا.

عماد که در حال حاضر در آلمان تقاضای پناهندگی کرده است میگوید   آن شب اینقدر  قاسم سلیمانی و حسن خرس الله از کوکائین استفاده کردند  فرداش در ساعت 2 بعد از ظهر  از خواب بیدار شدند  وقتیکه از خواب بیدار شدند با عجله گفتند کجا بمباران شده کی کشته شده  عماد هم جواب داده  هیچ کجا بمباران نشده  تنها در داخل سوریه بمباران شده کسی هم اینجا کشته نشده است

عماد میگوید  یک شبکه قوی دوجانبه ی حزب الله و سپاه قدس در آلمان  و چند کشور دیگر اروپای کار میکنند و مسئول  توزیع و پخش مواد مخدر مثل تریاک کوکائین هیروئین و حشیش هستند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر