Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ مهر ۳, یکشنبه

حساب «1500 تصویر» در توییتر که اخبار اعتراضات ایران را منتشر می‌کند، شامگاه شنبه 2 مهر ویدئویی منتشر کرد که بازداشت ده‌ها معترض در کرج را نشان می‌دهد. در ویدئوی مذکور، بازداشت‌شدگان پیش از ورود به بازداشتگاه توسط نیروهای امنیتی مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرند.


نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی، شنبه دوم مهر در هشتمین روز از اعتراضات سراسری به محل تجمع دانشجویان دانشگاه تهران یورش برده و به ضرب‌وشتم و بازداشت شماری از آنها اقدام کردند.


دانشجویان دانشگاه تهران، شنبه 2 مهر با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر دیکتاتور» در محوطه این دانشگاه تجمع کردند.
خانواده‌‌ معترضان بازداشت‌شده در جریان تظاهرات ضد حکومتی، شنبه دوم مهر مقابل زندان اوین تجمع کرده و خواهان دیدار با فرزندان خود شدند.

در ادامه تظاهرات ضدحکومتی در ایران، ویدویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد شامگاه جمعه اول مهر، یکی از نیروهای امنیتی آتش ‌به اختیار با اسلحه جنگی به طور کورکورانه درون یک منزل مسکونی در شهر سنندج در استان کُردستان تیراندازی می‌کند

با ادامه اعتراضات سراسری در ایران، شهروندان معترض در شهر قوچان واقع در استان خراسان رضوی در پاسخ به برخورد‌های خشونت‌آمیز نیروهای امنیتی با تظاهرکنندگان، شماری از موتور‌های نیروهای یگان ویژه را به آتش کشیدند‌.
با ادامه اعتراضات سراسری در ایران، شماری از جوانان معترض در شهر خمین واقع در استان مرکزی، بنر روح‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی را به آتش کشیدند.
به آتش کشیده شدن دتر خرافاتی امام جمعه
شهروندان معترض در شهرستان سبزوار از توابع استان خراسان رضوی، بامداد یکشنبه سوم مهر، همزمان با خیزش سراسری در شهرهای مختلف ایران با شعار «توپ تانک فشفشە، آخوند باید بگم بشە» به خیابان‌ها آمادند.
معترضان در تظاهرات ضدحکومتی ایران، شامگاه شنبه دوم مهر، ضمن تجمع در خیابان نارمک تهران، در حضور نیروهای یگان‌ویژه با شعار «مجتبی بمیری، رهبری رو نبینی» خشم و مخالفت خود را علیه تداوم استبداد به رهبری خاندان خامنه‌ای ابراز کردن
شهروندان معترض در شهرستان الوند استان قزوین، بامداد یکشنبه سوم مهر، پس از به عقب راندن نیروهای انتظامی خودوری آنها را به آتش کشیدند.
تظاهرات ضدحکومتی شهروندان معترض در شهرک اکباتان تهران تا بامداد یکشنبه سوم مهر با سر دادن شعار آزادی‌خواهانه «زن، زندگی، آزادی» ادامه داشت.
نیروهای سپاه پاسداران ایران شامگاه شنبه دوم مهر، برای متفرق کردن معترضان ضدحکومتی که قصد تسخیر پادگان «لشکر 10 سیدالشهدا» سپاه در شهر ری را داشتند، با استفاده از مهمات جنگی، تیراندازی کردند.


حساب «1500 تصویر» در توییتر که اخبار اعتراضات ایران را منتشر می‌کند، شامگاه شنبه 2 مهر ویدئویی منتشر کرد که بازداشت ده‌ها معترض در کرج را نشان می‌دهد.

در ویدئوی مذکور، بازداشت‌شدگان پیش از ورود به بازداشتگاه توسط نیروهای امنیتی مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر