Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ شهریور ۲۷, یکشنبه

یکی از پلیس ها فاش کرد که به محض گفتن مهسا و اینکه از کردستان آمدم، مثل گله سگ به با لگد و مشت و باتونگ به مهسا حمله کردند، مهسا را ​​کتک زدند و چند نفر به دلیل کرد بودنش به او پریدند و او را مورد آزار و اذیت قرار دادند. این دختر مظلوم

 




🔴فیلمی از ژینا امینی بر سر مزار خواننده نامدار کرد حسن زیرک

به دنبال دروغ‌پردازی‌های سرکردگان و رسانه‌های حکومتی جمهوری جنون  اسلامی مبنی بر اینکه مهسا امینی دختر به قتل رسیده ایرانی توسط نیروی انتظامی، دارای بیماری‌های زمینه‌ای از جمله صرع، تومور مغزی، بیماری قلبی و ... بوده است، پدر مهسا امینی این دروغ‌ها را تکذیب کرد.


یکی از پلیس ها فاش کرد که به محض گفتن مهسا و اینکه از کردستان آمدم، مثل گله سگ به با لگد و مشت و باتونگ به مهسا  حمله کردند، مهسا را ​​کتک زدند و چند نفر به دلیل کرد بودنش به او پریدند و او را مورد آزار و اذیت قرار دادند. این دختر مظلوم

امجد امینی در گفتگو با روزنامه هم‌‌میهن نوشت: ژینا (مهسا) هیچ بیماری‌ نداشته و کسانی که می‌گویند او صرع یا بیماری زمینه‌ای داشته، دروغ می‌گویند.


وی افزود: او نه صرع داشت، نه بیماری قلبی. بیشترین بیماری‌ای که داشته سرماخوردگی بوده. همه این‌ها را از خودشان درآورده‌اند. این فیلمی هم که از بازداشتگاه نشان دادند، تقطیع شده بود. چرا آن موقع که دخترم را از ون پیاده کردند، نشان ندادند؟ چرا نشان ندادند در راهروهای بازداشتگاه چه اتفاقی افتاده است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر